Omdat ik hele lage dosering had en al tijdje merkte dat het wat te laag was. Ik neem ze altijd in de ochtend omdat als ik t later neem ik sowieso wakker lig erdoor. Zal nu wel komen omdat t de eerste dag van de verhoging was. Maar heb paar uurtjes geslapen gelukkig. Ga vanmiddag maar ff terug denk ik.
Weet niet of melatonine mag nu. Zo ja kun je t altijd proberen toch. Vervelend he dat slechte slapen. En straks gaat t er niet beter op worden. Hoop dat ook jij inmiddels wat geslapen hebt.
Wiew! De babyspullen zijn net geleverd. Ben er echt helemaal happy mee. Ik wil ze eigenlijk met mn man uitpakken, maar die moet vanavond overwerken en is pas heel laat thuis. M'n handen jeuken... @slaapproblemen: Ik had het de laatste tijd ook vreselijk. Dat inslapen! Maar nu heb ik wat middeltjes gevonden dat het een stuk beter gaat, dus hier mijn tips: Een warme douche nemen voor je gaat slapen. Eerst douchte ik meestal 's morgens, maar tegenwoordig doe ik het voor het slapen gaan, en dat helpt echt! Een beker warme melk drinken. Helpt ook wel, maar niet zo goed als een douche. En voor je naar bed gaat niet op de pc of tv-kijken, maar bijv. een boek lezen, of een rustig muziekje luisteren. Sinds ik dat allemaal doe, gaat het echt veel beter met vooral inslapen. Maar dat was ook het grootste probleem. @Amona: Hopen dat je man toch aangenomen wordt! Zou het voor jou baan wel kunnen om naar het grensgebied te verhuizen? Of moet jij dan ook weer een andere baan?
Hi ladies Lastig die slaapproblemen.. hier laat in geslapen, maar daardoor ook weer laat wakker... en zelf zonder wakker te worden voor'n toilet pitstop. Bianca hoop dat je snel weer van de bijwerkingen af bent. Sas, heb je dat al voorgeschreven gekregen of overweeg je? Ik weet't zo eigenlijk niet. Wiedeltje, wat leuk de spullen zijn er na heel lang wachten, succes nu met wachten op je man haha! Hier man geen fransman, maar Arabisch, Algerijn, 2e taal dus Frans en lopen bij't werkzoeken tegen de taal op, maar ook wel discriminatie helaas (of angst who knows). Als we naar Frankrijk gaan, kan ik m'n werk houden, krijg dan alleen reistijd wat met'n kleine thuis/ophalen niet ideaal is..x.woon nu in't dorp waar m'n werk is... We houden nog even hoop!! Fijne dag allemaal.
Onze "nood"optie is trouwens ook niet zo'n ramp...maar meer wat Sumshine ook zei, niet mijn/ons ideaalbeeld... Dan zou ik gewoon m'n 40u blijven werken, man thuis met de kleine etc. Alleen dan heb je'n probleem zodra ie werk vindt, qua opvang snel regelen etc...en geloof dat de thuisblijfregeling alleen geldt als ik't direct na verlof zou doen... het is dus het gunstigst als ie wat vindt Maar't komt hoe dan ook goed
Amona succes met puzzelen, zijn geen fijne puzzels, je wilt gewoon dat alles goed verloopt!! Snap ik... Wiedeltje en zijn de spullen moooi? heb je ze kwijlend en wel uitgepakt? Ikke is ook nieusdgierig! hihi @hier: morgen controle internist ivm suiker en groeiecho, c ontrole gyn...ben benieuwd..
Ben benieuwd Sum! Hoop dat het meevalt bij de internist en je heerlijk kan genieten van de echo. Ben benieuwd of de baby bijv. al groter is doordat je suiker hebt of dat het eigenlijk nog heel normaal verloopt allemaal. Dus ondanks de noodzaak: geniet ervan meis! Wiedeltje, hier ook nieuwsgierig!
Heb trouwens zin in chocolade pepernoten !!!!! Pff hebben ze hier natuurlijk niet... zometeen als goedmakertje na het afwassen maar een warme chocolademelk maken
En een chocolade letter erbij... mmm. Vond net al een site met 45 euro verzendkosten whahaha daar trap ik niet in... zal mn zus maar eens een lief mailtje sturen ofzo
m,mm chocolademelk met slagroom....mmmmmm Maak me gek!! Tot nu toe geen bijzonderheden t.a.v. beeb ontdekt, maar we gaan t morgen zien en horen. Ben ook erg benieuwd!
Pff mag je zeker ook niet drinken, hoewel je m ook klaar kunt maken zonder suiker (lekker duits ) maar vind je waarschijnlijk ook niet te drinken? Slagroom lust ik niet hahaha Sum wanneer was jouw vorige echo en hoe zwaar werd het kindje toen geschat? Ben erg benieuwd en hoop dat je er zo goed doorheen komt als tot nu toe (zonder insuline etc. en af en toe ff wat pakken waar je zin in hebt! ).
@amona, nog een spannende tijd te gaan voor jullie dus..... Hopelijk snel meer duidelijkheid en een baan voor je man!! @sumshine, spannend morgen! Hopelijk zijn alle controles en de groeiecho goed! Spam je morgen nog een foto??? @wiedeltje, en??? Is het naar je zin??? @hier, morgen naar de huisarts. Ben vanochtend wakker geworden met keelpijn en zonder stem... Niet zo handig met die peuter puber in huis :s Na net ontbijt leek het iets beter te gaan, maar nu is het weer pet Volgende week woensdag heb ik telefonische intake van de kraamzorg, ben benieuwd! Het is nu al verbeterd... Bij Jari had ik zelf maar gebeld toen ze met de 36 weken nog niets hadden laten horen, toen dat vrouwtje kwam zaten we nog midden in de verbouwing, zonder keuken Volgende week heeft manlief een weekje vrij, dus na volgende week is het hele huis (hopelijk) baby klaar
Thnks Stitch. Zijn de geboorteslingers al af? Kun je ze niet showen (met alleen 1 letter jongen, 1 letter meisje ofzo?) erg nieuwsgierig naar al je creatieve uitspattingen hihi. Wat fijn dat het na volg. week allemaal waars. op orde is, heerlijk gevoel he!
@amona, ja de slingers zijn klaar...zitten al helemaal ingepakt, dus kan ze helaas niet meer showen.. Pas als de slinger voor het raam hangt. Voor een jongetje heb ik een groene slinger gemaakt met blauwe letters, die zoonlief weer versierd heeft. En de andere kant van die slinger is blauw met groene letters. Voor een meisje heb ik een roze met gele slinger gemaakt, ook hier heeft zoonlief de letters versierd. Best moeilijk trouwens om de naam in spiegelbeeld te maken heb de jongensnaam 3x overnieuw gemaakt bij de meisjesnaam snapte ik het in een keer
Kleuren klinken iig leuk!! Ben erg benieuwd naar het uiteindelijke resultaat, nog n paar weekjes geduld
Hihi ja das waar! Nog een paar weekjes... Ik ben ook zo verschrikkelijk benieuwd of het weer een jongen is of een meisje
Kan me voorstellen dat je ook daar steeds nieuwsgieriger naar wordt! Heb je een voorgevoel? Wist je't bij je zoontje? Ik ben vooral erg benieuwd naar de bevalling...en hoe dat nou voelt "moeder zijn" (en naar ons zoontje natuurlijk ook, maar denk veel aan die twee dingen eerst).
Hallo zeg.. dit is niet bij te houden! @ Xnicolle, wat gek van de schildklier.. als ze maar weten waar ze het over hebben En die 2 kilo.. die van ons is ook 2 kilo nu en volgens de gyn was het juist helemaal prachtig gemiddeld! Hij wordt geschat op 3200/3300 gr bij de geboorte. Mijn antistoffen zijn gelukkig goed! De waarden zijn gezakt, dus hoef nu niet per se in het ziekenhuis te bevallen, maar in het geboortehuis.
Fleur, wat'n geruststelling wat betreft je antistoffen! Wil je in't geboortehuis bevallen of moet je nog kiezen nu je die mogelijkheid hebt? Als alles goed blijft gaan, ga ik ook naar't geboortehuis.
De keuze is thuis of geboortehuis en ik ga voor het geboortehuis. Lijkt me wel relaxt en het grenst aan het ziekenhuis.. dus vlakbij als het nodig is. Ik woon trouwens om de hoek van het ziekenhuis. Maar thuis bevallen hoeft van mij gewoon niet zo nodig.