@ Stitch. Hoeslaken van de Ikea moet lukken, ons matras is met toplaag bijna 30 cm, dus!! Scheelt je een hoop geld
Thanks ladies amona special voor jpu heb ik zojuist een foto upgelaod in mijn album! Foto is van vandaag xx
Hier weer zo'n nacht achter de rug.. pijn in bekken, rug, nek..kuitkrampen..plassen etc etc. Gelukkig is het weekend!
@ Liefde -> wat ontzettend fijn om te lezen dat Jayce zo'n ontzettend dapper klein mannetje is! En die foto... Zucht, smelt! Wat een prachtig mannetje!!
@Liefde: Fijn dat hij het zo goed doet en wat prachtig is die foto. Ik kan me niet voorstellen dat er zo'n soort mensje nu in mijn buik nog zit.
Liefde, wat een super nieuws! heeeel trots op jullie! Well done Houd jij het allemaal nog vol? (heen en weer reizen etc?) Dikke knuf! Fleur: hier ook zon nacht..pff plus vreseiljk last van maagzuur, echt misselijk van de maagzuur vnacht en vanmorgen..Getsie..Dat miste ik dus niet. Ik herkende t weer en dacht: oja dit hoorde bij t laatste trimester ;( kort nachtje al met al 5u ofzo dus ga ff plat op de bank. Gaaap.
Hier eindelijk redelijk geslapen. Manlief is weer thuis hé En ik heb hem zo ver. We gaan toch wiegje op de kamer bij ons zetten. Hebben er net een.matras voor besteld. Bij ons op de markt staat een goede en.niet dure kerel ermee. Volgende week is ie klaar. Donderdag hakkie takkie weg zakkie bij de hond. (zielig he op dierendag hihi) Verder weet k ook niet meer wat jullie geschreven hadden.
Biancah wat fijn dat je manlief zo ver hebt! "hier voor t eerst met onze peuter opblijfavond gedaan, hihi in bad: pyama en een beetje disneyfilm kijken (doe nooit aan tv aan savonds voor t kleine ding) maar we hadden t zo gezellig,s amen onder een kleedje hihi. H eb dr net op bed! Dat zijn dingen waar ik me op heb verheugd en blij dat dat soort dingen eindelijk kunnen, lekker kneuteren! hihi
@liefde wat een schatje!!! @biancah ik heb onze hond laten castreren op valentijnsdag... bedacht ik me later pas.. (oeps!) @hier enorm aan het balen dat de babykamer nog steeds niet klaar is (o.a. behangen, gordijnen en plinten moeten nog). ik wil heel graag vooruit en inrichten, maar ook kleertjes wassen gaat niet omdat schoonvader hier nog regelmatig onverwacht rondloopt om te klussen.. maar ik kan er dus niets over zeggen, want ik moet blij zijn dat hij ons wil helpen met klussen, dus het voelt heel dubbel allemaal. ik zal nu wel heel ondankbaar klinken, maar kan het momenteel gewoon even niet hebben..
@ fleur, thnx ga mij ouders maar eens een lijstje geven om te shoppen bij Ikea! @nicolle, kan me voorstellen dat je het zo langzamerhand klaar wil hebben... Is er wel vooruitgang te zien, of ligt het al,even stil?? Je schoonvader weet dus het geslacht niet begrijp ik?!? Dat maakt het extra vervelend ja, dat je zelfs de kleertjes niet kan wassen! @ sum, ow dat klinkt beregezellig! @hier, vandaag is zoonlief verhuisd naar zijn nieuwe kamer! Hij heeft er vanmiddag al zijn middagslaapje gehad en dat ging super in zijn grote bed! We hadden al een poosje gezegd dat als hij op zijn nieuwe kamer ging slapen, tuttie op de babykamer bleef voor de baby... In de hoop dat hij zonder tut kon gaan slapen... En ja, hoor! Hij vraagt er niet eens meer naar Eens kijken of hij dit een beetje vol kan houden, en anders snel die tut er weer in Babykamer is ook een end op weg, alles goed schoongemaakt, commode 'ingericht'. Babyspullen van zolder tevoorschijn getoverd en uitgezocht....bleek toch nog meer te hebben dan ik dacht nu nog een heleboel wasjes wassen en dan strijken en klaar! kunnen we beneden alles gaan opruimen en schoonmaken en vervolgens babyproof te maken Welterusten allemaal!
@ Biancah, fijn dat ukkie dan toch op jullie kamer komt!! @ Sumshine, vervelend he die nachten.. en de maagzuur.. ik heb het ook.En wat heb je een gezellig avondje gehad! Ik fantaseer ook vaak over dat soort dingen. Lekker zo'n klein ukje in pyjama naast je.. hmm heerlijk! @ Xnicolle, ik kan me voorstellen dat je het af wilt hebben. Je wilt je nestje graag klaar hebben.. en het zal ook wel goed komen, maar helaas kan het niet anders dan geduld hebben. Gelukkig hebben jullie hulp, dat scheelt misschien een beetje. @ Stitch, wat goed zonder tut!! En heerlijk dat je zo hebt kunnen rommelen.
Stitch, hoe sliep ie op zijn nieuwe kamer vanacht?? mijlpaal weer! xnixolle: ik begrijp je meis: nesteldrang...Het is ook tijd dat het bijna af is (voor je gevoel) dat is een normaal proces dus bespreek die gevoelens gerust met je vriend en schaam je er niet voor ofzo want het is heel normaal (hormonen -.>nesteldrang!) Morgen gaat mijn laatste werkweek in...voor verlof! Heb ik t toch nog vol gehouden met halve dagen, vind het best knap van mezelf dat hadden de artsen en ik niet verwacht een maand geleden met de controles (hoge bloeddruk en suiker) maar ik doe t dus toch hartstikke goed YES! Nu ga ik lekker snert koken, als een echte moeke op zondag! hahaha...
@stitch wat een slimme oplossing voor die tut! fijn dat het gelukt is. @sumshine knap hoor en dan kan het genieten beginnen!! alleen wij weten inderdaad wat het wordt, dus dat is dan lastig met babykleertjes en zo. er zit wel wat vooruitgang in, maar dat duurt voor mijn gevoel allemaal erg lang.. zelf hadden mijn schoonouders aangegeven dat ze zorgden dat voor 1-10 alles af zou zijn, dus daar had ik ook een beetje op gehoopt aangezien ik nu vakantie en daarna verlof heb. maar goed, kan inderdaad alleen maar wachten en geduld hebben (moeilijk hoor, haha)..
Zoonlief heeft heerlijk geslapen in zijn grote jongensbed zonder tut! Om half 6 lag hij slapend te huilen in bed,hij draait nogal dus nu lag hij met zijn voeten tegen de muur en met zijn hoofd op het nachtkastje.... Dan zou ik ook niet lekker meer liggen toen wilde hij bij papa en mama slapen, maar ook met tut... mama heeft toen toch tut maar gegeven hij heeft toen nog lekker geslapen tegen me aan in bed tot half 8. Genieten nu slaapt hij weer zonder tut.... Bedje voor de baby is nu ook opgemaakt. Ook nog wat gewassen en gestreken kleertjes, hydrofiele luiers, spuugdoekjes en beddengoed in de commode gelegd. Ik kwam tot de ontdekking dat ik maar 3 pakjes in maatje 50 heb en 1 pakje in maat 56 dat is niet veel Nog een keer shoppen dan @biancah, lekker je mannetje we thuis is! Blijft hij lang thuis deze keer? fijn dat de hond nog voor de bevalling gecastreerd gaat worden! Dan is hij ook weer lekker hersteld als de beeb er is! @nicolle, vind je het moeilijk om het geslacht geheim te houden? Mijn broer en zijn vriendin wisten het wel, maar zeiden tegen iedereen dat ze het niet wisten! En ze hielden het nog vol ook!
Goed hoor van je kleine man in groot bed en zonder tut. Ja heerlijk dat mn man er weer is. Hij moet hooguit 2 a 3 x nog ff naar vlissingen voor paar dagen (4 uur hier vandaan) maar verder heeft ie goedkeuring niet meer te hoeven varen dit jaar.
Biancah, wat fijn! Das een feesje waard hihi! Mooi nieuws meis! Nu kun je echt lekker nestelen! hihi. @liefde, hoe gaat t met jou meissie? En met knappe Jayce? Gaat t goed in t ziekenhuis dichterbij? *denk aan je* @hier: ow maagzuur, ow maagzuur....Oprispingen...Heerlijk dit naja het gaat straks weer over, nog een apar week: Bedenk me net dat we behoorlijk kunnen aftellen eigenlijk...hihi