Uitgerekend vanaf 15 november 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sumshine, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    amona, ik verveel me vandaag ook!! heb tv aan en laptop op schoot!! en jaaaaaaaaaaaa zit nog steeds in mijn pyama (schaam schaam schaam) heb gewoon nergens zin in.

Ons manneke is met oma mee, en om 17.00 komt mijn man me ophalen om bij zijn ouders te eten (en daar is enzo ook).
    Ik ben op dit moment ook echt geen crea bea!! dus helaas geen tips...

2. Biancah

Biancah Niet meer actief

Anijs ook ik kan je niet helpen.
    Heb net aan gedouched, maar heb nog niet meer gedaan dan met de hond en kat op de bank liggen en tv kijken en via mobiel hier kletsen hihi.
    Miss spelletje spelen op pc of mobiel?

3. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    haha biancah... same here!!! wat zijn we erg................!!

(soms ook wel heeeeeeeel lekker)

4. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    ben nu op rtl 4 aan het kijken "een huis vol dieren" tjee zeg snap niet dat iemand zo kan leven... pfffff heavy hoor, zielige vrouw.

5. Biancah

Biancah Niet meer actief

Nee is niet erg. Ons lichaam zal er aan toe zijn... En we hebben de mogelijkheid ervoor...
    Dus ik zeg lekker ervan genieten. Morgen heb ik het iig alweer druk zat.
    Heb dat programma idd ook wel.eens gezien. Zielig he die mensen. Dat ze t zo ver laten komen ook. Vaak is t eenzaamheid enzo.

6. Fionn

Fionn Actief lid

12 jun 2011
    161
    0
    0
    Haha ik ben dus niet de enige! Vanochtend uitgeslapen tot half 12 (!) en heb naast de was ophangen nog niks fatsoenlijks gedaan. Zit in m'n pyjama op de bank met de iPad die af en toe opzij gaat voor wat lezen. Niks creatievers helaas... Misschien maar weer puzzels gaan maken, maar die wil ik eigenlijk bewaren voor als ik écht ten einde raad ben ;)

7. Biancah

Biancah Niet meer actief

Haha geloof dat we met zn alle zo'n dag hebben haha. Lekker toch.
    Ik kwam er kwart over 11 uit haha.

8. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    *knuffel voor iedereen*:)

9. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    LIEFDE MAMS KNUFFEL TERUG!!!!
    hoe is het met jayce???

Nou ik was wel al om 6.30 wakker omdat ons peutertje al wakker was en die blijft maar roepen tot dat we komen hahah!! en die heeft smorgens al de grootste lol.
    Rond 9.00 werd hij opgehaald en vanaf toen geen reet gedaan.

oja nu net iets... ben effe gaan douche hahaha...

vraagje: hebben jullie ook van die steken af en toe in je schaambeen en zwaar gevoel?? zou dit indalen zijn????

10. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ja heb ik veel gehad. Lijkt nu wat rustiger kwa steken, maar wel zwaar drukkend gevoel.
    Is bij mij waarschijnlijk indaling geweest.

11. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    :) Gaat goed. Hij doet t boven verwachting zeggen de kinderartsen! hij groeit goed weegt nu 1700 gram dus gaat de goede kant op. De snor is er maandag afgegaan en doet nu alles zelfstandig dus. Wel krijgt hij nog sondevoeding dat is het enigste slangetje nog in zijn lichaam. Maandag mocht hij ook aan de borst hij deed het zo goed dat hij te veel binnen kreeg want ze gaf ook gelijk zijn sondevoeding, dat alles er met de zelfde gang weer uit kwam. Gister is hij voor het eerst in bad geweest en hij vond het heerlijk! Ik vond het stiekem wel eng want hij was dus een tijdje van de monitor af.

wowww de meeste rond 32-33 weken aftellen meidenn!! ben benieuwd wie de 2e is van ons:)

12. Fionn

Fionn Actief lid

12 jun 2011
    161
    0
    0
    @liefde: knuffel terug! Zooo blij dat het niet alleen goed gaat, maar ook boven verwachting goed!

Steken: ja, afgelopen dagen meerdere keren gehad. Geen zwaar gevoel. Wel sinds gisteravond weer heel veel harde buiken. Nu nog steeds en ze ontstaan spontaan. Zouden dit oefenweeen zijn? Of zou m'n bm weer overprikkelt zijn? Hoop iig niet dat het blaasontsteking is. Als het morgen nog zo erg is maar even vk bellen. Of is het normaal om rond deze periode zoveel hb te hebben? Misschien groeispurt?

13. Fionn

Fionn Actief lid

12 jun 2011
    161
    0
    0
    Ps ben ook benieuwd wie de tweede is! Van mij mag die van mij nog wel even blijven zitten maar als ie twee weken te vroeg is heb ik daar geen problemen mee :)

14. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Fionn, ik heb echt hetzelfde als jij met die harde buiken en steken... soms denk ik ook dat het er weer bij hoort.
    Ik heb soms 2 weken dat het super gaat en dan is het weer even naatje pet!!!

Nou liefde dat dacht ik dus ook wie zal er als 2e zijn!!! Bij enzo was ik precies 39 weken bevallen en nu denk ik continue dat hij toch eerder komt.
    Maar goed dan zul je dus zien dat ik dadelijk gewoon 2 weken overtijd ga!!!
    Meid wat zal jij trots zijn op je mannetje... tis echte een sterk kereltje... en het is je van harte gegunt meis.. je hebt genoeg voor de kiezen gehad. Lekker van genieten!!!!!

15. Biancah

Biancah Niet meer actief

Liefde wat super fijn tw horen dat je kereltje het zo super hoed doet.
    Jullie hebben het verdient dat alles nu eindelijk wel vlot verloopt. En dan is het nog zo super sterk en mooi kereltje.
    Mag je echt heel erg trots op zijn en ook op jullie zelf! Wij zijn met zn alle hier (als ik voor idereen mag spreken ook) super trots op jullie!

16. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Liefde!! Wat goed dat je mannetje het zo goed doet!! Wat zul je een trotse moeder zijn!
    En bijna van alle slangetjes af, wat goed zeg!!
    Hoest met jou? Kun je afgelopen maanden al een beetje verwerken, of komt dat thuis denk je???

Hier extra (groei)echo, mijn mannetje is aan de grote kant en is rond de 2800gram :$:D.
    Vruchtwater was goed. Moest wel m'n glucose laten prikken, maar dat was ook goed.
    Verder geen consequenties. Bij 40wk gaan ze bij ontsluiting wel strippen ;).

17. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wat een geweldig bericht Liefde!! Jayce is echt een kanjer!!

Ik ben ook wel eens benieuwd wie de 2e is :) Ik ga al uit van 41 weken. Joris kwam 1,5 week te laat en nu hebben ze me gezegd dat als deze kleine man met 41 weken nog niet spontaan is gekomen, ze me dan zouden gaan inleiden (maar ja, eerst zien, dan geloven).

@ Zonnestraal -> dat is idd al aan de grote kant! Grote knul, nu al! Joris woog bij 41,5 week 2880 gram! Maar ja, ik ben zelf ook niet groot hé ;) Maar word je nu wel in de gaten gehouden?

Hier steeds zwaarder gevoel. Ribben doen gewoon echt zeer aan 1 kant. Ligt ook steeds het kontje tegenaan. Verheug me echt een beetje erop dat hij rustiger gaat worden. Hij draait nog veel en het doet echt langzaam zeer. Ene kant heel fijn, maar andere kant mag het wel een tikje minder ;) Hij laat zich in ieder geval wel goed voelen. Beetje dubbel haha.

18. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Liefde wat goed om te lezen!! :D Zo blij voor jullie!
    Hoe voel jij je onder alles??

Zonnestraal, wow! Wat een vent al haha :D maar kan dus verder geen kwaad ofzo, of extra controles?

En... in het algemeen: ze schatten regelmatig helemaal verkeerd, dus moeten we denk ik ook niet vergeten :)
    Desalniettemin ben k ook nieuwsgierig hoeveel onze kanjer volgende week weegt haha.

Hier verder alles goed :D

19. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Nee geen consequenties aangezien alles er verder goed uitzag.
    Hoop wel dat dat allemaal gaat passen daar beneden met de geboorte ;).

Amona klopt hoor, dat zei zelfs de Echoscopiste zelf. Dus we gaan het zien. Misschien komt beebje met 38wk, kan ook. (hoop ik een beetje).

Minimuisje, vervelend hè zo bij je ribben. Ben je ook benauwd??

20. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @ Liefde, wat een prachtige foto weer in je album en wat fijn dat het allemaal zo goed gaat met jullie zoontje! Hoe is het met jou? Kun jij bij hem slapen in het ziekenhuis of moet je telkens heen en weer?

@ Zonnestraal, een flinke baby dus..!

Laatst vroeg iemand iets over thuis bevallen, ikke niet : ) ik 'moet' in het ziekenhuis bevallen. Vorige keer ben ik in de geboortekliniek bevallen in bad. Ik wilde sowieso niet thuis..

Hier al bijna 2 dagen hoofdpijn... Nog 2 dagen werken en dan....verlof! Hoera! Ben blij met 6 weken van tevoren, met mijn beroep is dat ook wel handig (sta voor de klas) Zijn er hier ook meiden die tot 4 weken doorwerken?

Ik ga nog ff wat teruglezen, groetjes!

Deel Deze Pagina