Uitgerekend vanaf 15 november 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sumshine, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. scrat

scrat Niet meer actief

@fleur, ik mag van de vk gewoon bloed gaan prikken en dan kan de gyn maandag even kijken wat de waardes zijn. de endocrinoloog heeft me dus gezegd dat ik bij de vk moest zijn en zij zei dat ik bij de gyn moet zijn.. heel handig..

@sumshine, ik had op 8-3 de eerste positieve test, dat is zo'n 3,5 week geleden.

@rensje ik hoop het, dat zou wel een deel spanning weg nemen.

@zonnestraal, ik ben nu 4 weken na mijn eisprong dus dat neem ik wel aan.

2. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Hier gelukkig nog maar weinig roze/bruin gespot. Pffff.... Nog één dagje tot de echo. Borsten iets minder gevoelig, maar nog wel heeeeeel moe. Ik hoop zo dat het goed is morgen (dat hoop ik uiteraard voor iedereen).
    @Buikspieren: de vk heeft tegen mij expliciet gezegd dat buikspieren trainen nu niet meer mag. Ik geloof dat ze over rechte buikspieren sprak.
    @Sport: ik durf nu even niet. Maar wil eigenlijk wel blijven tennissen. Heb tot nu toe afgezegd. Pak ook niet zo snel de fiets nu, ben zo moe (wat een zeurpiet hè?! ;)). Maar moet ik wel weer gaan doen.
    @XNicolle: maandag een mooiere echo. Dan ben je weer een paar dagen verder...

3. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Xnicolle, hoe ben jij er zelf onder meid???

Ploon, gelukkig!! Niet leuk al die stress!!! Morgen de echo?? Hoe laat??? Ik denk aan je!!! (ik denk dat je een mooie beeb te zien krijgt ;)). En geniet van het moment. Het ging bij mij te snel....ik was namelijk veeeeeeeeeeel te gespannen!!! (dus niks drong tot me door, nog steeds niet eigenlijk :))

Rensje, ik krijg m'n werkbroek dus ook niet meer dicht :). Heb al echt een buikje....

4. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @spijkervrouwtje, ik sport ook, zumba 1 x in de week en als ik fut heb ook 1 x fitness. Maar buikspieren moet je volgens mij nu niet doen.. ik vroeg me wel af hoe dat dat zit met de andere apparaten (bijv. beenspieren/armspieren en zo), omdat je hoort dat je ook niet zwaar mag tillen...?

hier heel veel hoofdpijn...... lees dat dat vaak voorkomt bij zwangerschappen... jullie ook last van?

nog 2 nachtjes, dan de echo....., spannend!

5. scrat

scrat Niet meer actief

@zonnestraal, het ene moment voel ik me somber en het andere moment heb ik zoiets van, ik wacht maar af.
    @ploon heel veel succes morgen!

6. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    hee meiden,
    super leuke dag in de dierentuin gehad met mijn mannen!! heerlijk weer en we hebben ontzettend genoten. Op de terug wel langs mijn ouders gegaan om te eten en was ook gezellig.
    Mijn vader is een beetje paranormaal ofzo denk ik want altijd alles wat hij zegt of waar hij me voor waarschuwt komt uit.
    Zegt ie net heel zachtes in de garages (was drinken pakken) en die weten niet dat wij zwanger zijn!!! Het word een meisje deze x!!! haha moest lachen en heb niets gezegt. Mijn vader weet dus gewoon dat ik zwanger ben en zegt dat het een meisje is!!
    Vond het wel heel grappig...!!
    @sport, ik heb maandagavond getraind voor tennis en ik zeg dat ik ga stoppen. Ik heb niet kunnen slapen van de buikpijn en zoveel pijn in mijn liezen. Ook waren we nettraining aan het doen en ik was zo bang dat die bal in mijn buik kwam.. Ik voel me er niet meer prettig bij dus ik ga afzeggen.
    Beweging heb ik toch wel genoeg met onze kleine peuter en teckelte wat er 3x per dag uit moet!!

7. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Xnicolle, meis ik denk dat je volgende week wel gerust steld bent hoor... ik weet dat het gewoon zon verschil is of je bij de vk of bij de gyn een echo krijgt!! hou moed en blijf positief... het komt goed!!!

@ploon oh meis morgen al een echo wat fijn en hoop dat je gerustgesteld wordt.

ben ook aan het aftellen hoor wij vrijdag!!!

@sas, helaas ook veel hoofdpijn... maar meer vlagen per dag. Vaak smorgens een tijdje en rond een uurtje of 15.00 krijg ik het weer.

@zonnestraal dus jij ook al een buikje hihi leuk!! Ik had dat bij mijn eerste zwangerschap nog echt niet maar denk omdat het onze 2e is dat het sneller komt ofzo!!!
    Oja hier ook geen extreme klachten hoor... geen pijnlijke borsten, ook niet echt misselijk het eten smaakt me nog goed, moe wel maar niet extreem.
    Het enigste wat ik heb is een buikje en regelmatig een zwaar gevoel in mijn buik een soort lichte kramp in mijn liezen. En ja ik heb ook hoofdpijn en mijn haar valt uit als een gek!!

8. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hi meiden,

weer genoeg te lezen,
    xnicolle: Je weet iig al bijna 3 week dat je zwanger bent en je kunt toch pas testen als je 3 week bent? En volgens mij gaat het hartje kloppen tussen de 5,5 en 6.4 ofzo dus het zou toch best kunnen dat het nog even moet gaan kloppen zeg maar...
    Wat duurt het wachten dan lang he?
    Wat zegt je gevoel meid? Die heeft het vaak wel goed hoor...

@buik: hier ook opgezette onderbuik, pffff voel me haast een beetje dik! En heb ook zon zin in eten: in gezond echt eten, donker bruin brood, pasta's, salades etc. (maar als ik reclame van de mc donalds zie word ik ook helemaal gek...hahaha)
    En moe, weeig, als ik op sta: buikkramp: bandenpijn! en hele gevoelige tepels: ik voel me dus wel zwanger!
    Hopelijk wijst de echo dat volgende week woe ook uit! Fingers crossed!

@sport: ik liep hard maar heb een scheenbeen blessure, dus nu ff niet...ach heb er ook echt ff de puf niet voor!

@echo's": meiden die morgen een echo hebben: SUCCES!! en overmorgen natuurlijk ook! hihi (ALLEMAAAL SUCCES!) het moet en gaat vast goed komen! 10%procent eindigd na 6 week in een mk, dus altijd meer kans dat je bij de 90%procent zit van waar het goed bij gaat...(positive thinking) maar ja daar heb je nu niks aan je wilt gewoon een kloppend hartje zien en over een kleine 8 maand een gezond rozig babytje..i know! hahaha

@hier: drukke werk week, ben kapot en nu heb ik ook nog buiten kantoortijd crisisdienst, dus word ook savonds gebeld..en dan lig ik knock out...zwaar zwaar zwaar...maarja ik wou niet vertellen dat ik zwanger ben dus ik doe t gewoon nog maar ff....(gaaap) zaterdag ben ik er van verlost....

9. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    @ Nicolle: wat fijn dat je toch even kan prikken. Geeft je wel even een beter gevoel dan dat heen en weer geslinger. Wat suf zeg!

@ Buik: Ik ook een bolle opgezette buik!!

@ Sport.. hou ik niet van haha. Ik doe wel aan yoga en kan straks mooi door naar de zwangerschapsyoga

@ Echo: Spannend voor iedereen, succes allemaal!! Ik kan niet wachten tot volgende week vrijdag. Wat duurt dat lang zeg.

@ Werk: pff bij mij ook druk. En ik moet maar creatief zijn met al mijn rokende clienten die ik bezoek.. vandaag was eindelijk een beetje relaxt, tot ik ook een crisis had. Verslaafde client was niet meer teruggekeerd naar de kliniek en niemand die weet waar hij is.. grrr.

10. Biancah

Biancah Niet meer actief

Nou lees ik bij sommige van jullie doe weekje verder zijn dan mij over al beetje opgezette buik. Nou zei ik vandaag tegen een vriendin van me dat mn broeken nu al knellen. Kan ze nog wel aan maar als ik tijdje moet zitten is dat dus echt niet fijn. Zegt ze ja dat kan helemaal nog niet.
    Is dit dan heel raar dat mn buik wat opgezetter is?

11. lolalo

lolalo Actief lid

13 feb 2012
    404
    0
    0
    Zeker savonds kan he buik opgezwt zijn.
    Je darmen enzo moeten ook "verplaatst"
    Mijn buik is ook al opgezet maar ben ook zwanger van de 2 de, gaat veel harder naar mijn idee

Hoera nog een keer hier voor alle mooie echo's!!!!

Hier vandaag eeb betere dag dan gisteren( kan ik me daar weer druk over maken; is ook nooit goed he)

12. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ik heb 5 jaar geleden een vroege mk gehad. Was 2 dagen na nod. Verder nooit zwanger geweest. Maar merk dus duidelijk dat mn buik wat opgezet voelt. Kan ook moeilijk mn buik in houden.
    Dus zo gek is het niet dat ik dat zo voel.

13. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Bianca je vriendin zegt dat kan niet maaruhhh zie mijn foto en dan mag ze nog een keer zeggen dat het niet kan....
    en geloof me ik ben van mezelf heel slank 1.78 en 62 kilo

Bekijk bijlage 233818

14. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    hoi allen!

ben wel benieuwd naar een fotootje van de buiken die al een beetje groeien ; ) Ikzelf merkte het eigenlijk in week 4 en 5, toen had ik 's avonds een opgeblazen buik (had toen ook rommelende darmen en zo). Nu valt het wel weer mee.

Meiden,:) hebben jullie ook wel eens dat je als je een paar dagen best last hebt gehad van klachtjes (heel moe, misselijk, hoofdpijn) dat je dan soms een beetje daarvan 'baalt'..... Ik voel me dan meteen schuldig, omdat ik juist zo graag zwanger wilde zijn en omdat ik weet hoeveel vrouwen dit ook graag willen... :) ben ik de enige hierin? Ik vind het soms dan even moeilijk om te blijven denken "het is voor een goed doel".....

15. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @ thea 23, whow, dat is vroeg zeg! Kun je het nog wel verborgen houden?

16. Biancah

Biancah Niet meer actief

Wauw thea! Wat een buik al.
    Word er gewoon jaloers op haha.

17. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    @sas, eerder had ik dat wel eens, maar nu helemaal niet. Lig nu ziek, zwak en misselijk op de bank, maar ben er wel blij om! Na alle mk's zie ik als een bevestiging dat er wat gebeurt in m'n lichaam

18. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Woooow wat een buik. Cool :D

19. Coortje

Coortje Niet meer actief

Hier komt mvm morgen voor de 5e! keer. Zeer leuke dame en altijd erg enthousiast! Zal wel gezellig kletsen worden aangezien ik de rest zo'n beetje wel weet

20. Coortje

Coortje Niet meer actief

wow @thea wat een buik zeg!! kun je het nog wel geheim houden??

Deel Deze Pagina