Uitgerekend vanaf 15 november 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sumshine, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @rensje, hier ook zo'n geval van onhandige peuter puber.... Zin door drammen, testen, boos, niet willen slapen, alles 1000x herhalen.zal wel een combi zijn van spanning, aanvoelen dat wij niet meer veel kunnen hebben en de fase.... Vanmiddag was hij met oma mee naar de show van Bumba geweest, en had het fantastisch gevonden. Nu blijft hij bij oma slapen zodat hij lekker even aandacht heeft en wij even tijd hebben om morgen uit te slapen ;)

@harde buiken, vandaag wel weer wat last gehad, maar niet zo heel heftig. Morgen viert mijn moeder haar verjaardag, maar heb maar besloten om niet te gaan. Lijkt me niet verstandig om 4 uur in de auto te zitten op een dag.... Ook de 80ste verjaardag van mijn oma heb ik maar afgebeld, dat viert ze over 3 weken...

2. Fionn

Fionn Actief lid

12 jun 2011
    161
    0
    0
    @stitch: Ojee, even in het ziekenhuis gelegen dus! Gelukkig valt het mee... Maar het is serieus genoeg dus om toch over een paar weken de ks te doen! Spannend! Jj hoeft dus niet zo lang meer te wachten! Nu dus extra rustig aan doen! Indd verstandig om geen lange reis meer te maken!

Ik heb op jouw aanraden de vk gebeld donderdag ivm aanhoudende hb. Ben weer gecheckt op blaasontsteking maar daar kwam niets uit. Ze zei dat als ik het vrijdag nog had wel contact op moest nemen. Nouja, we gingen gister naar m'n schoonouders en ook al had ik er vooral savonds best veel last van, ik wilde niet bellen want ik zou toch niet even langs kunnen komen. Vandaag ging het weer redelijk maar had toch een pijnlijke...nouja, voorwee? Weet niet precies wat het was maar ik moest gaan staan om het op te laten houden... Daar bleef het bij dus heb nog niet gebeld. Mocht het morgen ondanks het rustig aan doen nóg blijven duren dan bel ik de vk wel want dan wil ik nagekeken worden. Baby is trouwens ongelooflijk beweeglijk; hij beweegt aan één stuk door! Toch heb ik het idee dat het vooral overdag is want ik word er snachts niet wakker van. Ik slaap eigenlijk nog best wel goed; laten we daar dus nog even van profiteren!

Wat een meiden met harde buiken hier trouwens! Heb het idee dat gevoelige buiken vaker wel dan niet voorkomen!

Droomde trouwens dat de uitgerekende datum nog maar 2 weken weg was en ik begon helemaal te stressen om de dingen die nog moesten gebeuren, ook al zijn ze op één hand te tellen....:p

3. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Bijzonder he Fionn, we hebben bijna allemaal wat..Hoe is je buikie nu? Vervelend zeg en idd gewoon bellen als t blijft hoor!

@hier een zoontje van vriendin te logeren die is 1,5 dus heb hier een van 2,5 en 1 van 1,5...What a joy! DRUK D|RUK D|RUK..maar wel gezellig!

4. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Ja, dank je :)

Komende week de 'definitieve' versie ophalen. Lettergrootte wat veranderen.
    Gezellige drukte bij jou thuis!!

@ Fion, fijn dat je wel goed slaapt. Rust je in ieder geval wel uit.

5. Fionn

Fionn Actief lid

12 jun 2011
    161
    0
    0
    Goedemorgen! Net uit bed, haha. Goeie nacht gemaakt dus, en buik gaat op het moment wel, maarrr wat ik voor het slapengaan voelde opkomen en wat nu werkelijkheid is geworden: ik heb het verkoudheidsvirus van m'n man overgenomen! Hij was heel de week snipverkouden met keelpijn en alles wat er bij komt kijken, en ik hoopte stiekem dat het aan mij voorbij zou gaan, maar helaas...
    Gelukkig staat hier nu alweer een versgeperste jus voor m'n neus dus ik word goed verwend ;)

Anderen hier ook last van het virus?

@sumshine: respect voor jou en de anderen hier die de laatste loodjes afleggen mét een peuter of kleuter in huis! En jij nu dus twee!

@fleur: ben nu ook nieuwsgierig naar je kaartje hoor! Hoe kan ik hem bekijken?
    Ik heb ook zelf ook een kaartje ontworpen; tekening gemaakt, ingescand, en ingekleurd met software. M'n man heeft de rest gedaan: achtergrondkleur, lettertype (heel mooi Iers) en tekst. Ben er heel trots op en hoop dat de proefdruk zo mooi uitvalt als ie op de computer is! Wij gaan gewoon zelf naar een drukkerij om te printen. Wordt dus ook knip en vouwwerk, maar als het goed is gaat ons dat veel geld schelen ;)

Zo, nu aan het ontbijt! Een fijne zondag gewenst aan iedereen! De zon schijnt in ieder geval!

6. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @fionn hebben ze je urine ook niet op kweek gezet? Hebben ze bij mij nu al twee keer gedaan, omdat het niet in de urine duidelijk naar voren kwam dat ik blaasontsteking heb/had. Vraag me sowieso af wat ze daar op dit termijn zwangerschap nog aan kunnen doen. Bij de vorige kuur die ik een paar weken geleden kreeg zeiden ze al dat je die na week 34 ook niet meer mag slikken....
    Tja, we kunnen hier beter het harde buiken topic van maken;)

Verkoudheidsvirus gaat ook hier in huis rond. Ben nu anderhalve week flink verkouden en het lijkt nu iets minder te worden, gelukkig!

@hier ik blijf een beetje een zeurderig gevoel houden in mijn buik, alsof ik ongesteld moet worden:cool: terwijl ik vandaag enkel nog maar gedoucht, ontbeten en 400 meter gelopen heb:( Niet veel gedaan dus... Manlief is gaan blowkarten en zoonlief heeft lekker bij oma gelogeerd en is daar nu nog... Vermaak me nu 'prima' met de WII en mijn Nintendo DSi. Ben gek op spelletjes:)
    Ik ga eens kijken of oma en zoonlief elkaar nog kunnen vermaken...mis die boef in huis;)

7. scrat

scrat Niet meer actief

ik lees dat veel meiden flink wat kwaaltjes beginnen te krijgen. erg herkenbaar.
    bij mij beginnen mijn bekken steeds meer pijn te doen. heb er al last van sinds week 20, maar als ik dan even ging liggen dan ging het weer beter. helaas heb ik nu sinds een paar dagen ook flinke pijn met liggen, waardoor ik dus ook heel slecht slaap..
    vraag me af hoe ik het op deze manier nog 6 weken vol moet houden..

8. Fionn

Fionn Actief lid

12 jun 2011
    161
    0
    0
    @stitch: ja is op kweek gezet en daar kwam ook niks uit. Kan t me ook moeilijk voorstellen met de hoeveelheid vitamine c die ik binnen krijg en hoeveel water ik drink. En altijd goed uitdruppelen hè? ;)

@krampen: hier ook een paar keer gehad. Ja, steeds meer kwaaltjes hè? Heb nu ook steeds vaker pijn in m'n handen s ochtends vroeg, vooral in m'n rechterhand, die slaap heel makkelijk en er schiet constant pijn in m'n ringvinger. Doe sowieso geen ringen meer om...

En wát wordt die buik toch dik hè? Oja, en gisteravond kwam ik er ineens achter dat m'n navel niet meer mooi in het midden zit maar een beetje naar rechts wijst! Zal wel met de ligging van de kleine te maken hebben, die nestelt zich naar mijn gevoel helemaal aan de linkerkant...

9. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    jup hier ook een mega pokkel zoals ik t zelf zeg..hihi...
    Ben al zooow nieusgierig wat er in zit athans hoe het er uit ziet en welk karakter...zwijmel zwijmel zwijmel.. Duurt nooit lang meer meiden! We zijn toch al bijna zown 8 maand heen...hihi

10. Biancah

Biancah Niet meer actief

Hier gisteren ff besef moment hoe dik mn buik is toen ik langs een spiegel liep. Trots op mn buik dat ik ben hihi.

Hebben jullie ook met liggen dat t niet uit maakt op welke zij dat de kleine dus gaat lopen porren.
    Alles doet zeer van binnen door dat porren. En kan dus niet echt meer liggen laat staan slapen.
    T is net alsof kleine wil zeggen, mama zo lig ik ook niet lekker. Maarja hoe moet ik dan gaan liggen?

11. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    ja herken t wel Biancah maar heb er niet echt last van...ja soms...Voedingskussen wil hier helpen, ontlast ik een beetje de buik maar hoe dan ook de ruimte is kort voor de kleine man en hij vind t gezellig om te vertellen da tie er is ;) Zo zie ik t maar!
    pfff en we moeten nog wel ff door en de buik word vast NOG dikker hihi....

12. Biancah

Biancah Niet meer actief

Heb een voedingskussen. Weet van gekkigheid echt niet hoe te liggen.
    Maar hij laat idd duidelijk merken dat ie aanwezig is.
    Vind ik aan de ene kant echt heel fijn, maar t mag iets minder hard en minder vaak hihi

13. Fionn

Fionn Actief lid

12 jun 2011
    161
    0
    0
    Haha ja hier ook. Maakt niet uit op welke zij ik lig, hij begint al snel tegen het matras te porren! Ik geniet er wel van, al voel ik soms echt een soort blauwe plekken....

14. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    @Fion, wat leuk dat je ook een kaartje zelf ontworpen hebt.
    Je kan die van mij zien in mijn album..ff vrienden worden eerst.

@kwalen. Dat gepor herken ik ook..maakt niet op welke zij ik lig. Vandaag is echt verschrikkelijk. Heb mega rugpijn. Ik weet niet hoe ik zitten moet, staan of liggen moet..zwaar irri!

15. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ik was vanmiddag ff gaan liggen omdat ik niet wist hoe ik nog moest zitten. Maar t is dus ook bij jullie bekend probleem.
    We moeten ons er dus bij neerleggen dat t niet anders is en maar proberen te genieten van t getrappel.

16. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @slapen, als ik hier op mijn linkerzijde ga liggen word frummel helemaal wild en blijft maar trappen. Draai ik om naar rechts, dan is het nog ff trappelen en dan is het klaar.... Dus hier bepaalt de kleine op welke zij ik slaap... Lig overigens wel al een poos met het voedingskussen in bed. Heb wel elke nacht met manlief een bokswedstrijd want we slapen allebei graag met 'mijn vriendje' ;)

@hier zit nu de herhaling van expeditie Robinson te kijken... De aflevering met de eetproef. Terwijl zij smakelijk eten, zit ik hier kokhalzend op de bank.... :cool:
    Vanmiddag was mijn vriendin hier met haar zoontje van 8 weken. Heb lekker geoefend met het mannetje:D hij heeft heerlijk op mijn buik en borsten geslapen:D heerlijk genoten!

17. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Oh Stitch... *Droom* wat heerlijk moet dat geweest zijn!! :)

@Slapen, hier ook niet zo fijn meer, krijg last van heupen/bekken, maar ach... probeer er niet te zwaar aan te tillen, nog even uitzingen en dan komt ons wonder :D
    @harde buiken ook weer geregeld momenteel.... ook dat... hoort erbij zeg maar ;)

Dinsdag mogen we ons kleine ventje weer zien, kijk ernaar uit :D

Heb nu een cake in de oven staan... Ja ik weet dat het al bijna 10u is :) heb gewoon trek en niks in huis behalve alle cake-ingrediënten... Toeval? Ik dacht het niet :p
    Nu nog hopen dat ie lukt, want normaal gesproken bak ik een cake met zo'n standaard cake-mix haha.

18. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @amona, jeej, dinsdag weer baby kijken :D ben je al met verlof of nog steeds ziek gemeld???
    Ik heb net een portie zelfgebakken poffertjes gegeten:)
    Besef me sinds vanmiddag pas echt dat het nu niet lang meer gaat duren voordat wij allemaal zo'n frummel bij ons hebben liggen, heerlijk gevoel toch? En tegelijkertijd ook erg spannend :)

19. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Ja zo mooi dat er echt een frummel komt hihi :)

Ben nog steeds ziekgemeld, laatste werkdag zou normaal 18 oktober zijn. Maarja kijk niet echt uit naar mn verlof ofzo, haha behalve dat ik dan weer 100% betaald krijg, verandert er niks ;)

Hoop zo dat mn cake lukt :D

20. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Haai Dames :D,

Hier gisteren heel de dag harde buiken of gespannen buik. Pijn/kramp onderbuik. Bah! Maar hoort bij dit termijn (bij 34wk).
    Had ik ff gevraagd aan vk. Voorweeen of indalingsweeen, in iedergeval het voorwerk. Dus vervelend, maar wel het voorwerk...dus vind ik toch dan weer fijn ergens. (beetje dubbel ;)).
    Kleine man is volledig ingedaald en m'n buik is echt gezakt zeg maar :D.

Vandaag was buik gelukkig rustiger. Vooral 's nachts ook krampen trouwens.

Hier net als Stitch, op li-zij protest en op re-zij een rustigere beeb.

Fleur, lekker eindelijk je verlof! Respect hoor! Nu genieten en rustig aandoen!!

Dames met kleine drukke peutertjes....ook respect hoor!! Lijkt me behoorlijk zwaar!

Amona, hmmmm lekker cake! Mag je hier ook maken om 10u 's ochtends :p.

Deel Deze Pagina