Uitgerekend vanaf 15 november 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sumshine, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Whaaaaa Sumshine!!!
    Hier precies hetzelfde!! Haha! Gewoon zin in lekker ongeremde sex zonder dat je de beeb plet of je buik in de weg zit!!
    Tellen ook de weken af!! :p

En van onderen ben ik er helemaal klaar mee en heb nu alles eraf gejast. Heb een kale poes :). Vinnik niks, maar beter dan een behaarde poes ;).

2. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    @energie, hier ook 0,0..ben dus niet de enige! Heb al een paar x tegen manlief gezegd dat ik er echt aan toe ben m'n eigen lijf weer terug te krijgen straks..zonder waggelen!

@scheren, hier gewoon op gevoel..volgens mij gaat het nog redelijk.. maar echt handig nee.. maar ik jas net als zonnestraal er wel alles af. die gasbrander, weet even niet meer wie t zei,..haha..ja idd hup die baard er af met een pincet of epileerding hihi...

3. Biancah

Biancah Niet meer actief

Energie is hier ook ver te zoeken. Als t ff kan klim ik smiddags ook ff lekker in bed. Vaak slaap ik niet eens, maar gewoon ff liggen is al heerlijk.
    Buik voelt goed beurs hier. Ben t eerlijk beetje zat allemaal. Heb de neiging vk te bellen dat ze hem eruit moeten halen. Maar dat doen ze toch niet. Heb wel hele tijd krampen alsof ik ongesteld moet worden.
    Betreft sex, hier ook weinig hoor sumshine. T hoeft voor mij ook niet meer.
    En scheren, ik denk dat t gisteren gelukt is. Vroeg aan mn man of t goed geschoren was en die zei ja dus t zal wel. Maar zie totaal niet meer wat ik doe.
    Mn man kwam met t geniale idee ontharingscreme te gaan gebruiken. Dat doen we dus maar niet. Wil niet weten wat er dan gebeurt.

Geboortekaartje. Ik baaaaal. Vriend van me zou onze maken. Nu ligt zn vriendin in t ziekenhuis mrt bovenbeen gebroken op 2 plaatsen. Hij heeft dus helemaal geen tijd meer. Hij ging nog ff kijken of t gaat lukken, maar ga uit van niet.
    Nu ben ik opzoek gegaan naar wat anders. Maar alles wat ik mooi vind is gewoon te duur. Werd er helemaal saggo van gisteren. Ben in staat te zeggen tegen mn man dat t me niet uit maakt wat t kost en dat ik gewoon die ene wil die eigenlijk te duur is.

4. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    pff ja het geboortekaartje..moet hier ook nog uitgezocht worden.. We hebben wel een aantal wat we leuk vinden..maar geen definitieve..
    maar wat balen biancah dat die vriend het nu niet meer kan doen..

Begin het langzaam toch allemaal wel beetje te knijpen met de tijd...de kleine moet voorlopig gewoon nog maar even blijven zitten, zodat wij alles rustig kunnen voorbereiden! hihi..

5. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    aah Biancah wat balen meis van t geboorte kaartje!
    En zelf tekenen - ontwerpen en het naar de drukker brengen? op speciaal papier laten drukken? is ook nog een idee..
    Wat shit dat je er zo door heen zit meis en je moet ook nog een hele poos (er van uit gaande dat de eerste meestal overtijd komt) Heb je binnenkort gesprek met je vk? zo ja dan zou ik het met hen bespreken, dat het je zo zwaar tegen valt en wat je er dan tegen zou kunnen doen..
    het isallemaal niet niks die hormonen en die veranderingen en het nu goed uit te spreken voorkomt natuurlijk erger want met de week zal het dhoe dan ook zwaarder worden...Vandaar ook de term: VERLOSkunde...verlos ons hahaha!

6. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @biancah, kan je het geboortekaartje zelf niet ontwerpen? Wij hebben het zelf ontworpen, op internet zijn er diverse programma's voor te downloaden zoals Photoshop en Coral Draw. Wij hebben het zelf in Scribus gedaan, maar daar heeft manlief door zijn werk al wat ervaring in ( ik als leek snapte er niks van). Op youtube staan veel instructiefilmpjes hie je met die programma's kan werken.
    Wij laten het drukken door Voordelig drukwerk bestellen bij Drukwerksprinter voor 100 kaartjes incl enveloppen zijn we nog geen €85,- kwijt (excl. Verzenden) misschien het proberen waard, of even contacten of ze het ook voor je kunnen maken aan de hand van een schets ofzo?

7. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    @ Sex, hoeft van mij ook niet zo. Die buik zit toch echt in de weg en beeb begint vaak ook nog eens te trappelen en dat leidt af.

@ Scheren, ik doe het op de tast. En van de week ook ff ontharingscreme gebruikt. Het kan wel hoor..

8. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Geboortekaartje, als het je zo veel stress geeft dan zou je misschien nu voor het gemak moeten gaan van het kaartje wat je zo mooi vindt maar wat eigenlijk te duur is... En dan zou je kunnen kijken of die vriend nog tijd heeft..? En zo niet dan dus het duurdere kaartje bestellen. Of anders idd een drukker vragen

9. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    haai meiden,

Afspraak gyn was goed1 blddruk zag er goed uit! YES! die is aardig gestabilliseerd.
    Voel me ook best goed moet ik zeggen.
    Af en toe he bik van die fitte uitspattingen ;) hihi.

zowizo voor week 39 bevallen zei de gyn. dat is beter voor mn lijf en t kindje..
    gek idee dat zou betekenen dat je af hoeft te tellen tot 12 november...hihi -. dat komt aardig dichtbij

10. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Zo kletstantes!!! Hahaha..

Zie weer leuke berichtje voorbij komen hihi...!

Nou sex is voor mij ook effe not done hoor. Ik krijg er zon harde pijnlijke buiken van en heb er meer last van als plezier!!!
    Dus dan doen we het wel anders Hahaha..
    Massage kan ik nu wel echt intens van genieten. En ja opzich heb ik wel zin maar vind het ook eng.
    Denk als ik 38 weken ben dat e dan maar flink ....... Dan kan het geen kwaad meer hihi.

Scheren, nou hier op gevoel met als gevolg een flink snee in mijn doos!!! Auw auw, manlief kon er wel om lachen. Die heeft dus de vorige x alles voor mij bijgewerkt net voor de bevalling... Vraag nie hoe... Maar lag er in ieder geval niet met een gigantische kokosmat haha.
    Was ook wel fijn met knippen want dan hoeven ze je niet eerst te scheren.

Verder voel ik me ook een oud wijf.
    Hoe oud zijn jullie eigenlijk, heb het idee dat ik 1 van de oudste ben hier.
    Ik word 20 oktober 34 jaar!!!

@biancah snap dat je baalt van het geboortekartje! Je wilde iets aparte unieks en daarom laat je het maken. Weet je niemand anders die daar goed in is??

Wij hebben de proefdruk gehad en het is werkelijk geweldig. Hij is helemaal klaar hoeven alleen de datum dan nog toe te voegen.

Gister zijn we lekker met zijn 3 tjes naar de dierentuin geweest in rhenen. We hebben echt effe genoten... En ons peutertje ook. Hij had denk ik echt even alleen ons nodig. Heb heel rustig aan gedaan want zag er wel een beetje tegen op moet ik zeggen. Heb veel gezeten!!!

@sum, fijn meis dat je bloeddruk goed is, jaaaa en aftellen is begonnen.

Volgens mij had ik gezegt dat 2 weken geleden het nichtje van mijn man was bevallen van een dochter Vieve!!!
    Nou met het meisje gaat het goed maar met mama's niet. Na een bevalling van 3 dagen is vieve uiteindelijk met een keizersnee gehaalt. En nou ligt mams samen met dochter dus al bijna 1 week in het ziekenhuis omdat ze bloedvergiftiging heeft. Ze krijgen het niet onder controle!! Verschrikkelijk. Hoop zo dat het snel de goede kant op gaat. Vieve doet het dus wel fantastisch Marja genieten doe je zo ook niet!!!

11. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Rensje wat sneu voor de moeder zeg! Heftig! Gevaarlijk ook! En wat een mooie naam V.Ieve WOUW! houd er wel van! Maar wat een enge situatie voor de mdr zeg..pfff

Ik ben 29 dus ja je bent bijna 5 jaar ouder dan mij..hihi oude bok! hahaha ;)

12. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Wat naar joh van die vriendin...ik hoop dat ze het in het zkh snel onder controle krijgen..

Over t scheren down under, ik heb n tip: voor de spiegel bij de wasbak... Ff nat maken, scheerschuim, in de spiegel kijken en scheren maar. vervolgens onder de douche spoelen.. Geen gedoe met spiegel die beslaat onder de douche...

13. Biancah

Biancah Niet meer actief

Oh wat sneu voor dr. Hoop dat ze gauw opknapt zeg.

Ik ben 26. Vrij jong nog dus.

En kwa kaartje, ik ga gewoon ff kijken. Anders duur kaartje.

14. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @rensje toen ik van zoonlief was bevallen, lag er een vrouwtje naast me en haar dochtertje heette ook Vieve. Een erg leuke naam die niet te vaak voorkomt! Maar wel sneu voor je vriendin zeg! Hopelijk krijgen ze het snel onder controle!
    Je was dan toch wel gebroken gisteren na zo'n dagje dierentuin? Als ik hier met de honden al 200meter loop naar het hondentoilet dan heb ik al moeite met thuis komen....

Ow en ik ben 27 jaar... :)

@scheren, ik knip mezelf down under met de schaar wat korter (op gevoel) bij mijn vorige zwangerschap had ik mezelf iets te vaak gesneden.... En ontharingscrème vind ik zo stinken, dan sta ik weer te spugen :cool: het is toch wat, we willen er allemaal netjes bijliggen, maar er is geen kip die er op let of we geschoren, getrimd of een oerwoud hebben ;)

@sum wat fijn dat je controle weer goed was! Nu nog vol zien te houden tot de 39 weken, maar dat gaat je zeker lukken! :D

Ik mag morgen weer, voor de tweede keer, op controle bij de verloskundige! Ben benieuwd of de uitslag van mijn urinekweek al bekend is... Bloeddruk zal wel goed zijn, was donderdag nog 110/60 terwijl ik zat te stressen over die weeën :)

15. scrat

scrat Niet meer actief

ik mag ook morgen weer naar de vk. ben benieuwd wat ze zegt en of hij/zij al verder is ingedaald.
    succes morgen stitch!

16. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Hi meiden, wat een relaxed gevoel dat ik niet hoef te werken wo do vr!
    Vandaag toen ik.nr de tram liep had ik steken bij mijn schaambeen, onderbuik en aan de onderkant.. van die felle scheuten auw! Volgens mij is dat indalen...
    had het bij dochter ook toen ze al was ingedaald en beetje draaide.
    Nog door de dierentuin lopen..euhhhh ik zou t nu niet echt meer kunnen!

o ja ik ben 30 word in jan. 31. :)

Nog een vraag, ik ga geen borstvoeding geven (want dat kan niet... voor we een discussie krijgen ;). Nu adviseerde de vrouw van de intake van de kraamzorg om 2 verschillende flesjes te kopen bijv avent en difrax.. Nu heb ik al avent en die beviel heel goed de vorige keer.. ik denk dat ik het daar bij laat en als d baby die niet goed pakt pas een andere haal (mijn man dan haha)

17. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Mijn vraag (haha). zijn er hier meer meiden die om welke reden dan ook geen borstvoeding gaan geven en zo ja hebben jullie meerdere soorten flesjes?

18. Biancah

Biancah Niet meer actief

Oh ik heb alleen difrax flessen. Zie t wel of ie t fijn vind en anders zijn er zo nieuwe gehaald idd.
    Ook ik geef geen borstvoeding. Dit ivm medicatie waar ik niet zonder kan.
    Maar zal je idd niet te druk maken over welke flesjes je hebt.

19. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    haai Sas, ik heb wel beide gekocht want toen ik bevallen was de vorige keer, wou ik wel bv geven maar het werd em toch niet )na een dag al gestopt) dochter wou toen echter de avent fles niet hebben dus toen was het hannessen zeg maar en savonds nog heel snel difrax opgehaald. later toen ze eenmaal gewend was wel avent. Nu heb ik dus voor de zkerheid 1 van allebei, kijken welke fles beeb wil hebben. Plus ik denk dat door afwisseling het voorkomt dat ze alleen maar 1 ding willen / kunnen hebben.
    Het zijn beide goede flessen maar ent een andere speen en het is voor t begin maar net hoe makkelijk het kleintje drinkt.>Dat is zoow verschillend namelijk. De een drinkt zomaar weg met welke fles dan ook, de ander moet het ech tnog leren (ligt ook aan de bevalling enzo)...
    Ik zou zeggen, het kan in iedergeval geen kwaad om 1 van beiden te hebben..Maar jij moet doen wat jij wilt!

20. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.502
    1.853
    113
    @geboortekaartje: Hier ben ik er ook heel lang mee bezig geweest. Ik kon niets vinden op diverse sites, en bij 1 drukkerij ook niet. Toen ben ik naar een andere drukker gegaan, en die heeft me heel goed geholpen en HET kaartje gevonden. Ik ben voor mijn idee wel een stuk duurder uit, maar dat boeide me niet meer...

Ik wil perse borstvoeding geven, dus ik weet niet wat ze aanraden over flessen. Maar in al die gratis dozen zitten toch ook flessen? Volgens mij zat er bij mij in 1 doos een flesje van Chicco en in de Kruidvat tas (heb ik van de week opgehaald) zit ook een fles. Dan heb je toch al andere flessen als de Avent fles? En inderdaad je kan altijd op het laatst nog een flesje erbij kopen van een ander merk, als het toch met de Avent niet lukt.

@leeftijd: ik ben nog maar een 'broekkie'. Ik hoop as. vrijdag 22 te worden. Voel me ook nog echt vreselijk jong af en toe, maar vind het heerlijk om zo jong mamma te worden. En we hebben hier alles goed voor elkaar qua financien, werk en huis ed.

Deel Deze Pagina