Hi ladies! Stitch, kan me voorstellen dat 't geen fijn gevoel is...kunnen ze de baby echt niet even bij jou laten? Sum wat'n belevenis zou ik ook niet leuk vinden...zeker omdat je goede/bereikbare stoelen had gereserveerd normaal gesproken! Verder wel genoten? Hier weinig te melden. Gisteravond met manlief naar de BIOS geweest, was leuk. M'n handtas zat'n beetje vol dus had een flesje jus d'orange in een klein plastic zakje gedaan, daar liep manlief dus mee. Bij de kaartcontrole werd gevraagd of we eigen consumpties mee hadden want dat mocht niet, die verkopen zij... (was te verwachten natuurlijk en ook exact de reden dat ik't normaal gesproken in m'n tas prop..). Zegt m'n vent heel bijdehand...maar't is een speciaal drankje voor mijn zwangere vrouw Toen mochten we door lopen, hahahaha!
@keizersnede, ik heb het al meerdere malen aangekaart bij de gyn dat ik er nog niet naar uitkijk, zeker omdat frummel dan niet bij mij mag blijven.... Maar de ok is koud, en het kindje kan zich dan nog niet goed op temperatuur houden, dus gaat het kindje weg van de ok, samen met de papa om te buidelen. In sommige ziekenhuizen mag de baby dus wel bij de moeder blijven als het in een soort aluminiumfolie wordt gewikkeld. Er zijn ook ziekenhuizen waar de vrouw niet achter een 'gordijntje' word gelegd en dus alles goed kan zien, en waar mannen wel de navelstreng mogen doorknippen. Ik ben een echte control freak en wil graag de baby bij me houden, graag alles zien wat er gebeurd met mijn lijf en zou het onwijs mooi vinden als manlief de navelstreng mag doorknippen. Maar hier 'kunnen' ze daar niet aan meewerken ivm gezondheid kindje en hygiënische redenen... Woensdag gaat dé datum geprikt worden, moet ik naar de pre operatieve poli en ik geloof ook nog een keer bloed prikken. Ik ga het dan nogmaals aankaarten bij de gyn,hopelijk krijg ik dan wel een tijdsindicatie oid te horen wanneer ik mijn kindje kan vasthouden en of het toch niet gewoon bij mijn mag blijven.... @sumshine, dat had ik ook zo gedaan hoor! Je reserveert toch niet voor niets stoelen? En dan gewoon 5 trappen moeten lopen omdat ze de stoelen omgegooid hebben? Heb je verder wel genoten van de show???
@stitch, wat vervelend zeg dat dat niet kan in het ziekenhuis waar je gaat bevallen..bah lijkt me een rotgevoel! Goed dat je het blijft aankaarten hoor! @sumshine, die uitbarsting is toch niet raar? Ik snap het wel...als je speciaal stoelen reserveert die dan wegvallen! Wisten jullie het voor je naar het theater ging, of was het een verrassing daar? En die uitbarsting naar Ali B, ik moest er wel een beetje om lachen @amona, wat slim van je man! hihi.. hoe vond je het om naar de bios te gaan? Geen last van te harde geluiden? @hier, zwaar de balen. Man en ik waren gisteren de kledingkast van de kinderkamer aan het in elkaar zetten..klopt er niets van scharnieren passen niet, pluggen en gaatjes die op de verkeerde plek zitten..oftewel de kast kan niet in elkaar gezet worden. Bel ik Baby-dump op, moeten ze precies de codes van de onderdelen weten en over 4 weken komen er dan monteurs om het even te vervangen. Toen ik aangaf dat ik dat best lang vond duren, kreeg ik me toch een grote mond van dat joch aan de andere kant van de telefoon :O Dus ik ik was er klaar mee en zei dat ik het niet zo klantvriendelijk vond.. zegt ie: hoezo niet? ik heb uw probleem toch opgelost?? Grr.... Manlief en ik gaan zo maar ons beklag in de winkel doen.. Wil niet dat ze over 4 weken met een paar nieuwe onderdelen komen..ze brengen maar helemaal een nieuwe kast. Straks passen de onderdelen niet en kan ik na 4 weken wachten, nog een x 4 weken wachten omdat het toch niet klopt.. Meer dames trouwens zulke slechte ervaringen met de klantenservice van de Babydump? Collega vertelde dat ze ook al zo honds behandeld was aan de telefoon..
Sum ik had waarschijnlijk nog harder uit mn plaat gegaan en geëist dat ik mn plek kreeg of een vergoeding. Als je verder maar genoten heb. Stitch, he bah wat naar. Snap dat je je kleine bij je wilt houden. Hoop dat ze toch van gedachte veranderen. Amona, dat is wel slim van hem hihi. Isis, dat meen je niet! wat zei je, over 4 weken kan de baby er al zijn! Mijn ervaring is goed van de baby dump. Maar heb ook nog geen problemen gehad. Al wacht ik al best lang op een lakentje. Ga ik volgende week maar eens om bellen. Maar idd laat ze maar een nieuwe leveren... Je spreekt een datum af en je gaat er vanuit dat alles goed is en dus op tijd kan staan voor de baby. Niet dat je straks hoogzwanger dat nog in elkaar staat te zetten zeg. Als ze je in de winkel willen afschepen met 4 weken moet je goed stennis trappen hoor. Het liefst waar alle klanten bij staan....
@biancah, ja dat is ook het plan. Ik zei aan de tel ook, dat het kindje er met 4 weken al kon zijn! Nou dat was mijn probleem dan, dan had ik de kinderkamer maar eerder in elkaar moeten zetten. Zij waren niet verantwoordelijk voor als de kast er straks niet was als de kleine er al is... ik dacht dat ik uit m'n vel sprong! Daarom gaan we nu ook naar de winkel...met die klantenservice kan je helemaal niets!
@isis, nou lekkere domper! Kan je eindelijk aan je babykamertje beginnen heb je dit weer.... En wat een belachelijke reactie! Klant is koning toch? En omdat zo tegen een zwangere dame te zeggen....riskant! Groot gelijk dat jullie naar de winkel toe gaan! Ik heb zelf 3 jaar geleden alles gekocht bij baby en tiener, bij ons ontbraken de achterpoten van de commode. Zou 6 weken duren voor de nieuwe poten binnen waren, maar we hadden tijdelijke poten gekregen. (Voorpoten zaten verwerkt aan de voorkant, dus commode stond zonder de achterpoten scheef) En binnen 1 week kwamen de goede poten al.... Dus misschien is er nog hoop dat het geen 4 weken hoeft te duren....
Nou t is hun fout dus hun probleem denk. Vind t echt belachelijk. We hebben t niet over een paar sokjes ofzo... En ook niet over iets wat maar 2 euro kost ofzo. Hun moeten alles in goede staat leveren. Dus ze lossen t maar op voor dat de kleine er is toch. Zoals hier tegen mij gezegd word als mij iets onterecht word aangedaan, HORMOONTJE POWER!!
wij hebben ook al 3x problemen gehad met babydump. de artikelen waren beschadigd (wieg, ledikant en klamboe) en dit ontdekten we bij aflevering. het heeft heel wat mailtjes, telefoontjes, reiskosten en weken gekost voordat alles was opgelost. na het gedoe met de ledikant en de klamboe (2x), hebben we de wieg maar zelf terug gebracht, ondanks dat het voor ons niet naast de deur ligt. we hebben nu de ledikant op de kamer staan, want we wilden het risico niet nemen dat het weer fout ging. dus gelukkig is het nu allemaal goed, maar ik koop er niets meer. ik weet van anderen mensen dat ze wel tevreden zijn, maar dan hebben wij net "toevallig" 3x pech gehad.
@ Isis, wat balen! Ik herken het.. onze kast bleek ook niet te kloppen. Was niet van babydump, maar soortgelijk. De deuren konden er niet op, de gaten leken verkeerd voorgeboord, waardoor de scharnieren niet pasten. Mijn man kon er niets mee en ook mijn broer kwam tot dezelfde conclusie. Uiteindelijk lieten we een oude gepensioneerde timmerman komen en die kon er wel wat mee. De tekening bleek toch te kloppen, maar er moest iets met het scharnier gebeuren geloof ik, waardoor het 'opeens' wel kon.
Nicolle, jij dus ook.. Wat een gedoe! Fleur, wij hebben dus hetzelfde met de kast! Scharnieren passen niet, gaten zijn te klein (of scharnieren te groot), andere gaten zitten weer op de verkeerde plek.. Er klopt niets van. Wat voor kamer hebben jullie? We zijn vanmiddag dus naar de winkel gegaan. Veel vriendelijker geholpen! Ze hoorden regelmatig klachten over de klantenservice en adviseerden een klacht tav de directie te sturen. We krijgen nu helemaal een nieuwe kast die voor ons wordt gemonteerd. Gebeurd in week 43 of 45 (nu 41).. Dus duimen voor week 43!
Maar hij word dus iig gemonteerd. Dat svheeld alweer dat jullie dat niet nog eens zelf ff hoeven te doen. Fijn dat je daar wel goed werd geholpen.
Nou, dat klinkt al beter Isis! Je betaald, dus dan zullen ze je helpen ook! Wij hebben de Dionne babykamer (google) wit hoogglans.
@isis dat is een stuk klantvriendelijker! Fijn dat het nu opgelost gaat worden. @hier, ik heb er al weer bijna een halve dag opzitten... Ben al vanaf 4:00 uur wakker, gisteren lagen we er al om 22:00 uur in, dus heb toch 6 uur geslapen. Vanmiddag met zoonlief maar samen naar bed, ook weer een keer 'gezellig'. Manlief is nog een extra dag gaan werken, maar ik hoop dat hij toch vanmiddag al eerder naar huis komt... Wat voor luierwassen hebben jullie eigenlijk? Ik ben op zoek naar een nieuwe geweest op internet, maar vind het beetje eng om zomaar een tas te bestellen... Bij de babywinkels hierzo hebben ze natuurlijk weer niet de tas waar ik naar op zoek ben. Zoek iets van Oilily, Pip of Lief! maar heb nergens een foto kunnen vinden van de indeling... Die moet dan wel praktisch zijn en groot. Wil geen aparte tas meer voor zoonlief mee hoeven te sjouwen, aangezien hij ook nog in de luiers zit.... (En verschoning ed.)
Aan mij heb je niets. Ik heb er een van simply colours. Op een ander topic waar ik wel eens kom, is al een kindje geboren! Met 36 weken. Wat komt het dan opeens dichtbij zeg!
Goedemorgen! Stitch, jeetje dan heb je inderdaad al een halve dag erop zitten! Luiertas: ik heb er 1 van Lief! De groene..zal zo even kijken voor een linkje. Vind m fijn! Veel ruimte! ook wat aparte vakjes, Maar niet TE veel. Kijken of t zo lukt.. luiertas lief - Google zoeken
@isis die met dots & roses? Daar heb ik ook naar gekeken! Vind hem zo mooi.... @fleur, in het andere november topic? Jeetje, 36 weken, dat ben ik volgende week al dan komt het inderdaad allemaal wel heel dichtbij... Spannend!
Gpoeiemorgen, Isis fijn dat je het hebt kunnen oplossen bij de winkel zelf. Echt klaaen over die klantenservice hoor dit kan echt niet. Asos daar! Brieven schrijven, emails etc! Ik zou flink over de zeik zijn, want een asociale lui! je hebt immers voor eenproduct betaald dus zo word je niet behandeld! grrr. Ik zit me op te vreten voor jou haha....hormonen Stitch, ik hoop da je nog dingen kunt vbespreken met je gyn! @luiertas: ik had een van oililly van dochterlief een blauwe maar die vond ik toch niet heel handig.. heb een nieuwe gekregen van mn schoonouders, een COWBOYbag luiertas! helemaal te gek. Een leren tas die je later dus ook goed als leren tas kan gebruiken met veel opberg ruimte! Ik heb de rode en hij is zoooow mooi! kost wel wat 130 euro maar je hebt wel een tas for life!....Google maar eens! Bij twish ofzo kon je em bestellen...Ik ben er iig verliefd op. Mijn tweede keuze was idd die van lief geweest of simpel van kitch en kitchen / mixmamas ofzo, maar die binnenkant vind ikaltijd tegen vallen....Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.droomtassen.nl/media/catalog/product/cache/2/image/321x241/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/c/o/cowboysbag-luiertas-1249-rood-voor.jpg alt goed is is dit de link van de tas..
@stitch, inderdaad van de dots and roses serie @36 weken bevallen..jeetje dan komt het wel dichtbij! alles goed met mama en kindje? @sumshine, ik ga zeker wel een mail sturen naar de directie. het is toch belachelijk dat het personeel in de winkels er al zuchtend bij staan..dit is de zoveelste klacht over de klantenservice. En zo'n Cowboytas is ook gaaf! @hier, vandaag besloten babywasjes te gaan doen! Kreeg ineens de kriebels vandaag...hopelijk is het geen voorteken Nu al 2 avonden flinke pijn aan de rechterkant van m'n buik.. Beetje ter hoogte van m'n navel, begint in m'n zij en trekt naar het midden door.. niet fijn. Ook voelt overdag alles een stuk strakker. Heb met manlief afgesproken als het vanavond weer zover is, dan ga ik bellen met de gyn.