@biancah, is helemaal niet gek dag je buik opgezet is! Kijk maar eens bij november 2012 buikjes, best veel meiden hebben al een buikje! Ikzelf ook (foto staat in buikjes topic )
Thnx meiden. Ik ga me dan zo onzeker voelen als je zo opmerking krijg. Zij heb zelf al wel kindje, maar kreeg pas bij 8 weken ofzo klachten en opgezette buik. Ik had week na eisprong dat ik dag of 5 duizelig was. Volgens vk kon dat en zij kraakte t al meteen af. Je gaat zo twijfelen aan jezelf. Maar nu weet ik gewoon zeker dat het dus wel kan door mn darmen en ik niet gek ben.
@rensje dank je! @sumshine ik weet het niet goed, vind het heel onwerkelijk allemaal, misschien ook omdat het sneller ging dan verwacht.. daarom hopen we op bevestiging maandag dat het allemaal goed is. @thea mooie buik!
Thea dat buikje wow dat is al flink voor ruim 8 wkn, ben je niet al 4 weken verder Hier nog weinig last van mijn buik, savonds beetje opgezet door wat rommelende darmen verder valt het nog mee. Maar Bij mijn tweede was ik inderdaad al een maand eerder aan zwangerschapsbroeken toe dan bij de eerste. Coortje veel plezier morgen met MvM Sas tuurlijk mag je beste even klagen hoor Ploon, gelukkig weer rustig dus. Vlinder succes met de echo morgen. Oke buikspieren dus al niet meer trainen. Tja train pas sinds een jaar in de sportschool dus vandaar de vraag (daarvoor vnl paardrijden maar dat mocht gewoon totdat ik er last van kreeg) Fleur is je patient al weer terecht ? Isis, hopelijk voel je je snel weer een beetje beter (al is het wel een fijne bevestiging he) Rensje wat gaaf dat je vader het zo raadt. En een meisje naast je mannen is wel leuk toch? heb je stiekum een voorkeur? wij wel hoor, zou een jongen wel leuk vinden naast onze twee dochters. Zonnestraal, ook wel even lekker dat je wat minder moe bent. Heb je nu geen echo's meer in ZH, ben je al helemaal over naar de VK? Kan hier ook haast neit wachten tot de eerste echo, pff al dat wachten bij een zwangerschap (eerst in de MMM, dan tot je mag testen dan tot je eerste echo) En dan zeggen ze dat een zwangerschap snel gaat
@ Liefde: Ik heb zaterdagavond erge krampen gehad. Naar mijn idee waren het mijn darmen. Maar aangezien ik vanaf zondag bruin en roze heb gespot begon ik wel te twijfelen. Wel fijn dat jij meer vertrouwen hebt in deze zwangerschap. Je gevoel zal vast kloppen. Echt te idioot voor woorden dat je de vorige keer niet serieus bent genomen door de verloskundige. Wat dat betreft is het fijn dat je nu onder strenge controle staat in het ziekenhuis. En ook goed te weten dat ze een vroeggeboorte de volgende keer hopelijk kunnen voorkomen. Alleen hadden ze al actie moeten ondernemen bij jullie zoontje... Uit onderzoek is gebleken dat er bij mij meerdere placenta infarcten hebben plaats gevonden in de al te kleine placenta, waardoor de placenta niet meer voldoende functioneerde. Ondanks we onze zoon er niet mee terug krijgen, zijn we blij dat we weten waar het aan heeft gelegen. Ik zal vanaf week 10 bloedverdunners moeten slikken, zodat de kans op placenta infarcten zoveel mogelijk kan worden uitgesloten. Wij zijn verhuisd van Groningen naar Meppel. Ik was hiervoor Commercieel mederwerker en nu weer op zoek naar een nieuwe baan. Maar de banen liggen helaas niet voor het oprapen. @ XNicolle: Succes maandag met de echo! Ik hoop dat er dan meer te zien is. Kan me je ongerustheid wel voorstellen hoor! Maar denk dat de rest wel gelijk heeft. In het ziekenhuis hebben ze betere apparatuur. @ Ploon: Succes vandaag met de echo! Hopelijk is alles ok met kleine uk. @ Hier: Gisteravond roze gespot, pfff vind het zo spannend. Gelukkig morgen de echo! Duimen jullie mee op een goede afloop?
Ploon succes met de echo!! Ik duim voor je! Vlinder voor jou duim ik ook heeeeel hard. Alvast succes morgen!! Hier een btje grieperig, tja zwanger vatbaarder en mijn zoontje lijkt weer iets meegenomen te hebben bij t kdv. Ik hoop dat t niet doorzet. ben van de winter al genoeg ziek geweest..
14 november Zonnestraal77 (34) 1e kindje 16 november Daydreamy (31) 2e kindje Sarah (29) 1e kindje Appeltje81 (30) 2e kindje 17 november Rensje (33) 2e kindje 18 november Ria81, 1e kindje Fleur84 (28), 1e kindje Ploon (37) 1e kindje 19 november Lolalo (32) 2e kindje Juliaaa (28) 1e kindje ferienke (34) 4e kindje Liefies (29) 1e kindje Kiyeko (31) 1e kindje 20 november Sumshine (28)2e kindje Patje20 (25) 2e kindje Isis857 (25) 1e kindje Joyce86 (25) 2e Kindje Sas 26 (30) 2e kindje Sopann (25) 1e kindje 21 november Vlinder1983 (28) 2e kindje 22 november xnicolle (27) 1e kindje Siesi, 1e kindje Christen (33) 4e kindje 23 november Samantha89 (22) 1e kindje Vrouwtje72 (39) 2e kindje Liefde88 (23) 2e kindje 25 november Bleuberry (23) 1e kindje Spijkervrouwtje(35) 3e kindje 26 november Wannabemum (30) 1e kindje 30 November Coortje (26) 3e kindje Vlindertje: Lydia1986 (5+4wk) Afspraken: 20 maartSumshine mvm 23 maart Zonnestraal 1e (vroege) echo 27 maart: xnicolle 30 maart rensje 1e echo 30 maart Sas26 1e echo 30 maart Kiyeko 1e echo 30 maart Vlinder1983 1e echo 2 april Ploon 1e echo 4 april sumshine 1e echo 4 april Zonnestraal77 intake vk 6 april Fleur84 1e echo 6 april Isis857 1e echo 11 april Spijkervrouwtje 1e echo 11 april Kiyeko intake vk 12 april Coortje 1e echo 12 april Sopann, termijnecho + intake vk 12 april Joyce86, 1e echo + intake 24 april Lolalo 1ste echo+ intake Even mijn afspraak erbij gezet.
dames die binnenkort op echo mogen veel succes en hopen op een mooi beebje hier ook roze gespot vanmorgen schrok me rot!! vriend ook in paniek! hebben gister avond wel "geklust" dus ik denk dat het daar van kwam want het was na het weg vegen gelijk weer weg. Heb bij mij vorige zwangerschap ook af en toe wat roze/bruin verloren tot week 9. Dus misschien hoort het er bij mij wel gewoon bij! Nog een week voor de echoo!
heey dames Ik ben ff niet geweest,ben soms zo onzeker en wil jullie er niet teveel mee lastig vallen. Dus kom af en toe zeker kijken en als de eerste echo goed is dan komen jullie niet meer van me af @Ploon succes met je echo vandaag! @vlinder, rensje, Sas26, Kiyeko Morgen allemaal een echo zie ik! Dus heel veel succes morgen.En hoop dat jullie er allemaal van kunnen genieten! @thea Wow wat een buik! Mooi hoor! @coortje MVM voor de 5de keer, jah dan weet je het allemaal al wel! Ik twijfel nog steeds of ik mee ga doen! @biancah Je buik kan zeker opgezet zijn, ik heb ook al dat mijn broeken wat strakker zitten. Probeer je niet te veel aan te trekken van wat andere zeggen, luister naar je lichaam en wat je voelt. Iedereen is anders en voelt en groeit anders. @liefde Oww ook al wat roze verlies, maar idd kan te maken hebben met klussen. Nog f een weekje afwachten. @hier Toch maar een afspraak gemaakt bij de verloskundgie,moet er toch een keer heen dus net zo goed een afspraak plannen. Heb de afspraak bij 8,2 weken en vorige keer was t al "fout" toen, dus als het dan goed is heb ik er weer vertrouwen in!
Ben zooo blij... het hartje klopt... Heb een foto van mijn echo in mijn foto album gezet. Niet dat je er iets van kunt maken Het is nu 5,7 mm Over 2 weken weer een echo. Hopelijk nu iets meer rust. Was zo bezig met kwaaltjes etc. Dit is een hele geruststelling al. Het begin is er. De gyn zei, zo schattig: "Begin er maar langzaam aan te wennen." En zo is het! Wil nu niet meer continu maar denken of ik mijn borsten wel voel of ik wel moe ben etc etc. Ik hoop dat dat gaat lukken. Dit is een mooie bevestiging. Bloedverlies van maandag kan overal door komen en kan nog vaker voorkomen. Als het maar niet begint of gepaard gaat met krampen. Maar bij twijfel mag ik altijd bellen (een heel prettig idee).
@ploon, wat geweldig meid... ga meteen even je echo checken hopelijk zien we dat morgen ook!!! @joyce, onzekerheid is heel normaal hoor, iedereen is bang dat het mis gaat. Ik ook.... lig nu op de bank. Heb net met manlief dat trampoline in elkaar gezet en nu heb ik zon zwaar gevoel in mijn buik!! en ik ben zo moe, bijna beetje grieperig gevoel!! en koud... pffff en kan wel janken om niets!!! @liefde, waarschijnlijk komt dat van de sex! dan komt dit vaker voor!!! Vanavond voor het eerste x ouderavond van onze klein manneke!! morgen nog een half dagje werken en dan om 15.30 de echo!! vind het zo spannend....
@ploon, heb even gecheckt meis wat geweldig... en het hartje klopt!! wat wil je nog meer.... dikke proficiat meis....!!! en nu beetje gaan genieten
@ploon wat fijn! Ik heb het vandaag erg druk gehad en ben nu erg moe. Ik ga lekker even uurtje onderuit op de bank.
@ Ploon: O wat geweldig, een mooi kloppend hartje! Gefeliciteerd meid en geniet van dit goede nieuws! @ Lolalo: Beterschap, hopelijk breekt de griep niet door. @ Liefde: Denk inderdaad dat het door het klussen komt hoor, alles is nu extra doorbloed en er kan ook sneller een vaatje knappen. @ Joyce: Die onzekerheid is heel herkenbaar! Ons er mee lastig vallen doe je niet hoor, daar zijn wij voor! @ Meiden die morgen een echo hebben: Succes, hopelijk allemaal mooie echo's! Ik mag morgen al om 9.00 uur. Ben nu al zenuwachtig!
@ spijkervrouwtje. Ja die client is weer terecht gelukkig. @ Ploon, wat gaaaaaf en fijn zeg! En over twee weken weer een echo! Is dat een soort standaard of speciaal voor jou? Ik ben wel benieuwd wanneer mijn tweede echo zal zijn of dat eerder is of ' pas' met 12 weken. @ alle echo dames van morgen: succes en hopelijk genieten!
Meiden succes met de echo's morgen, ik duim voor veel mooie kloppende hartjes Ploon geweldig nieuws joh, mooie echo, geniet er lekker van. Onzekerheid, kn ik. Ook hoor, zelf bij een derde zwangerschap, misschien zelfs nog wel erger dan voorgaande ren. Je weet gewoon dat het mis kan gaan en juist omdat je al twee goede zwangerschappen hebt gehad. Maar goed ik probeer me niet gek te laten maken, zal nog twee weekjes af moeten wachten tot de echo.