Sumshine, vreselijke nacht gehad . Menstruatie krampen die kwamen en gingen maar onregelmatig. Was ook alleen de onderbuik. Nu overdag buik weer rustig. En nu overdag met vlagen vreselijke steken down under. Schijnen indalingsweeen te zijn. Lief dat je naar me vraagt Sum . Rensje, wat een stress meis!! Maar komt goed hoor met jouw beebje!!
Ik heb het lijstje even aangepast. Ukje, spijkervrouwtje en Vlinder1983 verwijderd, omdat ik ze niet meer voorbij zie komen en niet op actief meer staan. Lolalo en LadyT lezen wel mee dacht ik? Alles goed met deze dames? Uitgerekende datum: 14 november Zonnestraal77 (35) 1e kindje, jongen! 15 november Stitch85 (26) 2e kindje (KS) 16 november Lolalo (33) 2de kindje 18 november Fleur84 (28), 1e kindje, jongen! 19 november Isis857 (26) 1e kindje, zh-bevallig, jongen! 20 november Sumshine (28)2e kindje jongen! Sas 26 (30) 2e kindje meisje! Rensje (33) 2e kindje Fionn (25) 1e kindje 21 november Minimuisje (29) 2e kindjeJongen! 22 november xnicolle (27) 1e kindje 23 november Biancah 1e kindje, jongen! 24 november LadyT (29) 1e kindje 28 November Wiedeltje (21) 1e kindje 30 November Coortje (26) 3e kindje Amona (27) 1e kindje Geboren: Liefde88 (23), Jayce! (30 w 2 d)
@rensje sterkte meid! als je kindje verder gezond is zal het vast goed komen!! @zonnestraal herkenbaar die indalingsweeen, niet prettig! ik had ze ook alleen snachts (2x). @wassen alles op 30 graden, eigen wasmiddel en wasverz van neutral.
Rensje, wat'n stress! Komt goed meis, en't is geen falen! Een gezond maar klein kindje is toch ook ok? Neem maar veel rust zodat je't jezelf miss niet zo kwalijk neemt...maar denk dat't wel in jullie genen zit! En Enzo maakt't toch ook prima? Zonnestraal...ik weet't is niet gezond... maar ik ben jaloers! sta zielig onderaan op de lijst Kan steeds moeilijker wachten!! Isis, toch goed opgelost uiteindelijk! Hopelijk komt't nog op tijd! Geluid in BIOS was trouwens geen probleem, kreeg hooguit reactie erdoor..of'n wat gespannen buik wanneer het spannend was... maar ik voel nooit zo veel dus geniet ervan en zie't niet zo zeer als tegenreactie van de kleine (wat't miss best is hihi). Hier weinig nieuws... lig 's nachts ook wel vaker uren wakker..maar word daarna bijvoorbeeld zoals vanmorgen pas om half 1 weer wakker, dus mag niet klagen. Ga meestal rond middernacht/1u naar bed. Beetje verschoven ritme dus, maar waarom niet eigenlijk? Liefde, hoe is't met jullie???
zonnestraal idd indalingsweeen, heb ze ook nu vaak snachts. Ook heb ik zeurende onderbuik door een verkeerde beweging in mn slaap wat vervolgens bandenpijn geeft, waar ik wakker van word, wat mn bm prikkeld ofzo dus die gaat dan ook meedoen etc..Herken t dus wel. Ik kan er gelukkig nog wel door slapen, had bij de eerste ook dat ik zoow slecht sliep snachts, dan ben je gewoon kapot en vaak overdag ook minder te genieten he? Dat maakt t allemaal een stuk zwaarder. Ik heb best geluk nu, de uurtjes slaap die ik meepak zijn van goede kwaliteit en ben gewend ana minder slaap door peuter denk ik..Of het zijn gewoon de hormonen die me zo vaak zo positief gestemd laten zijn,...Kan ook! haha Amona, leuk de film! heb ook weer zin om naar bios te gaan, maar ben van de week naar t theater geweest (ali b) was errug leuk! Nicolle: gebruik hier geen wasverzachter voor beeb nog, de vorige keer heb ikw el alles van neutra;l gebruikt maar vond t nu niet nodig, dus was gewoon in eigen robijn maar geen wasverzachter want dat schijnt vaak t meest allergische te zijn dus goed dat je daarvoor voor Neutral kiest!
Amona, niet gezond HAHAHAHAHA! Gek wijf! Maarre, ik snap jou!! Kan mij niet snel genoeg gaan! Vooral na die hel-nacht van vannacht . Sumshine, hoe lang duurde die indalingsweeen bij jou? Wat fijn dat je er gewoon doorheen kunt slapen! Ik hou m'n hart vast voor vannacht.... Films, i love it! Kan niet zonder!
@zonnestraal, ja 1 nacht 3x en 1 nacht 1x. vlak erna had ik controle bij de vk en bleek hij/zij grotendeels ingedaald en vast te liggen in mijn bekken. volgens vk komen indalingsweeen meestal snacht (ontspannen toestand) voor. @sumshine, oh per toeval goed gekozen dus, ik heb verder ook robijn. hier af en toe last van pijn/druk in de buurt van mijn stuitje (en sowieso wel wat meer steken van onder). zou dat ook met het indalen te maken hebben? op internet kom ik wel tegen dat het met de bekkenpijn te maken kan hebben, maar daar heb ik al een hele tijd last van en van het stuitje pas sinds kort.
Zo erg Zonnestraal? Jullie maken mij, met m'n 33 weekjes, wel bang Zijn er geen posities waarin 't minder pijnlijk is? Hoofdeind wat omhoog ofzo?? Kan me niet voorstellen dat't helpt...maar toch. Succes vannacht! Nicolle, stuitje hoort daar wel bij..kan die pijn er niet bijgekomen zijn door't indalen? Hier nog niet ingedaald, maar door toenemende gewicht van bm/baby soms ook veranderende klachten, bijv. last van beknelde zenuw in beide billen ipv 1. Zulke grapjes Nog even volhouden meis! Hier net maweer eens warme chocolade melk gemaakt, mmm. Krijg wel vaker'n hitteaanval nu, jullie ook??
@zonnestraal, herkenbaar die 'menstruatie' krampen.... Volgens de vk hierzo een goede oefening van de baarmoeder voor de bevalling. Met warme kruiken en douchen zou het minder moeten worden. Hopelijk slaap je komende nachten/weken beter! @amona, die opvliegers horen erbij... Hormoontjes @ hier, vanmiddag nog een pakje van Noppies en een pakje van Z8 gescoord voor de frummel! Nu zijn de babyspulletjes wel allemaal ingeslagen, denk ik....
Ja Stitch? Heb jij ze ook?? Ik heb ook weer een pakje gekocht, kon het niet laten . Amona....goed nieuws, niet iedere vrouw krijgt indalingsweeen. Jij vast niet!!
@zonnestraal, ja ik er heel veel 'last' van. Bijna de hele dag door.... Lig hier ook elke avond met een warme kruik op de bank voor ik naar bed ga, dan is het ff rustig vanonder zodat ik wel kan inslapen. Ben 's ochtends vroeg wakker, 's nachts vaak wakker. Ik voel hierdoor ook vaak mij neurostimulator zitten (zit linksboven mijn schaamstreek geïmplanteerd) woensdag weer met de gyn bespreken hoe nu verder, dit trek ik geen 4 weken meer.... Blijft verleidelijk hè, al die leuke kleertjes voor de kleintjes?!? Ik heb nu wel voor mezelf een grens vast gesteld, straks als we weten of het blauw of roze moet zijn kan ik weer 'los' gaan kijk er nu al naar uit
Bij de 1e had ik ook geen indalingsweeën, ineens zat hij vast in mijn bekken, niks van gevoeld. Dus er is hoop Amona Enne, hier ook al sinds woensdag last van indalingsweeën (en als dat het niet is, oefenweeën). Zelfs woensdagavond onder de douche werden ze niet minder en was het echt een komen en gaan. Kreeg het even benauwd. Maar gelukkig na 2 uurtjes was het weg. Tenminste, niet echt weg, maar niet meer zo heftig en regelmatig. Wel steeds van die heerlijke steken van onder en lopen doet echt zeer van onder. Heb het nu dus al 2 dagen/nachten. Hopelijk op gauw verbetering, want dit is geen pretje. Vooral de nachten zijn vreselijk en helemaal als de kleine helemaal beneden beweegt worden die menstruatie krampen erger. Het hoort er helaas bij hé
Haha, nou vooruit ik houd nog even hoop. Jullie horen't nog wel Ben best benieuwd wat me/ons de komende weken nog aan beproevingen te wachten staat! Stitch, is dat ding groot? Voelen als in pijnlijk of gewoon de aanwezigheid bemerken zeg maar? hopelijk voor jou goede/betere nachten op komst! Ook voor de andere meiden waar't drama is! Kijk ernaar uit dat we allemaal onze wondertjes kunnen showen!
@amona, die neurostimulator geeft een branderig gevoel. Alsof er een peuk op je huid wordt uitgedrukt... Niet continu dat ik hem voel, maar wel met veel regelmaat. De fabrikant beweert dat de neurostimulator iets groter is dan een 2,- munt, maar in werkelijkheid is hij 1,5x zo groot. als je googled op Medtronic InterStim-therapie kan je hem en de afstandsbediening zien....
Oh minimuisje wat herkenbaar!! Had er vannacht 4u lang last van . Ze kwamen en gingen. Wist niet hoe te liggen. Hou m'n hart vast voor aankomende nacht :x. Overdag niet meer gehad, maar wel venijnige steken down under...heul pijnlijk! M'n 1e kindje, dus had dit niet verwacht. Stitch ook zoveel last van! Niet leuk! Hoe groot is zo'n neurostimulator??
Moet even Googlen zodra ik niet op tel. mee lees/schrijf... maar een brandende peuk klinkt nou niet echt aantrekkelijk...of je moet into SM zijn Lijkt me dat je dat niet zou moeten voelen of kunnen ze daar helaas niets tegen doen? Hebben jullie al voedingsbeha's? Mij werd't afgeraden in de winkel omdat ze waarschijnlijk nog erg gaan groeien met die melk enzo... zie manlief straks al voor me naar de winkel gaan mocht ik niet gelijk zo mobiel zijn haha!
@amona, SM heeft doorgaans niet mijn voorkeur Komt door de zwangerschap dat ik hem nu voel zitten, hij wordt aan de kant gedrukt door mijn buik en baarmoeder. Kunnen ze nu niets aan doen, na de ks zou het weer minder moeten worden. Ik heb ook nog geen voedingsbh's. Ga ong 1 week voor de ks even kijken voor 1 bh als die bevalt dan kan manlief er nog een paar bijhalen... Je borsten gaan meestal groeien vlak voor de bevalling. De eerste paar dagen na de bevalling krijg je (flinke) stuwing, dan zijn ze nog groter... Hier raden ze dan ook aan om eerst gewone voedingsbh's te kopen, en dan evt. Later voorgevormde.