Uitgerekend vanaf 15 november 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sumshine, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Lees zo terug.. Jullie hebben zoveel gekletst!

Wilde even laten weten dat ik weer opgenomen ben in t zh.. Heb nu al een aantal dagen hevige pijnaanvallen rechts aan de zijkant van m'n buik. Ze denken een niersteen. Even dachten ze aan HELLP, maar gelukkig zijn alle bloedwaardes goed. Lig nu aan een infuus met pijnstilling/relaxatiemedicatie, zodat een evt steen weg kan.

2. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.502
    1.853
    113
    Oh Isis: Wat super vervelend zeg! Voel je met pijnstilling die pijn niet zo? Hopelijk gaat het snel weer beter en mag je dan weer naar huis. Als het nierstenen zijn en ze zijn weer los hoef je er geen last meer van te hebben. Mijn schoonmoeder heeft het 2 jaar geleden ook gehad, en nu nooit meer last van.

@iedereen: Bedankt voor de felicitaties. Het werken was echt zwaar vandaag ja. Nog 1 week... (oh, wat verlang ik daar naar zeg, lekker verlof!) Zijn er trouwens nog meer mensen die nog werken? Of heeft iedereen onderhand al verlof?

@Indalingsweeen: Die heb ik (nog) niet gehad. Ik denk trouwens ook dat het kindje nog niet ingedaald is. Hij/zij hikt best wel veel en dat voel ik wel altijd onder in mijn buik, maar het schuift nog best wel veel naar links of rechts. Hij/zij hikt trouwens alleen als ik iets heel zoets gegeten heb, en omdat ik best een zoetekauw ben, zeker nu... Merken jullie ook dat jullie kindje reageert op wat je eet?

3. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    aaah Isis wat pijnlijk zeg! waardeloos! Hopelijk ben je snel verlos van die niersteen meis,. Knuf voor je!

4. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Isis, wat belabberd zeg...beterschap! Hopelijk ben je snel weer pijnvrij en thuis...

Wiedeltje, nog gefeliciteerd!

Hier komende week officieel verlof, maar al vanaf begin augustus in de zw helaas...niet echt aftellen tot verlof dus ;)

5. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @isis, wat naar! Hopelijk werken de medicijnen en mag je snel weer naar huis... Sterkte!

@wiedeltje nog gefeliciteerd! Respect hoor, dat je nog steeds werkt! Gelukkig kan ook jij nu aftellen voor je verlof!

6. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @amona wat betekenen de woorden 'wel hamdou lilah' in je banner?? * nieuwsgierig *

7. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Isis sterkte meid! Hoop dat het snel beter gaat

Indalen, ja dat voel ik wel ja! Zijn felle steken in mijn bekken/bij schaambeen
    ook als ze met haar koppie draait dan voel ik dat. Heb het nu meer dan de vorige keer..
    Pfff ik durf t bijna niet te zeggen maar ik ben het ff zat hoor....
    heb zo'n pijn in mijn bekken en sinds paar dgn ook flink rugpijn.
    Lopen doet zo'n pijn... Zie nu al we er op tegen de maandag en dinsdag, hele dag met dochtertje... Ze is heel lief (meestal) maar t vraagt nu echt veel van me... herkennen jullie dit, dat je het nu al zat bent?

8. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Hihi zelf ook altijd zo nieuwsgierig!
    Stitch, dat is Arabisch (net als mijn man ;) ) en betekent zoveel als god zij dank / Alle lof zij Allah.

9. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @amona, dacht al dat het Arabisch was, maar mijn talenkennis houd een eind op bij Engels en een woordje Frans..... ;)

@sas heel herkenbaar! Ze voelen het gewoon aan denk ik, dat je niet alles meer kan en gaan daarom extra testen en aandacht vragen... Gelukkig wil zoonlief steeds meer dingen zelf doen, maar hij is verder heel erg aanhankelijk... Ik probeer van het knuffelen e.d. echt te genieten, maar soms pfff dan word t echt even teveel... Ben echt aan het aftellen, wil weer leuke dingen met hem kunnen doen, met deze baby knuffelen en mijn eigen lichaam weer 'terug'. De laatste loodjes wegen écht t zwaarst....

10. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    @ Isis, wat balen zeg. Sterkte!

@ Wiedeltje, nog gefeliciteerd!

@Amona, officieel verlof jeeeeeeeeej!!

Mijn ukkie is in het indalen! Kan niet anders. Krampen heel de avond en een wee gevoeld! Kreeg mijn eerste echte harde buik hihi. Wat echt al!

11. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Heet meiden,

Kan nie slapen!!!!!!
    Last van ongesteldheidsgevoel en wat krampen!!!
    Pfff ben gewoon klaar wakker.
    Manlief is stappen want die heeft vrijgezelle feest. Tja ik eigenlijk ook maar kan en mag niet!!

@fleur, grappig dat jij dat nu pas hebt (harde buiken) zit er al bijna 10 weken mee!! Wat een verschil dan hè!!

@stitch zwanger zijn met een peutertje erbij is gewoon zwaarder, zeg heel eerlijk dat ik dat een beetje heb onderschat.
    Ik heb eigenlijk hetzelfde als jij! Wil ons kleintje zien en vast houden en ook niet meer zo beperkt zijn Nasr ons peutertje!

12. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Biancah, en zo is het! Geen makkelijke zwangerschap. Lijkt me heeeeeerlijk een onbezorgde zwangerschap zonder pijntjes en vol energie!!

Sumshine, heerlijk dat je zo geniet!!! Lekker doen hoor, nog een paar weekjes!!

Isis, jeetje wat klote zeg! Pfff, hoest nu met de pijn??

Fleur 1e harde buik, gefeliciteerd :D. Ja echt wordt het hè ;).

13. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Rensje, jouw beebje ook aan het indalen?

Grappig hè meiden, we krijgen allemaal dezelfde klachten.
    En mooi ook hè, moeder natuur....

14. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Sas, heel herkenbaar hoor! Hier ook, ben het zat!! En echt knap voor de dames hier met een ukje thuis!!

15. Biancah

Biancah Niet meer actief

Isis Jeetje, hoop dat t gauw over is. Beterschap.

Ben niet de enige dus die veel te vroeg wakker is. Lig al vanaf half 6 wakker. Heb nu uit verveling mn telefoon maar ff gepakt.
    Merk pas sinds vanacht dat ik schimmel infectie heb. Jeukt en steekt vet erg. Straks ha post maar ff bellen voor zalfje. Wil niet nog een dag langer met die jeuk rond lopen.
    Verder ook weer harde buiken. Zal wel door gisteren komen. Mn schoonoma ligt in het ziekenhuis met niet werkende hartkleppen en een dichte kransslagader. Dus zijn vrijdag naar mn schoonouders gegaan (bijna 2 uur rijden) gisteren dan bij oma in t ziekenhuis en gisteravond weer terug naar huis toe. Dus de rit incl spanning/stress is niet echt bevorderlijk natuurlijk voor mn buik. Maandag word oma over geplaatst in ander ziekenhuis en daar geopereerd. Mensje is 82, maar heeft wel een uitzonderlijke conditie voor haar leeftijd. Maarja de kans dat.... Dus daarom moesten we wel erheen dit weekend.

Maarja na zo nacht slecht slapen moet ik vanmiddag nog maar ff tukkie gaan doen denk ik.
    Jullie verder nog plannen? Of allemaal lekker een echte zondag houden?

16. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Ja hier ook te vroeg wakker. Mn man ging werken, dus tja....hij weg ik wakker ;). Slaat nergens op.

Biancah, ja ff teveel hooi op je vork zo te lezen. Jeetje mina zeg van je oma. Heel veel sterkte!! En vanmiddag lekker dutten!

17. Biancah

Biancah Niet meer actief

Mijn man werkt gelukkig voornamelijk door de week, maar ik ben dan ook vaak minimaal 1,5 uur wakker als hij eruit gaat.

Ja t is best eng allemaal met oma. Mn man lijkt niet te beseffen hoe erg t is met zn oma. Die vond t eerst niet eens nodig heen te gaan. En hij vond t niet eens raar dat we gisteren zn halve familie in t ziekenhuis hebben gezien. Of hij wil gewoon niet beseffen hoe ernstig t is, dat kan ook.
    Maar ze moet nog ff volhouden. Er zijn 2 achter kleinkinderen op komst. Nichtje van mn man is 4 dagen verder dan mij. Heeft ze al veel achter klein kinderen, maar van ons is t de eerste. Hoop dat dit r extra kracht geeft.
    Maar t is voor mij zeker teveel geweest om er heen te gaan, maar ben erg blij t toch gedaan te hebben. Anders zou ik misschien spijt krijgen. Heb t gemerkt bij mn eigen oma... Na 5 jaar heb ik er nog last van.

18. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Jaaaaaaa gelukkig ben je gegaan!! En dan vandaag gewoon rustig dagje doen ;). Word je oma geopereerd?

19. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ja ze gaan r dinsdag opereren.
    Ze gaan een hartklep vervangen en 2 repareren of nog een vervangen. Net wat lukt. Een omleiding naar de aorta maken. En de rest ben ik vergeten.
    Het word dus gewoon een zware en risicovolle operatie.
    Ja ik ga vandaag zo min mogelijk doen.

20. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Dat ze goed in conditie is helpt. Maar omdat ze toch al op leeftijd is wordt dit heel zwaar voor haar!! Grote operatie zeg sjonge jonge!

Deel Deze Pagina