Ja anders hadden ze er niet eens aan begonnen als dr conditie slecht was. Ben ook goed zenuwachtig. Eerst mn eigen lievelingsoma en nu mn schoon lievelingsoma pfff
@ Biancah, wat zwaar allemaal. Van die dingen waar je geen invloed op hebt.. hoe is het met je vader nu dan? Sterkte meis en rustig aan vandaag!
@ fleur wij hebben een wikkeldoek van maxi cosi. Zit een muts in vast die je er ook uit kan halen. Vind hem super fijn! @biancah jeetje, wat heftig! Sterkte zeg met je oma!
@ Biancah sterkte! voetenzak, wij hebben de voetenzak die bij het autostoeltje zelf hoort (van Mutsy). maar die vind ik wat te kort aan de bovenkant. Dus is wel handig om op te letten dat ie aan de bovenkant lekker hoog dicht kan.
heb toen ze wat groter was de lodger bunker erin gehad die was fijn! En nu heb ik er een geleend van de buurvrouw die wel hoger sluit. Het is wel lekker hoor vind ik, zo'n zak. Omdat we toch de hele winter nog moeten met een kleintje. En als ze wat groter zijn dan trappelen ze het dekentje er af.
biancah sterkte met oma en vader, wat een kopzorgen! logische dat je vroeg waskker was meis! @voetenzak van maxicosi (voor de echte winter) en heb ook een lodgerwrapper / cottonbaby ding (2 verschillenden...gekregen) die voetenzak heb ik trouwens 2e hands gescoord ga er geen 50 eurie voor betalen. Had er 1 van dochterlief maar die was van oililly roze..beetje lullig voor een jongen dus heb nu een zwarte..lekker stoer!.. i love marktplaats..haha Fijne zondag allemaal!
Hier ook de winter-voetenzak van de maxi-cosi. Van een vriendin gekregen die zelf 3 zoontjes heeft . Ze sluist alles door naar me, zo'n mazzel mee!!
Dank je wel meiden. Mn pa gaat nu wel redelijk gelukkig. Ik heb die winter voeten zak van maxi cosi. Heb ook bij wibra zo leuk warm pakje gehaald met een muts eraan vast. De kleine zal t vast niet koud krijgen.
Biancah, wat een heftige tijd voor je zeg meis, gelukkig gaat je vader redelijk. Maxicosi, wij doen eerst een dekentje. Kunnen daarna nog een voetenzak kopen. Hebben nl ook een lekker warm gevoerd pakje voor de kleine. Hier, nog steeds opgenomen. Na echo blijken de pijnaanvallen koliekpijnen te zijn als gevolg van nierstuwing. Erg vervelend maar niet gevaarlijk gelukkig. Op echo bleek vandaag wel dat buikje van de kleine wat groot is, dus moet nu (denk morgenochtend) een suikertest.. En dan hopelijk morgen weer nr huis! Duimen
Succes Isis, hopelijk gauw naar huis en hopelijk geen zw.diabetes. Hier harde buik na harde buik, doet geen pijn ofzo, maar irritant! Morgen laatste "cursus" dus dan de vk maar even vragen of't normaal is dat't continu hard is... Fijne avond dames! Wat een genot, zit net middenin een hitteaanval Wel gezellig kaarsjes aan!
Dankjulliewel Amona, wat naar die harde buiken! Voorwerk? Hou je het wel goed in de gaten?? Dat ze niet te regelmatig komen enzo.. Goed dat je de VK er even naar wil vragen.
Hoe was jullie dag/avond. Hier zwaar. Had vanmiddag erg last van hormonen. Manlief was heel lief en kon toch niks goed doen. Arme man... Verder hele dag al harde, bolle en erg gevoelige buik. Heb de kleine jongen ook weinig voelen bewegen. Ja net ff toen onze zn kop op mn buik legde. Hond is sowieso erg aanhankelijk naar mij en mn buik.
Lastig te voelen met die harde buiken he... hier ook al. Lig nu op de zij waar mini ligt dan voel ik nog wel gekriebel Hier'n kat in huis die graag op m'n buik slaapt...vind ik niet prettig dus verschuif haar altijd Succes vannacht dames, slaaplekker! (hopelijk ).
Goedemorgen dames! Allemaal lekker geslapen? Hier redelijk.. Duimen dat ik straks naar huis mag! Amona, die harde buiken.. Zijn die 's ochtends ook weg? Biancah, ook gevoelige buik dus.. Wel lief dat de hond z'n kop op je buik legt. Las ook iets over de kat van Amona? Hier tzelfde verhaal, maar ik vind t ook niet fijn als ze boven op m'n buik gaan liggen. Idee dat die kleine verdrukt wordt ofzo, maar dat is natuurlijk onzin! Jullie nog plannen voor deze maandag?
goeiemorgen, De hond is hier niet aanhankelijker naar mijn buik toe, wil wel t liefst bij me liggen maar ik vind er zooow stinken...(zwangershapskwaaltje haha) dus stuur dr altijd weg.! Isis succes straks! moet je een glucosetest ofzo gaan doen? Hopelijk idd geen zw diabetes, al moet ik eerlijk bekennen dat het mij allemaal meevalt, maar dat ligt aan de gradatie denk ik, ik heb tot heden een lichte vorm nog (gelukkig maar) Amona, vervelend die harde buiken, je hebt ze zowizo de hele zwangerschap al he? en op t laatst krijg je ze zowizo vaker, maar om nu al de hele dag hb te hebben lijkt me iets te veel van t geode, vraag idd maar ff na! hopelijk vandaag minder meis. Volgens mij zien we Ukje hier nooit meer..Klopt dat? zag haar wel voorbij komen op een ander forum..Of ben ik nu in de war? Was benmieuwd hoe t met r was. Liefde, hoe issie met jou? is het allemaal te behapstukken? *denk aan je* Stitch: vandaag gesprek met de gyn? of niet? @hier: dochterleif nu naar opvang, dagje voor mezelf. Manlief viel me vanmorgen echt tegen ben ik niet van em gewend, maar nu hij haar wegbrengt smorgens vind ie dat erg stressvol om zijn ochtenroutine een beetje aan te passen (hij heeft iets autistische daarin, is ie absoluut niet, maar smorgens moet alles precies zo gaan en niet anders...even ter info) maar goed hij wou haar dus met de fiets wegbrengen (prima) kon ik mooi de auto voor boodschappen doen: doet hij haar op de fiets: regent t.. Niet zo mooi...zegt ie tegen dochterlief: rustig op de fiets blijven zitten, dan pak ik mn regenpak en laat haar alleen!!!!!!! op de fiets zitten ze is 2,5! *&^%#!! ik gauw slippers aan en bij de fiets en zei heel kalm: dit kan echt niet, dit is gevaarlijk je laat een kind NOOOIT alleen op de fiets. "ach zo kan wel zei ie nog nonchalant" nou toen was hij weer bij zn fiets met twee tassen (1 werktas met laptop en al er in en 1 opvang tas) de opvang tas doet ie over zijn schouder, en de grote werktas aant stuur...Ik zei zo ga je toch niet fietsen? met een kind achterop een tas aant stuur waar slingers uit hangen die in je wiel komen..das toch gevaarlijk?! Hij: nou ik moet toch wat?! Ik verdorrie: dan ga je toch met de auto, jullie veiligheid gaat toch voor! En al helemaal HAAR veiligheid.. Ik nog: een goeie opvoeder is juist zorgen voor veiligheid! (erg geirriteerd) Volgens mij voelde ie zich wel erg schuldig, hij zei de hele tijd niet zo geergerd kijken hoor, sorry... Maar ik kookte van binnen en wou t niet laten zien waar dochter bij was. Maar vond t zooow onverwantwoord..en zo totaal niet mijn man! grrrrr
@ Iedereen/voetenzak, thanks voor de reacties. Blijkbaar wel nodig en handig dus. Kan ik mooi aan mijn broers vragen ofzo. @ Isis, weet je al of je naar huis mag? @ Sumshine, ooh wat een irritatie in de ochtend. Ik kan het me helemaal voorstellen. @ Biancah, wat lief zo'n aanhankelijke hond. Een van mijn twee katten is ook lief. Van de week lag ik op mijn zij op de bank, ging hij op mijn buik liggen haha. Soort eilandje @ Amona, irritant die harde buiken. Ff de vk vragen!