@minimuisje, gelukkig dat je het ook herkent, ik begon al aan mezelf te twijfelen of ik het niet verbeeldde dan ben ik benieuwd wat je gyn ervan zegt! Ik ga het woensdag ook aan mijn gyn vragen, ben benieuwd wat ze ervan zegt... Eerlijk gezegd hoop ik toch wel heel erg dat het het verweken van de baarmoedermond is, dan word de ks nog eerder ingepland...
Ohjee wat veel weer.... Isis, wat fijn dat je weer thuis bent!! En suikertest later, ook prima toch Hoe kan het ene kindje zoveel meer groeien dan het andere kindje? Als je dus geen suiker hebt bedoel ik? Kheb nl geen suiker en eet eerder weinig dan te veel... en ons kindje is ook al groter dan gemiddeld... hoe komt dat? Gewoon aanleg of ligt het er ook nog aan wat je eet? @bevallen, geen idee wanneer! Geen voorgevoel. 1 december mag van mij wel, dat was de trouwdag van mijn moeder*. Of op mn verjaardagk, maar dan zou ie een 3 weken te vroeg komen. Bijna 2 weken overtijd levert nog een mooie datum op 12-12-12 maar hoop dat ik niet zo lang hoef te wachten (das nog een 2 maanden *eeeek*). Vandaag minder harde buiken, dus het zal allemaal wel haha. Cursus ging ook niet door dus heb de vk niks kunnen vragen. Ze was bezig met een bevalling. Maar heb woensdag een afspraak en vrijdag gyn/echo. Denk wel steeds vaker dat het bad me wel fijn lijkt om de weeën op te vangen of zelfs voor het eind... we'll see. T maakt ook allemaal niet zoveel uit, hoop dat het iig bij het geboortehuis kan en niet noodgedwongen in het ziekenhuis. Geen idee wat jullie verder nog hadden hahaha *gaat ff terug lezen*.
Ego hier: ik heb enorme krampen in mijn buik en rug. Heb de visite beneden zitten en lig zelf in bed. Het zijn soort mega ongesteldheidspijnen.. mijn man vraagt of hij de verlosk. moet bellen.. maar het zal toch wel iets van indalen zijn of voorweeen? pfff verga vd pijn!
Als het echt niet minder word door het douchen meteen bellen hoor! Dan kunnen het échte weeën zijn....succes!
Och wijffie toch!! Inderdaad ff lekker gaan douchen. Dan zou het moeten zakken. Ik heb het vorige week gehad, afschuwelijk was het!! Heb je het idee dat die krampen regelmatig komen dan wel ff vk bellen.
Heb aan bovenstaande niets toe te voegen, behalve sterkte! Knuf! Wordt wel'n spannend topic inmiddels!
@fleur sterkte meid! Hoop dat t voorwerk is en de kleine nog even blijft zitten. Hier net flink wat wit slijm verloren (sorry voor de details), was niet de slijmprop, maar wel n deel slijm. Wil dat iets zeggen? Of heeft t niets met voorwerk of zo te maken?
Nee slijmprop of deel daarvan verliezen zegt niets over naderende bevalling. Maar richting bevallen neemt hoeveelheid afscheiding wel toe....