Uitgerekend vanaf 15 november 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sumshine, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Bloeddruk was goed. Hartslag ukkie ook. Het kunnen voorweeen zijn, ik had nog geen ontsluiting. Als het blijft aanhouden of erger wordt dan weer bellen. Nou, de buikkrampen zakten gelijk weg en zijn rustiger.. zal je net zien. wel erge last van mijn rug nog en kapot van alle spanningen. Dat beloofd wat voor de bevalling straks!
    Nu ff ontspannen hoor. Hopelijk een rustige nacht. Tot morgen!

2. Biancah

Biancah Niet meer actief

Fleur, dat is wel een hele opluchting he.
    Meis probeer wat te ontspannen en ga zo lekker slapen.
    We horen wel hoe je nacht was. Hopelijk gewoon rustig.
    En laat je rug maar ff lekker door je man masseren of kriebelen ofzo hihi.

3. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Ohhhhh gelukkig is alles goed Fleur!!
    Hopelijk kun je lekker slapen meis.

4. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Gelukkig Fleur! Toch een hele opluchting! Lekker slapen meis!

5. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Goed nieuws!
    Hopelijk ben je inmiddels in dromenland.

Ga ik ook maar's proberen :)

6. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Hee meiden

Fleur hoe is het????
    pfff altijd schrikken hè...

@afscheiding hier ook veel hoor soms denk ik ook slijmprop maar ik weet dat ie veel taaier is
    Soms ook het idee dat ik in mijn broek plas, zo dun is soms de afscheiding.

Meiden reageer sraks meer want zit op de telefoon!!!

Vandaag rondje ziekenhuis met allerlei onderzoeken ivm harde buiken en klein kindje!!!
    Vind het wel spannend hoor......!!!!

7. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @rensje succes vandaag!!!

8. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @fleur, wat een opluchting! Heb je een beetje kunnen slapen vannacht?

9. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    @fleur, hoe is het gegaan vannacht? Heb je nog kunnen slapen! Vervelend dat je zoveel pijn hebt gehad meis! Wat een spanning dan! Gelukkig was alles nog oke! je lichaam is al druk bezig emt voorwerk dus!

@slijm/slijmprop niet iedereen ziet of heeft door dat zn slijmprop verloren word, dit kan ook gewoon in deeltjes net als afscheiding gaan nl.
    Bij de eerste had ik een beetje bloed bij de prop, zo herkende de vk (int ziekenhuis) het.

Stitch: moest jij vandaag naar gyn? zo ja, succes!

Rensje: Succes meid met de onderzoeken, hoop dat beebje het goed doet bij je en dat het "te klein" zijn meevalt.

Amona: een paar week voorlopen is wel veel, maar het kan dat is de natuur. Ook echos zijn echt neit betrouwbaar, je weet t pas als ie geboren is. Vaak is " voorlopen van een paar week"wel een teken van suikerwisselingen of veel eten, waardoor de beeb ook veel krijgt ;) Aan de andere kant: het is ook de natuur de ene beeb is gewoon groter en groeit beter dan de ander! Het is zo anders overal...

@hier: blehg slechte nacht, vanaf half 3 wakker gelegen, beetje piekeren enzo..

10. scrat

scrat Niet meer actief

@fleur fijn dat alles goed is.
    @rensje succes!

@hier ook slechte nacht gehad. veel last gehad van pijn in mijn buik (harde buiken? voorweeen?)

11. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    @ nacht. Nog wel een paar keer wat gevoeld, maar wel kunnen slapen gelukkig. Ik ben nu echt gebroken wakker geworden. Door die spanning heb ik al mijn spieren verkrampt, dus het voelt alsof er een vrachtwagen overheen gereden is.
    Vandaag maar even rustig aan en moet ook nog naar de verloskundige.

@ afscheiding. ik heb het ook meer nu en soms komen ze met vlagen zeg maar :):D

@ Rensje, succes met je ziekenhuisdag!

@ Sumshine, heb je veel te doen vandaag of kan je ook een beetje hangen?

12. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Vervelend Fleur dat vrachtwagen gevoel: herken t wel maar ik had geen pijn, gewoon slecht geslapen.
    Zag vanmorgen ook dat mijn suiker definitief omhoog gaat, s hit! daar waren ze bang voor, en lijkt nu te gebeuren. Het is allemaal nog in t goede (maar op t randje) terwijl ik erg laag scoorde juist. Pff hopelijk houd ik t nog eenpaar weekjes onder controle want zit niet op insuline spuiten ofzo te wachten.
    het gekke is onanks dat t dus op t randje zit (mag 7.8 scoren en scoor 7.7. terwijl ik gemiddeld 5 a 6 scoor zeg maar) maar het gekke is dus dat ik het voel ook als mn suiker wat verhoogd is, dan voel ik me ook niet zo fit...Vandaar ;-(
    Dochterlief is gelukkig naar de opvang, dus ga ff thee drinken bij een vriendin, wat boodschapjes doen en mamatijdschriften lezen!
    en als ik echt zin heb de kledingkast uitmesten maar dat ligt aan mijn moeheid en bui! pff
    Fijne dag meiden!

@rensje: lekker rustig aan doen vandaag ens ucces bij de vk!

13. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    @ Sum, balen zeg.. gewoon lekker aan jezelf denken vandaag hoor. Kopje thee leuten. En lekker op de bank met je tijdschriften. Die kast uitmesten kan ook wel op een dag dat je wel wat fitter bent.

14. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Slijmprop? Hier (volgens mij) nog niet aan het verliezen. Maar ook al verlies je hem wel, wil echt niks zeggen... Bij Joris verloor ik hem heel duidelijk met 31 weken. Hij is toch echt pas met 41,5 week geboren. Dus zegt echt helemaal niks :)

Iedereen die een knuf nodig heeft: bij deze: KNUF!!

@ Rensje -> succes vandaag!

Hier vanmiddag ook weer op controle...

15. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Fleur, gelukkig heb je kunnen slapen!!

Sum, lekker rustig aan doen vandaag!

Minimuisje, lief!! Knuffel terug!

Hier ook een slechte nacht, 1000x wakker.
    De bevalling van m'n vriendin is begonnen (40wk).
    Ik wil ook!!!! Jaloers!! :)

16. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Nog even Zonnestraal, dan mag jij ook! Als je al bekijkt dat je morgen 36 weken bent en met 37 weken 'officieel' mag bevallen... Je bent er bijna!!

17. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Haar vliezen waren gebroken met 32 weken. Eerst weeënremmers gehad en met 35 weken precies toch bevallen. 2 weken ziekenhuis voor de kleine man, 3 keer per dag op en neer naar het ziekenhuis. Dat was echt heel vermoeiend voor mijn zus & vriend en nog een kind thuis. Heel veel zorgen gehad omdat je er toch niet constant bij bent. Was heel zwaar in ieder geval voor ze! Kleine man doet het heel goed, heeft ook geen complicaties gehad. Alleen nu met slapen en voeden steeds meer problemen. Of het komt van te vroeg geboren kunnen ze niet met zekerheid zeggen. Maar het waren 2 hele zware weken voor ze!

En is idd heel gek. Mijn kleine mannetje is nu ongeveer even groot in mijn buik hihi!

18. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Heftige avond Fleur...doe maar lekker rustig aan vandaag.

Zonnestraal, wat kriebelt't dan he...nog even meis!

Sum, balen van je suiker zeg! Doe inderdaad maar lekker rustig aan vandaag, vergeet die kast, die loopt echt niet weg :)
    Mijn suiker is getest, was'n paar keer zo laag dat ze vroeg of ik wel gegeten had...waar groeit onze man dan zo goed op? :p

Rensje, wat spannend vooral vanwege de groei... succes vandaag!

Nicolle, het zou goed kunnen... ik werd vannacht ook wakker met'n aanhoudende ongi.kramp maar dan iets sterker zeg maar na'n minuut of 10 was't weg. Geef zelf de gezellige avond met manlief de schuld...wil met mijn 33 weken nog niet te gefocust zijn op voorwerk want dan duurt't zo lang tot 40 of 42 weken, maar't kan dus wel :)

Isis, hoe is't daar?

En met liefde? Jayce is alweer'n maand!

Hier pas na 3en geslapen, geen probleem want - hetzij met tussen pauzes - net wakker, erg he... manlief slaapt nog..ging ook laat slapen doordat ik wakker was, wel knus :D

19. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Mini dat is ook heftig zeg...het echte "genieten" is er voor hen dan ook niet echt bij!
    Gelukkig maakt de kleine 't verder goed. Gaat wel extra kriebelen door zo'n kleintje he? :)

20. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Mini wat heftig idd, meestal geeft een 35 a 36 week geboorte nl niet heel veel complicaties, maar als ze al weken gebroken vliezen had heb je idd ook infenctie gevaar, stress etc. Dat zou wellicht een hoop verklaren! Gelukkig maken ze het nu allemaal goed!

Amona, goeiemorgen ;) hihi.

Jaah zonnestraal jij bent bijna!! haha...Tijd vliegt!

Wij gaan volgende week nog ff een paar daagjes weg, wel in de buurt hoor maar gezellig ff met familie, kneuteren: spelletjes doen etc..heb er best zin in! eerst maandag op controle..En hopelijk houd ik mijn suiker onder controle. Vond em net na de lunch weer wat aan de hoge kant...f*ck....

Deel Deze Pagina