Oh wauwie, 36 weken al! Je loopt echt precies 2 weken voor op mij. Nog 1 weekje en het mag al thuis geboren worden (als dat bij jou van toepassing is). Enne, 3 keer per dag sex:O Wel grappig dat ze dat opschrijft, maar inderdaad niet haalbaar. Het is al zo'n gedoe met zo'n dikke zwangere buik... Het wiegje staat wel klaar, in de babykamer nog. En ik moet de spullen nog steeds wassen. Ik wil het zo graag buiten hangen, en het is of niet echt lekker weer of ik moet werken, dus dat is nog steeds niet gelukt. Vind het trouwens ook een soort van eng. Wil niet dat er iets mislukt (er mislukt noooit wat, maargoed). Dat het wiegje nog niet in onze slaapkamer staat komt meer omdat manlief nog een plank moet ophangen achter het bed. Dan kunnen daar de spullen van het nachtkastje op. Die moet namelijk naar zolder (tijdelijk), anders past het wiegje niet. We hebben het boven nogal krapjes. Stitch: Balen dat je nu nog niets weet joh! Je had er zo op gehoopt dat je duidelijkheid kreeg en je ziet er al zo tegenop (dat je je kindje na die tijd niet direct ziet enzo). Echt super vervelend! Rensje: Kop op meid! Je hebt het al die tijd al zo goed gedaan! Nog eventjes en dan komt de baby echt. Het wordt echt steeds spannender in dit topic! Isis de slijmprop verloren. Bij Rensje laten ze het komen als het begint. Zonnestraal al 36 weken. Stitch een geplande keizersnee. (die plannen ze toch zeker niet met 40 weken, maar toch een week of meer ervoor?) En vergeet ik dan nog wat?
En mij wiedeltje: max inleiden met 39w (eerder rekenen op 38w) Dus zeg nog dikke 3 week max..hihi.. En wiedeltje: hier ook klein boven en plank boven t bed..van t zomer gedaan (witte ikea plank Staat best leuk hihi.
Amona, hahahaha! Ik ook blij als ik een dag rust heb . Ja en m'n man zat erbij toen ze dat vertelde, dus die werd blij!! Vervolgens verteld hij dit dus tegen iedereen . Wiedeltje, ja wat komt het bij iedereen allemaal dichtbij hè! Pfffff Sum, nog 3wk!! Wat spannend! IK KAN NIET WACHTENNNNNNNN!!!
Oh nee!!! Juist een man dus die't ook beter niet mag weten. Ik zeg hier tegen de tijd dat ik zover ben als jij lekker niks, maar "vrees" dat hij toch wel komt... oh..letterlijk en figuurlijk wel vermoeiend geef ik toe Sum, 3 weken klinkt ineens héél dichtbij! wow!!! Ik kijk er ook ontzettend naar uit
Hoi dames, Thnxx voor alle lieve woorden! Vanmiddag natuurlijk geen oog dicht gedaan... Heb op internet gezocht naar de werking van ruggenprikken, lokale verdovingen e.d. Veel informatie gevonden, maar niet hetgeen ik zocht. Ook hier nog een topic gestart, maar tot nu toe geen reacties. Heb het er nog uitgebreid met manlief over gehad, hij zou vandaag tot 20:00 uur werken, maar is toch maar eerder naar huis gekomen voor mij... Schatje! We hebben besloten om af te wachten wat de anesthesie zegt over de mogelijkheden voor de verdoving. Mocht frummel zich onverwachts eerder melden, dan toch proberen om voor een ruggeprik te gaan; anesthesist moet toch komen, voor zowel narcose of ruggeprik. Wanneer frummel zich niet aanmeld voor 5 november, en ik blijkbaar toch een algehele narcose moet ondergaan willen we alsnog het geslacht weten voor ik onder narcose ga.... (Mijn idee/wens waar manlief het gelukkig mee eens is) Eerst maar eens zien dat ik het red tot 5 november, ik denk zelf van niet.... Ik krijg een verticale keizersnede omdat mijn neurostimulator incl. bedrading links geïmplanteerd is, ter hoogte van mijn schaambeen. Oftewel links van de plek waar men tegenwoordig de horizontale keizersnede uitvoert. Omdat het niet duidelijk is waar de bedrading precies 'zweeft' is er overleg geweest met het UZA (waar de neurostimulator geïmplanteerd is) hieruit is het advis gekomen om een verticale keizersnede te doen. Als de draadjes per ongeluk doorgesneden worden, zou er een nieuwe neurostimulator incl bedrading geplaatst moeten worden...kosten voor zo'n stukje elektronica bedragen zo'n slordige 10.000. CZ zal niet blij zijn als ze dit binnen een jaar nog eens mogen betalen, de eerste keer betalen was al een ramp voor ze
@ Stitch, balen zeg dat je zo lang moet wachten.. @ Rensje, het wordt gewoon een stuk zwaarder nu en dan voel je je ook brak, dat is echt zo gek niet dus klagen mag gewoon hoor! @ Zonnestraal, wat een meedenkende vk heb je zeg. Bij mij zeggen ze dan gewoon dat het erbij hoort.. en 3 x per dag seks haha! 3 x in de week haal ik ook niet laat staan 3 x per dag haha @ Wiegje, hij is al opgemaakt en ziet er lief uit! Hij staat nog in de babykamer, maar moet zo wel richting onze kamer.
Ja en die VK is een turkse vrouw, vinnik helemaal geweldig! Laatst zei m'n man tegen haar: ja maar even tussen neus en lippen door... Zegt zij: nou niet tussen de neus, alleen maar tussen de lippen door! Moet dan zo lachen!
Hahaha, Zonnestraal. Iedereen al onder de wol? Zelfs ik lig al, ben gesloopt maar waarvan Nog even rond lezen dan slapen! Truste allemaal!
Nou, overdreven groot is onze slaapkamer niet... maar't staat vol met schapen!!! Druk aan't tellen... het went vinden jullie niet Maar kan me voorstellen dat dat juist de dingen zijn die de laatste loodjes extra zwaar maken voor de dames die zwanger zijn van de tweede! Succes
Goodmorning lady,'s Hier al de Fam. Vanaf 6 uur wakker!!! Heb op zich aardig geslapen dus dat scheelt een hoop!! Blijkbaar reageer ik heel heftig op de echo en de onderzoeken vanuit het ziekenhuis! Heb door mijn litteken een zeer gevoelige buik vandaar ook die hoeveelheid harde buiken. Merk alleen wel dat ze soms steeds heftiger worden! Lig nu met kleine man ik bed het zandkasteel te kijken Vanmiddag om 2 uur komt mijn schoonmoeder hen ophalen! @zonnestraal 3x op een dag pffffffff moet er niet aan denken haha! Wij mochten eigenlijk niet meer sexsen omdat dit weeën veroorzaakte, maar dat is dadelijk natuurlijk niet meer erg haha! Meiden jullie goed geslapen???
Goedemorgen! @ Stitch -> wat een onzekerheid nu! Je zag er al tegen op, op het hele ks gebeuren met het weghalen van je kindje en dan krijg je dit te horen. Ik hoop zo voor je dat het toch mogelijk is met een ruggenprik en je dus wel iets ervan meekrijgt! Knuf! @ Slapen? pff, echt slecht. Merk vooral de vermoeidheid deze week (herfstvakantie en dus zoonlief thuis). De voorafgaande weken elke middag even bijgeslapen. Toen voelde ik me iets fitter @ Box/ledikant/wieg? staat hier allemaal klaar. Box wel al ingericht/opgemaakt (heb trouwens 3 kleden, kan ik wisselen hihi). Bed/wieg nog niet opgemaakt. @ Rensje -> elke keer als ik in het ziekenhuis ben geweest, reageert mijn buik ook op. Al hebben ze even gevoeld hoe de kleine ligt, dan heb ik de uren erna best veel harde buiken... Dus dat herken ik wel! @ Zonnestraal -> wat een geweldige vk heb jij zeg! Maar 3 keer op de dag sex? Pff, succes Zal hem hier ook echt niet worden. Vind 1 keer al zo'n gedoe ondertussen @ Amona -> nog wat kunnen slapen? Wel een gezellige bedoeling met al die schapen in jullie kamer!
Morgen ladies! Rensje, dat herken ik wel'n beetje. De laatste keren drukte de gyn ook behoorlijk hard met dat echo apparaat... dan lig ik niet meer in chill mode moet ook op je rug op die bank liggen dan he, ik krijg harde buiken van op m'n rug liggen dus heel comfortabel mag morgen weer Bij de vk nu elke week, ben benieuwd hoe vaak bij de gyn de laatste weken. Mini je mist dus je middagdutjes! Ja zo'n mannetje krijg je niet meer aan't slapen he. Voel je je (door jezelf/gevoel) ook "verplicht" erop uit te gaan met hem? omdat ie vrij is. Hier nog wel geslapen, net brood gehaald bij de rijdende bakker en toch nog terug in bed gekropen... gewoon omdat't kan eens zien of ik nog in slaap val. Fijne dag allemaal!
Amona, slaap lekker meis.... fijn toch "omdat het kan"! hihi ik merk inderdaad dat de last vandaag weer een stukje minder is en het rustiger in mijn buik is. Ik ga ook echt aangeven dat ik niet meer wil hebben dat eerst de stagair of co assistent voelt want ik heb denk ik een bordje voor mijn hoofd... mag altijd stagair eerst!! Zelfs bij de groeiecho's heb ik ze 2x achter elkaar gehad omdat ik dan een stage loper bij heb. En ook de gyn heeft dat...!! vind het alleen zo lullig om te zeggen want ik vind ook dat hun dat moeten leren. haha betreft sex "breek me de bek niet open"! totaal geen zin meer in, maar volgens mij mijn mannetje ook minder! Ach we knuffelen wat af en dat vind ik prima...! Vanmorgen was echt effe gezellig in bed... jaaaa we waren om 6 uur allemaal al wakker en Enzo lag tussen ons in!! Vanalles te vertellen en papa voor de gek te houden!! hihi was erg grappig.
@ Amona -> normaal onderneem ik van alles met hem als hij vakantie heeft. Maar nu? Nee, vind het wel heel sneu voor hem. Hij heeft vakantie en hebben tot nu toe vrij weinig gedaan... Maar wel geknutseld, gekleurd, spelletjes veel gedaan. Dat dan weer wel. Maar echt erop uit geweest? Nee. Voel me ook niet verplicht. Zijn in het weekend wel even over de kermis gelopen. Gisteren gaan uit eten. Dus toch wel iets gedaan Trakteren op school? Ik ga cakepops maken (cakebolletje op zo'n stokje). Die dippen in witte chocolade en dan blauw witte snoepjes erop (van die hele kleine bolletjes, wat normaal op ijs gedaan word). En heb bellenblazen gekocht, en daar een wikkel omheen gemaakt en geplakt. Die mag Joris meteen uitdelen na de geboorte en die cakepops die nemen wij mee zodra we met de baby komen @ Zonnestraal -> ja hier dus ook... Maar nu met die pijn van onderen, moet ik er toch echt even niet aan denken... Ach hoort erbij denk ik maar hé!
@amona, is je kudde schaapjes nog compleet ? slaap lekker! @rensje, pfff 6 uur wakker! Ga je vanmiddag zeker ook nog ff rusten... Ik ben om 8.30 uur mijn bedje uitgerold. Manlief was al weg, niets van meegekregen en zoonlief was heel lief aan het spelen met zijn 'autowasstraat' duplo wasstraat gecombineerd met een natte handdoek op het laminaat handig zo'n opstapje op de badkamer zodat hij tanden kan poetsen ( en dus ook handdoeken kan nat maken) @zonnestraal , 3x per dag Pfff ik zou me een 'uitgeleefd' konijn voelen bedoelde ze met het homeopathisch middeltje Caulophyllum nog iets van VSM??? Dat raden ze hier nog wel eens aan, maar pas na de 37 weken. @hier, vannacht eigenlijk goed geslapen! Stortte gisteravond om 22.00 uur compleet in.... Vandaag voel ik me niet echt fantastisch(understatement). Manlief belde net dat hij gebeld was door mijn moeder. Mijn ouders zijn nu op vakantie in Turkije,met mijn tante en nichtje, en mijn moeder is daar gisteren in elkaar gezakt. Ze is niet buiten bewustzijn geweest, gelukkig. Ze ligt nu in een privé kliniek, en ze vermoeden dat ze een herseninfarct heeft gehad. Ze hebben gisteren röntgenfoto's gemaakt van haar hoofd en nek, maar daar was niets op gevonden. Vandaag moet ze nog door de MRI om te kijken of ze daar wel iets op kunnen vinden. Zaterdag mogen ze in ieder geval niet naar huis, wanneer wel is nog onbekend.... Verder is er nog helemaal niets bekend, ik kan mijn moeder en vader niet telefonisch bereiken, en mijn tante en nichtje hebben voor het gemak geen mobiele telefoon meegenomen
goedemorgen! jeetje wat slapen veel van jullie slecht zeg..balen slapen, gaat hier wel goed nog..ben zo moe, dat ik m'n bed haast niet uit kan komen..ben er nu ook pas na 10-en uitgerold.. zonnestraal, moest wel lachen om het 'recept' van je vk 3x per dag seks...alsjeblieft niet zeg..pff.. de gedachte alleen al. Laatst nog gezellig geweest met manlief, maar jeetje wat zit die buik in de weg.. voorlopig houden we het wel weer bij knuffelen. box/ledikant/wieg, box moet nog in elkaar.. dat doen we denk ik volgende week. ledikantje staat klaar en wiegje moet ik nog ophalen bij m'n ouders. Die komen vandaag weer van vakantie. Dus denk dat we die volgende week ergens ophalen. Trouwens goed nieuws gehad van de Babydump, ze komen maandag de kast al omruilen! Ben zo blij Is het kamertje hopelijk toch nog op tijd klaar verder blijft m'n buik met vlagen erg onrustig.. ook de kleine heeft helemaal een ander patroon en m'n stoelgang is ook totaal de weg kwijt. Misschien toch een griepje. Afwachten maar.. Begin het nu wel spannend te vinden met iedereen..wie zal de volgende zijn!
Ahh veel meiden weer een rotnacht dus. Hier eindelijk een goede nacht. Heb bewusteloos gelegen van 12 tot 10. Had t ff nodig denk ik. Hoop dat jullie ook zulke nachten nog krijgen. Nog even uitrusten. Lig nu nog wel ff op bed. Maar heb gelijk harde buiken. Ik heb werkelijk nog niks gedaan dan alleen mn telefoon gepakt. Dus we beginnen hoed :s