Uitgerekend vanaf 15 november 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sumshine, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Meiden met een echo morgen: Heel veel succes. Zal aan jullie denken. Laten jullie snel weten hoe het was?
    xx

2. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    PLOON feli met het kloppende hartje! jaaaaaaah het is echt! :) Lekker op die roze wolk nu! hihihi...

Alle andere meiden met echos morgen: succes meiden! Spannend!

3. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Iedereen met echo morgen heel veel succes!!!

@kraamzorg Zijn er ook al meiden die dit geregeld hebben? Of wanneer doen jullie dit? Volgens mij hoeft het hier pas bij 12 weken, wacht in iedergeval tot de termijn echo.

En nog een vraagje, gaan jullie een pretecho of geslachtbepaling laten doen??

Owww ik verga hier echt van de buikkrampen, maar volgens mij is het echt mijn maag..... Voel me echt beroerd!
    We gaan morgen met alle vrienden een weekendje weg, en vertellen het dan ook aan hun.

4. lolalo

lolalo Actief lid

13 feb 2012
    404
    0
    0
    Ik duim voor mooie echo's morgen!!

( pff wat moet ik nog lang wachten tot mijn eerste)

@kraamzorg : ga ik pas na mijn echo of pas rond 12 weken regelen dat was vorige keer ook vroeg genoeg en toen was ik uitgerekend in de zomervakantie

@pretecho bij mijn zoontje met 28 weken een 3d echo gedaan, erg leuk wil ik nu ook.
    Ik wil nu ook graag een pretecho rond de 16/17 weken voor t geslacht. We gaan ook als ik 17 wk ben op vakantie dus lijkt mij wel fijn en leuk. Maar moet mijn man nog overhalen ;)

5. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Hier ook zenuwachtig!!! Was het maar vast morgenochtend : )

geslachtsbepaling, ja die willen we wel laten doen. Bij onze dochter ook gehad, met 21 weken. Wist niet dat dit al vanaf 16/17 weken kan? Bij een pretecho. Wij hebben toen ook een pretecho gehad met zo'n 26/27 weken, maar vond eigenlijk de 20 weken leuker. Toen was de baby veel beweeglijker. 3D echo willen we niet, vinden we er vaak een beetje 'eng'uit zien (hihi)

6. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @lolalo zie dat onze oudste ook maar een maandje schelen.

Wij doen denk ik ook wel geslachtsbepalingsecho, ik wil t gewoon echt weten!

7. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    @joyce, meis ik heb nu ook zeurende buikpijn en rugpijn. bah wordt er ook onzeker van... maar heb gelukkig geen bloedverlies of iets dergelijks. Heb vandaag een trampoline in elkaar gezet met net en alles erom heen... zou het daar aan liggen??

@echo ik ben dan dus de laatste in de rij want heb pas om 15.30 een echo.... maar laat het jullie savonds echt wel weten.

8. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Rensje kan goed dat het daar van is hoor. Ik heb afgelopen zozndag flink in de tuin gewerkt en had dus maandag veel ongi/rugpijn. nu paar dagen later niks meer aan de hand. Gelukkig heb jij morgen zekerheid met de echo. Ik duim voor een mooie uitslag!

9. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    dank je wel meis...!! ik hoop ook op een mooie echo!!! maar werd wel effe onzeker van die buikpijn. Dit gevoel heb ik alleen in het begin gehad... maar las net al over bandenpijn dan dit hetzelfde voelt. En soms word ik heel onzeker op dit forum want zoveel mensen hebben een onderschrift van een miskraam!! en ik word er dan helemaal onzeker van!!! misschien raar....

10. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    #470 spijkervrouwtje, 29 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2012
    nee juist niet raar. Ik heb ook twee goede zwangerschappen met mooie dochters en des te meer besef ik me dat het ook een keer fout kan gaan. Je wordt eigenlijk bij iedere volgende zwangerschap onzekerder denk ik juist omdat je ervaren hebt hoe het is als alles goed gaat. ik herken het ook perecies wat jij zegt hoor! Maar we moeten moed blijven houden en van het positieve uitgaan. We zijn nu wel degelijk zwanger en de kans dat het goed blijft gaan is nog altijd groter dan dat fout gaat ;)

11. lolalo

lolalo Actief lid

13 feb 2012
    404
    0
    0
    Joyce: idd, mijn zoontje is ook nog eens van eind juli dus misschien nog minder?!

@onzeker ik word dat ook door al de verhalen/ onferschriften van mk en erger. Het is nog wel zo dat t vaker goed gaat dan fout. Dat probeer ik steeds te zeggen tegen mijzelf maar is nog wrl moeilijk

12. Biancah

Biancah Niet meer actief

@rensje dat viel mij ook op. En maakt mij soms ook wat onzeker. Terwijl als ik er niet aan denk dat niet heb.
    Ben nu heel erg verkouden en lichte verhoging. Hoop ook dat dat geen invloed heeft.
    Ben dus nu in die bijna 6 weken al 3 kilo aangekomen. Verstoppingen in mn darmen en ik Hou vocht vast. Druk nu al dikke kuilen in mn benen. Dat beloofd wat voor de zomer. Gelukkig maandag naar de vk voor de eerste echo. Ben nu al beetje zenuwachtig.

13. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    @biancah, nou ik heb dat ook dat vocht hoor!!! dacht ik vandaag ook al tjee hoe moet dat straks als het 30 graden is!!!
    Ik denk soms gewoon ooooh al die nare berichten, ik kom pas weer als ik de 12 weken ben gepasseerd. Maar bij ons blijft het gewoon goed gaan meiden en we spreken elkaar moed in.
    We zijn zwanger en we moeten lekker van ons klein moppie genieten. En hopen dat het goed gaat.....
    duimen jullie morgen mee....??

14. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    meiden met morgen een echo, veel succes en plezier! hopelijk genieten!

hier alles ok, darmen wat van slag, maar gelukkig geen buikpijn. vanavond heerlijk getennist en vanaf volgende week lessen.
    Tot hoe lang tennissen de tennissers jullie door? En andere sporters?

15. Biancah

Biancah Niet meer actief

Nou wij zitten dus met 30 graden met de benen omhoog en koude natte handdoeken om de benen. Of lekker bij t zwembad :p

Ja bij ons allemaal gaat t goed komen.
    En ik duim hoor morgen.

Kan iemand mij trouwens nog op de lijst zetten? Ik zit mobiel.
    23 nov. En 2 april echo. Eerste kindje :D

Ik ga nu slapen, want morgenochtend staat er een mevrouw van moeders voor moeders voor de deur :)

16. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @spijkervrouwtje Dat moet ik gewoon onthouden, dat t vaker goed gaat dan fout! Positief blijven..... makkelijker gezegd dan gedaan, Haha.

@rensje ik duim voor je!

Truste iedereen!

17. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Dames succes met de echo morgen!!
    Please hier showen aub :D:D:D.
    En proberen tot je door te laten dringen. Ik was zo zenuwachtig dat ik amper van het kloppende hartje genoten heb :). (echo staat in m'n album)

Hier ook ongikrampjes. Vooral 's avonds.
    Gisteren voelde ik me on top of the world! Energiek!
    Vandaag lamlendig, moe. Vanmiddag zelfs op bed gaan liggen :).

18. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    weltrusten dames! ik ga m'n mandje opzoeken

19. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Oww spannend, bijna dames met echo's!!

Hebben jullie ook last als jullie plat op je rug liggen, net alsof t in je buik word uitgerrkt ofzo.....ni echt pijnlijk maar wel vervelend?

20. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    haaI MEIDEN succes vandaag met de echos! WHOEHOE!

@aankomen: nog niet aangekomen, maar voel me wel dikker...gek he?
    @buikkramp: ik heb wmeer trekkende pijn, beetje scherp: bandenpijn dus.
    @mk: ja ik heb de vorige keer een mk gehad, maar weetje, ik wist al dat het mis was diep van binnen, dat hoor je vaak bij meiden die een mk krijgen: het komt niet onverwachts ofzo, athans dat zijn de ervaringen om mij heen. En weet je: het gaat vaker goed als fout! Ik probeer er iig dit keer heel nuchter in te zijn, wetende dat je het niet zelf in de hand hebt: als je niet rookt, niet drinkt, gezond leeft dan heb je altijd meer kans dat het goed zal gaan en blijven gaan... :)

@hebben jullie al gekke trek?
    Ik hunker de hele tijd naar slecht zwaar voedsel, vooral savonds als ik moe op de bank lig, droom ik over patat, pizaa's, mcdonalds, broodjes kroket etc..Gisteravond vond ik een blikje knakworsten: heb ze allemaal opgegeten en schaamde me diep...Dat terwijl ik overdag juist veel fuit,rauwkost en gezonde trek heb...hmmmz....
    Had trouwens bij mn vorige zwangerschap dat ik bijna niet kon eten en als ik at dan het liefst: taart!! hahaha, houd helemaal niet van taart normaal.
    Herkennen jullie dit?

@joyce: heb dat niet als ik op mn rug lig, maar juist als ik op mn buik / zei lig end an omdraai naar de andere zij.....

Deel Deze Pagina