Stitch, wat heftig! Hopelijk weten ze snel hoe of wat en kan je moeder weer naar Nederland komen... Sterkte. Bevalling opwekken met alles wat genoemd is... hier voorlopig nog geen tijd voor Liefde wat'n goed nieuws, geniet! Hopelijk gauw thuis (en meekletsen ). Mooi weer he? Ben superblij niet de laatste weken in de zomer te hebben want krijg't er heet van hihi.
@liefde wat fijn om iets van je te horen. het kost veel energie nu, maar nog even dan heb je hem lekker thuis in je armen liggen en kan het genieten beginnen.
Hèhè, eindelijk gelukt om contact te krijgen met Turkije.... Mijn moeder heeft vandaag een echo en een MRI gehad. Op de echo is niets gevonden, geen verstoppingen o.i.d. in de aders. Op de MRI zijn op twee plekken een herseninfarct gevonden. Links ter hoogte van haar slaap en rechts aan de voorkant. Morgen krijgt ze medicijnen met instructies e.d. en daarna wordt ze ontslagen uit de kliniek. Mijn tante en nichtje vliegen zaterdag terug naar huis, mijn ouders moeten nog minimaal 10 dagen daar blijven. Ze mag onder geen voorwaarden eerder vliegen dan die 10 dagen omdat dan de druk op haar hoofd weer te groot zal worden. Ook moet ze in die 10 dagen nog regelmatig terug voor controles.... Ben in ieder geval opgelucht dat ik mijn moeder nu nog even gesproken heb, verder is het weer afwachten....
@ Stitch, wat erg meis van je moeder. Hopelijk krijg je snel contact met iemand vanuit Turkije! @ Isis, fijn dat ze maandag al komen. Dan schiet het tenminste weer een beetje op! @ Xnicolle, irritant die last van je bekken. Lukt het je wel om het niet veel te belasten? @ Middeltjes, ga ik niet aan beginnen hoor. Het komt zoals het komt. @ Fionn, lekker geslapen!! Dat zijn de betere berichten! @ Liefde, wat fijn dat Jayce het zo goed doet!!
@ Stitch, fijn dat je wat van ze gehoord hebt. Wel spannend allemaal.. en nog 10 dagen blijven. Hopelijk mogen ze daarna wel naar huis en komt alles goed!
Wat fijn dat je haar gesproken hebt Stitch! Verder dan inderdaad afwachten... het klinkt deels 'goed' deels verontrustend... Hoop dat die dagen snel om zijn en er niets verder voorvalt. Miss is de kleine er dus wel eerder dan je moeder! Als ie zichzelf meldt... spannend!
@fleur elke houding doet pijn op het moment, ik word snachts ook wakker van de pijn, dus is lastig. hoop echt dat de gyn het ermee eens is dat ik niet langer dan 40 weken loop en me dan wil inleiden (al hoop ik dat de kleine zichzelf eerder meldt, lijkt me toch prettiger). @stitch fijn dat je haar gesproken hebt. hopelijk komt je moeder eerder naar huis, dan de baby zich meldt.
Pfff ik moest er even tussenuit vanavond, de muren kwamen op me af. Heb samen met zwager en schoonmoeder maar de kado's gekocht voor Sinterklaas. Zometeen nog even alles inpakken en dan kan het naar de zolder gebracht worden. Hebben we dat maar vast gehad... Heb voor de frummel een lamp gekocht (hebben we voor zoonlief ook) die sterren projecteert op het plafond en die dan ook rustgevende geluiden maakt, krekels, golven, klassieke muziek e.d. Nu ga ik nog ff wat troostvoer eten heb zo'n zin in een frikandelspeciaal Slecht voor de lijn, maar af en toe mag ik dat van mezelf...
Lekker en goed geshopt Stitch! Heerlijk even geld uitgeven, heb ik stiekem ook wel zin gin En troostvoer mmmmmm. Ik wil wel chippies..maar niet in huis natuurlijk (omdat die dat nooit lang overleven )... verder ook niks bevredigends kunnen vinden, uit frustratie daar straks dan maar twee boterhammen nutella genomen Geniet van je troostvoer, natuurlijk mag dat!
Xnicolle, pffff zo'n last van je bekken. Vreselijk! :x Stitch, gelukkig heb je contact gehad met je mams!! Wat een zorgen zeg :x. Dames, hoest verders???? Goed geslapen??
xnicolle heb je al een bekkenband? Of ben je al bij fysio oid geweest? Slaap je ook al met iets tussen de benen? Kan ook verlichten..Voedingskussen. Uit bed stappen met twee benen te gelijk, benen bij elkaar houden dus, ook als je opstapt of in de auto stapt, traplopen vermijden etc..Sterkte meis! Nog ff bikkelen! @hier, peuter vanaf 5u wakker bij ons bed, beetje hysterische doen..pfff om 6u de boel eindelijk rustig..valt peuter weer in slaap en ik klaar wakkeer.Uiteindelijk is peuter om 8u wakker geworden maar toenw as ik al gedouched en wel en nu voel ik me toch moe...Word een lange dag! maarja dat kunnen we ook wel handelen.
Goedemorgen dames! Hier enorm onrustig geslapen, droomde steeds dat ik moest bevallen en kleertjes waren nog niet klaar enzo. Nicolle, vervelend van je bekken! Al geprobeerd wat sum zegt? Voedingskussen helpt hier aardig. Nog een paar weekjes bikkelen. Sum, fijn zo'n actieve peuter. Nog kans voor een middagdutje straks? Zonnestraal, hoe is het met jou meid? Beetje geslapen vannacht? Hier, nu in t ziekenhuis voor de suikertest. Brr.. Wat is dat spul vies! Verder is m'n buik onrustig. Straks tijdens de controle van de gyn maar even over hebben. Verder rustig dagje, heerlijk! Jullie drukke plannen vandaag?
Goedemorgen! Hier eigenlijk best goed geslapen, maar 4 plaspauzes gehad... @sum jeetje, das een lange dag voor jou vandaag! Wel prettig dat je dochter nog ff geslapen heeft, is ze misschien niet zo moe. @isis succes met de suikertest en hopelijk een goede controle straks bij de gyn!
Sum meis kan je handje schudden!!! Denk dat onze peutertjes het toch ook wel extra voelen hoor dat er dingen gaan veranderen. Enzo was om half 6 wakker dus wij ook en om half 7 valt hij weer in slaap met als gevolg dat ik toto ben! Zijn peetoom komt hem om 13.00 ophalen voor de kinderboerderij en hij blijft daar logeren!!! Vanavond hebben wij bruiloft van vrienden pffff zie er tegenop. Komen gewoon 230 mensen. Isis, succes met je suikertest, rustig aan vandaag! Hier ook veel neust in buik maar ook darmen. Tja en dacht vannacht gewoon dat mijn vliezen gebroken waren maar dit bleek ook een droom. Stitch, fijn dat je redelijk geslapen hebt na al je trubbels!!!!! Dadelijk nog even appeltaart bakken want morgen wordt deze oudste doos van dit topic alweer 34 jaar!!!!!!! Tjee zeg en voel me nog 20 (als ik niet zwanger ben) haha
bekkenband, fysio, voedingskussen; allemaal aanwezig en heeft in het begin ook geholpen, nu helaas niet meer. bekkenband helpt vaak een beetje, maar die mag je niet de hele dag om. vannacht weer heel slecht geslapen van de pijn. hoop echt dat de gyn het goed vindt om me met uiterlijk 40 wk in te leiden.. al hoop ik dat het eerder spontaan gebeurd.. ik heb di weer controle, ben benieuwd! @rensje ooeeehhh lekker!! alvast een fijne verjaardag dan en succes met de voorbereidingen! @isis succes
Nicolle meestal gaan ze met deze klachten wel akkoord met 40 weken hoor, zowizo heb je het recht tegenwoordig in NL om max 41w in te leiden. Dus je hoeft nooit inprincipe tot 42w te wachten heb ik begrepen. Ik hoop ook voor je dat de pijn gauw minder word meis! rensje± mmmm appeltaart! maak me gek! heb ik ook zin in!!! )maarja die verdomde suiker pff.. Sterkte vandaag en idd de peuters voelen t idd aan en zitten in de fase van nachtmerries, bang in t donker etc..zucht. @hier, doordat peuter wel heeft geslapen is ze wel goed te pas Das een pluspunt! hahaha.. Ik ben toos Makeuploos loop rond op mijn sokkies en heb nergens zin in, maar we gaan er vanmiddag wel ff uit anders duurt de dag zo lang! haha (what to do...)
@rensje, mmm lekker appeltaart! Mjam! En alvast gefeliciteerd met je verjaardag! @sum, fijn dat je kleine wel goed te pas is, scheelt weer! Hihi.. Wat te doen.. Lastig. Wil je iets buitenshuis doen? @hier, suikertest gehad. Werd er wel beetje naar van, maar broodje eten daarna hielp gelukkig. Nu nog in de wacht voor de gyn. Omdat ik wat later was door de gtt heeft ze me over t hoofd gezien., zit nu bijna een uur te wachten. Als het goed is ben ik zo aan de beurt, eindelijk..
Oh wat is het stil, hihi of doen we allemaal een middagdutje? Hier vanmorgen bij de gyn geweest... ze liep gigantisch uit en deed daarna maar snel snel (hou ik niet van!!). De vorige 2x hadden we een andere gyn en die zei ook steeds dat de kleine wat groot was voor de termijn.. de vorige keer was mini 2200 gram. Nu dus andere gyn, en mini vandaag 2150 gram! Nou lijkt het me onmogelijk dat ie gekrompen is dus denk dat die andere gyn gewoon steeds te ruim gemeten heeft (of ja dat hoop ik, want k loop liever op termijn, want het moet er ook weer uit!). Maar wel raar hè? Verder hier geen nieuws!!
het is inderdaad stil hier! amona, wat gek dat de kleine gekrompen lijkt? dat lijkt me toch echt niet kunnen nee...hoe lang is het geleden dat het voor de laatste keer gemeten is? gyn begon hier al over inleiden..er is geen ruimte meer in m'n buik! kleine zit onder m'n ribben en vast in het bekken. Kijken of de kleine zichzelf op korte termijn aandient, aangezien de druk steeds groter wordt of anders misschien inleiden rond 37 a 38 weken.. spannend! dat betekent nog maar een week of 2 is het bij jullie ook zo heerlijk weer?