En over taart gesproken. Ben er versot op op t moment. Op koopavond gingen mn man en ik tussen t shoppen door ff bij v&d zitten. En ik moest dus gewoon appeltaart hihi. Mn man is nu ff naar de kapper en zei hem dat ie ff oliebollen en een appelbol mee moet nemen van de oliebollenkraam (ja die staat er al, en ik vind dat dus helemaal niet erg) Hoop alleen wel dat ik over 1,5 week niet weer 3 kilo ben aangekomen dan als ik zo door ga haha.
Rensje, hieperdepiep hoeraaaaaaaaa!!!! Sum, geniet van je feestje!!! Hier begonnen met dat VSM spul en nu ook een glaasje frambozen-thee . Isis, wat spannend misschien over 2 weken al je beebje!! * WILLIKOOK * . Hier loopt beeb ook 3wk voor, maar niks inleiden . Met 40wk gaan ze wel strippen. Met 41wk wil ik zelf ingeleid worden. Voorweeen, heb ik dus 1 nachtje gehad. Verder niet meer. Vervelend is het wel, had de hele nacht niet geslapen. Voorweeen schijnen wel goed te zijn als voorwerk op de echte weeen. Menstruatie-krampen heb ik soms wel. Amona, een aambei.....vreselijk!! Ik zou een zalfje ervoor halen als ik jou was . (Sperti). En dan m'n muts, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa die is echt inderdaad gezwollen en paarsig!!! Hahahahaha, m'n man ziet ut ook. Moeten we echt lachen. Wil wel m'n oude muts terug hoor!! Biancah, lekker hè taartjes...mjam mjam!!! Hier ook 1e kindje en voorweeen. Wiedeltje, eng is dat 2u lang niks voelen!! Bij twijfel echt bellen hoor!! Gelukkig kreeg je beeb de hik . Stitch, knuffel voor jou!!!
Scheren doe ik ook op gevoel. Spiegel nog niet gepakt, miss schrik ik dan net zo hihi. Wat doet zo'n zalfje? Vk zei laatst dat de druk nu toeneemt en ook't gewicht van de baarmoeder en't dus pas over gaat na de bevalling. Heb er tot nu toe geen s pijn aan hoor, het lijkt (door al't zitten??) wel iets groter geworden te zijn... maar wat gewandeld vanmorgen wie weet doet't goed Fijne dag dames!
@rensje gefeliciteerd!! @sum en zonnestraal; dus dat hoort zo opgezwollen te zijn? dacht al dat ik de enige was.. @wiedeltje ik voel hem/haar ook nog maar heel weinig tegenwoordig, maar bij mij zeiden ze dat dat normaal is, vanwege plaatsgebrek.
@zonnestraal, genoten van je thee? Brrr krijg er al de rillingen van als ik er aan denk hopelijk doet het wel zijn werk... @sum, hoe was je verrassingsfeestje? @biancah, hoe gaat het nu met je voorweeën? @amona, getsie aambeien! Inderdaad even sperti halen, dat schijnt goed te werken. Moest het in de apotheek ook altijd aanraden. @muts, hier nog steeds op gevoel, die spiegel laat ik wel uit mijn hoofd dan kan ik ook niet schrikken van het spiegelbeeld manlief vind het ook niks om te doen (in zijn mannentaal: een mossel is lekker om m erin te hangen, maar een lelijk ding om naar te kijken) @voelen, ik voel frummel ook steeds minder/anders. Ruimtegebrek, volgens mijn gyn moet je minimaal 10 bewegingen per dag kunnen voelen in dit termijn.... Ik ben dus aan het turven geslagen
Voorweeen gaan wel. Niet zo heftig als vanacht gelukkig. Vanavond lekker kruik op mn buik. Hoop dat t komende nacht beetje rustig blijft. Aan t turven hm. Als ik.hem paar x voel ben.ik tevreden. Wanneer ik beweeg voel ik hem vaak minder goed. En net harde buiken zoals vandaag voel.ik t ook minder. Dus ben bang als ik ga turven dat ik mezelf gek maak.
Stitch!!!! Moet erg lachen om jouw man en mossel!! Hahahaha!!! Hmmm, mijn mannetje blijft druk!!! Dat wordt wat als 'ie geboren is . Hij drukt regelmatig mijn ribben omhoog, of drukt gewoon zijn kontje uit m'n buik . Moet 'em dan echt terug duwen!!
hey meiden! De babyshower was geweldig! We hebben high tea gedaan, verwend met kadootjes en nadien met een paar nog uit eten geweest. Heerlijk wat een gezellige ME time! echt genoten. Inderdaad het is nu eenmaal zo dat in dit termijn t normaal is dat de doos er zeg maar dikker en opgezetter uitziet...Heb t op de high tea nog ff besproken hahahahaha! Ik kreeg namelijk van een vriendin een `fruitige perzik` masker, du s toen ik dat open maakte moest ik zo hard lachen en vertelde over mijn shocking experiens vandaag (scheren van onder dus) we hebben er de hele avond LOL om gehad! hahahaha Biancah, succes met t gerommel, je maakt t wel spannend als t nu al zo rommelt! hihi...Misschien ben jij wel de eerste joh..Wie weet! @zonnestraal: is de thee te drinken? @hier voel ik de beeb ook minder vaak naja vooral dagen dat ik hem bijna niet voel en de dag of twee erna weer veelvuldig (de hik ofzo) het is dus gewoon een beetje afwachten en vertrouwen hebben naar mijn idee
Wat super dat je zo heerlijke dag heb gehad meis. Hoe is t gegaan kwa suiker? Ja wie weet, maar vind t nog wel wat vroeg. Eerst had ik weken lang dromen dat ik ergens in de 35 weken ging bevallen. Nu had ik van de week gedroomd dat mn vliezen braken in de primark. En ik ga maandag naar de primark. En ik besefte 2 dagen terug pas dat ik dus dan in de 35 weken zit. Wel heel bizar die dromen. Nu vraag ik me af of t ook uit komt. We zullen zien haha.
oe biancah das wel spannend! 35w is idd te vroeg maar ach ze redden t wel (liever nog blijven zitten tot 37w das t mooiste) maar je hebt t niet altijd voor t zeggen he? hihi. Doe iig maar rustig aan dat helpt altijd! Het ging harstikke goed met mn suiker! Helemaal blij! het waren kleine hapjes, eind van de mdidag (dan doet mn suiker t meestal goed) en veel th ee en water gedronken, dus ging helemaal prima! Heb wel keurig geprikt hoor zodat ik t in de gaten kon houden! Het was iig errrrug lekker...mmmm
@sum, fijn dat je zo hebt genoten vandaag! En helemaal mooi dat het met je suiker ook goed ging! @biancah, dan lezen we het maandag zeker wel als je vliezen zijn gebroken?? typisch dat soort dromen... Vind het altijd beetje 'eng' als je je beseft dat het iets is wat je al eerder gedroomd hebt.
zo heb ik t int begin gedroomd dat ik met 36.5 ging bevallen. Nu is dat toevallig de datum dat mijn man zijn opa stierf. Onze dochter is geboren op de dag dat mijn man zijn oma stierf... Zou het? ik heb TOTAAL NIET het idee hoor dat ik snel ga bevallen, maar toch houd t je bezig hihi..
Ja wie weet krijgen jullie maandag bericht van me haha. Zou t niet erg vinden, maar als ik kan kiezen wacht ik toch liever nog 2 weken. En rustig aan doen hmmm. Ik moet leuke dingen doen ivm depressie. Dus maandag shoppen bij primark. T is niet bepaald rustig aan doen he haha. En mn agenda staat dik volgepland voor komende week. We zien t allemaal wel. Ohhw Sum ja wie weet dat je dan op die datum.... We gaan.zien of alles uit komt hihi
Sum, fijn dat je zo'n leuk feestje hebt gehad!! En helemaal goed dat je suiker goed is gebleven!! Nou dames, ben benieuwd maandag!! Tsja over die thee, ik vind um wel lekker!! Ik ben iedergeval bezig met vaak naar het toilet te gaan . Al een paar dagen. En dan niet piezen maar de grote boodschap .
Sum, wat fijn dat je zo genoten hebt! Ook zo verdiend! En perfect met je suiker. @dromen...tsja, wie weet! Geloof't niet zo, maar hoop't voor jullie want das al bijna. @zonnestraal..hoop dat't betekent dat je lijf zich klaarmaakt! Ik heb helemaal nog niet zo't gevoel dat't eind in zicht is...zal wel komen doordat 30 nov echt nog ver weg is! Manlief heeft net de kopeinden 1 stand omhoog gezet, eens'n nachtje testen hoe dat slaapt...miss minder maagzuur? miss makkelijker opstaan? even testen Truste allemaal!
Tja dromen... Mijn voorgevoel zit vaker juist dan mn dromen hoor. Mn voorgevoel zegt dat t nog heel even duurt, maar dat ie toch wel aan de vroege kant komt, maar dan met 37 a 38 weken. Zo last van maagzuur? Kan je niet iets van de arts krijgen als omeprazol of iets. Nu ik die weer goed neem heb ik nergens meer last van. Maar hoofdeinde omhoog wil vaak wel helpen. Nou harde buiken zijn al weer volop bezig. Krampen nog niet, maar zal nooit lang duren voordat die er ook weer zijn. Denk dat ik maandag toch even de vk hier over ga bellen. Misschien ff extra controle ofzo.
Goedemorgen! Zo, ik had alweer wat pagina's terug te lezen. @ Stitch, het lijkt op een goed bericht van je moeder en ze zal hopelijk vast nog op tijd zijn voor je kleintje. @ Iedereen, de kwalen komen en gaan zo te lezen. Ook niet zo gek natuurlijk in dit termijn. Het hoort erbij! Kunnen jullie er nog ook nog een beetje van genieten? Ik vind dat trappelen etc nog steeds zo gezellig!! @ Hier: 36 weken!
Jeejj, 36 weken Fleur! Bewegingen? Hier nog altijd even druk... Het doet echt zeer als hij beweegt. En in bed is het helemaal een ramp. Zijn ruggetje draait elke keer mee als ik op een zij lig. Dus als ik wil draaien heb ik een hele rare buik en dat doet echt pijn dan als ik draai. En dan in no time ligt hij weer met zijn ruggetje de andere kant op... Alleen is er zo weinig ruimte, dat dat draaien niet te missen is. Ook zittend moet ik echt helemaal recht gaan zitten als hij beweegt... Druk mannetje dus! Gevoel eerder te bevallen? Nee heb ik totaal niet. Had ik bij Joris ook niet (41,5 week bevallen), dus hoop nu dat mijn gevoel echt ernaast zit en ik wel voor de 40 weken beval! 39 weken vind ik prima, daar teken ik voor Harde buiken heb ik sinds een week echt veel meer last van. Ik voel ze duidelijk komen en gaan, maar niet pijnlijk. Wel dan het kwaaltje van beneden dat het echt zeer doet (wat volgens de gyn indalingsweeën zijn), daar heb ik nu al een hele tijd last van en lijkt ook nog niet minder te worden... Hoop dat hij snel vast komt te liggen en die pijn en druk minder word! Hier vrijdag nog bij de huisarts geweest ivm last van de handen. Blijk ik carpal syndroom te hebben aan mijn handen, ook zo'n vervelend kwaaltje! Vooral 's nachts word ik wakker van slapende handen en sinds een paar dagen een hele slapende arm. Hoort ook bij de zwangerschap, fijn. Ook de urine laten nakijken. Witte bloedlichaampjes en suiker in de urine. Meteen voor suiker moeten prikken, 3,9, was prima. Maar toch vertrouwd de arts het niet en moet ik maandag voor de zekerheid de urine op kweek laten zetten en dan even kijken wat daar uit komt. Iedereen een fijne zondag! Hier een rustig dagje. Joris word vanmiddag door oma opgehaald om naar de dierentuin te gaan
Goeiemorgen dames @bianca, heb je nog kunnen slapen of heel véél last gehad? @fleur, dat klinkt ff he, 36 weken wow! @mini, das een heerlijk rustig middagje dus voor jullie! Neem't er maar lekker van @beweging, hier is 't met vlagen minder of gelijk...maar soms juist meer dan eerder! Ik voelde steeds zo weinig, 't ruimtegebrek zorgt er denk ik af en toe voor dat ik juist extra goed voel wat ie doet.. Maar soms ook totaal niet, na'n rustige avond en nacht zit ik nu echt te wachten tot ie zich meldt Jullie plannen vandaag? Hier niet, maar't is wel weer schitterend weer dus miss een (mini) stukje wandelen Doei!