Hee meiden, Minimuis, oh ik heb dat ook snacht! Als ik draai dan draait hij mee waardoor ik echt pijn aan mijn buik krijg. Ook ik loop regelmatig te strekken dat hij zo in de knel zit. Bukken gaat ook echt niet want dan voel ik vanalles knoepen en dan zit alles dubbel. Amona, geniet van het mooie weertje!!!! Halleluja, ik heb echt zon last van voorweeen dat ik soms twijfel of dat het het echte werk is. Heb geen normale harde buiken meer maar echt een harde buik wat doortrek naar bovenbenen en kruis met een soort hoogtepunt en dan zakt het weer af. Vannacht echt een ramp nacht gehad en mijn hele lijf dat pijn. Gelukkig is het nu weer een beetje rustig. Mijn moeder zag het gister en ben op mijn eigen verjaardag op bed gaan liggen.ze vroeg wanneer ik het serieus ging nemen. Nou als ik vruchtwater verlies of mijn slijmprop of dat ik het echt niet meer kan houden. Tja en zolang ik twijfel..... Weet dat ze het toch niet meer gaan remmen dus waarom zou ik dan al naar het zh gaan. Word toch weer naar huis gestuurd. Of zouden jullie anders doen?????
Goeiemorgen! Hier een uitgeslapen mama! wat fijn! Dochter werd om 6u wakker, manlief heeft er weer naar bed gebracdht en toen kwam ze weer om 8.15..Ik vind dat een goeie tijd! Heerlijk! @wanneer de baby komt: als ik niet zo wouten dat ik inprincipe met 39 week ingeleid zou worden zou ik nooit verwachten dat ik eeerder zou bevallen (ondanks dat ik t heb gedroomd hoor) ik voel me nog veel te goed! haha. @laatste loodjes: de laatste loodjes vallen me hier 100procent mee, merk dat ik iets meer vocht in mijn handen krijg wat weer nijgt naar het carpaltunnelsyndroom (dode handen in de nacht, tintelvingers) maar lang niet zo erg als de vorige keer. Opstaan is een beetje lastig, maar ik voel me verder prima haha. Ben wel heeeeeeeeeeeeeeel erg gegroeid op mijn buik deze week, je ziet het ooke cht ook mijn omgeving: heb echt een mega bal op mn buik Helemaal van voren! Knap: ik waggel nog niet hahahahaha. @Minimuisje: bij mij hielpen de vorige keer skeeler pols beschermers een beetje voor de nacht: dan houd je je polsen recht..Je kunt er verder weinig aan doen, behalve veel drinken! salie thee dacht ik, groene thee etc...Succes meis!
rensje, wat denk je, is het het echte werk? Je herkent t van de vorige keer toch? Het zal nu wel sneller gaan. Je kunt altijd bellen en advies inwinnen...Kijken wat zij denken en of zeggen. Ik heb natuurlijk geen idee hoe jou klachten zijn maar dagen voorweeen, indalingsweeen etc kan nu best normaal zijn en ook dat je er minder goed door kunt functioneren en de beeb is al zo goed als af..dus ja het kan elk moment..Spannend iig. Wanneer heb je weer controle dan?
Sum, daarom twijfel ik ook. De eerste weeën van enzo voelde ook zo maar verloor toen snel slijmprop en na 2 uur weeën mijn vliezen. Maar daar had ik nog nooit voorweeen gehad of ets dergelijks. Dus toen ik dit voelde moest ik daar meteen aan denken. Maar goed loop natuurlijk al weken zo te klungelen maar het is nu gewoon intenser als normaal. Zie er alleen nog geen patroon in. Soms heb ik een uur lang om de 5 min... En dan weer 3 uur helemaal niets. Vannacht werd ik er ook wakker van en dan viel ik weer weg. Nu voel ik nog wel wat druk en met vaker naar de wc maar de echte weeën zijn weer even gaan liggen naar mijn idee. Effe vieze vraag, maar hebben jullie ook steeds zon nat kruis??? Sorry onsmakelijk....
dat is volgens mij echt voorwerk Rensje omdat er geen regelmaat in zit toch..Als t weer afzakt heeft t niet doorgezet zeg maar hihi. En jaaa hier ook een natkruis, bah! Heb al geroken (maandverband in gehad) en is geen vruchtwater maar veel afscheiding wat op t laatst ook erg dun enzo kan zijn en volgens mij ook wat urine...fijn.. Eigenlijk zou ik een paar keer per dag een schone broek en onderbroek aanmoeten..Vreselijk toch! Die bekkenbodem die kan t niet meer zo goed dragen voglens mij, maar heb online gelezen dat t erg normaal is..
Goede morgen meiden, Oh lijkt me idd naar gevoel als de kleine mee draait. Hier ligt ie gelukkig altijd naar 1 kant. Maar hij geeft wel aan als ik hem knel zet perongeluk. En dat is dus vaak als ik zit. Hier een goede nacht gehad. Harde buiken zijn niet doorgezet zoals de vorige nachten. Nu heeft mn man amper geslapen omdat ik blijkbaar erg snurk als ik vast slaap hihi. Kan ook wel kloppen, want heb t vaak erg benauwd door de kleine. Vandaag lekker een dag zo min mogelijk doen. Mn ouders komen langs, maar dat regelt mn man en ik kan lekker blijven zitten. Hoop dat degene met slechte nacht straks nog ff lekker kunnen gaan liggen. Rensje, zou op je gevoel afgaan. Als jij denkt nu gaat t echt beginnen dan moet je wel gaan bellen.
Hier ook nat kruis hoor. Controleer ook vaak of t geen vruchtwater is. Ik doe nu bijvoorbaad al maandverband in als ik weg moet. Anders voel ik me echt niet fijn. En ja het schijnt normaal te zijn dat we nu meer en dunne afscheiding hebben en wat urine kunnen verliezen. Die afscheiding zal wel de functie hebben alles goed schoon te houden voor als de kleine er door moet denk ik.
Rensje, spannend al dat voorwerk!! Hier redelijke nacht eindelijk 's. Ook veel buikpijn met omdraaien. Beeb ligt vaak wel aan 1 kant, maar als hij niet lekker ligt lijkt ie in protest te gaan. Ook veel last van darmen, jullie ook? En ja, hier ook natte onderbroekjes . Bah bah!!
weetje wat ik er ook zo vies aan vind, je hebt t niet altijd door gewoon! Ben je naar de wc geweest, doe je je broek weer omhoog en dan voel je gewoon die nattigheid..Getsie! haha.. Naja tis voor t goede doel hihi
Haha jaa dat heb ik dus ook!!! Toch ben ik er steeds meer van overtuigd dat het niet meer lang gaat duren!!! Mijn buik blijft hard en gespannen en mijn kruis voelt beurs!!! Ach we zullen zien, voel de kleine nog wel bewegen maar zit ook echt heel laag. Voel het regelmatig in mijn liezen. Maar goed we wachten af en het is beter als moppie nog even blijft zitten. Heb net maar even mezelf verwent met een stuk appeltaart met slagroom.... Sorry voor sommige!!!! Mijn mannen zijn even lekker zwemmen met zijn 2 tjes Ben overigens wel heeeeeeel benieuwd hoe jullie kleintjes straks heten.
Haha, nattig onderwerp op de zondag ochtend Maar hier herken ik het ook.. Vooral met opstaan en gaan zitten dat ik iets voel lopen. Heel irritant, maar hoort er helaas bij! En toen bij mij de bevalling begon hé, verloor ik echt met opstaan zoveel dat ik echt dacht dat mijn water gebroken was! Hele bed was nat. En wat bleek? Was echt ook afscheiding, wat gewoon echt heel veel kan zijn. Had zich dus de hele nacht opgespaard zeg maar en toen ik recht kwam een hele plens! Maar toeval of niet, 2 uur erna lag ik te puffen @ Rensje -> ja ik ben ook benieuwd naar de namen! Vooral met zoveel jongens ben ik ook benieuwd of misschien iemand dezelfde naam heeft!! En met wel/geen weeën, als je het niet vertrouwd, liever een keer te veel dan te weinig aan de bel trekken hoor! Ik ben zelf ook zo iemand die zal wachten hoor, zeker als ik zal twijfelen, dus ik snap je wel
Nattigheid.. herkenbaar... vooral als ik opsta na even gezeten te hebben. Was wel met water bij elk toiletbezoek en voel me daardoor wel gewoon schoon zeg maar. Ik ben ook zó benieuwd naar namen én snoetjes!!! Rensje, geniet ervan!! Gewoon omdat't kan!
Hebben jullie ook zo'n lekker dagje? Ik heb toch nog via internet kleertjes geshopt en ik had eigenlijk al genoeg Maar ze zijn zo leuk!
Lekker shoppen Fleur, geniet ervan wat is't geworden? In't andere topic is weer een baby he! Met 34 weken (mijn termijn nu..) wow, maar zo te lezen gaat't goed... Babykriebels!!!!!
Ik heb wat gescoord via marktplaats en online bij de v&d. Weer een baby..hihi! Ik heb nu met een paar vriendinnen afgesproken van de week en gisteren met mijn vader. Bij het gedag zeggen was het ook echt zo van 'volgende keer zien we je met baby' Dichtbij al he?
@nattigheid, hier ook al gesignaleerd. Vooral dat gevoel dat je iets voelt lopen... De eerste keer in mijn vorige zwangerschap dacht ik na zo'n plons dat mijn vliezen gebroken waren (hoorde en voelde ook een knap) maar t was afscheiding volgens de vk die echt met haar neus boven het maandverband hing *jakkes* twee dagen later wel bevallen van zoonlief en achteraf dacht de vk toch dat het vruchtwater was omdat mijn bovenvliezen waren gebroken.... Nu loop ik al weer 3 weken met verbandjes is, en was mezelf na elke toiletbeurt, vind het zo'n rare lucht.... Gisteravond heb ik het zeiltje maar vast onder het hoeslaken gelegd, wel met een handdoek erover tegen het broeien en kraken... @namen, tja, ik ben ook benieuwd welke namen er voorbij zullen gaan komen en wanneer.... Zeker naar welke naam wij mogen gaan gebruiken, ga zelf nu steeds meer denken dat we een meisje krijgen, maar ja zeker weten doen we het pas als frummel geboren is. Nog max 3 weken *terwijl ik dit type denk ik, jee dat is snel* @harde buiken, lijkt wel alsof buik constant gespannen is... En van onderen heb ik het gevoel alsof er een kudde olifanten doorheen is gelopen @fleur, fijn dat je de thee wel lekker vind! Dat maakt het makkelijker om het te drinken.... Dat van het toilet bezoeken, heb ik sinds gisteren ook, dus wie weet.... @hier, pfff triest weer, al die nattigheid... Vanmiddag nog wel een klein stukje gelopen/ gewaggeld met manlief, zoonlief en de honden. Die vonden het allemaal wel prima, en lagen met zijn vieren uitgeput te snurken op hun bank/bed en in hun mand, dus dan is mama ook weer tevreden
Huh, triest weer, echt?? Hier s het (na)zomers warm en mooi In huis was't door de zon opgewarmd tot 28 graden!! Hier regelmatig ook zo'n harde buik die blijft zeg maar...ik negeer't soms maar gewoon anders kan ik niks meer doen... nu ook wasjes gedaan en badkamer bijna klaar...daarna is't denk wel weer genoeg
hier vanmiddag ook veel last gehad van gespannen buik wat kwam en weer ging (voorweeen?), niet echt prettig. toen ik uiteindelijk ging liggen ging het weer wat beter.. ach ja, zal er wel allemaal bij horen.