Uitgerekend vanaf 15 november 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sumshine, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ben ook erg benieuwd naar namen hihi.
    Vandaag niet zo last van mn buik. Heb wel aardig wat gedaan vandaag evengoed.

Ohhh en ik ben zo blij! Mn ouders hebben vandaag het wiegje voor op onze kaner gebracht. Is het wiegje waar ik als baby in heb gelegen en mn broertje ook. Hebben wel nieuw matrasje laten maken op de markt.

2. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @amona, hier was het vochtig, vanochtend even nog een flinke regenbui gehad, en later in de middag nog vieze miezer.... Maar fijn dat het bij jullie schitterend weer was!

@biancah, lekker dat het wiegje staat! Word nu veel echter allemaal hè, als de spulletjes klaar staan en met die voorweeën e.d.
    Veel plezier morgen met shoppen :)

@hier, ik lig nu heerlijk met zoonlief op de bank naar Rupsje Nooitgenoeg te kijken, ff lekker genieten!

3. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Dan hadden wij inderdaad geluk met't weer :) Geniet van rupsje nooitgenoeg met je zoontje! Heerlijk he!

Bianca, wat super dat't wiegje er is!! Dat moet'n supergevoel geven!! Daar ligt jullie ventjebinnenkort!! :D

Oh...de wasmachine maakt weer gigantisch véél herrie...is denk een keer'n beugel verdwaalt... maar kan zelf natuurlijk niet buiten de trommel komen...zo af en toe maakt ie dan zo véél herrie... Hoop maar dat ie niks sloopt... :)

4. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Heerlijke zondag gehad meiden!
    Hopelijk jullie ook!

Eerst lekker aangekeuteld, beetje opgeruimd beetje rondhangen in mn pyama enzo. Een grote legotoren gebouwd met mijn dochter..gewoon lekker! daarna pannenkoeken gebakken als lunch..jammie! en lekker gewandeld met dochte ren hond in t bos. Ik vergat zelfs ff dat ik zwanger was en ging met haar rennen en pakkertje doen...oeps ;) daarna was ik dus wel flink moe en met de beentjes omhoog op debank! hihi...
    Nu ligt madam lekker op bed en ga ik zo ook lekker op de bank, boer zoekt vrouw kijken vanavond, lekker kneuterig en zo fout! haha..

5. Biancah

Biancah Niet meer actief

Jaa word heel echt nu.
    En morgen nog ff lekker shoppen idd. Als ik me morgen zo voel als vandaag ben ik blij.

Ohh en lekker rennen in t bos. Ach blijkbaar kon t ff.

Rupsje nooitgenoeg, veel kijk plezier.

6. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Oeps... net't wasje ophangen... incomplete bh... chips!! Herrie was dus'n nieuw verdwaalde beugel... grrrr...!!

Sum, klinkt goed! En jezelf even lekker laten gaan, heerlijk!

7. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @amona, oeps! Misschien een wasnetje gebruiken voor je wasmachine al je beugels opeet.... Hopelijk 'overleeft' je wasmachine het wel...

8. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Hoop't ook!
    Vind't ook zo suf hier'n monteur voor te laten komen...maar zou wel de veiligste optie zijn.. die beugels kunnen naast de machine ook de kleding slopen natuurlijk... monteur miss toch wel'n goed idee... (en die irritante waszakjes inderdaad...).

9. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @amona, ja dat is misschien wel een goed idee zo'n mannetje... Zou flink balen zijn als je wasmachine nog net ff crashed voor de bevalling. En ja, die nare wasnetjes....heb er een hekel aan!

10. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Zal eens rondvragen waar je hier in duitsland je monteur vandaan haalt..
    Manlief had laatst al gekeken, maar open halen is geen 30min klus...iig niet zoals hij't zag...

Ja die zakjes zijn irritant!! maar bh's eigenlijk nog meer, die beugels moeten gewoon blijven zitten ;)

Zucht ;)

11. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Als manlief dat hier zou zeggen, dan zou ik hem uit de buurt van het apparaat houden, want die zou het juist daarom als een uitdaging zien.... Net als gisteren toen hij wel even boven ging stofzuigen voor me, eindresultaat, schone vloer en een kapotte stofzuiger:cool: het is maar goed dat ik voor boven een andere stofzuiger heb dan voor beneden :)

12. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Hahaha, dag stofzuiger! Hopelijk haalt ie wel'n nieuwe voor je? ;)

Ik kreeg't ook al benauwd, want ware't niet dat ie op dat moment de tijd niet had...had ie m inderdaad zelf open gehaald...
    Ik word dan zenuwachtig als ik in de buurt ben :p moet ie gewoon doen als ik er niet ben... (heeft't regelmatig met de laptop gedaan en die doen't nog/weer... maar toch he!!).

13. Biancah

Biancah Niet meer actief

Amona zou idd ff op zoek gaan naar monteur.

Hier echt een hele rare nacht gehad.
    Begon gisteravond rond 10 uur met krampen. Erger dan normaal. Ik dacht nog ik moet ff naar de wc. Ik naar de wc geweest voor grote boodschap. Nou hele nacht kramp en harde buiken gehad hoor. Ga straks ook de vk bellen.
    En de nattigheid van vanacht, hoop maar dat t gewoon wat zweet was ofzo.

Gisteren vriendin van me gesproken. Die is nu 28 weken. Die krijgt vroeggeboorte. Ze ligt nu in t AMC. Ze heeft al te ver ontsluiting.
    En een andere vriendin heeft zelfde als liefde en die is nu 21 weken.
    Gaat lekker allemaal :(

Ik baal echt onwijs, kan dus helemaal niks doen voor mn vriendinnen en bij die in t AMC kan ik niet eens langs, want durf niet meer zo stuk auto te rijden.
    En denk dat ik vandaag niet naar primark kan. Vraag t straks wel aan de vk wat die verstandig vind.

Sorry voor dit onwijze ego bericht.

14. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @biancah, getsie wat naar van je vriendinnen! Inderdaad erg jammer dat je er niet naar toe kunt, maar ik weet zeker dat ze daar wel begrip voor hebben...

Inderdaad even de vk bellen als je het niet vertrouwd, klinkt inderdaad wel vreemd die krampen. En even vragen of het verstandig is om te gaan shoppen. Best raar hè, wat je lichaam allemaal meemaakt en jezelf niet weet wat je allemaal kan verwachten/voelen....

15. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ja gelukkig snappen ze t wel, maar baal er wel goed van.

Ja t zijn van die ongi krampen. Kan om 9 uur bellen.

16. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Nog een half uurtje wachten... Ben benieuwd wat ze ervan zegt, hoop voor je dat het in ieder geval niet voor niets is al die krampen!

17. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Goedemorgen dames

Beetje geslapen?

Bianca, wat vervelend die krampen iedere keer! Ben benieuwd wat de vk gezegd heeft. Of shoppen vandaag zo verstandig is, vraag ik me inderdaad af. Luister goed naar je lijf.. Miss trekt't wat weg zodra je even op bent... miss ook niet...

Stitch, een beetje geslapen?

Hier pas vanmorgen eruit voor'n plaspauze, echt luxe.
    Ik weet onderhand echt niet meer hoe ik m'n bed vuit moet komen als ik stijf wakker word... met uit bed stappen en draaien in bed doe ik ook zo langzaam/voorzichtig eerst benen bij elkaar zodat bekken niet zo pijn doet...
    dan min of meer naar de zijkant van't bed rollen of schuiven zodat ik eruit kan...

Hoe doen jullie dat, nog gouden tips? :)

18. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Bianca, wat afschuwelijk voor je vriendinnen :(.
    Ben benieuwd wat vk zegt.

Amona, geen gouden tip helaas. Omdraaien word ik al wakker van :x.

Hier ook wel een kramperige buik. Heeeeeel vaak naar toilet ook. De grote schoonmaak??? En een rustigere beeb en das helemaal raar. Mannetje is altijd druk!!

Ook goed geslapen?!?! :$ Maar nog steeds moe ;).

19. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Klinkt echt alsof jouw lijf zich langzaam klaar maakt voor... spannend!

Wakker worden om om te draaien heb ik ook al maanden, zo irritant!!! want wakker is door de hormonen soms ook echt klaar wakker!

Mijn banner schiet ook echt niet op ;)

20. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Goeiemorgen!

Biancah hoe is het? wat zei de vk??
    naar van je vriendinnen, hoe is het nu met hun??

Hier een vervelende ochtend op zich goed geslapen maar ik voel me futloos, zwaar, lijf voelt gejaagd, zware buik, vocht in mn handen: moeite met vingers buigen...Weetje zo'n dag..
    Straks op controle en groeiecho bij de gyn daarna gaan we een paar daagjes weg dus kan niet meer kijken op zp tot donderdag...
    Houd t rustig tot die tijd dames hahaha!

Deel Deze Pagina