Uitgerekend vanaf 15 november 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sumshine, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Goedemorgen,

Biancah, wat erg voor je vriendinnen! En heb je de VK al gesproken?

Hier ook geen gouden tip voor t slapen.. Word steeds minder mobiel. :(

Amona, lekker dat je pas vanochtend eruit hoefde! Ik baal altijd als ik er weer uit moet om te plassen.. :p

Zonnestraal, klinkt als grote schoonmaak.. Spannend hè! Is je buik weer rustig?

2. Biancah

Biancah Niet meer actief

De vk komt zo ff langs.

Sum heel veel plezier. Geniet ervan!

3. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @amona, wat een luxe! Geen plaspauzes tijdens de nachtrust... Afgelopen nacht ben ik er ook 'maar' 4x uit geweest, en voordat ik eens sliep. De buurjongetjes (3 en 7 maanden) hebben allebei flinke oorontsteking. Die jongste horen we 's nachts goed huilen omdat zijn slaapkamer tegen onze babykamer aan ligt....
    Gouden tip, ik zou willen dat ik hem had.....sorry!

@uit bed hijsen, tja ons lichaam word er niet flexibeler op... Uit bed stappen, rollen, glijden of springen lukt nu echt niet meer, ik hijs mezelf eruit. Kan me van mijn vorige zwangerschap herinneren dat ik dit gevoel heel erg sterk had in mijn laatste werkweek toen...
    Ik nou mezelf nu maar voor dat het voor mij nog maar maximaal 3 weken is... Al hoop ik dat de kleine zich eerder gaat melden. Tot die tijd word het aanklooien....

@zonnestraal, jeetje klinkt echt alsof het echte werk eraan zit te komen! Spannend! Wanneer mag je weer voor controle naar de vk?

@sum, succes met de echo, en heel veel plezier! Geniet ervan, en laat jezelf maar eens even flink in de watten leggen!

@biancah, en is de vk al geweest?

@hier Vannacht voelde ik een soort golfje vanbinnen plonsen toen ik weer eens probeerde uit bed te komen... Flinke dot slijm, maar geen taai slijm, dus ik denk gewoon afscheiding. Als ik op mijn hand blaas voel ik geen vocht lopen, dus geen gebroken vliezen.

4. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Biancah, ben heel benieuwd wat de verlos zegt!!!

Ik zelf heb weer een verschrikkelijke nacht gehad. Kon me niet bewegen heel mijn lijf deed zeer. Daarna begonnen de weeën. En ik weet zeker dat het weeën waren. Voelde ze in mijn buik, rug en zelfs bovenbeen. Heb echt een tijd rondgelopen van 2 tot 5 en na een paracetamol zakte het wat af.
    Ik denk zelf echt dat het deze week gaat gebeuren, bij enzo wist ik het ook. Ik merk het aan mijn gemoedstoestand , kan niks meer hebben alles is te veel en ik wil graag alleen zijn.
    Heb nu al dagen dat heftige voorwerk dit zal toch niet nog 4 weken duren want dan ben ik uitgeput.

5. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @rensje, vervelend zeg zo'n nacht! Hoe gaat het nu met je buik, is het alweer wat rustiger?? Hopelijk blijft je mannetje toch nog ff zitten.... Misschien straks nog ff lekker wat rusten/slapen mocht je die mogelijkheid hebben....

6. Biancah

Biancah Niet meer actief

Hey meiden,
    Hier mijn update. Ik ga dus niet shoppen bij primark.
    Ze vond de baby aan de kleine kant.
    Ze heb inwendig onderzoek gedaan en voelde dat het al erg dun was geworden en stond al stukje open.
    Dus moet om 2 uur voor ctg en 3 uur voor echo in t ziekenhuis.
    o_Ondertussen gaan de harde buiken en.krampen vrolijk verser.
    Kreeg wel.klein beetje op mn donder dat ik niet van t weekend had gebeld omdat ik de kleine ook minder voelde. Maar ik dacht dat dat door de harde buiken zou komen.
    Maar we gaan nu dus kijken of t door gaat zetten of dat we t rustig kunnen krijgen en hoe t met de kleine gaat.

7. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Jee wat spannend biancah! Succes in ieder geval!

8. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Spannend zeg Biancah! Zal duimen voor je!

9. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ja.ben goed zenuwachtig moet ik zeggen.
    Gelukkig komt manlief zo naar huis om mee te gaan.

10. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Jeetje, das wel spannend Bianca! Komt je droom toch uit? 35 weken...
    Succes en hopelijk valt't mee.

Rensje dat klinkt ook zwaar...hoop dat't nog even rustig wordt, 't is nog'n beetje vroeg vind je niet?

Isis, is't bij jou rustig? Gesettled in't nieuwe huis? Kast gebracht?

Sum, succes bij de controle en echo. Lezen we je daarna nog? Anders iig vast véél plezier! En hou m binnen he ;)

11. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ohh rensje ik herken t van in de benen voelen. Dat heb ik dus ook sinds gisteren heel erg.

12. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    beenweeen?
    Oh dames, hoop dat jullie niet nog 4/5 weken zo door hoeven lopen...!

13. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ja was gistermiddag alleen mn liezen maar s avonds trok t door naar mn benen. En nu nogsteeds.
    Naja hoop dat t of door zet of weg gaat. Of dat ze iets kunnen doen dat het rustiger word. Lig nu op de bank en harde buiken en kramp all over. Helemaal nu alles geprikkeld is door dat inwendige onderzoek en geduw en gedruk aan mn buik.

14. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Jee biancah we kunnen elkaar handje geven dan hè!! Ons mupke is ook aan de kleine kant. Paracetamol heeft bij mij wel wat weg gehaald moet ik zeggen. Lig lekker in bed en dan is het bij mij nu rustig. Maar zodra ik iets ga doen begint het weer. Ik heb ook besloten zodra ik die weeën krijg meteen het zh ga bellen. Ik krijg woensdag om 10 uur pas ctg en groeiecho!

Meide ik weet dat het vroeg is maar kan er niets aan doen, zh heeft duidelijk gezegd dat het niet meer te rekken valt als het komt.

15. Biancah

Biancah Niet meer actief

Oh gelukkig maar dat t dan wat rustig is.
    Bij mij haalt ook dat niks uit. Heb 1 nacht wel goed geslapen, maar ik was zo moedadat ik niks gemerkt had snachts. In de ochtend voelde mn buik evengoed geïrriteerd toen hoor.
    Dus wacht af wat ze straks zeggen. Neem voor zekerheid mn tas maar mee. Anders moet manlief daar voor naar huis als ze me wel willen houden.
    Hoop gewoon lekker naar huis te mogen natuurlijk.

16. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.499
    1.851
    113
    Oh, wat spannend hier allemaal. Sterkte Biancah, ben heel benieuwd hoe het vanmiddag gaat allemaal. En ook jij Rensje!

Joehoeeee:D Ik heb verlof!! Wat raar eigenlijk en heerlijk relaxed! Ik heb vandaag al heerlijk toegegeven aan mn nesteldrang. De badkamer is weer gesopt en opgeruimd. Onze slaapkamer ook. Ik heb al 1 was opgevouwen, 1 was hangt heerlijk buiten te drogen en er zit nog een was in de wasmachine. En dan wil ik eigenlijk de babywas ook nog doen vandaag. Dat zijn er denk ik nog wel 2.

Het was vrijdag inderdaad eng, en eigenlijk had ik gewoon de verloskundige moeten bellen, want ik heb het kindje echt gewoon veeeel minder gevoeld als normaal. Zaterdag, zondag en vandaag heb ik het gevoeld zoals normaal. Trouwens onze mini heeft heel vaak de hik. Altijd minstens 2 keer op een dag. Hebben jullie dat ook? Nu ook...al de 2e keer vandaag.

Nat kruis etc. is hier ook. Weetje wat ik ook heel vervelend vind? Dat ik af en toe mn plas echt niet op kan houden. Mn blaas loost dan alvast wat urine voor ik naar de wc kan gaan. Echt stomvervelend.

En ik heb nog iets wat ik vreselijk vervelend vind. Ik heb het super warm en zweet dan ontzettend! Vooral 's nachts. Dat heb ik echt nog nooit gehad, ben helemaal niet zo'n zweter. Pas vroeg manlief midden in de nacht: Heb je in je broek geplast? Zo nat van het zweet was ik! En dan slaap ik al in mn ondergoed, met alleen maar het zomerdekbed en de slaapkamer is eigenlijk altijd koud. Meestal gooi ik dan het dekbed van me af, maar dan nog zweet ik verschrikkelijk. Iemand tips daartegen?

17. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Wiedeltje meis geniet van je verlof meis!! Die warmte aanvallen heb ik ook last van. Normaal ben ik een kou kluum maar nu! Handen en voeten staan regelmatig in brand!!

Amona, nou inderdaad zei vannochtend nog tegen mijn man pffff als dit zo 4 weken zou duren ben ik uitgeput.

Biancah meis succes en hou je mij/ons op de hoogte??? Hier blijft het toch ook onrustig!! Hoop dat het allemaal mee valt!! Dikke knuffel

18. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    @ Biancah, sterkte! Ben benieuwd!

@ Zweten. Ik heb het sowieso enorm warm steeds en met name 'snachts zweet ik als een otter.. echt vies!

@ Lekken, doe ik ook..witte afscheiding.

@ Beenkrampen, heb ik ook trouwens ook veel 'snachts.

@ Verlof. Ik verveel me geen moment! Ik vind de tijd nog snel gaan ook eigenlijk. Voor ik het weet is de dag alweer om.

19. Biancah

Biancah Niet meer actief

Nou hier weer een update.
    Harde buiken niet te bekennnen op de ctg. Zul je altijd zien.
    Baby is iets aan de kleine kant, maar niet zorgwekkend.
    Wel zagen we erg weinig vruchtwater. Dus ik uitgesproken wel veel vocht te hebben verloren, maar dit elke X op urine en afscheiding te hebben gegooid.
    Blijken mn vliezen al gebroken. Dus jullie raden t al, ik mag blijven en heb zeker weten binnen 3 weken mn kleine man vast.

20. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Wow heavy!
    Gelukkig niet zorgwekkend allemaal en fijn dat ze je zo in de gaten houden. En je kleine bijna in je armen!!

Sterkte meis :)

Deel Deze Pagina