Jeetje wat spannend, al die weeën en verweking e.d.! Heel veel succes Biancah en Rensje!! Maar gelukkig zijn jullie uit de gevarenzone! Iedereen hier lijkt wel last te hebben van het voorwerk! Hier heb ik juist sinds een aantal dagen nergens last van, heel raar! Geen bekkenpijn, geen rugpijn, geen extra gewicht-gevoel van m'n buik.... Ik waggel niet eens meer, en slaap gewoon goed! Zoals het nu voelt lijkt het nog een hele tijd te duren voordat de kleine er is, als ik het zo met jullie vergelijk... Natuurlijk hoop ik dat ie zich over twee weken ineens aandient, want ik wil hem zo graag ontmoeten, maar ik weet niet hoe het zit want het is de eerste keer voor mij... Iemand een idee of je echt eerst een tijd last hebt van voorwerk of dat dit niet per sé zo hoeft te zijn? Morgen sowieso liggingsecho en ben heel benieuwd. Ben steeds bang dat ie te klein is ook al zijn alle controles gewoon goed geweest... Of dat ie weer uit m'n bekken is gefloept en ik daardoor ineens geen klachten meer heb... Nou ja, ik mag natuurlijk niet klagen dat ik géén klachten heb, want ze kunnen ineens terugkomen en ik ga niet zitten klagen terwijl jullie bijna allemaal zo'n last hebben... Maar zit ook te denken: als het goed is is al dat voorwerk juist goed omdat je dat dan tenminste allemaal hebt gehad. Als het allemaal in één keer komt zal het wel nóg heftiger zijn... Anyway, we zullen zien hoe lang deze "rustperiode" aanhoudt Heel veel succes iig iedereen met slapen! Is zeer frustrerend als dat niet goed lukt... Gelukkig zijn we nu allemaal met verlof (toch?)!
@Biancah: oh, lees nu je update! Vliezen gebroken! Oh, dan kan het nu echt niet lang meer duren toch? Maar je moet nu in het ziekenhuis blijven? Nou, hoop dat je genoeg afleiding hebt daar en dat je zoontje zich snel maar wel op het veiligste moment aandient! Hoe voel je je eronder?
Waarschijijk zijn ze al.met 33 weken gebroken. Toen had ik zo vermoede maar gooide t op andere dingen. Ik moet nu idd blijven. Hoe lang weet ik niet. In ieder geval paar dagen en misschien tot de bevalling. Ik voel me verder wel redelijk hoor. Ik vond mezelf steeds een pieperd en alles en vond dat ik me aanstelde. Maar ja blijkbaar zat ik al.een paar weken goed met mn gevoel.
Zijn je vliezen dan alleen gescheurd ergens ofzo, anders moet het er toch wel uitplonzen of heb ik een clichébeeld van gebroken vliezen?? Oh meis, wat megaspannend! Hoop dat ie nog even blijft zitten tot 37 weken ongeveer... en dan... genieten Hou je taai!! Fionn, voorwerk is geen must hoor! Het kan maar zo van het ene op het andere moment beginnen! En voorwerk kan soms helpen met het verloop maar volgens mij doet het ook bij genoeg vrouwen niks, dus reken je voor nu maar rijk
@biancah sterkte meid, vervelend. maar fijn dat ze je nu in de gaten houden. en lijkt me ook wel leuk dat het niet lang meer duurt voordat je de kleine mag ontmoeten.. @amona, volgens mij als vliezen aan de bovenkant breken, dan verlies je steeds kleine beetjes vruchtwater en heb je het minder snel in de gaten.
Ja idd, maar dan is het een hogevliesscheur toch? Niet echt gebroken zoals het met een plons gebeurt? Nou ja maakt ook niet uit, ze zagen op de echo dat er weinig/geen vruchtwater meer over is, dus maar goed dat ze beiden goed in de gaten worden gehouden nu! Miss wordt het wel ons 2e beebje!! *voel me haast trots *
Jee biancah, dit had je dus niet verwacht. Je lichaam reageert dus gewoon. Hou je taai meis, en aan de ene kant voor jezelf wel fijn dat je gevoel Goed was. Voel me ook een pieperd, ben bang dat het over een paar weer begint! Zouden jullie dan bellen?? Fleur, denk je ook aan vruchtwater???
Haha slimme zet Fleur je weet maar nooit!! Rensje, als het weer zo hevig wordt, waarom niet bellen? Hoewel ja.. andere kant.. als het niet regelmatig wordt... voorwerk kan ook lang duren. Ik heb geen idee wat ik zou doen... lastig is het gewoon!!
Fion voorwerk had ik totaal niet bij mijn 1e zwangerschap. En nu pffff. Bij eerste gewoon spontaan op 39 weken bevalling begonnen!!! Wees maar blij...!!
Ik zeg ga bellen als je twijfelt! Heb vandaag 2x op mn donder gehad dat ik niet eerder gebeld heb. Dus je ziet maar weer.
Lig je nu al op een kamer Bianca? (alleen of met veel?) Wel handig dat jij inet buiten de deur hebt hihi. Als ik tzt erg stil wordt..... k heb alleen thuis wifi dan weten jullie al hoe laat het is, hahaha.
Beter te vaak bellen dan te weinig. Jij bent er niet voor hen, maar zij zijn er voor jou!! Zo. ff wat wijzen woorden nadat ik vorige week ook het bellen uitstelde toen ik voorweeen had hihi.
Biancah, wat spannend!!!!!! Bijna je beebje in je armen!! Gelukkig lig je in het ziekenhuis!! Rensje, ook al zo spannend.....pffffff!! Hier inmiddels 8x waterdunne diarree gehad :x. Harde buiken check! Voorweeen check! Dus ook ff in de gate houden. Kga zo in iedergeval even douchen. Ondertussen heeft m'n mannetje al voor de 4e keer de hik, dus die maakt het goed .
Is die van jou ook al zo'n hikkerd? Die van mij hikt ook enorm vaak. Vannacht twee keer van wakker geworden. Meestal 5 keer per dag hier. En dan ook niet even een minuutje ofzo
Oh Zonnestraal, grote opruiming!!! @hik, hier gemiddeld 1-2x per dag, maar das echt heel subtiel... zoals de meeste bewegingen waren/zijn haha. Ben benieuwd of meneer ook zo rustig is als ie er eenmaal is
Heb de afgelopen 2 dagen wel megaveel dorst! Terwijl mn vingers opzwellen dus echt uitplassen doe ik niet alles
Fleur, tis een vreselijke hikkerd!!! En ook heul lang de hik!! Haha, vreetzakjes zitten in onze buik! Amona, ja heb ik nu ook. Nooit last van gehad, maar hou nu toch echt vocht vast!
Hier ook een hikkerd ondanks t weinige vruchtwater wat ik nog heb. Lig inmiddels op kamer. Met 2 andere meiden. 1 is ook 35 weken maar dan +1 en eentje is niet zo ver denk ik. Die spuugt heel erg. Ja gelukkig heb ik internet. Straks zelfs de laptop want we hebben gewoon WiFi hier!
Wat een luxe met internet meis!! Zonnestraal, ik heb het ook nooit maar zie het alleen in mn handen tot nu toe...? Raar toch, zou denken op meer plekken... Gisteren ook tussen 2-3 liter water gedronken (zo'n dorst!) en in verhouding weinig toilet dus wel n beetje raar Hopelijk zwellen we niet gigantisch op die laatste weken haha.