Uitgerekend vanaf 15 november 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sumshine, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    @Biancah. lekker internet! Hopelijk geen last van die spugende dame...

@Vocht. Enorm dikke stijve en pijnlijke vingers hier. Sokken knellen mijn enkels en benen af, dan heb ik echt hobbels haha. Ik ben ook dorstig, maar pies maar kleine beetjes.

2. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Apart dat meerderen dat dus ook hebben...

En als je weinig plast en dan een beetje wiebelt, bekken heen en weer kantelt komt dezelfde hoeveelheid met gemak toch nog een keer ;) hahahaha.

3. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Amona, hele erge dorst kan ook wijzen op zwangerschapssuiker. Dus als je naar de vk moet wel even aangeven hoor!!

4. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Zal het idd ff aangeven, moet van de week naar de hebamme, maar die doen normaal alleen CTG en praatje.
    Gyn pas weer 5 nov.

Soms krijg ik ook meer dorst doordat k beter drink, dus nu weet k niet of k dus beter mn watertje drink en daardoor meer dorst heb, of dat het echt is, als je snapt wat ik bedoel? :D

5. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Biancah fijn meis internet!!! Kun je ins een beetje op de hoogte houden.

Hier totaal geen eetlust, terwijl ik eerst zoveel naar binnen kon werken.
    Ook niet overdreven dorst ofzo, zou het ook in de gaten houden samen met heel erg vocht vast houden.
    Dat zijn dan dus weer de dingen waar ik geen last van heb, bekken niet, vocht niet!!

Oja effe vraag of jullie dir herkennen. Ik heb zon rare borrels en knakjes in mijn buik. Lijkt soms wel vruchtwater, net alsof hij een scheetje laat.

Hier ook een hikmans Hihi

Als heg vanavond weer zo erg wordt dan heb ik besloten om te bellen. Ik kan gewoon niet eens recht zitten want dan ontspant mijn buik niet eens.

6. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Borrels in buik heb ik ook Rensje! Lijkt idd vruchtwater ofzo.. Gek hè..

Kom later verder reageren!

7. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @biancah, jeetje, je vliezen al gebroken?!? Dan is het maar goed dat je gebeld hebt met de vk. Kan het geen consequenties hebben voor de kleine dat die vliezen al een poosje gebroken zijn? Infectie o.i.d.?

@voorwerk, heeft niet iedereen. Wil ook niet altijd zeggen dat het iets doet qua ontsluiting. Bij zoonlief had het voor mij in ieder geval niets gedaan...Merk wel dat het bij deze zwangerschap heftiger is dan bij de eerste.

@vocht vasthouden,ja dat hoort erbij en zal hoogstwaarschijnlijk alleen maar meer worden... Helaas. Bij de een zal het alleen de vingers zijn, maar bij sommige zal het ook wat heftiger zijn. Na de bevalling veel rooibosthee drinken, en dan ben je het waarschijnlijk zo kwijt.

@rensje hoe gaat het nu met je?

@zonnestraal jeetje, dat gaat de 'goede' kant op... Spannend!!!

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Biancah -> sterkte daar! Goed dat je toch aan de bel had getrokken.

En met gebroken vliezen? Mijn zus had het ook met 32 weken, is toen wel met 35 weken bevallen (spontaan) en onder strenge controle. Maar als alles er goed uit bleef zien werd ze pas met 37 weken ingeleid.

@ Voorwerk? Had ik bij Joris ook totaal geen last van. Ja harde buiken, maar niet zoals nu... Die indalingsweeën/voorweeën, pff... Nu al dik 2 weken last van... En soms heb ik het langzaam echt gehad ermee. Zei gisteren nog tegen vriendlief, dat ik het echt even niet zag zitten als dit nog 4/5 weken duurt. Maar zoals vandaag gaat het wel weer en ben ik juist blij dat de kleine man nog in mijn buik zit en dat het alleen voorwerk is!

Hier vandaag heel rustig aan gedaan, bijna niks gedaan. Maar stond op met migraine. Dus al de hele dag koppijn.

9. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Is't wat weg getrokken mini, gedurende de dag? Dankzij de hormonen (?denk ik) heb ik tijdens de zw. juist zelden hoofdpijn.. jammer dat jij toch nog migraine krijgt!! Hoe "erg" heb je't? Kun je nog wat verdragen qua licht/geluid/zoontje?Stitch, geen moedernieuws verder? Voelt ze zich goed?Bianca, hoe voel je je nu daar?

10. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Nou mini, ik zei dat dus ook tegen mijn man. Ik hoop ook dat het gewoon voorwerk is maar het is wel echt uitputtend want ik ervaar ze toch echt zo pijnlijk als weeën. Bij enzo nooit geen voorwerk gehad.. Tja en als je dan al vanaf 26 weken thuis zit ivm harde buiken denk je eigenlijk dat het niet erger kan.... Wel dus!!!
    Ben alleen net gerust op de beenweeen die ik vannacht en zondag had. Heb dan dus een duidelijke piek die ik in mijn kruis en rug voel trekken....

Soo ik krijg er weer ter plekke eentje...... Doet echt zeer maar duren niet heel lang.

Migraine, hier gelukkig nooit last van, jij normaal wel amona???
    Manlief heeft het ook behoorlijk heftig die kan dan niks verdragen! Gordijnen dicht en kots alles uit... Na 1 dag zakt het weer.
    Ik zie het altijd opkomen bij hem, dan gaat 1 ooglid een beetje hangen.

Stitch hoest met mams??? Nog nieuws???

11. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @mams, toevallig ze belde net! Er is contact geweest met de privé kliniek daar, daar zeiden ze dat ipv 10 dagen, 13 dagen niet mocht vliegen en haar afspraak van 30 oktober zou verzet moeten worden naar begin november... De verzekering had contact gehad met de kliniek, em daar vertelden ze weer een heel ander verhaal.. Verzekering vertrouwde het niet, dus die hadden een Nederlands arts ingeschakeld. Deze vertelde dat je na 7 dagen weer mag vliegen indien je geen uitvalsverschijnselen hebt, en die heeft mijn moeder gelukkig niet! Dus nu kan ze a.s. Woensdag al vliegen. Ze worden woensdag met de taxi van Alanya naar Antalya gebracht, vliegen naar Düsseldorf en worden vanuit daar met de taxi naar huis gebracht! Dus vanaf woensdag is ze weer in de 'buurt' en is afstand nog maar 175 km :) Voelt een stuk prettiger dan een paar duizend kilometer...

Zit/lig/hang/waggel nu rond met een stopwatch, heb het idee dat ik elke 10 minuten een rugwee heb... Onderrug doet dan zeer, krampen in de onderbuik, begint rustig maar word steeds heftiger... Duren 1,30minuut ongeveer... Hopelijk zet t door!

12. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Wat een goed nieuw wat betreft je moeder!!! Hopelijk blijft't dus goed gaan en kan ze dan inderdaad vliegen!

En jij rugweeen wat spannend zeg!
    Straks is't topic leeg en zit ik nog als enige te broeden hahaha!
    Hoop dat't doorzet meis!
    Hoewel, een geplande keizersneeis toch beter dan spoed? Of kunnen ze't als't begint nog "plannen"? :)
    Succes!

13. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Succes Rensje, hoop dat't eindelijk ophoudt óf doorzet!!

Hier gelukkig geen migraine hoor, maar gewoon hoofdpijn soms wel afhankelijk van de cyclus...daarom zo verbaasd dat ik juist nu bijna geen hoofdpijn heb (de leuke bijwerkingen vergeet je makkelijk he, maar't zwanger zijn heeft ook leuke symptomen ;) ).

14. scrat

scrat Niet meer actief

@rensje en amona sterkte!! hopelijk heeft het een goede reden.

15. Biancah

Biancah Niet meer actief

Hoi meiden. Bij twijfel bellen hé!
    Hier gaat t goed. Kleine is opeens heel druk en weg zijn alle harde buiken al de hele dag. Je snapt t niet he. Ctg zag er ook prima uit.
    We gaan nu kijken hoe de kleine t doet en word waarschijnlijk.bij week 37/38 ingeleid.
    Gaat t eerder niet zo goed word t eerder.
    En moeten nu oppassen voor infectie idd.

16. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Oh wat een spanning hangt er!!!

Hopelijk hier een rustige nacht..

Stitch jeeee meis spannend......

Weltrusten meiden slaap lekker.....

17. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @Biancah, spannende dagen heb je zo gehad zeg! Met die krampen en nu blijken je vliezen dus al gebroken! Hoe weten ze eigenlijk of het vruchtwater is?

@Stitch wat ontzettend schrikken van je moeder zeg!! Wel fijn dat ze in goede handen is en dat ze nu ook binnenkort weer thuis is ! Krijgt ze hier
    dan nog meer onderzoeken?

18. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @Stitch, ook heel spannend dus voor jou nu t lijkt of je weeen hebt!

hier had ik bij de vorige zwangerschap ook helemaal geen last van voorweeen oid. alleen het indalen heb ik wel gevoeld, en bekkenpijn. Nu heb ik veel meer last van drukkend gevoel aan de onderkant en voel ik het indalen veel beter.
    En n groot verschil: ik ben t een beetje zat... dat had ik de vorige x niet. Ben nu ziek, heel veel hoesten, koorts en benauwd en slaap dus heel slecht. morgen naar de ha toe..
    Nou meiden, het wordt spannend hier in t topic hoor!

19. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    En stitch?? Ben heel benieuwd of het doorgezet heeft! En goed nieuws over je moeder, hopelijk is ze dan snel thuis!

@ Biancah -> hihi, kleine dondersteen, alles nu rustig! Maar ja, de rust daar zal je vast ook goed doen ;)

Hier goed geslapen, wel veel te vroeg wakker. Maar was blij toen ik in slaap viel met de hoofdpijn. Migraine/hoofdpijn is nu weg, maar ja, even afwachten en duimen dat het niet terug komt!

20. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Goedemorgen meiden, ook al wakker mini!!! Haha

Hier alleen wakker omdat onze peuter al wakker was om 6.10!!! Dat wordt nog wat want die gaat vanmiddag naar de crèche. Zal ie wel weer toto zijn.

Zelf redelijke nacht gehad en best goed geslapen was ook zooooo moe. Verder nog wel krampen en ongesteldheidgevoel in mijnnrug met af en toe een weeë. Maar het is wel minder als gister.

Stitch, hoe is het??? Heeft het doorgezet.

Biancah lekker geslapen in het zh??? Rustig aan meis

Deel Deze Pagina