Maar Sumshine ik heb vorige keer ook een miskraam en wist t eigenlijk ook wel diep van binnen, maar nu ben ik zo bang dat ik mezelf voor de gek hou door eigenlijk niks te durven voelen... snap je? Ik durf niet te zeggen van t zit goed, maar durf ook niet te voelen of t fout zit.............. zit een beetje in de knoop, nog twee weken wachten op de echo. Dan weet ik t!
net de echo gehad, hartje klopt!!! was geweldig : ) zal straks foto plaatsen. meiden die vandaag ook een echo hebben, veel suces! en natuurlijk voor iedereen een fijne dag!
@sas heb je het hartje gezien of ook gehoord? lijkt me zo bijzonder! hoop dat er maandag bij mij ook wat te zien/horen is..
Gefeliciteerd!! Kei mooi! @xnicolle denk alleen gezien, luisteren doen ze meestal pas vanaf 11á12 weken.
Sas, super!!! Ja foto plaatsen please . Hier ook veel last van buik, bandenpijn. Ook last van darmen. Ik heb dus drang naar zoute haring . Wie verzint dat?! Ik dus. Eet vooral gezond, maar gisteravond echt trek in patat. Heerlijk was het! .
Nog steeds onzekerheid hier. De gynaecoloog zag een hele prille zwangerschap en kon wel het vruchtzakje zien, maar het vruchtje (nog) niet . Over 2 weken moet ik terug komen, dat valt net op vrijdag de 13e. Volgens hem kan het beide kanten op. Ik heb er niet echt een goed gevoel over. De rest: Gefeliciteerd met jullie mooie echo! Hoop dat ik me binnenkort bij jullie kan aansluiten.
Vlinder, niet leuk die onzekerheid . Ik blijf duimen en hopen!! Sjesus en dan nog 2 weken wachten, das fucking lang!! Hoe lang ben je nu zwanger Vlinder?
Volgens mijn berekeningen ben ik 6,2 weken zwanger. Het vruchtzakje hoort volgens de gynaecoloog bij een zwangerschap van ongeveer 6 weken. Hij zegt dat alles nog mogelijk is, dus dat hoop ik dan maar. Maar bij de vorige zwangerschap had ik ook een echo bij 6,2 weken en we zagen toen duidelijk een vruchtje met een kloppend hartje. Volgens de gynaecoloog kan de groei van elke vrucht met elkaar verschillen. Dus misschien krijgt ie nog een groeispurt. Ja 2 weken wachten vind ik ook erg lang! Vond het sowieso geen prettige vent, erg zakelijk. Maar er werken hier nog 2 anderen in het ziekenhuis en die staan niet heel goed aangeschreven. Deze man op zich wel, maar hij was ook niet erg meelevend ofzo, ivm onze situatie van de vorige keer.
He Vlinder wat naar die onzekerheid, ik hoop echt op beter nieuws over twee weken. kunnen ze geen bloedprikken of zo om het HCG te bepalen of ben je daar al weer te ver voor in de zwangerschap om daar iets uit af te leiden. Kiyeko gefeliciteerd meid dat is een goed begin een kloppend hartje. Hier vandaag voor het eerst echt doodmoe pff was even vergeten hoe het ook al weer voelde En ben alelenmet de meiden thuis dus net wel even op de bank gelegen maar goed dan kun je ook niet echt uitrusten. Gisteravond ook even echt misselijk geweest en vandaag ook met vlagen. Beschouw het maar als een goed teken Nu ik lees over die onzekere echo's ben ik wel blij dat ik die van mij twee weken heb uitgesteld, afgelopen woensdag had ik anders ook nog niet veel gezien denk ik. Nu nog 1,5 week wachten maar dan weten we hopelijk meer.
Hey Spijkervrouwtje, nou eerlijk gezegd heb ik daar op dat moment niet aan gedacht. Maar dat had ik kunnen vragen. De gyn. heeft het mij zelf niet aangeboden bloed te prikken. Als het goed is moet er nog voldoende HCG in mijn bloed zitten om te prikken. Ik ga maandag toch maar bellen om de afspraak te verzetten. Ik vind het te lang duren. Dus wil het verplaatsen naar de dag na Pasen. Ik had achteraf ook liever een latere echo gehad, maar ja vanwege dat bloedverlies moest het wel eerder. Maar nu baal ik enorm dat ik niks heb gezien...
Komt mn kerel thuis na 5 dagen weg te zijn geweest zegt hij, wat heb je met je buik gedaan? Groeit hij nu al? Het viel hem gelijk op Hij zei ook meteen, heb zo zin in maandag dat we de echo hebben. Ik ben stiekem wel zenuwachtig hoor. Maar vind het gewoon alleen al leuk hoe hij reageerd. En kreeg ook gelijk de vraag, en hoe ging het gesprek met de vrouw van moeders voor moeders. Zegt ie leuk nu kan ik zeggen dat je in een fles piest hihi. Lekkerding is t ook he.
Sas en Kyeko Feli met de goede echos WHOEHOE! Vlinder, ow iets te vroeg dus? w.s. ben je minder lang zwanger dus dan je dacht of niet? Wat vervelend zeg nog 2 week in onzekerheid, waarom gelijk 2 week wachten en niet 1 week? volgende week is er toch ook wel meer te zien? Hmm, sterkte meis! die onzekerheid en met je voorgeschiedenis lijkt me killing! Hoe voel je je?
@hier vind het maar spannend allemaal, ga in mei op een andere afdeling in een andere plaats met andere collegas werken.....ben net zwanger dus als ik in mei defintief kom (nu doe ik al 50 - 50) kom ik ook gelijk met een boodschap....uh tja ik ben zwanger.....(is een beetje lullig maar ja), nou en dan weer zwanger zijn: hoe zal t gaa, zal t goed gaan, klopt t hartje? krijg ik weer zwangerschapsvergifiting? hoe gaat het dan met onze dochter? maar ook moet onze dochter naar ander soort opvang: dit eker gaan we voor een kdv, tot nu toe had ik gastouder maar die kan niet wat ik nodig heb (dagen, uren) daar gaan we woensdag ook kijken...Allemaal in mijn ogen en voor mijn gevoel grote veranderingen...spannend...zucht,.
Gister de mvm geweest en ik mag weer meedoen! Leuk hoor!! Van8 werd ik ineens wakker van een mega pijn in mijn lies... man man man ik wist niet waar ik het had! Kon niks meer! dus de HAP gebeld en alles verteld. Toen moest ik 2 pcm slikken en als het erger werd terug bellen. Maar ze belden zelf al snel terug dat ze me toch wilden zien! Dus om 3 uur heen en om 4 uur was ik weer thuis! Hij had geen idee wat het kon zijn. Vanmorgen dus even naar mijn gyn gebeld en die wilde me zien ivm buitenbaarmoedelijke zwangerschap! Dus een echo gehad.. en gelukkig zat het ringetje goed in de baarmoeder en was 4.5 mm dus goed voor de 5 weken!!! Nu volgende week donderdag weer heen!
hee meiden, tja wat zal ik zeggen. We hebben de echo gezien en een vruchtzakje van 3.8 mm met een kloppend hartje. Alleen dit hoort bij een zwangerschap van 5 a 6 weken niet langer en volgens mij berekening en eisprong zou ik morgen 7 weken zijn. Nu ben ik dus veel korter zwanger als wat ik berekend had. Krijgen over 2 weken weer een echo om te kijken. De gyn was heel aardig maar gaf wel aan dat het er goed uit zag als het termijn klopt. Maar zou ik echt al 7 weken zwanger zijn dan loopt het kindje achter en dan gaat het niet goed komen. Dus hier kan het ook alle kanten nog op.... ik was net echt effe heel down. Had zo graag in het weekend willen vertellen maar nu houden we ons toch nog 2 weken stil. Maar goed mijn man is er van overtuigd dat het goed komt en dan we over 2 weken het kunnen vertellen.... maar zit toch een beetje in de rats..! Bij onze zoon ging het trouwens precies zo in het begin, toen was ik ook minder ver als dat ik zelf dacht. Dus probeer me daar maar aan vast te houden!!!
Is tíe! Nog niet veel op te zien maar, wel op de goede plek en ook met kloppend hartje! Was wat lastig te meten, maar gyn gaf aan dat dat zo vroeg wel vaker is. Ik ben erg blij met deze vroege echo, bevestiging dat het écht is, het hartje gezien en ook weten dat het één kindje is. (hadden 2 eitjes kunnen springen/bevrucht kunnen worden). Ben benieuwd naar de andere echo's!