Pff heb t ook steeds zo warm. Vanacht zweette ik me kapot. Had zelfs mn deken van me af gegooid. Ohhh ben zo benieuwd wanneer ik mn kleine man mag ontmoeten. En ook wanneer jullie allemaal gaan bevalle.
@biancah fijn dat verder alles goed gaat en je geen infectie of zo hebt. hoe het maar allemaal goed in de gaten. @zweten, vannacht ook een paar keer een warmteaanval gehad, niet prettig. @voorweeen, mijn buik voelt heel stevig en heb regelmatig last van verkrampingen. vannacht heel slecht geslapen ervan. @hier, net terug van de vk. heb mijn bekkenpijn besproken en moet nu 3 dagen 3x2 paracetamol nemen en kijken wat het doet. met 38 weken krijg ik inwendig onderzoek om te kijken of ik rond die tijd kan worden ingeleid. verder volgende week een extra echo ivm grootte buikje (bij 32 wk, liep hij 3 weken voor). ben heel blij dat ik niet nog meer als een maand hoef rond te waggelen!
stitch, na mijn warmtekussen en douche is het wel weer rustig. Mijn buik blijft wel gespannen en kan moelijk rechtop zitten want dan spant hij weer aan. Dus dan maar blijven liggen tot morgen 9.00 uur want dan moet ik naar het zh. bij jou??? vanmorgen snel even gekeken... denk dadelijk is stitch al bevallen. MOET WEL ZEGGEN DAT HET ER OOK BIJ HOORT DENK IK!! WE HEBBEN ER NAMELIJK ALLEMAAL WEL LAST VAN (behalve amona haha) Xnicolle, ik heb dat dus ook dat gespannen gevoel.. soms denk ik ook dat hij een groeispurtje aan het maken is. Mijn buik begint ook te jeuken soms. Bij mij keek de gyn vorige week ook niet op ontsluiting want ze wilde de boel niet opwekken. Ze zei alles wat ik er aan doe en zit wekt op, en je hebt al zoveel harde buiken. Soms ben ik wel benieuwd en denk ik ook dat het allemaal wel aan het verweken is. Ze zei ook dat de kleine was ingedaald en dat scheelde weer een uurtje bevalling... jiehoeeee!! @biancah... ja het word spannend ben benieuwd wat ze vrijdag bij jou zeggen!!!!
@xnicolle fijn zeg dat ze rond de 38 weken al gaan kijken of je al in te leiden bent! @rensje, ja, denk ook dat het erbij hoort, maar het voelt allemaal veel heftiger dan bij zoonlief... Had graag gewild hoor dat ik afgelopen nacht kennis had mogen maken met frummel. Maar goed, binnen nu en 3 weken is frummel er sowieso (jammer dat die 3 weken zo langzaam voorbij kruipen) Vanavond mijn voetjes een 'grote beurt' geven zodat die er ook netjes bijliggen op de ok, gisteren zijn mijn haren weer keurig geknipt, dus na vanavond ben ik er helemaal klaar voor Balen zeg dat je niet eens rechtop kan zitten zonder een gespannen buik te krijgen! Morgen weer ctg en echo? Ben zo benieuwd wat ze zullen zeggen en wanneer je mannetje van plan is om te komen!
oh stitch, dan lig je er straks knap bij hahah!!! meteen even voetmassage vragen haha.. ik heb al deze dingen ook niet bij mijn eerste zwangerschap gehad hoor. En ook ik ben zoooo benieuwd hoe ons manneke eruit zit. Aan de ene kant moet ik echt niet aan de bevalling denken en aan de andere kant sta ik te juichen als het begint. Ben heel benieuwd hoe het met onze kleine man is als ik hem morgen weer zie op de echo... hopelijk is ie goed gegroeid. xnicolle, hoop voor je dat de paractemol gaat helpen want dat is echt onzettend klote...bekkenpijn. Zou leuk zijn 38 weken!!!
Dames, ik vind 't tijd voor een baby!!! Wie offert zich op? Hoe is't met jullie allemaal? Rensje, voorweeen inderdaad niet. Wel harde buiken zonder eind sinds week 17 ofzo? Toen wel lichte weeen gehad. Ik hoop stiekem dat mijn harde buiken mijn voorwerk zijn en't straks wat uithaalt, daar ben ik al zo aan gewend Hoe wel ik wel wat vaker licht ongi.gevoel krijg, maar denk dat dat met langzaam indalen te maken heeft. Ik had manlief weggebracht, kom ik terug is de ENIGE brug naar onze kant van't dorp afgesloten...grrr!! Ging tot half3 duren, kijk op de klok van de auto...net na 1en...even terug gereden naar m'n vent, zegt ie wakker dat de auto nog op wintertijd staat..was ik even vergeten nouja, dan nog was't de moeite waard om de tijd even zo te overbruggen Bianca, frappant dat je geen harde buiken meer hebt haha! En waarschijnlijk naar huis, van't weekend? Goed nieuws. Sorry dat ik niet op alles in ga, schrijf weer op tel!
Dames, ik weet't niet zeker, maar volgens mij gaat'n topic bij 5000 reacties op slot, toch We zijn dus toe aan deel 2
Ja! Spannend! Zal even proberen de link te kopiƫren (zit op m'n tel) http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/394942-uitgerekend-vanaf-15-november-deel-2-a.html#post13783693 Kan iemand de lijst meenemen naar deel 2?