dank je wel lieve meiden!! ben een beetje gerustgesteld. weet je wat zo raar is. Bij onze zoon had ik precies dezelfde start als nu! Had ik ook 1.5 week verschil en dat is allemaal goed gekomen. Mijn man is er ook van overtuigd dat het goed komt!!!
rensje: zie je wel....dat is nu waarschijnlijk ook t geval. Je hebt iig een hartje gezien, een heel goed teken!!
@lolalo, weet niet of mijn banner klopt nu! want ik heb dus niet echt een idee hoe lang ik precies ben!! rond de 6 weken maar precies weet ik dus niet... ik pas hem pas aan als ik de echo heb gehad!!
hier is onze echo trouwens... kan er nog niets uit op maken hahah... in het midden zagen we op het scherm is flikkeren wat het hartje moet zijn!
Nou ik ben er ook weer eens. Ik heb alles wel gelezen maar te weinig energie gehad om te reageren. Gefeliciteerd meiden met een goede echo!! En dus ook 2 dames die nog in onzekerheid zitten, balen!! Ik hoop van harte dat de volgende echo een goed gegroeid kindje laat zien! Ik krijg steeds meer klachten. Misselijk op een lege maag en moe. Door de klachten heb ik wel veel meer vertrouwen in deze zwangerschap. Morgen zullen we het zien!! Morgenochtend om 8.30 heb ik een vroege echo. 14 feb was mijn laatste menstruatie dus dan zou ik morgen 6 +6 dgn zijn. Ik denk zelf iets korter. Spannend!!!!!
Hi meiden, Het blijft lastig die termijnen, daar kun je na 9 weken pas wat meer van zeggen heb ik begrepen. Daarom doenz e ook altijd een termijn echo tussen de 9 en 12 weken.... Hier heb ik geen idee, weet hoe lang mijn cyclus de vorige x was en hoe lang vorige maand mijn lf was, )lange lf van 16 dagen, maar hoe dat deze ronde zit, ik laat me verassen. Woensdag om kwart over 10...oww wat zal die ochtend langzaam voorbij gaan..(voel nu de zenuwen al) brrrrr.
@ Julia, succes zometeen! @ Sunshine, jij ook al bijna. Spannend he. Ik moet vrijdag, maar kon er vannacht al niet van slapen.
Succes voor meiden met een echo vandaag! Fleur, nog 4 nachtjes slapen! Hier heb ik steeds van die levendige dromen, heel gek. Iedere nacht wel 1. En veel plassen! Bijna iedere nacht er wel een x uit..
@julia hoe is het gegaan? als het goed is ben ik ongeveer net zo ver als jij, dus ben benieuwd naar wat je gezien hebt. ben zenuwachtig.. vorige week was er alleen een vruchtzak te zien, hoop toch echt dat we er vandaag iets in zien.. er even vanuitgaande dat ik een echo krijg. zou niet weten wat ik daar anders moet doen, want de intake heb ik al bij de vk gehad.
Echo zojuist gehad. Hartje klopt, maar het is nog heel klein. Ik ben dus korter zwanger dan ik dacht. Afwachten dus! Volgende week weer een echo.
@julia wat fijn dat het hartje klopt! Hoever denken ze dan dat je bent? Ik heb vanmiddag om 3 uur afspraak. Ben best wel zenuwachtig.
Ik was bij de echoscopiste van de gyn. Ik ben een weekje korter. Zo precies kunnen ze het niet zeggen op deze termijn denk ik.
@xnicole ja dat zou wel heel fijn zijn voor je. Hoop dat er bij mij ook wat te zien zal zijn. De zenuwen gieren al door mn lijf.
Joepie, weer een kloppend hartje.... komt maar op met die knipperende hartjes... Succes allemaal vandaag!