Uitgerekend vanaf 15 november 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sumshine, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Goed nieuws! Hopelijk voor de rest ook vandaag :)

2. Biancah

Biancah Niet meer actief

Oh bah ik ben echt alleen nog maar misselijk. Heb nergens trek in. Iemand ideeën wat fijn is om te eten als je misselijk bent? Ik moet toch iets eten. Ik hoop maar dat dit gewoon de zenuwen zijn.

3. lolalo

lolalo Actief lid

13 feb 2012
    404
    0
    0
    Gefeliciteerd met t kloppende hartje!

Andere veel succes met de echo vandaag...

En ik...ik vind t momenteel wel een btje moeilijk om steeds te lezen over echo's, kloppende hartjes enzo. Ik moet nu nog ruim 3 weken wachten tot de eerste echo. Volgens mij ben ik de enige die nog helemaal geen echo heeft gehad?
    Ik weet dat die vroege echo's een hoop onzekerheid met zich meebrengen dus wat dat betreft kan je misschien beter pas een late echo hebben.

Maar ik ben ook erg onzeker, voel me al dagen erg ellendig ( giga moe, misselijk, hoodpijn enzo) en zou ook graag ff willen spieken of er echt iets zit, met kloppend hartje....

Sorry was ff een echo gelul van mij hoor...
    Ik duim voor jullie voor veel mooie echo's met sterk kloppende hartjes vandaag!!

4. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    @Biancah: Ik hoop voor je dat het niet de zenuwen zijn, maar gewoon een gezond kindje dat in je groeit ;)
    Ik begrijp dat het heel vervelend is voor je (kan je niet helpen, ik ken het gevoel niet). Pffff....
    @Lolalo: jeetje kan me voorstellen dat je ook graag bevestiging wilt. Maar ik denk dat de meesten hier door de MMM vroege echo's hebben. Ik had het trouwens bij mijn 1e zwangerschap bij 8 weken omdat ik een nekplooimeting wilde. Als je dat wilt, krijg je een vroegere echo, omdat de 2e echo tussen de 11-14 weken moet zitten. Weet niet of dit voor jou aan de orde is.

5. lolalo

lolalo Actief lid

13 feb 2012
    404
    0
    0
    Bianca: ik eet vooral kleine dingen, koekjes, stukje sultana enzo. Of ff op een snoepje zuigen.
    Misschien dat de zenuwen bij jou nu voor extra misselijkheid zorgen?!

6. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Julia, een kloppend hartje. Gefeliciteerd :):):).

Biancah, jij krijgt vandaag een echo met 6w3d? Ik kreeg een echo met 6w2d :). En we hebben toen een vruchtje met kloppend hartje gezien!!
    (wil je ff spieken, hij staat in m'n album). Dus dat gaan jij ook zien strax, heus!!!

Xnicolle, oh spannend meis!!!

Lolalo, ja snap jou onzekerheid hoor!! Maar bij jou zie je strax pas echt een mooie echo!! Dan zie je tenminste al een klein beebje!!

Nou, ik kom al slapende de dag door. Ik vind deze moeheid vreselijk!! :).

7. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ik ben al snel misselijk van zenuwen. En ik vind overgeven echt een nachtmerrie. Ik ben tijd geleden een jaar ziek geweest van stress en toen 20 kilo afgevallen. Kon ik dat wel hebben hoor. Maar dat maakt het nu extra moeilijk. Alleen kon ik toen fruit eten en dat smaakt me nu dus niet.
    Ik ga idd sultana proberen. Bij die gedachte staat me dat niet tegen.
    Thnx meiden.

8. lolalo

lolalo Actief lid

13 feb 2012
    404
    0
    0
    Bianca: herkenbaar....maar mijn misselijkheid van de zwangerschap is anders.....het helpt nml echt om te eten.
    Als t ook zenuwen zijn heb je misschien iets aan die druppels van Bach...tegen de zenuwen. Dat helpt mij altijd heel erg ( heb zelfs een overgeef fobie gehad)

9. lolalo

lolalo Actief lid

13 feb 2012
    404
    0
    0
    En thanks voor jullie begrip.....ik weet ook wel dat ik straks een mooie echo heb ( vind t nog wel heel erg spannend....of er echt iets zit en klopt dan....). Die vroege echo;s zijn idd vaak door minder leuke redenen zoals MK en MMM.

Hier is t dus standaard een echo met 10 wk, ook als je de nekplooimeting wilt. Ik ben er nog niet uit of ik dat wil. Vorige keer niet gedaan....

10. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ik hoop dat het na vanmiddag gewoon wat minder is en anders is dat wel een idee als ik zenuwachtig blijf. Ik ken het idd wel, maar niet meer aan gedacht. Thnx

11. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @ Biancah, hier ook misselijk..... zoete dingen gaan redelijk merk ik bijv. boterham met appelstroop. En 's avonds een salade is ook nog wel lekker. Kleine beetjes eten helpt misschien, al moet ik zeggen dat de misselijkheid wel heel de dag blijft hangen....

@ Lolalo, volgens mij zijn er echt wel meer meiden die nog geen echo hebben gehad. En idd ik denk dat het komt door de mmm of door eerdere zwangerschappen die niet goed zijn gegaan dat een aantal dames al een echo krijgt nu. Ik zie het een beetje als een 'voordeel' dat ik heb bij de mmm, mag ook wel eens ; ) En ik weet niet of dat kan, maar volgens mij kun je ook al vroeg een pretecho doen? Dan kun je het hartje zien, als je merkt dat je écht steeds meer behoefte daaraan hebt zou het een oplossing kunnen zijn? Of bel je vk en vraag of je wat eerder mag? Succes!

12. Biancah

Biancah Niet meer actief

@lolalo ik zou anders gewoon vragen voor vroege echo of iig vroeger dan dat hij nu staat.
    Ik krijg hem zo vroeg, omdat anders mn vriend er niet bij jan zijn. Die gaat volgende week varen (marine).
    Ze zeiden tegen mij dat ik er wel rekening mee moest houden dat we misschien het hartje nog niet zien als ik een rekenfout heb gemaakt.

13. lolalo

lolalo Actief lid

13 feb 2012
    404
    0
    0
    #593 lolalo, 2 apr 2012
    Laatst bewerkt: 2 apr 2012
    Ja ik mag in mijn handjes knijpen dat ik pas een late echo krijg omdat ik geen moeilijk zwanger worden verleden heb ( het was deze keer zelfs letterlijk en figuurlijk in in keer raak)
    Bellen voor een vroegere echo heeft denk ik wenig zin, bij de eerste was ik ook onzeker en heb ik met 6 weken snachts verschrikkelijk buikpijn gehad, zo erg dat ik niet wist waar ik t moest zoeken. Ook toen vonden ze een vroege echo niet nodig...( alleen als de pijn zou zijn gebleven en dat was niet zo)

Dus durf zelfs al niet te bellen met de vraag, Vind ook dat ik niet zo flauw moet zijn en volhouden!
    Het is alleen dat hier op t forum dus elke dag mensen echo's krijgen.....( lijkt t....) en dan ben ik wel een btje jaloers ;)

Gun t jullie allemaal!! Veel mooie kloppende hartjes!

Bianca komt goed!! Ik duim dat je man en jij een mooie echo hebben met een een mooi kloppend hartje!
    Is hij steeds lang weg??

14. Biancah

Biancah Niet meer actief

@lolalo het is elke keer maandje. En volgend jaar in april moet hij 5 maanden weg waarschijnlijk. Maar als hij zo lang weg is kan ik wel tussendoor weekje naar hem toe, want ze houden dan altijd een weekje zodat partners kunnen komen.
    Het is dat hij goed verdiend en zekerheid heeft, maar anders.... Normaal vond ik het niet heel erg als hij weg moest, maar nu wel eigenlijk.

15. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Hallo meiden ,

Ik ben lisanne , 22 jaar. En ben 5 weken en 5 dagen zwanger van ons eerste wondertje . We zijn super gelukkig!

Ik heb 17 april een afspraak bij de verloskundige en een echo .
    Ik las hier berichtjes van nog meer meiden die moeten wachten .
    Het is inderdaad heel lastig dat wachten . Heb wel 1 tip voor geruststelling , als je een clearblue met indicator doet , en hij geeft gewoon 3+ aan weet je dat het goed zit . Je hcg zou namelijk niet zo hoog zijn als er iets niet goed zit . Dat stelt mij wel gerust . En natuurlijk diep in je hart ( dat heb ik in iedergeval) weet ik dat het goed zit .

Andere meiden ook al aan het gissen of het een lekker stoer ventje wordt of een heerlijke meid .

16. lolalo

lolalo Actief lid

13 feb 2012
    404
    0
    0
    Lisanne welkom, jij hebt ook snel een echo!! ( zelfs eerder als ik)
    En die CB hebben volgens mij veel gedaan....een 3 + uitslag is goed...maar zegt ook niet alles helaas.

17. Biancah

Biancah Niet meer actief

Welkom lisanne.
    Wij zijn ervan overtuigd dat het een jongen word haha. We hebben totaal geen voorkeur, maar het is echt een gevoel.

18. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    welkom lisanne!

Wat lolalo zegt is wel waar..een cb is een mooi begin,maar helaas geen garantie (weet ik uit eigen ervaring..)

geslacht, ik denk een jongetje (heel sterk gevoel), manlief denkt een meisje.. bij m'n 1e zwangerschap ook zo'n sterk gevoel gehad en dat klopte.. ben benieuwd!

19. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    trouwens..morgen 7 weken! jeej...begint er op te lijken :)

20. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Lolola ,bedankt voor je welkom . hihi het kan niet snel genoeg gaan . Wanneer heb jij je echo ?

Biancah , jij ook bedankt voor je welkom .hihi wij zijn er van overtuigd dat het een meisje wordt, hier ook totaal geen voorkeur . Grappig hè hoe je ergens van overtuigd kan zijn .

Isis875 , bedankt voor je welkom .
    Wat grappig dat het klopte bij de eerste zwangerschap .. Wie weet klopt het weer .

Cb test , ik snap dat je nooit garantie heb dat heb je zelfs in week 25 nog niet .alleen een test met 3+ betekend wel dat het geen leeg vruchtzakje is . Anders zou je hcg gaan dalen .

En tjah , heel gek maar weet gewoon zo zeker dat het goed zit ik kan gewoon alles al kopen zonder dat ik het gek vind . Is dat raar of herkennen mensen dit ?

Deel Deze Pagina