Heey heey Ben weer terug van een lekker weekend weg!! Heb alles een beetje bij gelezen,maar niet alles onthouden. Probeer ff te reageren. @iedereen met goede mooie echo's GEFELICITEERD natuurlijk!!! Super mooi ! @liefde Ik heb er nog nooit aan gevoeld en zou ook niet weten wat ik moet voelen en of ik erbij kan, dus ik kan je echt niet helpen. @lisanne Ik heb het stukje niet gelezen, maar ik denk altijd maar een echo zoveel gedaan en wil mezelf niet gek maken Ga nu ff grey's anatomy kijken
@liefde, kan me voorstellen dat je schrikt! Is er onderzoek gedaan naar jouw baarmoedermond? begrijp ik het goed dat dat de enige oorzaak is van het verlies van het kindje? en is daar daarna iets aan gedaan/ aan te doen? Mijn baarmoedermond zit minder hoog dan bij de 1e zwangerschap, en is ook een beetje zacht.... Is sinds de bevalling anders dan ervoor... Maak me nu ook een beetje zorgen, ik weet dat mijn baarmoedermond ietsje pietsje verzakt is. Maar ik kan me je angst heel goed voorstellen, zou nog een keer abellen en uitleggen wat er de vorige keer is gebeurd en of ze nu kunnen kijken om je gerust te stellen of te kijken of er iets aan te doen is? Succes!
Liefde88 , meid geen paniek ! Als je kijkt bij het topic " zwanger zijn" heb ik hetzelfde geplaatst als jij . Lijkt bij me ook of me baarmoedermond openstaat . Maar er blijft altijd eigenlijk een opening alleen wordt die nu afgesloten door een prop vanaf de binnenkant maar vanaf de buitenkant voelt het gewoon een beetje open . Hij is van binnen afgesloten en van buiten voel je dat soms niet eens . Dus rustig maar , ik was ook in paniek . Maar maak je niet druk . Sas26 , ik vind het zelf ook vreemd hoor . En ik vind ook dat je gelijk heb . Bedankt voor de geruststelling . Joyce86 , daar heb je inderdaad gelijk in !
Zwanger: een te zwakke baarmoederhals | Mens en Gezondheid: Zwangerschap @ Liefde, hebben ze het met jou niet over zo'n bandje gehad? mijn tante heeft dat gehad herinner ik me.
Sjonge, wat is er weer een hoop geplaatst! @Alle dames met die fantastische echo's gefeliciteerd! Ik wil ook zo graag. Ik word wel een beetje gek gemaakt door alle vele miskramen die ik zoveel voorbij zie komen op het forum. Maarja, positief blijven.
Sas ja dat is de enige oorzaak geweest. bij deze zwangerschap als t goed gaat krijg ik een bandje om me baarmoedermond en heel rustig aan doen.. De gyn zei met elke week erbij mag je blij staan.. dus jij begrijpt wel hoe onzeker ik in deze zwangerschap sta.. Mijne zit ook redelijk laag ja.. ik heb nu met mijn vriend afgesproken dat we er niet meer aan gaan zitten en als t fout gaat laten we het over ons heen komen! ik ga nu rustig aan doen en hopend woensdag een goede echo
@fleur Ik moet ook nog 10 dagen wachten..... Maar als het dan goed is dan vertrouw ik er op! @kwaaltjes Mijn borsten doen behoorlijk pijn, en ik weet dat het niets zegt maar vorige keer bij mijn miskraam heb ik dit helemaal niet gehad en bij mijn dochter wel! Dus heb wat meer vertrouwen!!
oke, je hebt as woensdag een echo....duim voor je hoor!!!!!! ben ook wel een beetje bezorgd nu om mijn baarmoederhals.... maar heb net gevoeld en zit op ongeveer 2/3 wijsvingerlengte weg....
Oke gelukkig maar.. mijne kan ik zo voelen pfff word exht zenuwachtiv iederw keer als ik na de wc ga! maja zo lang ik geen bloed heb! hou ik hoop mid voelt ie morgen wel weer anders.. dat heb ik meestal we! maja rot ding daaronder! Hoop dat woensdag een beetje rust geeft moet pas 15,50.. word een lange dag
@nicole wat fijn dat het bij jou ook goed was! @liefde ik hoop voor je dat het niks is na je nare ervaring Morgen post ik mn foto. Ik lig nu bekaf op de bank en via mobiel kan t niet
Hey meiden, Ben een paar dagen afwezig geweest. Wilde niet teveel met ZP bezig zijn, aangezien ik mijn gedachten een beetje probeer te verzetten. Gelukkig krijg ik volgende week dinsdag de echo, ipv volgende week vrijdag. Dat scheelt weer een paar dagen. Ik ben de laatste dagen toch moe!! Zou dat een goed teken zijn? Ik hoop het. Maar nog wel af en toe bruinverlies...(zucht) @ Coortje: Hoe gaat het nu met je? Nog rood gespot? Hoop dat alles goed blijft gaan! @ meiden met de mooie echo: Van harte gefeliciteerd! Lekker van genieten. Ook super voor jou XNicolle dat alles gelukkig goed is! @ Lisanne: Welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap @ Liefde: Ik herken het gelukkig niet wat je omschrijft, maar bij twijfel zou ik echt de gynaecoloog bellen.
jeej, hier ook 7 weken! vlinder, fijn dat je de echo nu iets eerder hebt..ik duim voor een mooi plaatje meis!
Lief dat je aan me denkt!! Hier gaat het redelijk! Momenteel bijna geen bloed en ook de buikpijn is weg! Donderdag weer heen, dus ben erg benieuwd. Kan nog niet blij worden... ga er nog steeds vanuit dat het deze keer ook niet goed zal mogen gaan.. maar dit is om mezelf te beschermen denk ik! Gister heb ik me op mijn werk ziekgemeld en het verhaal uitgelegd. Scheelt dat ze mijn verleden ook kennen. DUs gister hele dag zonder kindjes lekker kalm aan gedaan in de pyjama. Vandaag zal ook een kalme dag worden! Oudste zit op school jongste zit vandaag voor het eerst op psz. En verder doe ik gewoon wat rommelen enz. Dit zijn echt vervelende dagen weken!
@ Vlinder nog een week wachten, duim ook voor jou!! @ Liefde, hoe is het nu? Hier vanmorgen gesport, geen zumba want ben te misselijk voor dat gespring en gedraai. Wel even gefietst en wat apparaten gedaan en nog ff loopband. Toch het idee dat ik wat gedaan heb ; ) Nu even kijken of ik samen met die kleine een tukkie kan doen.
lief dat je het vraagt! vanmorgen nog een keer gevoeld voor eigen geruststelling en gelukkig weer hard en dicht (kleine opening heb ik altijd) Dus weer rustiger! nu blijf ik er echt vanaf haha! morgen de echo en heb natuurlijk een heleboel vragen! ik hoop dat we een goede echo krijgen dat zal een beetje rust geven! Hoe gaat t met jou? Vlinder fijn dat je je echo verplaatst heb nog een weekje! voor jet het weet is het zover.. hopen op een goede echo ga voor je duimen! Coortje hopen dat je donderdag goed nieuws krijgt ga ook voor jou duimen!!!!!
Hoi allemaal, Ik ben Wendy, 26 jaar en trotse mama van een zoontje van 2 jaar. Ik ben nu 7 weken zwanger,uitgerekend op 20 november, en heb op 17 april eerste afspraak bij gyn en heb dan waarschijnlijk ook de eerste echo.... Ik ben nu al op van de zenuwen, ik ben zo bang dat er iets mis is met dit wondertje. Ik heb nog nooit een miskraam gehad, en was bij beide zwangerschappen in de eerste ronde meteen zwanger... Ik moet donderdag nog op controle voor mijn neurostimulator in UZA, en ga dan vertellen dat ik zwanger ben, hopelijk kan ik dan al meteen terecht bij een gyn voor een echo. Om zeker te weten dat die stimulator geen kwaad kan voor ons frummeltje....