@stitch Welkom en gefeliciteerd!! En jij word lekker snel zwanger zeg! Wat is een neurostimulator en wat doet t? @liefde Nu eraf blijven hoor! Je maakt jezelf alleen onzeker, en morgen duim ik heel hard voor je voor een mooie goede echo!! Hier echt zooooo'n pijn in me borsten, herken dit ook niet echt van de eerste. Of ik ben het gewoon vergeten dat ik t toen ook had, dat heb ik trouwens bij veel dingen, al die kleine dingen vergeet ik zoo snel weer.
@joyce86 Bij de bevalling van mijn zoontje is er iets niet helemaal "goed" gegaan waardoor mijn kringspier zwaar beschadigd is geraakt. Om een lang verhaal erg kort te maken, er is een spier uit mijn bovenbeen gehaald, en rondom mijn uitwendige kringspier gelegd. Deze spier wordt door de neurostimulator (duur woord voor een pacemaker) op spanning gehouden. Door deze techniek ben ik niet meer incontinent voor ontlasting; moet wel altijd een afstandsbediening bij me hebben om de stimulator uit te kunnen zetten anders kan ik niet naar het toilet Ben daarom erg benieuwd wat voor effect dit (mogelijk) heeft op onze frummel. Er is nog niet zoveel bekend over een zwangerschap in combinatie met zo'n neurostimulator, deze techniek wordt meestal toegepast bij vrouwen die al in de overgang zijn geweest...
@Stitch welkom hier!! Heftig verhaal zeg van je bevalling, gelukkig is er wel een manier gevonden om niet incontinent te hoeven zijn... maar idd wel goed om te weten of dit kwaad kan voor de frummel.
@stitch heftig zeg! Hoop dat t geen effect heeft op je kindje. Heb je t er nooit overgehad in het zh?
hi meiden, @stitch: heeft het ook gevolgen voor een voglende bevalling? En idd heftig meis! Jij hebt een hoop meegemaakt na de bevalling zo te lezen! @liefde: ben eigenlijk n iet zo bezig met die baarmoedermond..weet wel dat ie nu beter doorbloed is of dat ook ervoor akn zorgen dat het opener voelt weet ik niet. Voor vragen kun je natuurlijk altijd de vk of gyn bellen? @coortje: we duimenv oro donderdag! @hier: nog een nachtje..wachten...heb er best zin in! Ff checken! Door de clomid heb ik een verhoofde kans op tweelingen....zou het? (lijkt me stiekem best leuk,a lleen wel heftig kwa zwangerschap enzo)..... Er zijn hier nog geen tweelingen gespot wel??
@sas26 Ik heb me altijd voorgehouden dat het beter bij mij mis kan zijn dan bij mijn kindje.... Ik heb er een fantastisch mooi en lief kereltje voor terug gekregen, en daar ben ik dankbaar voor! Dat mijn probleem nu ook opgelost is, maakt het alleen nog maar mooier.... @joyce86 Ik heb het er meerdere malen over gehad, maar heb altijd een ontwijkend antwoord gekregen in Nederland. Sinds ik in België onder behandeling ben, heb ik wel al wat meer antwoorden gehad. Ik mag gewoon zwanger raken, maar niet meer vaginaal bevallen. Het zou geen effect mogen hebben op een kindje maar dat is nog allemaal niet bewezen omdat er simpelweg te weinig mensen zijn met deze oplossing die nog een kinderwens hebben... @sumshine Het heeft eigenlijk maar 1 gevolg, ik mag niet meer vaginaal bevallen, dus het zal een keizersnede moeten worden. De vorige bevalling was zwaar en lang geweest, maar ik riep in het kraambed al dat ik het zo nog een keer zou doen....toen waren helaas mijn problemen nog niet in beeld.Nu zou ik het ook gewoon niet meer durven. De afgelopen 2 jaar zijn een ware hel geweest, ziekenhuis in, ziekenhuis uit, operatie hier, operatie daar.... maar nu achteraf ben ik blij dat ik toch gewoon heb doorgezet en nu weer een normaal leven kan gaan leiden, samen met mijn gezinnetje! Daar kan ik nu eindelijk van gaan genieten
Welkom Stitch!!! Hier 8 weken zwanger en voel me lamlendig, beroerd, misselijk, MOE, hoofdpijn etc. Dus ik lees mee hoor meiden, reageer alleen ff wat minder .
Goh meiden nog een uurtje en dan heb ik mn echo, wat duurt wachten dan lang zeg...heb al uitgebreid gedouched, ontbeten, haren gedaan, make up gedaan, pfff en nog een uur over.....what to do? zenuwen allom aanwezig..Hopen op beter nieuws dan vorig jaar, maar ik ga van t positieve uit! Ben benieuwd...Heel benieuwd,,, Kan pas later vandaag posten hoe de echo was, dit omdat ik gelijk door moet naar een ander afspraak.... Tot later! En voor alle andere echoénde meiden vandaag: FINGERS CROSSED! duim voor jullie! groetjes
Heel veel succes en hopelijk plezier sumshine. Ik zit bij de huisarts in de wachtkamer. Misselijkheid en spugen is zover dat ik niks eet en amper drink en dus in 3 dagen 2 kilo ben afgevallen. Vk zei dat huisarts middel tegen die misselijkheid heeft. Ik hoop het maar, want voel me goed beroerd.
Welkom stitch! wat een heftig verhaal zeg!! Sunshine succes met de echo! Ik duim voor je! Nog meer echo's vandaag? hopelijk allemaal mooie! Bianca wat klote dat je zo misselijk bent!!! Hopelijk krijg je iets van de ha dat meteen helpt! Hier vandaag amper misselijk! Ow wat een heerlijkheid. Zou mij bijna zorgen gaan maken als ik niet sinds 2 dagen een nieuw homeopatisch middel heb. Ik denk dat t aan t werken is! ( afgelopen 2 dagen waren de klachten erger wat ook vaak t geval is bij homeopathie) Ik was net toen ik er achter kwam begonnen met homeopathie ( voor andere klachten welliswaar) en zij helpt zo ie zo veel zwangeren met zwangerschaps kwaaltjes enzo. En mij nu dus ook..... Ik kijk verder de tijd naar de echo wel weg....nog ruim 2 1/2 week...pffff.....
pff meiden ik was te vroeg....6 week, slecht beeld, nog te weinig te zien. Wel een vruchtzak, maar nog te weinig zicht op. De gyn zei: ik heb geen goed nieuws en geen slecht nieuws we kunnen het gewoon nog niet zien. Hij wou dat ik over 2 week terug zou komen, dat vond ik te lang dus afgesproken volgende week woe weer...pffff dit is heftig hoor..
Hallo, Ook ik wil me hier graag bij aansluiten, sinds maandag ontdekt dat ik zwanger ben, volgens eerste dag van laatste menstruatie ongeveer een week of 6 of 7, maar helemaal zeker weet ik het niet. Wou een afspraak maken bij de vk, maar was te laat met bellen, voicemail maar ingesproken en binnen dagen moeten ze terugbellen. Ben de hele tijd erg zenuwachtig of alles wel goed gaat! Ik wil iedereen feliciteren en succes wensen
Ow sunshine wat klote dat er nog niets te zien was.... Ik duim heel hard dat je volgende week een mooi kloppend hartje hebt!
Sumshinr wat balen zeg!!! maar hoe kan dat nou je hebt 14 maart al posi getest toch?? ik hoop dat je volgende week een mooi knipperlichtje krijgt te zien diim voor je!! Nou ik lig over een uur in die stoel!! ben op van de zenuwen! loop echt te shake en te zweten ben echt in geen tijden mwer zo bang geweest! Ik hoop zo op een goede echo een mooi kloppend hartje, duimen jullie voo me! Laat t jullie sttaks weten xx
ja liefde 14 maart posi test: dan 3 weken en nu 3 week later = 6 week dus het kan heel logischerwijs. JIj succes in de stoel! we gaan duimen!
Oke had je toen al een donkere test of een licht positief? Ben zo bang dat ik ook mis gerekend heb en dan ben ik nu maar 5.5 en dan is er dus niks.te.zien!! Nog 20min whaaaa
Succes Liefde, Het was bij mij een normale test. De gyn zei: dit is het risico van vroege echos, hier krijgen we wekelijks mee te maken, een innesteling etc kan wel 2 week duren dus het gebeurd heel vaak dat vrouwen terug gezet worden (lees je hier ook veel, een week ofzo) en in dat geval ben ik nu net 6 week en was er te weinig te zien. Ik ga gewoon vertrouwen houden!