Uitgerekend vanaf 15 november 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sumshine, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julia76

Julia76 Lid

11 dec 2011
    58
    1
    0
    NULL
    NULL
    @sumshine
    Ja ik ben ook een week teruggezet. Mijn laatste menstruatie was 14/2 en ik zou dan nu 7 +1 dag zijn, maar het bleek dus bij de echo veel kleiner.
    Spannend dus nog!
    Goed dat je volgende week al weer mag.

2. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Sunshine jee wat spannend, hoop gewoon dat je inderdaad wat te vroeg was. Volgende week dus weer echo. Ik ook ben dus benieuwd of bij mij de termijn wel klopt. Zou wel moeten ivm de ivf die ik heb gehad ;).

Hier overigens lekker misselijk aan het worden. Met name hele ochtend misselijk, bleh. kleine beetje eten helpt wel wat. Hoef gelukkig nog niet over te geven, maar dat kan ik toch al heel moeilijk dus hoop dat dat achterwege blijft. Heb veel zin in zoute dingen, heel herkenbaar van mijn eerste zwangerschap kent nog iemand dat?
    Ook heel mijn borsten doen nu al paar dagen flink pijn en begin flink moe te worden. Pff heb totaal geen energie. Ik beschouw het maar als goede klachtjes. :)

3. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ja ook hier trek in zoute dingen. Gisteren om 9 uur s avonds zei ik tegen mn vriend, heb trek in gebakken ontbijtspek haha.
    Maar verder ook erg misselijk. En ik slaap 14 uur per dag ofzo zo moe.

4. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    Jeeeeeeeeh hartje klopt!!! Maar ben niet 6,5 maar 5,6 zwanger!!! Heb getemperatuurd en zat te twijfelen welke stijging me eisprong is geweest! maar de laatste dus...... maar het hartje van onze 2e inimini klopte al heel stevig!!! Dus zag er goed uit zei ze.. ben alweer verliefd op ons wondertje.. 1 mei volgende echo, wel raar dan zou me zwangerschapsverlof in zijn gegaan:( maar nu maar oorlopig concentreren op deze kleine xx

5. Julia76

Julia76 Lid

11 dec 2011
    58
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Liefde
    Gefeliciteerd! Gelukkig klopt het hartje al want dit is wel een hele vroege echo!

6. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Gefeliciteerd liefde!

Sumshine schrikken zeg, hopelijk woensdag een mooie echo!

Hier nog 1,5 dag.. Begin langzaam zenuwen te krijgen...

7. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    Bedankt meiden!!
    @julia jaa inderdaad een vroege gelukkig zag je t hartje al maar nu in t begin is elke milimeter.verschil alweer een paar dagen dus.ben nenieuwd de volgende keer! X

8. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @liefde gefeliciteerd!!! Fijn dat het goed is!

@sumshine Nog langer in spanning,maar ik wacht nog een weekje met je mee.....

@spijkervrouwtje Hier ook zooooooo'n pijn aan me borsten!! Echt niet normaal!

@isis Jij vrijdag dus een echo?? Spannend!!!

@julie Jij ook al terug gezet.. blijven allemaal duimen voor goede echo's

Hier komt het vertrouwen steeds meer, voel allemaal dingen die ik vorige keer niet had. Ik moet nog een weekje wachten tot mijn echo. Ik hoop dat mijn termijn wel gewoon klopt want bij mij valt alle vertrouwen in 1 keer weg als t te klein is.... Maar blijf vertrouwen houden!!!!

9. Julia76

Julia76 Lid

11 dec 2011
    58
    1
    0
    NULL
    NULL
    @liefde
    Ja bij mij was het slechts 3 mm groot!
    Ik mag gelukkig dinsdag weer voor een echo.

10. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    @liefde: FELI MET HET ZICHTBARE HARTJE! WOUWIE! Die is mooi vroeg en stevig gaan kloppen! Leker genieten dus!

@julia: ook een week terug gezet, heb je wel een kloppend hartje gezien dan?

11. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Mooi die echo's!
    @Sunshine, balen dat je nu nog niets weet eigenlijk! Leef je er zo naar toe en op van de zenuwen.. krijg je dit. Gelukkig kan het eerder dan pas over twee weken!

12. Coortje

Coortje Niet meer actief

jeetje voor een hoop dus spannend hier!!!

Ik heb morgen weer echo! Zit dan op 5.6 dus geen hartactie maar iig kunnen kijken of er nog wat zit en het gegroeid is! Aangezien ik nog steeds buikpijn en soms bloed heb

13. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    @sumshine en julia, ik heb precies hetzelfde als jullie hoor! Bij mij was het kindje 3.8 mm groot en was het hartje nog maar net gaan kloppen. We zaggen het wel maar moesten goed kijken. De gyn gaf ook aan dat dit inderdaad komt dat bij sommige een diapauze optreed. Dit betekent dat het eitje wel op tijd is samengesmolten maar dat per persoon verschilt wanneer dat deze innesteld. Vandaar ook dat sommige al 4 dagen voor nod positief testen en de andere pas 2 misschien wel 10 dagen na nod!. Dit was niets om zorgen over te maken. Waarschijnlijk hebben wij alle 3 dat het iets langer heeft geduurd voordat het embryo innestelde!!!
    Ik heb trouwens mijn afspraak kunnen verzetten naar volgende week woensdag de 11!!!
    Heb er nu toch wel een heel goed gevoel over dat het goed komt. Ik voel me sinds 3 dagen zo ontzettend zwanger. Ik ben de hele dag door hondberoerd... en moe moe moe moe niet normaal. En ook hier doen mijn borsten zon ontzettende pijn.
    En aangezien ik bij onze zoon hetzelfde had, zal het wel bij mij horen. Meiden het komt goed bij ons!!!!

14. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    @liefde gefeliciteerd met de echo meis!! het is inderdaad moeliljk meten in het begin. Want ietsiepiets lijntje uitrekken is weer een week. Maar goed dat het hartje klopte!!!!

ben er een paar dagen niet geweest omdat ik zo beroerd was. Gister nog even naar mijn neefje geweest. Hij heeft nu net 5 dagen chemo en bestraling gehad en hij doet het geweldig!! het is een schat. We krijgen alleen nu in de familie wel een erfelijkheids onderzoek of dat zijn broertje en mijn kinderen er ook last van kunnen krijgen. De arts had gezegt voor 99% zeker te weten dat het niet erfelijk is maar wil toch even die 1% procent uitstuiten want het gaat toch over mensenlevens!!!

15. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    @ Coortje: Succes vandaag met je echo! Ik hoop dat alles goed is.

@ Stich: Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! En wat een heftige bevalling heb je de vorige keer meegemaakt zeg!

@ Moon: Gefeliciteerd en welkom hier!

@ Sumshine: Jammer dat ze bij jou ook alleen nog maar de vruchtzak hebben kunnen zien. Zelfde verhaal als bij mij dus. Gelukkig mag je volgende week weer terug komen. En hopelijk is er dan wel wat te zien. heb de 14e ook positief getest, dus dat zou betekenen dat ik mij misschien ook een week heb verrekend als de innesteling later heeft plaats gevonden! Ik ga heel hard voor je duimen!

@ Liefde: Gefeliciteerd met je mooie echo! Lekker van genieten!

@ Rensje: Wat fijn dat jullie ook worden onderzocht. Ook al is het maar 1 %, je wilt alles uitsluiten. Heb echt te doen met je neefje!

16. toobee

toobee Lid

1 jan 2011
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Meiden,

Mag ik met jullie mee kletsen? Ik ben ongeveer 24 november uitgerekend van ons 2e kindje.
    Ik heb al een dochtertje van bijna 1. Ik ben 33 en ben nu voor de 2e keer zwanger geworden via ISCI. Zowel mijn dochter als ons frummeltje in de maak zijn een cryo (ingevroren embryo) van de 2e ISCI poging. Eigenlijk een even oud dus maar op een andere tijd ontdooid dus toch verschillend in leefdtijd ;P hihi

Ik heb vanmiddag om 14:00 mijn 1e echo en hoop heel erg dat ik een mooi kloppend hartje zie! Spannend weer hoor allemaal!!!

Liefs Toobee

17. Coortje

Coortje Niet meer actief

Nou de echo was tot nu toe goed!! De grote klopt met het termijn. Nu ong 5.5 week! Was vorige week vrijdag 4,5 mm en nu 11,3 mm dus goed gegroeid in 6 dagen tijd. Zat mooi hoog in de baarmoeder en alles zag er goed uit. Nog geen hartactie maar ja dat hadden we ook niet verwacht. Nu volgende week dond weer heen en dan moet er wel een hartactie zijn!!

18. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    Coortje gefeliciteerd met je goede echo!!! Succez volgrnde week alvast!
    Tobee gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom:)

19. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @tobee Gefeliciteerd en welkom! Succes met je echo vanmiddag.

@coortje Mooi gegroeid in 6 dagen!!! Gefeliciteerd! En volgende week alweer een echo?? Dan is er zeker hart actie!

20. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @rensje Mooi dat het onderzocht word ookal is er maar 1 procent kans. En wat lijkt het me toch erg om zo'n kleintje zo ziek te zien. Al zijn kinderen wel vaak heel sterk en positief. Ik duim zovoor dit kleintje dat allesgoed komt!!

En voel jeje nu weer wat beter?

Deel Deze Pagina