Hier ook bandenpijn. Ik blijf maar goed mn oefeningen van de fysio doen, want had al luie bekkenspieren.
Het zorgt iig dat mn lage rug minder pijn doet. Het zijn oefeningen waarbij je de spier bij je bekken aanspant en dan bijv je been op tilt en die spier moet aangespannen blijven tot je je been weer in ontspannen houding hebt.
Hier nog geen echte vervelende klachtjes.Vooral alleen me borsten die zeer doen. Maar weet nog dat ik bij mijn dochter echt helemaal nergens last van had, toen vroeg ik me af en toe af of ik wel zwanger was.
Sas± klachten worden veroorzaakt door het hcg hormoon, Het feit dat je het hcg hormoon hebt, zegt op zichzelf nog niks maar als je totaal GEEN klachten hebt KAN het beteken dat je te weinig hcg hormoon hebt en dat kan duiden op...Het is allemaal ALS / KAN principes, het zegt niet zo veel. Maar gynecologen zijn vaak wel gerustgesteld als je veel klachten hebt, waarom weet ik ook niet precies.
kwaaltjes kun je hebben maar ook niet! Ik heb bij al mijn zwangerschappen geen last gehad van iets. Mss wat moe en beetje gevoelige borsten maar that's it! Momenteel ben ik erg moe maar dat komt ook beetje van alle spanningen denk ik. Vanmorgen weer een echo gehad omdat ik vrijdagavond en gisteravond weer bloed had. Maar het was weer goed gegroeid en de gyn zag zelfs een hartje. Hij ging mijn hartslag opmeten om te kijken of het niet de mijne was wat ie zag maar het was echt vh vruchtje!! Dus helemaal super!! Ben nu zo'n 6.2 weken. Donderdag mogen we weer heen!
@cootje gatsie je schrikt natuurlijk ontzettend van dat bloed telkens. Fijn dat je weer een echo hebt gehad en alles goed is!! en het hartje klopt wat wil je nog meer meis.... Er zijn genoeg vrouwen die behoorlijk vaak bloedingen hebben in de zwangerschap maar geloof inderdaad niet dat dat prettig is.!! maar komt goed en fijn dat je zo vaak terecht kan. @betreft kwaaltjes, hier ook ontzettend misselijk wat mijn functioneren in de weg staat ook ontzettend moe en zeer pijnlijke borsten. De gyn was ook blij om te horen dat ik die kwalen had. Waarom precies weet ik ook niet... hij zei dat ik goed op de zwangerschap reageerde en dat dit een goed teken was. Maar ik ken ook vrouwen die totaal nergens last van hebben en zich zelfs tijdens de zwangerschap beter voelde als ooit tevoren.!!!! Ik weet wel dat bij mij precies hetzelfde is als bij mijn zoon een ook de kwalen betreft het termijn waar we inzitten. @lolalo, wat is dat spul van de homeopatch??? voor die misselijkheid?? ben wel benieuwd???
Bij zoontje amper klachten gehad ( alleen af en toe moe en zere tieten) en ligt nu te kletsen in zijn bedje dus t hoeft echt niet!
Rensje: gern idee wat voor middel. Ik ging net naar de homeopaat voor andere klachten toen ik er achterkwam dat ik zwanger was. Dus nu heeft ze iets gemaakt voor de misselijkheid enzo specifiek voor mij. Dus als je intresse hebt zul je zelf contact met ern homeopaat kunnen opnemen; consult en dan een middel dat voor jou werkt?!
@lolalo, zal eens kijken want medicijnen heb ik nog niet zon trek in. Maar als het zo blijft dan zijn het nog een paar lange weken. En met mijn zoontje is het gewoon niet te doen zo!! thanks voor de tip!! fijn dat het bij jou werkt!!!!
Yeah 7 wkn nog 3 dgn tot de echo. Coortje fijn dat de echo goed is! Blijft spannend bij bloedverlies. Hier ook misselijk met name smorgen en savonds, nu ook. Merk wel at kleine beetjes eten toch wel helpt. Alleen zit ik met eten telkens zo snel vol had dat bij de andere twee keer ook. Zit ik net lekker te eten kan ik na een half bord ineens niet meer. Inderdaad niet handig met twee kleintjes aan tafel Verder hier ook bandenpijn. Zeurderig trekkerig gevoel richting liezen. Ik merk dat mijn Bm ook al gegroeid is voel de bovenkant al en stuk boven schaambot uitkomen. Ook buikje begint al te groeien. Is maar goed dat ik vd week echo heb want kan dat niet lang meer verborgen houden
@Coortje schrikken! gelukkig ook opluchting en een mooie echo. Wat heb je nu afgesproken wat bereft bloedverlies, mag je dan altijd weer bellen voor een echo ter geruststelling? @ Rensje, volgens mij krijg je ook niet zo snel medicijnen hoor tegen de misselijkheid. Dus lijkt me als je arts die voor zou schrijven dat het dan ook wel menes is. En een homeopaat of accupuncturist kunnen misschien ook helpen. @ spijkervrouwtje, fijn bijna de echo! Hier vanmiddag naar Dirk Scheele geweest : ) morgen rustig dagje thuis en dinsdag weer een echo.
@ Coortje, fijn dat alles toch goed is, dat moet een opluchting zijn! Nu hopen dat het bloeden ook over gaat, dan heb je nog meer rust. @ Spijkervrouwtje, spannend dat wachten!
@Coortje: Ben erg blij voor je. Wat zal het een opluchting zijn... @Hier: Vandaag 7 weken. Begint al ergens op te lijken! Over 9 dagen onze eerste echo! Ik heb 's morgens nog steeds geen buikje, 's avonds wel groter dan anders haha. Weinig klachten!
Coortje: feli met de echo! (ondanks dat de reden voor de echo minder leuk was, is het bericht wel leuk toch?!) Mooi kloppend hartje! WOUWIE! Wannebemum: tijd gaat nu aardig snel, bijna echo! Spijkervrouwtje: Spannend! ook bijna echo. Hier mogen we woensdag voor de 2e keer, ff spieken..Ben benieuwd wat en of we wat te zien krijgen! Blijft toch spannend!
Coortje wat super zeg!!!! Mooie foto's/echo's!!! Wannabemum, 7 weken alweer!! Sumshine en Spijkervrouw, bijna echo.....spannend!!! En leuk om je beebje te mogen zien. Gisteren erg beroerd, ik heb vooral veeeeeeeeel last van maagzuur. Rennies helpen niet . En daardoor misselijk. Komt mijn man thuis met hazelnoten, had íe gegoogled. Ik denk yeah right !! Maarrrrrr, hielp dus wel . Helpt niet lang, maar toch geeft even verlichting .
@ zonnestraal, wat goed van je man zeg! Misschien helpt het als je telkens een paar neemt? En verder wel eens gelezen dat een beetje melk kan helpen...