Uitgerekend vanaf 15 november 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sumshine, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biancah

Biancah Niet meer actief

@zonnestraal ik heb last van reflux en wat mij vaak ook helpt zijn van die naturel lu crackers. Of melk wat sas zegt. Van hazelnoten wist ik niet dat dat hielp. Ook weer wat geleerd dus :)

2. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    @ZONNEStraal: bij mijn vorige zwangerschap hielp gele vla ook...(tip) Hier begin ik ook al wat maagzuur te krijgen, blehg, maar kan ook door t lekkerbekken van de paasdagen komen hahahaha!

3. wannabemum

wannabemum Actief lid

14 jan 2012
    447
    3
    0
    Werk @ apotheek, bevalt prima!
    Noord-Holland
    @Zonnestraal: Goeie tip, wie weet heb ik 'm ooit nog nodig, haha!
    Verder is Antagel Suspensie ook een goed drankje tegen zuur bij zwangeren.
    @Sumshine: Ook die van gele vla zal ik onthouden!!
    @Biancah: Die crackers heb ik ook wel 'ns in huis, handig om toch even iets kleins te kunnen eten inderdaad!
    Ben gelukkig nog niet misselijk! Wel had ik vanmiddag een paar keer toen ik rustig opstond uit de bank en naar de keuken liep dat ik zwarte vlekken voor mijn ogen zag, heb ik me voor de zekerheid even op de grond laten zakken, heb ik anders nooit!

4. Biancah

Biancah Niet meer actief

@wannabemum dat met die zwarte vlekken had ik vandaag ook in ene. Volgende x maar rustiger opstaan.
    Is ook normaal dat je je voelt alsof je bloedarmoede heb zei mn vk. Dus niet te druk om maken. Als je maar niet valt ervan he.

5. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    vervelend dat maagzuur, dat heb ik gelukkig niet zo heel veel... Misschien helpt een extra kussen ook wel, dan lig je net wat minder plat.

hier vanavond een zwangerschapsbroek aan, mijn buik is 's avonds echt opgezet terwijl ik juist wat ben afgevallen...

6. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Zonnestraal, inderdaad af en te lepel gele vla, hielp bij mij toen ik er last van had tegen einde vd zwangerschap.

Hier savonds vaak last van mijn maag na het eten, geen maagzuur mar gewoon zeurende pijn, pff niet echt leuk.
    Broeken zitten savonds ook niet meer fijn, ga ver anderhalve week maar eens shoppen met mijjn vriendin ;)

7. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Hoi Dames,

Na een weekendje op het strand te hebben gewoond zijn we weer in de bewoonde wereld... Ik dacht vanmiddag even mijn warme winterjas aan te doen, maar jee, ik kreeg hem niet meer dicht! :$ Mijn buik begint dus al flink te groeien, zelf zie ik het nog niet zo goed. Ik heb wel mijn bekkenband weer aan, want heb nu al veel last van mijn banden... :( Gelukkig gaat het met de misselijkheid al een stuk beter!

8. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Lief al jullie tips!!! Dank jullie wel!!! :)
    Gele vla helpt niet. Maar heb zoveel maagzuur dat als ik buk er een sloot maagzuur omhoog komt, heel goor!!!
    Dat van die hazelnoten wist ik ook niet, hihihi. Maar staat inderdaad op internet beschreven.
    Die LU crackers ga ik proberen.

Ja en dat van zwart voor de ogen ken ik ook!!!

En trappen lopen en dan buiten adem zijn, hebben jullie dat ook???

Ennuh dames, jullie buikjes groeien?!?! ....ik zeg foto's op de November-buikjes-topic!!! :D

9. Biancah

Biancah Niet meer actief

Oh ja echt wel. Woon 3 hoog. En normaal geen moeite mee maar nu pff kon buiten adem boven. Voel me net een oud wijf haha

10. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @stitch, haha dat is verrassend als je het zelf nog niet zo ziet!

@ zonnestraal, verveend hoor... zo'n golf maagzuur heb ik wel eens maar vooral bij bukken dus dat doe ik maar niet zo veel meer. en een foto, mijn buik is echt niet mooi!! is dus wel al wat aan het groeien, maar in gewone kleren lijkt het gewoon of ik te veel heb gegeten ; )

11. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    en de trap op... ja ik schaam me maar ik sta iddte hijgen en mijn hart bonkt...! doe ook geen zumba meer, misselijkheid en springen/draaien gaan niet zo lekker samen. Doe nu cardio en fitness.

12. Sopann

Sopann Niet meer actief

Hai dames,

Ik ben even een dagje stil geweest en niet zonder reden. Gisteren zijn we gevraagd naar de vk te komen, omdat ik bloed begon te verliezen. En wat blijkt: het zit niet goed. Het vruchtje is veel te klein voor het stadium van mijn zwangerschap. Er zit ook iets onverklaarbaars onderin mijn baarmoeder. Dus vandaag naar de gyn om alles te laten checken. Da's nog best wel spannend! Ben heel benieuwd wat ze gaan zeggen. Hoe dan ook moeten we er vanuit gaan dat het geen gelukte zwangerschap is, volgens de vk.

Dat was dus wel even schrikken gisteren. Aan de andere kant wisten we het ook direct toen we de echo zagen. Ze moest zo goed zoeken, dat klopt niet met 8 weken. Ik hou dit topic nog wel eventjes in de gaten.

Bovenal wens ik jullie veel geluk en succes met de zwangerschappen. Geniet er van :)

13. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @Sopann wat ontzettend verdrietig voor jullie! Ik wens jullie veel sterkte toe, en ik hoop ook dat er vandaag snel nieuws komt over wat er nog meer aan de hand is in je baarmoeder en dat dat iets onschuldigs is. Heel veel sterkte meid!

14. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @sopann Wat erg voor jullie! Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen, hopelijk kan de gyn snel duidelijkheid geven en is er snel weer positief nieuws voor juliie! Sterkte...

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Sopann sterkte meis

16. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Sopann, wat vind ik dit erg voor jullie. Heeeeeeel veel sterkte en dikke knuffel.

17. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Sopann, ook hier nog een keer heel veel sterkte!!

18. Biancah

Biancah Niet meer actief

Sopann veel sterkte

19. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    sterkte sopann:( hoop dat je vandaag meer duidelijkheid krijgt
    knuf

20. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Sterkte sopann, hopelijk geeft de gyn vandaag meer duidelijkheid.

Deel Deze Pagina