Uitgerekend vanaf 15 november 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sumshine, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Ik heb de verloskundige ook nog ni gebeld, doe ik rond de 6 weken. Wil toch pas rond de 8 weken een echo omdat t daar de vorige keer mis was.

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Hier in Veghel krijg je ook pas ( al) bij de 8 weken een echo

3. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @lydia en dan ga je in veghel wonen? Uden is toch veel leuker!

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Jaa!! Maar wij waren 21 en moesten en zouden een huis kopen!! Haha en Veghel had je veel meer voor minder.
    We willen wel weer naar Uden voor jinte naar school gaat :) vind Uden ook veel! Leuker!!

5. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    gezellig dat jullie hier allemaal zitten maar kom soms hier ook wel even spieken hoor als jullie het niet erg vinden :) beetje kijken hoe het hier gaat met de november mama's !

Wens iedereen een hele fijne zondag
    @zonnestraal fijn dat je een vroege echo krijgt en het is voor jou idd afwachten of het er 1 of 2 is .
    hier ook erg nieuwschierig aangezien mn vorrige zwangerschap ook bestond uit een 2 ling( 1 eiig 2e splitsing)
    morgen zullen we het allemaal weten

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Hoi Thea :)

7. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Nou wij gaan ff lekker in t bos wandelen! Fijn weekend allemaal!

8. Juliaaa

Juliaaa Fanatiek lid

25 nov 2011
    1.102
    0
    0
    N-H
    Hey meiden, ik heb een vraagje, zijn jullie ook al aangemeld bij kraamzorg? Ik wel, moet alleen nog een formulier inleveren en dan is dat klaar. Wel heel erg vroeg? Of is het normaal?

Fijne dag! Helaas is het hier niet zulk mooi weer, grijs en koud!

9. onverwachtgeluk

18 mrt 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga hier hopelijk ook lang mee mogen lezen!!!
    Heel onverwacht ben ik toch weer zwanger mogen worden. Ben in juli 2006 gestopt met de pil en daarna een heel traject gehad.
    In 2009 een BBZ gehad, 2010 2 miskramen. Na 3 icsi's waren we uitbehandeld. Ondertussen zijn we al weer 2,5 jaar bezig met adoptie....
    En nu dus zwanger... onze wereld staat op zijn kop!! Vandaag 5 weken+2 dagen. En ga er nog steeds van uit dat het ieder moment mis kan gaan. OP 27 maart de eerste echo. Nog een hele lange week wachten dus.

10. Christen

Christen Actief lid

12 aug 2010
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lydia, ik woon in Gelderland (in een dorpje vlakbij Apeldoorn). Dus, ik denk niet dat het dezelfde zijn hihi..

@Joyce, veel plezier tijdens het wandelen. Heerlijk hoor!

@Julia, kraamzorg ga ik ook pas regelen nadat ik langs de VK ben geweest. Zo te zien is het voor de kraamverzorgsters erg druk in November, dus alleen maar goed dat je op tijd hebt ingeschreven.

@Onverwachtgeluk, wat een verhaal!! En nu spontaan zwanger? Wow...het is jullie ook extra gegunt. En nu op naar een mooie echo! Die dagen kruipen voorbij he? Kon je maar een winterslaapje nemen tot die datum haha.. Geniet ervan!!

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    onverwachtgeluk wat een super wonder :D:D!!
    gefeliciteerd!

oh christen dan heb ik 2 door elkaar gehaald ..

hier pas kraamzorg bellen als ik naar de vk ben geweest..

12. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    goedemorgen meiden!

Hier heerlijk uitgeslapen vandaag en de vakantiespulletjes opgeruimd.

@juliaa, kraamzorg wacht ik nog even mee..regel ik wel tegen de 10 a 12 weken, de vorige x ook gedaan en vonden ze dat ik er nog vroeg bij was hier.

@onverwachtgeluk, geweldig meis! gefeliciteerd!

@echo, hier bel ik morgen voor een eerste echo. Verwacht die rond 6 weken te krijgen, vanwege eerdere miskramen en ik nu antistolling gebruik. Blijf waarschijnlijk ook in het ziekenhuis.

13. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @onverwachtgeluk GEFELICITEERD!!! Wat ontzettend fijn voor jullie!

@Juliaa Ik wacht sowieso tot 12 weken omdat ik wil weten of alles goed zit.

@echo ik kan ook een vroege echo krijgen met 6 weken, maar dit wil ik denk ik niet omdat dit nog niet veel zegt voor mij, ik wacht tot de 8 weken daar ging het vorige keer mis....

Misschien is het al gevraagd hoor,maar wat doen jullie met MVM?
    IK doe dit keer niet mee omdat het de vorige keer fout is gegaan wacht ik nu liever even af.

Het bos was wel lekker!! Het was gelukkig nog even mooi weer! Nu dochter weer op bed en ff relaxen.

14. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hi meiden!

@namen: ik heb altijd een hoop namen die ik leuk vind, maar nu ik weer eindelijk zwanger ben weet ik t niet hoor meiden! hahaha Wie van jullie heeft al n amen? of namen die ze erg leuk vinden? Gaan we die delen? hihi

@echo: ook hie rmet 8 week een echo, iets eerder ivm vorige keer miskraam maar niet te vroeg omdat het voor mij ook weinig zegt, alsmede dat het dan nog alle kanten op kan gaan ofzo. 8 weken voelt net iets stabieler voo rme...ook bij de gyn.

@heb nu al zin om mijn dochter een nieuwe kamer te geven, lekker hippe meiden kamer ipv babykamer. De babykamer hoeft dus weinig aan te gebeuren! maar een leuke peutermeidenkamer lijkt me zo leuk! Ga lekker PIP behangetjes en rood met witte stippen dingen doen! Lekker bont! Heerlijk...(leef me uit...)haha

@kwaaltjes: het valt me mee, erg moe savonds maar smorgens vroeg wakker, beetje weeig op de maag af en toe en zin in vette hap! (vreselijk!) Af en toe als ik opsta bandenpijn onderin..Verder weinig, mag nog wel meer van mij hoor! Heb je vaak veel hcg! hihi...

@hier twee nieuwe test gekocht dit maal etos eigen merk, ga lekker veel testen! punt,.

@babyspul: ik wil zooow graag nieuwe dingetjes kijken op i nternet enzo, maar ik durf niet zo goed..Kennen jullie dat? Straks is het allemaal toch niet zo ofzo en heb ik me verlekkerd met kaartjes, dingetjes etc....Misschien maar ff wachten tot 4 april....WACHTEN DUURT LANG!!

Fijne zondag meiden!

15. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    hee lieve meiden.

lig even lekker met mijn laptopje op de bank. En mijn 2 mannen zijn naar het voetballen toe.

@echo, wij hebben ook een vroegtijdige echo omdat ik ooit (zonder dat ik het wist) een bbz heb gehad.
    Dit was kantje boord dus vandaar mag ik terug naar de gyn die mij destijds behandelt heeft.

@joyce, ik hoop eigenlijk dat het ziekenhuis in uden dan klaar is want daar wil ik wel naar toe. Ik ben nog wel in oss bevallen maar 1 jaartje eerder als jij. Onze zoon is van september 2009.
    Ik vind uden ook altijd heeeeeeeeeeeeeeel gezellig haha!!

@ongesteldheidspijn heb ik wel gehad maar dit is sinds 3 dagen verandert in bandenpijn. Vooral als ik best veel gedaan heb. Net als gister bijv had ik er echt last van maar toen heb ik ook een tenniswedstrijd gespeelt.

@namen, hmm heb wel wat ideeen maar als het een meisje is word het niet onze oude naam omdat dat niet klinkt bij onze zoon. Onze zoon heeft een italiaanse naam en de meisje naam die we hadden was neeltje. Tja en onze zoon heet Enzo dus dat klinkt niet echt. Dus wil het graag italiaans houden maar vind het erg moeilijk.

@kwaaltje, ik boer echt de hele dag, verder dan wat bandenpijn en ben wat emotioneel merk ik. En ik droom echt zo gek en word vaak zwetend wakker.. verder niets. Ook mijn borsten doen niet echt zeer, merk alleen dat de bh's beter gevult zijn hahah

16. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @rensje ik denk niet dat we t halen, volgens mij gaan ze begin 2013 pas over huizen.

17. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    oh dat wist ik geeneens!!! dan word het veghel of boxmeer voor mij. Ik mag als het goed is ook gewoon thuis bevallen omdat ik de vorige x ook geen medice indikatie had. Maar ik vind het gewoon veiliger in het ziekenhuis.
    Zien jullie op tegen de bevalling????
    Ik niet echt ondanks dat ik lang ben bezig geweest 17 uur zonder enige pijnbestrijding. Was wel heftig maar het gaf me ook wel een kick dat ik het kon!! Alleen onze zoon heeft het kiss syndroom overgehouden aan de bevalling omdat deze te lang duurde.
    Ik heb 4 uur over de laatste cm gedaan en hierbij had ik al persweeen die ik op moest houden. dat was wel een hel.
    Toen kreeg enzo het moeilijk en is met de vacuum gehaalt wat uiteindelijk dus resulteerde dat we 1 week na de geboorte met een ontzettende huilbaby zatten die echt 12 uur per dag huilde krijste... !!!
    In oss zit dus een kinderarts die ons zo ontzettend goed heeft opgevangen. En hij constanteerde meteen kiss syndroom en in schaijk zit een zeer goede manueeltherapeut en die heeft enzo behandelt. Na 3 weken krijgen wij een hele rustige baby terug...

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    joyce hier geen MvM .. ik ben al kei misselijk laat staan dat ik moet gaan plassen met die flessen.. nope sorry

namen, ja hebben we al een top 3 voor allebij.. ben benieuwd wat het word.. hoop wel een meisje eigenlijk omdat Jinte dan een nieuwe (peuter) kamertje kan krijgen vast :) ( die kamer is ook stuk groter dan de babykamer )

hihi nee ziekenhuis in uden gaat nog wel ff duren hoor ! ;) was het maar zo dan wou ik zo int ziekenhuis bevallen..
    zie er helemaal niet tegenop, bij jin ging het hartstikke snel en goed en vond het wel meevallen achteraf dus kom maar op :p

19. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    @mvm, hier deze x niet. Vorige keer wel gedaan..maar vond het niet zo'n succes om steeds zo'n krat weg te moeten brengen..

@namen, we hebben nog een aantal van de vorige x, maar nu nog niet over aan het nadenken. We denken allebei dat het een jongetje is..terwijl het de vorige x een meisje was. Maar goed..we hebben nog alle tijd om erover na te denken.

@bevallen, ik zie er nu (nog) niet tegen op. Vond de vroegtijdige bevalling van ons meisje* wel heftig, maar voornamelijk omdat je er niets voor terug krijgt.

20. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Onverwachtgeluk, wat geweldig zeg!!!! :D:D:D

MvM, jazeker....heb ook pregnyl gebruikt....dus ik pies nu met plezier terug voor alle andere meiden die nog in de MMM zitten!

Deel Deze Pagina