He bah Sopan, klopte het hartje wel? En weet je zeker dat je 8 week bent? kun je niet gewoon wat korter zwanger zijn? Wat een nare situatie meid! Ik hoop nog steeds dat je vandaag positief nieuws krijgt! Sterkte!!! @klachten: inderdaad als ik de trap oploop of fiets oid dan hijg ik echt vreselijk! Schijnt ook zo te zijn: net zwanger: zwaarder ademen: beetje hyperventileren, zo bouwen je longen meer inhoud op, zodat je later meer longinhoud hebt als de baby het een beetje verdrukt ofzo..(heb ik van de gyn) En van mn zus (studeerd ook voor gyn haha) Ik mag morgen weer voor de echo, ben benieuwd of we wat kunnen zien en hoe of wat...Toch best spannend!
Hey meiden, Hoe waren jullie Paasdagen? Ben een tijdje afwezig geweest. Wilde proberen mijn gedachten wat te verzetten. Ik heb vandaag de 2e echo gehad en ik heb goed nieuws! Er was een vruchtje te zien van 7,1 weken oud met kloppend hartje! Ben echt opgelucht, alhoewel ik nog wel voorzichtig blij wil zijn (in ieder geval de eerste 12 weken). De kwaaltjes beginnen gelukkig ook toe te nemen. Gisteren voor het eerst overgegeven. Ben enorm moe en last van mijn borsten. Begin er weer vertrouwen in te krijgen! Over 2 weken mag ik weer komen voor een echo. @ Nieuwe meiden: Gefeliciteerd en welkom hier! @ Coortje, Toobee Fleur en Isis: Gefeliciteerd met jullie mooie echo! @ Rensje: Wat vervelend dat je je zo beroerd voelt. Het is natuurlijk voor een heel goed doel, maar continu misselijk is ook niks. @ Sumshine: Succes morgen met de echo. Ik hoop op goed nieuws! @ Sopann: Wat erg dat het niet goed lijkt te zijn. Wens je veel sterkte!
vlinder gefeliciteerd zeg met dit fantastische nieuws!!! en een mooi kloppend hartje wauwwie! een paar daagjes terug gezet dus maar dat is helemaal niet erg!! geniet lekker van dit mooie nieuws xx
@sopann wat ontzettend naar nieuws....... schrik er toch weer van. Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel! @vlinder wat een goed nieuws!! Ik heb over 2 dagen mijn echo en hoop hetzelfde goede nieuws te kunnen brengen. @maagzuur Gelukkig nu nog geen last van,maar bij mijn vorige zwangerschap aaaah toen ging ik echt kapot van t maagzuur! Wat is dat vies zeg. T enige wat bij mij hielp waren rennies.... ladingen rennies, kon volgens de verloskundige ook geen kwaad. @klachtjes Alleen nog steeds mijn borsten, verder nog nergens last van. Pasen hier was niet echt geweldig, ben erg verkouden en zooo'n keelpijn. Hoop dat t snel over is... En over 2 dagen dus eindelijk de echo!!! Owja en vandaag 8 weken
@Vlinder, gefeliciteerd! @ Sopann, wat erg zeg! Laat even weten hoe het is gegaan als je wilt.. hopelijk toch een verkeerde berekening ofzo. Sterkte meis! @ iedereen: voelen jullie je ook zo licht in het hoofd soms? Volgens mij is mijn bloeddruk te laag. Is helemaal niet getest eigenlijk bij de eerste echo. Bij jullie wel?
hoi meiden. Ik hoop dat het allemaal goed met jullie gaat? ik zag dat ik hier nog op de lijst sta?... Maar zouden jullie mij daar vanaf willen halen, want ik hoor hier helaas niet (meer) bij. In de eerste weken (eigenlijk 1 week na de zwangerschapstest is het helaas mis gegaan). We hopen snel een wondertje te mogen verwelkomen.! in ieder geval wens ik jullie heel erg veel geluk en gezondheid toe! Liefs Blueberry
Uitrekendatum: 14 november Zonnestraal77 (35) 1e kindje 16 november Daydreamy (31) 2e kindje Sarah (29) 1e kindje Appeltje81 (30) 2e kindje 17 november Rensje (33) 2e kindje 18 november Ria81 (30), 1e kindje Fleur84 (28), 1e kindje Ploon (37) 1e kindje 19 november Lolalo (32) 2e kindje Juliaaa (28) 1e kindje ferienke (34) 4e kindje Liefies (29) 1e kindje Kiyeko (31) 1e kindje 20 november Sumshine (28)2e kindje Patje20 (25) 2e kindje Isis857 (25) 1e kindje Joyce86 (25) 2e Kindje Sas 26 (30) 2e kindje Sopann (25) 1e kindje 21 november Vlinder1983 (28) 2e kindje 22 november xnicolle (27) 1e kindje Siesi, 1e kindje Christen (33) 4e kindje 23 november Samantha89 (22) 1e kindje Vrouwtje72 (39) 2e kindje Liefde88 (23) 2e kindje Biancah 1e kindje 25 november Spijkervrouwtje(35) 3e kindje 26 november Wannabemum (30) 1e kindje 30 November Coortje (26) 3e kindje Vlindertje: Lydia1986 (5+4wk) Afspraken: 5 april Coortje: 2e echo 6 april Fleur84, 1e echo 6 april Isis857, 1e echo 10 april Sas26, 2e echo 11 april Spijkervrouwtje, 1e echo 11 april Kiyeko, intake vk 12 april Sopann, termijnecho + intake vk 12 april Joyce86, 1e echo + intake 12 april Ploon, 2e echo 19 april Zonnestraal77, 2e echo 24 april Lolalo, 1ste echo + intake
Vlinder, superrrrrrrrrr je echo!!! Nu echt een beetje genieten hoor meis, dat heeft je kleine spruitje verdiend!! Die is hard aan het werk!!! Joyce, wat lekker weinig klachten!! En over 2 dagen echo, spannend!! En leuk!!! En 8 weken alweer, . Sumshine, morgen echo??? Succes!! Leuk en spannend weer!! Fleur, ja mijn bloeddruk is wel gemeten. Die was goed. Zou heel goed kunnen hoor dat je bloeddruk te laag is. Ik heb vooral zwart voor de ogen en licht in het hoofd bij te snel opstaan. Schijnt er ook bij te horen, hihi. Blueberry, ik hoop dat je snel weer zwanger raakt!! Heel naar dat het mis is gegaan . Heel veel sterkte. Nou ik voel me veeeeeeeeeeeel beter sinds ik Losec slik. Maagzuur is weg, dus misselijkheid ook. Vandaag voor het eerst ook geen dutje gedaan, voel me echt een stuk beter!!!
Zonnestraal: wat fijn dat de misskelijkheid weg is, maareh mag je losec nemen in je zwangerschap? (good to know) want die rennies die hielpen voor geen meter bij mij de vorige x! Sopann: hoe is het met je?
Uitrekendatum: 14 november Zonnestraal77 (35) 1e kindje 16 november Daydreamy (31) 2e kindje Sarah (29) 1e kindje Appeltje81 (30) 2e kindje 17 november Rensje (33) 2e kindje 18 november Ria81 (30), 1e kindje Fleur84 (28), 1e kindje Ploon (37) 1e kindje 19 november Lolalo (32) 2e kindje Juliaaa (28) 1e kindje ferienke (34) 4e kindje Liefies (29) 1e kindje Kiyeko (31) 1e kindje 20 november Sumshine (28)2e kindje Patje20 (25) 2e kindje Isis857 (25) 1e kindje Joyce86 (25) 2e Kindje Sas 26 (30) 2e kindje Sopann (25) 1e kindje 21 november Vlinder1983 (28) 2e kindje 22 november xnicolle (27) 1e kindje Siesi, 1e kindje Christen (33) 4e kindje 23 november Samantha89 (22) 1e kindje Vrouwtje72 (39) 2e kindje Liefde88 (23) 2e kindje Biancah 1e kindje 25 november Spijkervrouwtje(35) 3e kindje 26 november Wannabemum (30) 1e kindje 30 November Coortje (26) 3e kindje Vlindertje: Lydia1986 (5+4wk) Afspraken: 5 april Coortje: 2e echo 6 april Fleur84, 1e echo 6 april Isis857, 1e echo 10 april Sas26, 2e echo 11 april Spijkervrouwtje, 1e echo 11 april Kiyeko, intake vk 11 april renske 2e echo 12 april Sopann, termijnecho + intake vk 12 april Joyce86, 1e echo + intake 12 april Ploon, 2e echo 19 april Zonnestraal77, 2e echo 24 april Lolalo, 1ste echo + intake Zo heb me er ook weer even bijgezet want morgen om 11.00 heb ik mijn 2e echo!! vind het zo spannend. Kan jullie alleen niet direct iets laten weten omdat ik aansluitend mijn vriendinnen dag heb waar ik om 13.00 moet zijn. pfff ik zie er zo tegenop tegen die vriendinnendag want ik voel me zo ontzettend beroerd. Moeten helemaal vanuit eindhoven naar amsterdam en daar krijg ik een verrassing. Natuurlijk wel super lief maar niemand van mijn vriendinnen (die meegaan) weten dat ik zwanger ben. Dus weet niet zo goed hoe ik het allemaal moet verbloemen. Heb in ieder geval wel geregeld dat ik niet hoef te rijden en dat ik rustig achter in kan zitten. @vlinder, meis meis wat ben ik blij voor je dat de onzekerheid een beetje over is... ik hoop jou morgen te volgen!!! @Sopann, pff lieverd wat onzettend erg vind ik dit voor jullie... moet je nu de 12e nog terug??? ik hoop eigenlijk dat je gewoon nog niet zo lang zwanger bent en dat je misberekend hebt!!! @fleur, ja hier ook een lage bloeddruk "denk ik", als ik soms van de bank afkom en naar de keuken loop val ik bijna flauw. rustig aan meis ... doe ik ook ook al weet ik dat het moeilijk is. @joyce beterschap!!! snel weer fit worden hoor!!! pffff ik ben echt mega vind ik, mijn man moest er zelfs omlachen. Als morgen de echo ook goed is vertellen we het ook want kan het gewoon niet meer geheim houden. Ik heb echt een buikje en normaal ben ik dus heel tenger gebouwd... het valt gewoon op... en ook die boobies vallen op. meiden spreek jullie snel weer.........................
Hoi dames, rensje succes morgen met de echo! En Vlinder gefeliciteerd met het goede nieuws! Hier vandaag ook een echo gehad, alles is goed, hartje gezien en gehoord. Over 4 weken terug voor de 12 weken echo + intake gynaecoloog (dit was nog op het fertiliteitspreekuur). Duizelig/licht in het hoofd heb ik ook wel af en toe, ook lichtflitsjes zien en zo. Vanavond wel kunnen genieten van een lekker bordje eten, het scheelt als ik niet hoef te koken en niet in die kooklucht heb gezeten : ) Ik heb Okugest tegen de misselijkheid, het gaat nu erg met vlagen.Hoef minder over te geven. Groetjes!
Sunshine thanks Rensje jij ook succes morgen en hopelijk een mooie echo zodt je het iedereen kunt gaan vertellen Zonnestraal fijn dat het maagzuur minder is! Nou morgenchtend echo. Moet daarna wel meteen werken maar ik probeer wel een een kort berichtje te versturen vanaf mijn telefoon.
Hee meiden, Allereerst super bedankt voor de lieve reacties. Dat doet ons beiden heel erg goed! Gisteren zijn we naar de gynaecoloog geweest. Hij heeft een inwendige echo gemaakt, omdat de verloskundige een onverklaarbare streep zag. Wat hij zag was allemaal in orde, hoewel het vruchtzakje nu helemaal leeg was. Dat was wel even flink balen natuurlijk! Maar wat zijn we blij dat ik geen vocht achter de baarmoeder heb en dat het niet buitenbaarmoederlijk is! De gynaecoloog zei dat het er verder prachtig uit zag, dus dat we in de toekomst ons geen zorgen hoeven te maken. Dat het nu niet helemaal gelukt is, is echt een geval van domme pech. Het nadeel is dat ik sowieso een miskraam ga krijgen. Het moet deze week loskomen. Volgende week dinsdag moeten we terugkomen om te controleren of er misschien al wat weg is. Zo niet dan wordt het of afwachten tot het uit zichzelf begint, of een pil, of curettage. Dat is nog even het overdenken waard. Het is heel bizar om me nog steeds zwanger te voelen. Volgens de gynaecoloog blijft dat zelfs nog nadat ik alles kwijt ben. En natuurlijk zagen we direct bij het verlaten van het ziekenhuis een pracht van een kindje. Dan is het wel even lastig hoor. Dus nog even afwachten en daarna gaan we gewoon weer aan de slag voor de herkansing Het scheelt voor ons dat het de eerste keer meteen raak was. Voor ons gevoel hebben we nog tijd. Dat maakt het wel iets makkelijker. Ik wens jullie allemaal heel veel geluk en plezier met jullie zwangerschappen. Af en toe zal ik nog wel even kijken hoe het er mee is. En hopelijk kan ik me snel aansluiten bij de dames van januari of februari 2013 Heel veel liefs, Sopann
Gisteren echo gehad en ik ben verder dan ze de vorige keer dachten. In 8 dagen is het van 3 mm naar 11 mm gegroeid en het is nu 7 + 4 dagen.