HIer zit de kleiding ook niet lekker meer, maar ik wil eerst een goed echo. Eerder trek ik geen positiebroek aan. Vorige keer wel gedaan, en dan houd me lichaam me voor de gek, dus nu niet.
@ Sopann, heel veel sterkte meis de komende tijd. En hopelijk heb je snel weer goed nieuws. @ Echo-dames: wat een fijn nieuws!! Wat ik me een beetje afvraag. Mijn ukkie was vorige week ook 12 mm en toen zei de gyn dat is dan 7 weken en 2 dagen.. en jullie zijn 7 weken en 4 dagen.. vraag me af wat dan het verschil is? @ Kleding, ik heb wel nieuwe bh's nodig bijna. Ik knap er bijna uit nu hihi. Eindelijk mag ik ook eens voor een grotere bh in mijn leven! De rest pas ik wel nog.. @ Moeders voor moeders, dit is alweer mijn vierde plasweek. Ik vind het niet erg. Af en toe zou ik wel eens willen neerploffen op de bril en lekker een lange olifantenplas willen doen, zonder krom te staan boven die kan. Maar ach.. goed doel he?
Ojaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa @ Kraamzorg. Ze belden me gisteren op. Er was 'nog' plek in november. Vroeg die dame mij gelijk het hemd van mijn lijf: - of ik borstvoeding wil geven of de fles - of ik allergisch ben, i.v.m. goed stofzuigen door de kraamhulp - of ik thuis wil bevallen, in het geboortehuis of ziekenhuis - of ik mijn kleding parfum-vrij was.. - etc Ik dacht: mevrouw ik begin net te wennen aan het idee dat ik zwanger ben! Moet ik dit nu al allemaal weten? Globaal weet ik het wel, maar toch. Wat snel allemaal.
Jeetje wat een vragen allemaal Fleur! Hebben jullie je allemaal al voor kraamzorg aangemeld? Wij doen dat denk ik na de volgende echo..
@fleur Ik heb me nog niet eens aangemeld voor kraamzorg...Doe ik na de termijnecho. Maar idd wel raar dat ze dat nu allemaal al willen weten... En bh heb ik ook nieuwe nodig,maar ik doe alles pas na een goede echo!
@ Kraamzorg. Vrienden uit de buurt adviseerden het me. Ik vond het zelf wel aan de vroege kant, maar toen ik op de site keek zag ik dat ze het daar ook graag wilden voor de 12 weken.
@ Sas: Buikfoto zal ik binnenkort even posten. Maar het is momenteel meer vet dan baby Heb het nu alleen verteld aan mijn moeder en mijn beste vriendin. Was niet de bedoeling het ze zo vroeg te vertellen, maar omdat ik vorige week erg in de stress zat over het bloedverlies, wilde ik het toch graag met iemand delen. @ Kleding: Jaaa bh's pas ik ook nog maar net! Ik ben erg blij met mijn cup meer. Kon het maar altijd zo blijven @ Kraamzorg: Nog niet geregeld, ik wacht sowieso t/m de volgende echo. Bij de vorige zwangerschap heb ik het na 12 weken geregeld en was nog ruim op tijd. Geldt trouwens ook voor kinderopvang, daar moet je ook op tijd achter aan.
Sopann sterkte ermee meid, hopelijk ben je nel weer opnieuw zwanger! Fleur, tja weet ook niet, gyn heeft het opgmeten, eerst 1,19 cm toen ng een keer 1.22 cm dus kwam ze uit op 7,4 dgn. Pas met 12 wkn kunnen ze echt goed bepalen hoe ver je bent. Kraamzorg, nog niet geregeld ik wacht de volgende echo nog wel even af denk ik. Positiekleding, ga volgende week shoppen met een vriendin MvM mag ik helaas niet meedoen. Heb nl in verleden een hernia operatie gehad. Heb wel mijn overtollige medicijnen bij de gyn ingeleverd ze waren er blij mee. Heb ik toh nog iets goed gedaan En gisterenavond is mijn neefje geboren mijn broer is papa geworden van een supermooi zoontje. Net wezen babysnuiven, heerlijk, ik wil ook weer
@spijkervrouwtje Gefeliciteerd! Heerlijk he zo'n klein babytje!! Zie nu dat je ook in Brabant woont, ook in de buurt van denbosch?
@ spijkervrouwtje, gefeliciteerd met de geboorte van je neefje! Hier belde net mijn schoonzus. 3 keer raden: ze is een dag voor mij uitgerekend!!!
Uitrekendatum: 14 november Zonnestraal77 (35) 1e kindje 16 november Daydreamy (31) 2e kindje Sarah (29) 1e kindje Appeltje81 (30) 2e kindje 17 november Rensje (33) 2e kindje 18 november Ria81 (30), 1e kindje Fleur84 (28), 1e kindje Ploon (37) 1e kindje 19 november Lolalo (32) 2e kindje Juliaaa (28) 1e kindje ferienke (34) 4e kindje Liefies (29) 1e kindje Kiyeko (31) 1e kindje Isis857 (25) 1e kindje 20 november Sumshine (28)2e kindje Patje20 (25) 2e kindje Joyce86 (25) 2e Kindje Sas 26 (30) 2e kindje 21 november Vlinder1983 (28) 2e kindje 22 november xnicolle (27) 1e kindje Siesi, 1e kindje Christen (33) 4e kindje 23 november Samantha89 (22) 1e kindje Vrouwtje72 (39) 2e kindje Liefde88 (23) 2e kindje Biancah 1e kindje 25 november Spijkervrouwtje(35) 3e kindje 26 november Wannabemum (30) 1e kindje 28 November Wiedeltje (21) 1e kindje 30 November Coortje (26) 3e kindje Vlindertje: Lydia1986 (5+4wk), Sopann (..) Afspraken: 11 april Kiyeko, intake vk 11 april renske 2e echo 12 april Joyce86, 1e echo + intake 12 april Ploon, 2e echo 19 april Zonnestraal77, 2e echo 20 april Isis857, 2e echo 24 april Lolalo, 1ste echo + intake 25 april Wiedeltje, 1e echo + intake 27 april Spijkervrouwtje, 2e echo
hee meiden, snel effe een berichtje van mij!! kom vanmiddag iets langer kletsen!!! Wilde even zeggen dat de echo geweldig was!!! Ben ruim 8 weken zwanger dus mijn termijn klopte wel gewoon en onze ukkie doet het super goed. Kleintje is nu 2 cm groot en volgens de gyn zag het er allemaal super uit!!! Hij zei dat je nooit 100% procent zekerheid hebt maar dat hij dacht dat dit een goede zwangerschap ging worden!! Je kon echt al de armpjes en beentjes zien en het hersenvlies!!! Meiden ik ben helemaal happy!!! hihi kom straks even de rest lezen, ga nu onze kleine man aankleden
Dames!!! Wat gaat het goed hier!! Allemaal gefeliciteerd met de mooie echo's . Ben heeeeeel blij voor jullie!! Spijker, gefeliciteerd met je neefje!! En tegelijk zwanger met je schoonzus, leukkkkkk!! @ Kraamzorg, al geregeld. Zijn tekorten in de randstad, dus moest snel geregeld worden. @ BH's, mijn man blijft naar m'n boobs kijken . Zijn 1 of 2 maten groter al . Dus moet snel nieuwe hebben. @ MvM, uiteraard!! Dames, hoest met jullie buikjes??? Hier groeit íe al best wel hoor .
Ben de laatste tijd steeds misselijk en moet kokhalzen (gelukkig niet overgeven), dus ben even een tijdje op de achtergrond. Kom over een tijdje weer terug, als ik me beter voel.