Xnicolle, sterkte meid!! Ik weet hoe het is....ben zelf aan de Losec gegaan. Misselijk door maagzuur. Maagzuur is nu door de Losec weg en de misselijkheid erg op de achtergrond....ik kan weer functioneren!! Ploon, succes vandaag met echo!! Joyce, ook succes!! Ik heb hier pas over 1 week m'n 2e echo. Het mocht wel eerder, maar met 10 weken lijkt het me zooooooooooo leuk echt een klein mensje te zien!!! Maar nu kan ik eigenlijk niet wachten!! Dames, de mooie echo's mogen geshowd worden hoor hier!!!
@Rensje Super!! Gefeliciteerd! Lekker genieten! @nicolle Sterkte, ik heb dit nuook constant! Bleh.. NOg iets meer dan een uurtje tot de echo..... Zit hier echt te stressen..
Joyce, heel veel plezier en sterkte! hopelijk heb je een mooie echo en kan je echt gaan genieten! vraagje aan alle dames hier..hebben jullie ook al last van bandenpijn en pijn onder in je rug?
Jup, soms meer last, soms minder. Maar wel last van. Sterker nog, ik had dat al zo snel dat dat voor mij een aanwijzing was zwanger te zijn .
Joyce: succe smet de echo meid! Wat een top maand word november trouwens he? met al die goeie echo's! Whoehoe! @bandenpijn: yes maar alleen in mn buik...Gelukkig niet in de rug! @misselijk: de hele dag weeig, af en toe kokhalsen @maagzuur: eind van de middag, tot snachts...smorgensvroeg over @borsten: valt mee, ze zijn iets gegroeid, maar had ook grote borsten. Alleen heb ik nu ontzettend last van jeukende tepels! om gek van te worden!! hahahaha Herkennen jullie dit?
Hier ook last van jeukende tepels!! Hahah loop op werk lekker ongesigneerd te jeuken haha!!! Isis ook last van bandenpijn ja en last van onderrug ! Niet de hele dag af en toe! Nouw ga gauw weer aan t werk lees.vanavond even bij! fijne dag allemaal!!
@joyce, meis wat spannend duim voor je!!! @borsten, hier ook flink!! mijn man is er ook blij mee hahah!!! @bandenpijn en onderrug ook erg last van. Gister waren we bij cirque du solei in amsterdam en daar zatten we op van die houten stoeltjes... nou ik wist me geen houding meer te geven. Ik heb ook echt steken in mijn liezen als ik opsta!! Maar volgens de gyn hoort dit er allemaal bij!! Oja ik hoef nu niet meer in het ziekenhuis te blijven ik mag de rest via de verloskundige doen!!! Mijn man en ik waren zo verbaast over het feit hoe goed het kindje was gegroeid. 30 maart was het nog maar 3.8 mm groot en 11 april nu gewoon 2 cm!! dit is ander halve week verder. Je kon echt een groot verschil zien!! Zelfs het hersenvlies was goed te zien op de echo.
allemaal goede echo's dus!! Hoera!! Ik hoop dat ik over 2 weken er ook een heb.....eindelijk...zo spannend...pfff. Bandenpijn: hier ook...vooral als ik veel heb gelopen of na bv boodschappen doen ( bukken en tillen)
@sumshine nee ben niet terug gezet, daar kijken ze pas echt naar bij de termijn echo. Het is 1,3 cm groot. Toch wel weer een verschil met rensje die is al 2 cm........ maar ik ga mezelf niet druk maken! : )
@ Sas, tegelijk met je schoonzus, wat grappig! Als ze er maar niet van door gaat met jouw naam Mijn schoonzus is eerder dan ik en heeft de naam al bekend gemaakt.. wij hebben al jaren een naam in ons hoofd voor een meisje en helaas kan dat nu niet meer, het lijkt teveel op elkaar. @ Joyce, gefeliciteerd! Mooie grootte toch! Die van mij gaat gelijk op hoor. 2 cm is al wel groot dacht ik, die staat in mijn zwangerschapsboek pas bij een week verder. @ buik, die van mij kan ik amper verbergen. Hoe later op de dag hoe boller. Mijn directe collega's weten het ook al, dus ik hoef mijn buik niet meer in te houden.
haaaai Ook hier vandaag weer een super goede echo gehad!!!! Ben nu 6.6 weken zwanger en dat komt precies overeen. We hebben het hartje gezien en gehoord!!! Zoooo geweldig om dit voor de 3e keer mee te mogen maken, zeker na al die miskramen! Maar we zijn nu al verder dan de afgelopen 2 jaar. Dus ja het geloof dat het nu goed gaat komen komt steeds meer!! Nu vlgnde week woensdag weer komen voor een echo. Alle meiden die een super echo hadden helemaal geweldig!!!! Lekker van genieten!
@coortje wat fijn zeg... en ook fijn dat je steeds meer vertrouwen erin krijgt!!! het gaat deze x goed komen hoor!! @joyce jij was nu toch 7.5 week en ik ben iets meer als 8 weken vandaar denk ik het verschil. Maar ook dan maakt het niets uit. Weet alleen dat een paar dagen al heeeeel veel verschil maakt op dit termijn. Ik dacht dus nog maar 7 hoogstens 7.5 week te zijn en toen was ik dik 8 weken, geloof precies 8 weken en 2 dagen. Heb jij je bevaldatum doorgekregen?? ik 20 november!!!
Wat fijn die mooie echo's. Hier vandaag ook één gehad. Een heel duidelijk hartje zien kloppen. En het begint al echt op iets te lijken. Het is nu 1,9 mm en de computer rekende uit dat dit op 8+4 is, precies zoals we zelf dachten. Dus 18-11-12 uitgerekend. Ze dacht zelf dat het iets verder kon zijn, omdat het al iets krom lag en ze het recht op meten. Maar dat horen we t.z.t. wel. Dinsdag weer een echo om dan alle mogelijkheden voor prenatale screening door te spreken. Wel met een andere gyn en in het ziekenhuis, niet meer in de fertiliteitskliniek. Daarna naar de vk. Moeten nog een afspraak maken. Zijn zo blij!