Liefde, kan me je gevoel goed voorstellen! Zo machteloos ook gelijk.. Veel plezier in de makro, vind ik ook altijd leuk om heen te gaan! Hier, vandaag jarig! Gisteravond al wat visite gehad en vandaag de rest. Heb een wijd shirtje aangetrokken met hakken eronder zodat het nog wat lijkt.. Benieuwd of ik het nog ff geheim kan houden voor de familie!
@ Isis: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een leuke dag van. Ja het verbergen wordt steeds lastiger he. Hopelijk valt het niemand op. @ Dames met de mooie echo: Gefeliciteerd! Altijd fijn om positief nieuws te horen. Geniet er van! @ Liefde: Ik kan me je frustratie goed voorstellen. Het is zo verdrietig dat jullie zoon niet bij jullie mocht blijven. 1 juni zal sowieso een hele bijzondere dag voor jullie worden. Ik vind het knap dat jullie van deze verdrietige dag alsnog een mooie dag willen maken. Jullie zoontje zal trots zijn op z'n papa en mama.
Hey Liefde, heb gewoon echt respect hoe jullie met de situatie om gaan. Ik weet als geen ander hoe gefrustreerd je je soms kunt voelen. Hier gaat het goed, maar vind het zo moeilijk om te genieten van deze zwangerschap. Ben heel bang om ook dit kindje te moeten verliezen. Denk dat ik bij elke mijlpaal die wordt behaald er meer vertrouwen in ga krijgen, maar dat moet echt groeien. X
@isis, van harte meis... geniet er lekker van!! vandaag hier een offday! ik heb dus uitgeslapen en dat moet ik echt niet doen. Dan eet ik dus s'ochtend te laat en heb er de hele dag last van!! pfff ben de hele tijd aan het vechten om maar niet te hoeven spugen. @vlinder, ik snap best dat je onzeker bent. Ik denk dat ik dat ook zou zijn. Het gaat nu gewoon goed komen maar dat neemt niet je gevoel weg. En het is ook nog niet zo lang geleden dus echt heel begrijpelijk dat het moeilijk is en blijft want het is niet niks. Mag jij nu wel vaker op controle ofniet??? @liefde meis voor jou is hetzelfde! Ik vind het zo onzettend rot voor jullie en kan me niet voorstellen hoe jullie je hebben moeten voelen en nog!?! Dus vandaar ook me diepe respect voor jou en vlinder.... Oh en 1 juni schiet al op zeg.... veel plezier ook met de voorbereidingen. @vertellen, wij hebben het gewoon verteld nu tegen de mensen die dicht bij ons staan. Ik heb regelmatig dat ik beroerd ben en dit bijna niet verborgen kan houden. En toen we woensdag een goede echo hadden besloten mijn man en ik het om te vertellen... iedereen was heel enthousiast en sommige wisten het al... die hadden het al geraden.
Isis± van harte! Hoe jong ben je geworden? hihi. Rensje: ook hier het wel verteld, volgens de gyn heb je bij zon goede echo met een kloppend hartje 96%kans dat het goed blijft gaan zei hij, nou daar teken ik voor! haha
Ik heb vanmiddag weer een echo. Ik ben nu 8.5 week ongeveer. Ik ben benieuwd of het nu al meer een vorm heeft gekregen en dat het hartje nog klopt!
meiden, bedankt voor de felicitaties! was gisteren erg gezellig en volgens mij is het gelukt om de zwangerschap nog voor familie en bekenden geheim te houden wil toch proberen om het nog een paar weekjes stil te houden (ouders en schoonouders en 2 beste vriendinnen weten het al wel) julia veel plezier bij de echo!
Hoi meiden, ik was even wat stiller heb beetje rare dagen achter de rug. Er is van alles gebeurt in mn omgeving. Zelf voel ik me ook niet top. Heb buikpijn wat gewoon niet fijn voelt. Geen bloed verlies. Morgen mag ik op controle bij vk.
@biancah krijg jemorgen ook een echo? Wat rot dat je je niet goed voelt, heeft t alleen met de zwangerschap te maken of gewoon rare dagen? Weten jullie al of je oo vakantie gaat? Wij gaan camperen in noorditalie....... Ben dan 20 weken zwanger, moet lukken toch?
Ik denk en hoop wel dat ik echo krijg. Ik heb veel spanning op het moment. Dus hoop dat het spieren zijn en dat de beeb er geen last van heeft.
@minimuisje welkom! @Biancah, vervelend.... hoop dat de vk je morgen gerust kan stellen en dat het om je heen ook weer rustiger wordt. Voel je vrij er iets over te vertellen als je daar behoefte aan hebt. sterkte!