@onverwachtgeluk: wat super zeg!! De wonderen zijn de wereld nog niet uit. En over 8 maanden heb je je wondertje in je armen . Super!! @kraamzorg: ik wist niet eens dat ik dat nu al moest regelen. Heb dan ook nog geen gesprek gehad met de vk. Hier zullen we deze dingen wel horen. Wacht maar eerst even een kloppend hartje of en het gesprek met de vk. Dan zullen we het vast horen. @echo: hier vanwege de MMM mag je de echo met 7 weken. @MvM: dinsdag komt er iemand langs. Vind het super belangrijk namelijk. Heb het gelukkig zelf niet nodig gehad (al was er toen teleurgesteld over dat ze te laat waren met de FM). @namen: meisjesnamen hebben we wel, maar jongensnamen Pfffff .. @kwaaltjes: zere borsten en nog eens zere borsten (gisteravond gewoon niet leuk meer maar ik weet waar het voor is ). En ben sinds gister mega chagrijnig. Ken ik niet van mezelf. Hebben jullie dit ook? Buikpijn gelukkig stuk minder. En nog niet mega moe of zo (al kon ik vanmiddag wel even slapen - wat ik niet heb gedaan) Ik wil volgende week nog even bellen met de kliniek of ik nog een keer bloed mag prikken op HCG, puur voor mijn geruststelling. Het liefst begin volgende week (als ik 6 weken ben). Een week erna hebben we dan de echo. Kijk er naar uit!!
@rensje ik vind Neeltje en Enzo best klinken hahaha! Maar je wilt iets italiaans? Wat dacht je van: Luna of Esta? Vanmiddag weer ff getest, yes een knaller! Fijn gevoel! Hopelijk blijven ze nog flink knallen! haha. @namen: ik ben al begonnen met leuke namen te noteren. Moet natuurlijk ook bij de naam van onze dochter Jenthe passen. Wat vinden jullie van: meisje: pippe Jools Fiep Jongen: Jepp Jip heerlijk om er weer zo mee bezig te mogen zijn...Spannend weer! Jilles Teun
@ bevallen: bij Jenthe heb ik er 23 uur over gedaan over die eerste 2 cm (ingeleid) maar toen ik eenmaal 2 cm had had ik binnen t uur 10 cm en tja toen weer 1,5 uur persen...Bij elkaar dus 23 uur...Wat was ik moe! Maar ook heel trots! haha
sumshine, zouden niet mijn namen zijn .. maar ieder zn eigen smaak he pfff onzekerheid hier!! , net naar de wc had ik licht roze/bruin ( geen oud bloed of bloed achtig ) creme afscheiding.. pff wat maakt dat me onzeker!! ga morgen meteen nog een test halen en zeggen dat ik toch een echo bij 7 wk. wil .. (ze wilde eigenlijk me al eerder laten komen maar dat wil ik niet.. ) pff....
@onverwachtgeluk: gefeliciteerd! @kraamzorg: ik wacht eerst tot de eerste echo en dan maar daar over na denken en aanmelden. @echo: 6 april al, vanwege de MMM @MvM: ik doe zeker mee! Heb het zelf erg hard nodig gehad en baalde vorige ronde flink dat de Pregnyl op was, omdat er te weinig dames gepiest hadden @namen: als het een meisje wordt dan ligt de naam al klaar. Die weten we al jaren, sinds we de wens hadden. Jongens vind ik stukken moeilijker, zou ik echt niet weten! @kwaaltjes: gevoelige tepels, idioot vroeg wakker rond 5.00 uur.. af en toe krampjes en misselijk. Oooh! En veel boeren. Willen jullie weten wat het wordt? Ik wel, nieuwsgierig!
Lydia, kan me je onzekerheid voorstellen meid! Dit hoeft natuurlijk niks te betekenen hè. Knuffel! Ja wij willen ook weten wat het wordt . Namen weten we ook al 3 jaar, hahahaha!
@bevallen Ik heb vorige keer een keizersnede gehad, dus moet in het ziekenhuis. Vind ik opzich niet erg, had ik anders ok gedaan. Mijn dochter woog bij der geboorte 4700 gram!!! Dus ben wel heel benieuwd hoe het nu gaat verlopen.... @namen Ik ben er wel redelijk uit,maar vriendlef niet. Meisje: Juul (uitgesproken als Juul en niet zjuul) Jongen:Melle, Job of Lex Maar alles kan nog veranderen @sumshine ook niet echt mijn namen @lydia ooww jah daar zou ik ook onzeker van worden..... Kan natuurlijk van alles zijn of helemaal nix dus ik duim voor je dat er gewoon nix is!
@lydia, bah vervelend die onzekerheid. Hopelijk mag je eerder komen en kun je gerustgesteld worden. @onverwacht geluk!! Wauw gefeliciteerd!!! @ kraamzorg, bij de aanmelding bij de vk vroeg ze me of ik me ook wilde aanmelden voor kraamzorg. Ik zei zoiets van... Ik zie nog wel, niet over nagedacht. Maar ze vonden het daar erg belangrijk blabla. Nou prima joh, dan regel ik dat toch pfff vond het wel erg vroeg. Maar goed. @geen kwaaltjes hier, behalve wat ongi krampjes... Ook niet bepaald fijn!!
Hoi meiden, ik kom hier ook meekletsen.... nog wel spannend hoor, om écht te geloven dat ik zwanger ben hihi! Ben zo enorm blij!!! Ben op 20 november uitgerekend... nu dus bijna 5 weken.. Gelukkig ben ik nog niet misselijk deze keer, dat was bij de vorige zwangerschap wel anders! En ook t/m week 24 of zo... : ( Nu heb ik soms een vleugje misselijkheid, maar niet te vergelijken met de vorige keer. Hoop dat dat zo blijft! nu merk ik vooral dat ik moe ben, als het even kan dan ga ik 's middags even slapen. En verder is mijn buik vooral 's avonds wat opgeblazen... hebben jullie dat ook? Morgen komt er iemand van moeders voor moeders langs, ik doe weer mee! hebben jullie ook (vooral eind middag en in de avond) last van steekjes rondom navel en in je liezen? Groetjes!
alleen heel gek, in mijn banner blijft staan dat ik nu 4 weken en 6 dagen ben, uitgerekende datum is 20 november maar dan klopt dat toch niet? Ten misnte, lees hier een paar dames die zelfde aantal weken en dagen hebben en op 19 febr. zijn uitgerekend.. maar als ik het opnieuw invul krijg ik hetzelfde... Voel me beetje dom nu haha!
@Lydia: hoe is het nu? Bah, die onzekerheid... Denk aan je! @Sas: ik denk dat het wel klopt. Ik ben nu 5 weken en 1 dagn en 18 nov uitgerekend. Hier nog steeds mega chagrijnig. Kom er niet door. Bah bah bah! Maar misschien komt dit ook omdat ik zelf zo onzeker ben en mijn schoonmoeder (die echt heel lief is en waar ik het heel goed mee kan vinden) zaterdag vroeg of ik dan nu niet meer wilde gaan tennissen. De vorige twee keer (mk) heb ik wel getennist (voor de fun en wedstrijdjes) en toen ging het mis. Dus zij dacht dat het beter zou zijn dat ik nu niet meer ging tennissen. Ze noemde ook echt de vorige twee keer... Eigenlijk ben ik het hier niet helemaal mee eens. Tuurlijk, kun je een mk voorkomen dan moet ik dat zeer zeker doen. Maar ik heb destijds aan de gyn gevraagd of ik rustig aan moet doen als ik weer zwanger zou zijn en zij zei me van niet (als ik geen rare, nieuwe dingen zou gaan doen). (Een beetje) sporten is toch gezond? Heb nu voor vanavond afgezegd, maar moet 31 maart en 7 april echt competitie spelen (2 partijen op een dag). Voel me schuldig, rot, onzeker, bah!!! Sorry, moest ik even kwijt.
@ sas nu staat ie ook op 4 weken 6 dagen en dat klopt wel. Miss op een site met andere tijdsaanduiding gekopieerd? (roep maar wat) @ploon ik denk niet dat t kwaad kan om te tennissen, maar ik zeg volg je gevoel, vind jij t beter/fijner om t niet te doen dan moet je lekker afzeggen!
Ik houd m'n pies op en ga zo ff 2 testen halen voor m'n eigen gemoedsrust ( nu niks meer van afscheiding iig) Xx Ploon ik zou doen waar jij je goed bij voelt maar sporten mag indd gewoon wel..
Hahaha Lydia knap hoor!! Ik moet smorgens zoooooo nodig plassen dat ik als ik wakker word meteen mijn bed uit spring!! Maar iik heb tot nu toe ook bijna elke dag een test gedaan om zeker te zijn!
@Sas, hij klopt volgens mij ook hoor. Ik ben de 19e uitgerekend en ik sta, als het goed is nu op 5. Ik heb nog niet gekeken, maar gisteren stond ik op 4 +6. @Ploon, Je kunt wel gewoon sporten hoor. Ik snap dat je schoonmoeder voorzichtig is. En ik snap dat jij er onzeker van wordt. Maar je moet doen waar je jezelf goed bij voelt, wat iedereen ook zegt of denkt! @Lydia, fijn dat je geen afscheiding meer hebt. Ik hoop dat de testen je weer wat zekerheid kunnen geven Fijne dag meiden, het is Prachtig weer, eerst ff huishouden doen en dan dadelijk een wandeling maken... lekker in de buitenlucht. Eendjes voeren misschien (blijft leuk hahaha)
haha was ook moeilijk hoor .. maar t is gelukt. Bekijk bijlage 231516 kv kan iig niet donkerder.. nu maar hopen dat het goed zit.. heb de echo een week naar voren kunnen zetten gelukkig xx
Oh lydia, ben blij voor je. Volgens de CB-test zou je nu dus 4-5 weken zijn. Ach, wat maakt het uit... de testen zijn mega duidelijk en je hebt die stomme afscheiding niet meer. Goed zo!! En fijn dat de echo naar voren verschoven kon worden.
ja gelukkig wel.. want moest van hun van mn laatste ongi uitgaan en dan was ik al 2 weken verder maar weet zelf zeker dat mn ei later was dus mag ik eerder ( omdat hun dus denken dat ik dan al 9 wk ben .. snappen jullie m nog )