2 weken duurt inderdaad lang nog! Maarrrrrr, dan hebben jullie bij 11w3d wel een heule mooie echo!! Joyce, kindje voelen ja.....dat zou zoooooo bijzonder zijn!!
@zonnestraal dat word wel een mooie echo jah! En voor jou nog ongeveer 8 weekje wachten dan voel je t mooie moppie in je buik!
toch de gyn gebeld dat ik ongerust was mag maandag komen voor een extra echo,,,,hoef ik niet zo lang te wachten! pfff! FIJN!
@Sumshine goed dat je ff gebeld hebt!! En fijn dat je terecht kan! Nu mijn dochter weer uit bed halen, helaas maar anderhalf uur geslapen. Mama is nog niet uitgerust......
meiden, ik lees later wel bij..maar wil even laten weten dat de echo vandaag weer helemaal goed was! mini zwaaide en lag lekker krom..zodat het moeilijk te meten was..maar kom in ieder geval op hetzelfde termiijn uit..misschien nog iets langer,maar we houden 19 november aan foto komt later zonnestraal!
"joyce heb ik de vorige keer wel gedaan 4 u per week, ligt er een beetje aan hoe ik me voel, hoe ik ga werken etc. Wattan? zit jij er aan te denken? @hier een zalfje bij de apotheek gehaald voor de vreselijke jeuktepels, het verlicht wel iets, maar bah mijn bh plakt gewoon van de melkproductie...nu gewoon al! Getsie! moet ik nu al van die vieze koffiepads in..jak! vind dit eigelijk echt te vroeg! maar goed niet zeuren ben tenminste zwanger....zucht...
Oh wat een prachtige mini-Isis!!!! Heeeeeeeeel mooi!! Wat ontroerend hè zo'n mini-mensje!! Lekker genieten meis!
@ Wooow Isis! Wat mooi!! Echt heel gaaf zeg. @ Christen: wat vreselijk.. heel veel sterkte meis. @ echo's wat een goede berichten allemaal! Ik ben even afwezig geweest i.v.m. geklus in huis. @ Combitest: doen wij niet. @ Namen: meisjesnamen heb ik. De naam die we het liefst wilden kan niet meer, want mijn zwager en schoonzus krijgen eerder een baby en zij weten dat het een meisje wordt en hebben de naam ook al bekend gemaakt.. lijkt teveel op wat wij wilden. Jongensnamen: zou ik echt niet weten. Ik vind niets leuk..
Isis, dan lopen we gelijk. Gister bij onze termijnecho kwam ze ook op 19 nov. uit (dagje terug gezet). Het vreemde alleen is dat er op mijn echo staat 9+3 en dat is 20 nov. Daar heb ik niet naar gevraagd (dom!). Als ik jouw echo zie, zie ik ook 9+3, 20 nov. Dus ik weet nu niet of de echoscopiste een foutje heeft gemaakt. Maandag maar eens aan de gyn vragen. Gaan dan de combinatietest bespreken.
@ploon, ik Ben ook 20 11 uitgerekend en Ben nu 9 w 4 dagen. Bij mij had de gyn zich eerst ook een dag vergist
@babykamer nou babykamer blijft eigenlijk zo ligt wel aant geslacht want assecoures zijn nu roze en bij een jongen worden ze natuurlijk blauw en zilver heb ik besloten maar nze dochter van ruim 2 krijgt een hele hippe nieuwe meiden kamer! Thema: rood met witte stippen meets hertjes Lekker bond! 1 wandje rood met wittestippen behang, ander wandje pip behangetje en de korte wanden en plafond gewoon wit! Verder een boekenkast wit verfen en de achterkant behangen en daar leuke boekjes en speelgoed in! Dus jaaaah helemaal bezig met ideetjes! (is ook echt mn hobby!) hahaha. @auw nog steeds zo last van mn tepels, als ik hoest ofzo: vreselijk! en ze plakken bwz van spreken aan mn bh vast, vind ik niet grappig! De zalf van de apotheek lijkt niet te helpen! en verder moe moe moe moe! Hoest met jullie kalchten?
@ sumshine, wat een leuke plannen!! Foto's showen he! Hier krijgt dochter een nieuwe kamer, ze heeft nu een hardroze muur, misschien doen we hetzelfde, misschien iets lichter roze... Babykamer voor een meisje blijft het hetzelfde de kleur, jongetje of lichtblauw of lichtlimegroen... Ik denk er aan om voor onze dochter zo'n gave behangboom te doen (muursticker of verven). Klachtjes, nog heel erg moe en misselijk. Gister ging het wel, vandaag niet... En net nu we in een hotel van het ontbijtbuffet kunnen genieten! Mijn tepels doen Alleen echt pijn als ik het koud heb. En verder gaa. Mijn broeken zo knellen
Hier ook vooral de kamer van onze dochter aanpakken, jungle thema http:// http://www.behangwereld.nl/a-24156105/walltastic-3d-fotobehang/walltastic-3d-jungle Ff een linkje, hoop dat ie werkt.
Leuk hè al die plannen voor kinderkamers . Wij hebben ook al ideeën. Zo leuk allemaal! Klachten: IK VOEL ME STUKKEN BETER! Is dat door: 1. De acupuncturist (uit wanhoop heengegaan). 2. Ben ik over HCG top heen? 3. Gestopt met utrogestan (progesteron ivm icsi) Vooral het laatste had ik gewoon heel veel bijwerkingen van zoals moeheid en maagzuur/misselijk. Ben nog steeds moe, maar niet zo afgemat meer! Blij mee!!