Hhhmmmm krijg t ff niet voorelkaar..... Maar t is junglebehang 3d, echt heel mooi vind ik, een wand met jungle.
joyce: helaas t linkje kan ik niet openen. zonnestraal: je hebt de piek met 10 week wellicht gehad, dat zou helpen en alles bij elkaar sas: erg moeilijk om hier fotos te plaatsen op een of andere manier, dus nog niet gedaan, maar wie weet doe ik dat zekr tegen die tijd! hahaha
Wat gezellig hier!! Ben ff wat minder geweest; afgelopen dagen weer zo verschrikkelijk moe en misselijk . Vandaag beter! En dinsdag dan eindelijkde 1 ste echo!! Babykamer, zoon blijft in huidige kamer en de baby kamer moet nog, afhankelijk van geslacht; een knal roze of blauwe muur met witte muursticker. Mijn zoon heeft een groene kamer met grote witte boomsticker, is nog steeds heel leuk.
@lolalo: O, ik kijk ook zo uit naar de echo. Ik heb woensdag de eerste! Ben zo benieuwd of het hartje wel klopt! @babykamer: Alhoewel ik in een babywinkel werk, durf ik nog niet aan het kamertje te denken. Wel weet ik van de overige spullen wat ik wil. Alleen de kleuren nog niet... Daar mag manlief (ook) in beslissen
Klachten? Pijnlijke borsten, moe en misselijk! Bah! Vooral dat misselijk zijn vind ik echt vreselijk! Maar het is voor een goed doel hé. Maar sommige dagen kom ik amper tot niet vooruit en daar baal ik dan zelf behoorlijk van. Duimen dat het snel minder gaat worden en ik weer kan genieten van alles! En babykamer? Nog niet echt mee bezig. Hebben wel al een idee van hoe en wat, maar gaan nog geen plaats maken, opruimen, etc. Eerst nog maar de eerste 12 weken afwachten...
@ mimimuisje, wat probeer jij tegen de misselijkheid? Hier sinds gisteravond zo beroerd, voel me zo slap. Alleen als ik lig gaat het wel. Gebruikt iemand van jullie floradix?
Ik heb zwaardere medicatie voor de maag (omeprazol). Merk wel dat het wat beter is dan voorheen, maar nog is het niet optimaal. Heb gelukkig niet meer hoeven spugen. Maar verder kleine beetjes eten. Zorgen dat de maag niet leeg raakt, want dan word het erger (tenminste hier). En veel rusten, want dat is het enige wat helpt om het niet erger te maken of me nog zieker te voelen.
hier vaak kleine beetjes eten, veel rusten en drinken, En tussendoor neem ik pepermuntjes, die werken tegen de misselijkheid! heb er geen medicatie voor hoeven nemen gelukkig.
Idd kleine beetjes eten. En drinken. Ik gebruik primperan, maar het doet niet volledig wat het zou moeten doen helaas. Ik probeer ook te rusten, want hoe drukker ik ben hoe erger het ook word.
Medicatie is voor mij trouwens een must ivm de ziekte van crohn. Ik heb sowieso al maag/darm klachten. Daarvoor krijg ik sowieso om de 5 weken een infuus met medicatie en had dus tabletten voor de maag, maar die mocht ik niet meer ivm de zwangerschap. Zonder tabletten is het voor mij helemaal niet te doen.
@ Biancah, heb je iets van de Huisarts gekregen? Ik heb pas over 2 weken een afspraak bij de gyn, maar twijfel nu of mijn Bloeddruk misschien erg , laag is en ik me daar zo slap en beroerd voel. Wat zouden jullie doen, Morgen ff de Huisarts bellen (moet meteen ook voor iets Anders), of de afdeling gyno bellen...
Ja die primperan heb ik van de huisarts. Ben de misselijkheid goed zat. Heb er al zo fobie voor spugen.
Wat vervelend dat jullie allemaal zo misselijk zijn. Hopelijk is dit met 12 weken voorbij. Weinig gereageerd de laatste tijd. Geen zin om steeds achter de computer te duiken. Ben zo moe steeds. Gelukkig niet misselijk, dus ik mag niet klagen als ik jullie verhalen zo lees. Pffff... Succes allemaal ermee. Lees wel regelmatig wat er geschreven wordt, hoor. Dus volg jullie zeker! Fijne zondagavond nog.
vervelend inderdaad die misselijkheid.. bij mij ging het weer wat beter, maar sinds gisteravond is het in aller hevigheid weer terug! Gisteren uiteten..dus was wel jammer... maar even wat koel water hielp gelukkig wel hoe gaat het hier verder met jullie dames? Morgen 10 weken, jeej!
morgen tussenwerk tijd weer ff een kijkje, (echo) ben heel erg benieuwd! blijf spannend he? Hebben jullie eigenlijk al een idee wat t is? geslacht van de beeb?
Ik denk dat wij een jongen krijgen hihi. Maar het maakt me echt niet uit wat het word. Vind het beide leuk. Dit is gewoon een gevoel
leuk een jongen Bianca! haha,. Ik denk hier een meisje! Heb al een dochter en denk dit ook een dochter is, maar heb ook echt geen voorkeur! beiden lijken me leuk, gezellig en soms ook pittig! hahaha