Uitgerekend vanaf 15 november 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sumshine, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    ik denk ook dat we weer een zoontje krijgen:)

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik heb al een zoon en denk dat dit ook een zoon is...

Ergens hoop ik het ook. Is toch vertrouwd. Raar te omschrijven en begrijp me niet verkeerd. Een meisje lijkt me ook hartstikke leuk, alleen denk ik ook dat dat heel anders is. Als we te horen zouden krijgen dat het een jongen is, zal ik meteen gewend zijn. Als het een meisje blijkt te zijn, is het toch schakelen van alles stoer en blauw naar meer meisjesspul! Maar ja, daar zijn we vast ook zo aan gewend :)

3. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    He meiden,hier ook niet veel gereageerd,ben erg moe en de misselijkheid komt soms toch weer terug.

Babykamer, we hebben net vorig jaar verbouwd en de kamer is nog leeg. Kleuren houdenwe denk net als bij de eerste twee neutral,nl lime groen. daar heb ik nl nog alle spulletjes voor.

Zo alweer 9 wkn nu,kijk wel uit naar de echo vrijdag!

Heb wel afgelopen vrijdag meteen vriendin al wat positiekleren geshopt. Onder andere een hele gave rode broek ik wordt er gewoon helemaal blij van :D

4. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    ik denk dat het een meisje is.... maar bij onze dochter dacht ik een jongen,,,haha! Wij willen het wel graag weten met de 20 wekenecho.

@minimuisje, ik snap het hoor, heb ik een beetje andersom. Al zou ik een jongen ook wel erg leuk vinden, wel heel anders!

5. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
  6. Biancah

Biancah Niet meer actief

Oh meiden ff zeurbericht van mij. Ben die misselijkheid zooo ontzettend zat! Het mag nu wel x over zijn. Ben al 5 kilo kwijt. Bah bah bah. Nog even volhouden dan maar

7. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @biancah, ik snap het hoor...! hoop voor jou dat het snel minder wordt...

8. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Bianca wat erg! Heb je er wat voor gekregen van de ha? je hebt er meds voor die best schijnen te helpen! Sterkte meis!

@hier vandaag een spannende dag, dochterlief gaat wennen op nieuwe kinderopvang (ik had hiervoor heel kleinschallig gastouder) vind het spannend joh! En de laatste week dat ik op mijn locatie ga werken, volgende week werk ik op een andere locatie, dus ander team etc. Allemaal spannende dingen...
    en straks om 11.15 natuurlijk de echo weer...Pffff

9. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @ sumshine, allemaal spannend zeg! Succes, kom je de echo showen straks? :)

10. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Oww biancah balen zeg!! Heb me er idd iets tegen?? Ik ben ook wel misselijk, maar ik moet juist eten, dan gaat t weg.

@sumshine geniet van de echo!!!

Hier gister jarig geweest, was wel gezellig. Maar toch niet meer echt dikke party hoor..

11. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Joyce: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!! HIEP HIEP HOERAAA!! Hoe jong ben je geworden? En hopelijk wel lekker verwend?

12. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    @Joyce, nog gefeliciteerd!
    @ Sunshine, succes met je echo straks!
    @ Sas, leuk om ideeen op te doen :D

@ geslacht: ik denk een meisje. Alle mensen om mij heen ook, op 2 na. Ik wil het ook wel weten met de 20 weken echo.

13. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    @joyce, gefeliciteerd nog!

@geslacht, ik denk een jongen, m'n vriend denkt een meisje en om ons heen allemaal verschillend :D Wij willen het ook wel weten, maar het maakt me echt geen bal uit wat het wordt! Als deze mini maar levend en gezond ter wereld komt :)

14. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Uitrekendatum:
    14 november
    Zonnestraal77 (35) 1e kindje
    16 november
    Daydreamy (31) 2e kindje
    Sarah (29) 1e kindje
    Appeltje81 (30) 2e kindje
    18 november
    Ria81 (30), 1e kindje
    Fleur84 (28), 1e kindje
    Ploon (37) 1e kindje
    19 november
    Lolalo (32) 2e kindje
    Juliaaa (28) 1e kindje
    ferienke (34) 4e kindje
    Liefies (29) 1e kindje
    Kiyeko (31) 1e kindje
    Isis857 (26) 1e kindje
    20 november
    Sumshine (28)2e kindje
    Patje20 (25) 2e kindje
    Joyce86 (25) 2e Kindje
    Sas 26 (30) 2e kindje
    Rensje (33) 2e kindje
    21 november
    Vlinder1983 (28) 2e kindje
    22 november
    xnicolle (27) 1e kindje
    Siesi, 1e kindje
    23 november
    Samantha89 (22) 1e kindje
    Vrouwtje72 (39) 2e kindje
    Biancah 1e kindje
    LadyT (29) 1e kindje
    24 november
    Minimuisje (29) 2e kindje
    25 november
    Spijkervrouwtje(35) 3e kindje
    26 november
    Wannabemum (30) 1e kindje
    28 November
    Wiedeltje (21) 1e kindje
    datisa (32) 3e kindje
    29 November
    Liefde88 (23) 2e kindje, 1e kindje overleden
    30 November
    Coortje (26) 3e kindje

Vlindertjes:
    Lydia1986 (5+4wk)
    Sopann (8w3d)
    Christen (...)

Afspraken:
    24 april Lolalo, 1ste echo + intake
    25 april Wiedeltje, 1e echo + intake
    26 april Fleur84, 2e echo
    27 april Spijkervrouwtje, 2e echo
    27 april Rensje 3e echo tevens intake/echo bij verloskundige
    1 mei Liefde 88, 2e echo+ vervolg gesprek cerclage
    2 mei LadyT, 2e echo, termijnbepaling
    4 mei Joyce86 termijnecho
    4 mei Sumshine termijnecho.
    4 mei Isis857 3e echo
    11 mei Minimuisje termijnecho (tevens controle cyste - 3e echo)

Volgens mij klopt mijn lettertype niet helemaal met de lijst..maar goed.. Even oude afspraken eruit gehaald, Christen bij de vlindertjes gezet :( en m'n eigen nieuwe afspraak ertussen gezet.

15. Biancah

Biancah Niet meer actief

@joyce nog gefeliciteerd!

Ik heb de vk net gebelt en ze zijn aan t overleggen.
    Had al meerdere medicatie gehad en dat helpt niet.

16. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    Hey meiden,

Tijdje niet meegeklets. Heb het druk gehad en heb weinig energie om te reageren. Hier gaat het best goed. A.s. vrijdag de derde echo. Hopelijk is ons ukkie goed gegroeid! Blijf het toch spannend vinden. De klachten zijn gelukkig wat toegenomen, maar het is toch een wereld van verschil met de eerste zwangerschap. De klachten zijn minder heftig. Verder al bijna 2 weken geen bloedverlies meer gehad. Morgen op sollicitatie. Zie daar altijd zo tegenop. En als ik dan wordt aangenomen kan ik over een paar weken al vertellen dat ik zwanger ben. Zullen ze blij mee zijn! ;) Buik valt nu al niet meer goed te verbergen. Lukt dat jullie nog wel?

@ LadyT en Minimuisje: Welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Geniet er van!

@ Dames met de mooie echo’s: Van harte gefeliciteerd! Wat fijn dat alles goed gaat met jullie frummeltjes. Lekker van genieten!

@ Christen: O meis, wat erg! Wens je veel sterkte!

@ Liefde: Dat was schrikken zeg dat bloedverlies, gelukkig was het loos alarm!

@ Joyce: Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

@ Namen: Bij de vorige zwangerschap hadden we al een lijstje met namen klaar. Toen wisten we het voor een jongen en een meisje zeker. Maar nu ik de lijst weer bekijk, begin ik te twijfelen. Ach we hebben nog alle tijd! Ben er nog niet echt mee bezig. Bovendien willen we deze keer graag weten wat het word, dus hoeven we nu alleen een jongens of een meisjesnaam te verzinnen!

@ Combinatietest: Ik denk het niet. Bij de eerste wel gedaan en we kregen een positieve uitslag. Door wat wij hebben meegemaakt hebben we nu zoiets van: Dit kindje is hoe dan ook welkom!

@ Eten: Ik lust op dit moment niet veel. Vooral vlees en vis gaan vaak niet goed in. Meestal gewoon zin in de Hollandse pot en liever niet te vet. Vorige week pannenkoeken gegeten, die kwamen er net zo hard weer uit. O ja, uitgeperste sinaasappelsap gaat er wel goed in trouwens!

@ Kamer: Hadden wij al klaar voor ons zoontje en is op dit moment nog een gedenkplaatsje voor hem. 2 wanden zijn zilver, 2 wanden wit met zilveren vogeltjes. De accessoires zijn nu nog turquise, maar als het een meisje wordt kiezen we voor roze.

@ Wat ik denk dat het wordt: Geen idee, bij ons zoontje heel sterk het gevoel gehad dat het een meisje zou worden. Nou klopte dus echt niks van. Mijn vriend denkt dat dit een meisje wordt. Met beide zijn we natuurlijk heel blij, als het maar gezond is!

17. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    Uitrekendatum:
    14 november
    Zonnestraal77 (35) 1e kindje
    16 november
    Daydreamy (31) 2e kindje
    Sarah (29) 1e kindje
    Appeltje81 (30) 2e kindje
    18 november
    Ria81 (30), 1e kindje
    Fleur84 (28), 1e kindje
    Ploon (37) 1e kindje
    19 november
    Lolalo (32) 2e kindje
    Juliaaa (28) 1e kindje
    ferienke (34) 4e kindje
    Liefies (29) 1e kindje
    Kiyeko (31) 1e kindje
    Isis857 (26) 1e kindje
    20 november
    Sumshine (28)2e kindje
    Patje20 (25) 2e kindje
    Joyce86 (25) 2e Kindje
    Sas 26 (30) 2e kindje
    Rensje (33) 2e kindje
    22 november
    xnicolle (27) 1e kindje
    Siesi, 1e kindje
    23 november
    Samantha89 (22) 1e kindje
    Vrouwtje72 (39) 2e kindje
    Biancah 1e kindje
    LadyT (29) 1e kindje
    24 november
    Minimuisje (29) 2e kindje
    25 november
    Spijkervrouwtje(35) 3e kindje
    26 november
    Wannabemum (30) 1e kindje
    Vlinder1983 (28) 2e kindje
    28 November
    Wiedeltje (21) 1e kindje
    datisa (32) 3e kindje
    29 November
    Liefde88 (23) 2e kindje, 1e kindje overleden
    30 November
    Coortje (26) 3e kindje

Vlindertjes:
    Lydia1986 (5+4wk)
    Sopann (8w3d)
    Christen (...)

Afspraken:
    24 april Lolalo, 1ste echo + intake
    25 april Wiedeltje, 1e echo + intake
    26 april Fleur84, 2e echo
    27 april Spijkervrouwtje, 2e echo
    27 april Rensje 3e echo tevens intake/echo bij verloskundige
    27 april Vlinder1983 3e echo
    1 mei Liefde 88, 2e echo+ vervolg gesprek cerclage
    2 mei LadyT, 2e echo, termijnbepaling
    4 mei Joyce86 termijnecho
    4 mei Sumshine termijnecho.
    4 mei Isis857 3e echo
    11 mei Minimuisje termijnecho (tevens controle cyste - 3e echo)

Zo, even een nieuwe afspraak toegevoegd en de uitgerekende datum veranderd. Zoals het er nu voorstaat ben ik op mijn eigen verjaardag uitgerekend! Dat zou toch wel een heel mooi kado zijn!

18. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    haai meiden, de echo was goed!
    Het was ff een kijkje dus kreeg geen foto mee, maar het was goed gegroeid en hartje klopte mooi! Volgende week vrijdag de termijnecho! Ik heb er vertrouwen in ;)

19. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @sumshine Super dat alles er goed uit ziet!!!

@namen Wij zijn er praktisch al uit, meisjesnaam hadden we nog van de vorige zwangerschap en die zouden we nu weer gebruiken. Mijn man heeft een jongensnaam gevonden, die hij helemaal te gek vindt. Ik vind hem ook wel leuk, maar twijfel nog een beetje.... Dus als we iets leukers zien, veranderd het misschien nog wel. :)

@hormonen Hebben jullie daar ook al last van? Ik begin zo snel te huilen, bij een film, maar ook als mijn zoontje op het potje plast laat ik een traan.... Niet normaal!

Hier gaat het ook nog allemaal goed. De misselijkheid leek vorige week wat minder te worden, maar is nu in alle hevigheid weer terug! Geen kaas, ei, kip of thee voor mij, dat komt er sneller uit dan dat het er in gaat.... Mijn buik groeit ineens als kool! Vorige week bij Ikea zei de kassière al "wat dacht je, nu nog even naar Ikea voordat de baby er is" :$ Ik had ook nog echt een buik zitten van de vorige zwangerschap, maar dat was ook wel erg heftig! :( Broeken krijg ik niet meer dicht, maar mijn rokjes (elastische band) en leggings gaan nog prima!
    Ben nu nog druk met mijn afstudeeropdrachten te maken, en dan kan ik aan het eind van week als alles ingeleverd is, eens even lekker gaan uitrusten! dan heb ik over een paar weken weer frisse zin om mijn huis van boven tot beneden eens flink te schrobben! Mijn nesteldrang is alweer vroeg begonnen.... van de zomer woon ik lekker op het strand, en daar is het voordeel dat ik niet dagelijks hoef te poetsen...dat zal nog wennen worden voor me ;)

20. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    @Vlinder: succes met je sollicitatie morgen!
    @Christen: heel veel sterkte!!
    @Joyce: Hiep hiep HOERAAAA
    @Sumshine: fijn dat de echo weer goed was. Heerlijk gevoel toch!
    @Namen: we zijn een heel eind op weg. Willen niet weten wat het wordt, dus moeten zeker zijn van beide namen. Denk trouwens dat het een jongen wordt (maar wat maakt het me uit, als het maar gezond is). Als jullie willen weten wat het wordt, vertellen jullie het dan ook aan de buitenwereld of houden jullie het voor jullie zelf?
    @Positiekleding: nog niet geshopt. Is ook nog niet echt nodig (komt misschien omdat het onze eerste is). Eerst maar even de uitslag van de combinatietest afwachten en dan op pad, denk ik. Nu nog helemaal niets gekocht voor de baby.
    @combinatietest: vandaag met de gyn overlegd. Donderdag bloed prikken en dinsdag 8 mei nekplooimeting. Daarna direct uitslag. Onwijs spannend! Pffff….
    @Zonnestraal: werden je klachten minder na het stoppen van de Utrogestan ja? Ik gebruik het ook nog steeds (oh, vanmiddag vergeten, nu even snel…). Stop als ik bijna 12 weken ben. Ben nu onwijs moe, hopelijk wordt dit dan ook beter. Zal het (ook) daaraan liggen?
    @Lolalo: morgen eindelijk je echo!! Spannend! Heel veel succes én plezier!
    Oh en jij @Wiedeltje overmorgen. Joepie!
    Ik zal zo de lijst even aanpassen (mijn uitgerekende datum naar de 19e zetten, zo staat het nu ook officieel in het ziekenhuis, ben vandaag dus 10 weken, joepie).
    En als ik iemand vergeten ben… Sorry… heb geprobeerd terug te lezen.
    Maar allemaal succes met de echo’s en alles wat komen gaat!

Deel Deze Pagina