Heel erg bedankt voor alle lieve reacties. Het gaat helaas nog niet veel beter. We wachten maar weer af.
Liefde88, wat een onzekerheid! Goed dat je al gebeld hebt voor een afspraak en ik duim heel hard dat ze niet moeilijk doen!! En vertellen? Wij hadden al het idee dat Joris het door had. Hij is heel gevoelig en regelmatig vroeg hij iets in die richting. Maar we wilde eerst wachten tot de 12 weken echo ivm de zekerheid. Maar vanochtend moest ik dus weer op controle en kon zo snel geen oppas vinden, dus hij moest wel mee. En dan had hij het gauw genoeg door, dus we hadden het hem al verteld, maar ook verteld dat het ons geheimpje was. Vandaag nog bij mijn zus en bij mijn ouders geweest, maar overal had hij netjes zijn mond erover gehouden. Had ik niet verwacht! En verdere familie? Dat komt nog wel, heeft geen haast
aah wat schattig dat Joris mee mocht helpen minimuisje! Hier hebben we t onze dochter wel verteld, maar ze snapt t niet echt. Ook hebben we een boekje gekocht± kaatje en mamas buik, kan ze er in lezen etc. Nu immers 10 week en twee goede echos! Ik heb er gewoon vertrouwen in! Heb t ook op mn werk verteld, lucht best op! gewoon out in the open! hahaha
@ Liefde, goed gedaan toch die afspraak, je hebt gelijk hoor anders had je langer moeten wachten, en als je toch een second opinion zou krijgen daar...! @ Minimuisje, wat leuk dat hij zijn mond kon houden, knap!
Gisteren de sollicitatie gehad voor administratief medewerker. Ik ben aangenomen en mag 7 mei beginnen! Als ik begin ben ik 11 weken zwanger. Hopelijk lukt het mij nog even om mijn buik te verbergen. Denk niet dat ze blij worden van dit nieuws. Kom ik daar net kijken, ben ik al zwanger Nou ja, Wij zijn er in ieder geval heel blij mee! Over 2 dagen de 3e echo. Spannend! @ Meiden die al eerder zwanger zijn geweest: is dit ook een totaal andere zwangerschap dan de eerste zwangerschap? Ik had bij de eerste al snel bandenpijn en last van mijn buik. Nu weinig last van. @ Biancah: Hoe gaat het nu met je? Ben je weer thuis? Wel schrikken zeg dat je even opgenomen bent geweest. Hopelijk gaat het snel beter met je. @ Minimuisje: Gelukkig dat de cyste niet veel gegroeid is. Wat leuk dat je zoontje ook mee was tijdens de echo! Dus helemaal onder de indruk, wat lief! Wel knap dat hij gisteren niks heeft gezegd tegen je ouders en je zus! Mooie echo van jullie kleine frummeltje. @ Lolalo en Sumshine: Wat fijn een goede echo! Gefeliciteerd! @ Liefde: Goed dat je gebeld hebt. Zou een hele geruststelling zijn als je zon bandje krijgt inderdaad.
Vlinder1983, gefeliciteerd met je nieuwe baan!! En 2e zwangerschap anders? Heel anders hier. Bij de eerste had ik echt nergens last van de eerste weken. En nu? Al weken misselijk en niet lekker zijn. Dus een groot verschil!
@vlinder Ik lig helaas nog in t ziekenhuis. Iig nog tot morgen. Ik zag t al aankomen omdat het voor t weekend al niet goed ging en het spugen bleef aanhouden. Nu nog. Mag pas naar huis als ik niet meer spuug. Gefeliciteerd met je baan!
@minimuisje Wat een mooie echo! @vlinder1983 Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Spannend! Hier verloopt ook de tweede zwangerschap anders dan de eerste. Bij de eerste nergens geen van! Maar nu, veel misselijkheid en nu ook al veel last van rug, bekken en bandenpijn. Misschien lijkt het het ook wel zwaarder omdat er al een kleintje rondloopt, het zomaar even op de bank liggen is er niet meer bij.... Het enige wat overeenkomt is de snelle groei van buik en borsten... met name die borsten groeien als kool!
@vlinder gefeliciteerd met je nieuwe baan!! En moeilijk.... om zwanger te beginnen en t nog ff geheim te moeten houden. Maar je hoeft het voorlopig niet te vertellen. @biancah nog in t ziekenhuis joh! Hoop echt dat je snel niet meer spuugt en lekker naar huis mag! En mijn zwangerschappen lijken wel op elkaar moet ik zeggen, niet echt andere dingen dan dat t nu wel iets zwaardr is met eentje rond lopen.
vlinder, gefeliciteerd!! super! lijkt me lastig zeg..ik ben ook aan het solliciteren.. maar het wordt steeds lastiger om niks te zeggen..
hey meiden Ook vandaag weer een mooie echo gehad!! Mooi hartje gezien en gehoord!! Ben nu 8.5 weken. Zwangerschap is bij mij tot nu gewoon hetzelfde als de ander, heb altijd weinig tot geen last. Beetje moe enz maar misselijk en spugen enz niet. Nog een paar weekjes wachten en dan gaan we het onze meiden ook vertellen ben benieuwd wat ze ervan vinden. We hebben het express nog niet verteld omdat het nog zolang duurt. Voor de rest weet iedereen het wel. Volgende week donderdag weer heen voor een echo. xx
zwangerschap is wel een beetje anders, vorige keer ook moe en weeig maar nu echt moe-er. Bij de eerste was ik ook heel aanhankelijk, nu totaal niet. De eerste keer zere borsten, nu juist vreselijk jeuk borsten! meer bandenpijn, beter haar! de eerste x van dat sluike haar ineens...haha...Dus ja het is wel wat anders, maar het gevoel is ook weer zo hetzelfde: onwerkelijk!
Hi ladies! Stil dagje hier!! hoe gaat t met iedereen? Hier.vandaag een wat mindere dag erge last van lage rugpijn!! Werd er gek en bamg van dus maar even gebeld maar fan krijg je t antwoord.wat je natuuelijk al verwacht even afwachten! ben dus maar eerder na huis gegaan en op bed gaan liggen en tis nu al een stuk minder gelukkig! wie nog meer ladt van zijn rug??? Had ook veel slijm verlies bah bah.. ben steeds bang dat t me.slijmprop is zo begon t met jayvin ook namelijk Ik ga dit weekend heel rustig aan doen en dan dinsdag weer een echo van onze kleine spruit! Jullie nog plannen met.koningendag? wij niet zo veel dus xx
aaah liefde wat naar die pijn in je rug! slijmverlies bedoel je daar niet gewoon mee dat je meer afscheiding hebt? want dat heb ik ook hoor! en had ik eerder ook, ook bij dochterlief! als het gewoon blank is is er niks aan de hand! geen krampen oid? en t hartje klopte goed ja dus kan nu toch niet zo veel geks meer zijn, plus het is nog te vroeg voor bevallingsverschijnselen toch? Vervelend he dat je nu in deze zwangerschap dus al die nare dingen van de vorige keer herbeleefd..volgens mij is het verwerken, athans zo zie ik t bij me zelf! Sterkte iig meis! en neem lekker je rust!
@ Liefde, rustig aan maar hoor. Nooit verkeerd! Vandaag heb ik de tweede echo gehad. De echo was echt geweldig om te zien. 4 cm groot en druk aan het bewegen met de armpjes en de beentjes en het hartje zagen we ook mooi kloppen
Even snel een reactie van mijn kant. Ook hier een mooie echo. Ik was nog niet ver genoeg om de termijn te bepalen. (normaal maken ze pas een echo als je 10 weken zwanger bent, maar dat wist ik van tevoren al, alleen de verloskundige ging op vakantie en anders zou het zo lang duren) Dus over 2 weken mag ik weer voor een echo.