Uitgerekend vanaf 15 november 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sumshine, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Op het werk weten de meesten het nu ook inderdaad. Hoef ik mijn buik ook niet in te houden. Afgelopen week is mijn buik echt gegroeid! Ik moet het even filmen en op foto zetten eigenlijk!

2. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    @Fleur, leuk een beginnend buikie!! Denk dat mensen bij mij hooguit denken datk aangekomen ben, heb van mezelf een zwembandje. Kan mn eigen kleding nog aan, maar merk dat de buik wel anders voelt. Darmen zijn ook zo overstuur, dus inhouden van de buik is dan niet zo makkelijk als voor de zwangerschap!
    Kan niet wachten tot het eruit ziet als een zwangerschapsbuikkie :)

3. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    yeeeeh 10 weken!!!:D

4. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Yay @ liefde88

5. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    Haha jij bent morgen aan de beurt!:)

6. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    hee lieve meiden,

@sumshine, he bah een offday!!! hier ook regelmatig hoor. Heb net 2 super dagen gehad en nu zit ik ook weer kotsmisselijk op de bank pfffffffffffff mijn eten tegen te houden.
    Tja en bij jou speelt waarschijnlijk ook je verleden wel mee he!! hoop dat je meer rust hebt over een paar weekjes!!! En lekker gaan shoppen meis dat doet wonderen.
    Wij zijn woensdag in eindhoven weze shoppen en heb 2 mooie jurkjes gekocht en een zijde blauwe broek en en super mooie shirtje en een blauw kort leren jasje erop. Tja we hebben flink met geld gesmeten hahah. En ik hoef niet echt zwangerschapskleding te kopen want die broeken heb ik nog van mijn vorige zwangerschap. En aangezien ik normaal maatje 34 heb kan ik nu gewoon 36/38 kopen in de zwangerschap en dan past het perfect. Dus meis lekker met geld gaan smijten dat doet de vrouw goed!! geniet ervan...!!

@amona, onze zoon is 2.5 jaar oud en hij wil de ene dag wel slapen smiddag en de andere dag niet... en dan loopt hij continue te roepen (net als gister haha). hihi... heb jij ook al kinderen of is dit jullie 1e kindje???

@vette hap.... heeeeeeeerlijk..... oh mac donalds ben ik nu zo wild op... en normaal nooit. En normaal ben ik ook geen snoepkont en nu......!!

@borsten, doen die van jullie ook zon ontzettend zeer??? het is echt niet normaal gister heb ik zo gewoon de hele avond vast zitten houden had het gevoel dat ze in brand stonden. En ze zijn er groot!! Het valt iedereen op.
    Ook heb ik echt een buikje, ik kan dus echt niet meer verbergen dat ik zwanger ben. Zelfs mijn manneke collega's hadden het allemaal gezien. Ik ben normaal heel tenger gebouwd en heb eigenlijk geen buikje of wat dan ook. Dus het valt meteen op.
    Verloskundige zei wel dat dit kwam omdat ik wel al een xtje zwanger was geweest, want bij onze zoon had ik deze buik pas bij 16/17 weken ongeveer.

Hoe is het verder met jullie??
    xx rensje

7. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    @liefde88, idd morgen! :) Hoewel k niet zo hard juich, haha zit echt te wachten op mn echo vrijdag, alsof k het dan pas weer geloof... stom hè?

@rensje, leuke leeftijd hoor 2,5! Maar af en toe wel lastig haha, maar dat hoort erbij ;) Hier nog geen kids, dit wordt onze eerste als alles goed mag gaan.

@all, merk wel dat k behoorlijk last van onredelijkheid heb (hormonen? :p) en ik weinig kan hebben... wat manlief niet altijd begrijpt en we af en toe lekker kunnen snauwen. Hebben jullie dat ook? Ook voel k me helemaal niet zo happy, eerder mat en haast down. Hoort dat erbij?? Is dat normaal??

Kan echt niet wachten tot vrijdag, even weten of kruimel het goed doet.

8. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    @ amona, kan ook nie wachten tot vrijdag: termijnecho! En dat snauwen ken ik (kort lontje) komt ookd oor de vermoeidheid!

@ben zoo moe: dochter is elke ochtend om 6u wakker, pfff das wel heftig hoor! Aan de andere kant vergeet ik ook vaker dat ik zwanger ben, misschien omndat het de tweede is..Herkennen jullie dat?

@rensje: Jippie een buikie! vet cool! Hier ook een buikie hoor, maar vind t ook een vette buik..voel me nog niet zwanger buik zeg maar...haha..En dat shoppen ga ik doen!! Hoop dat er leuke positiekleding te vinden is!

9. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    @sumshine, oh jij ook vrijdag! Samen aftellen :)
    Ook al zo moe... ik ook.. vannacht nog een paar uur wakker gelegen dus nu al gebroken. Kort lontje zal dus wel weer aanwezig zijn vandaag haha. Ben gewoon aan het werk dat scheelt heeft manlief niet zo'n last van me :p

@all, konginnedag-plannen? Geniet ervan in ieder geval!

10. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Hier vandaag op de vrijmarkt gestaan, voor t eerst! lachen joh! vet goed verkocht en buurvrouw en ik )we deden samen, hadden toch een lol! een topdag dus! Alleen geen rekening gehouden emt de zon...verbrand...oeps

11. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    @sumshine, dat klinkt gezellig!!! :) Je zult nu wel gebroken zijn haha. En nog verbrand ook, geen zwangerschapsmasker hoop ik?! Hoor daar steeds over, kga maar eens Googlen hoe dat er eigenlijk uitziet (heb nl. geen flauw idee! :p).

Hier werkdag bijna om! :)

12. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    Sumshine wat goed dat je.zo veel hebt verkocht!!! in t spaarpotje voor fe baby spulletjes hihi
    amona moest je werken vandaag! Wat voor werk doe je?

Hier vandaag toch maar richting stad gegaan rondje lopen.. al gauw was ik er eigenlijk klaar mee.. toen kreeg ik een hele lading bier over me heen rn dat wad de druppel! Dus lekker weer na huis gegaan en met me glaasje water in de zon gezeten! dus opzich wel een lekker dagje op dat smerige bier na als ik iets smerig vind is t wel de geur van bier bah bhhh:p

jippiee bijna morgen termijn echo en gesprek over de cerclage.. lig ak op bed dan is t sneller morgen moet al om 9,15lekker optijd!
    Fijne avond dames! X

13. Biancah

Biancah Niet meer actief

Veel pkezier en S6 morgen. Poot stijf houden voor die cerclage he.
    Slaap lekker

14. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    Haha ja doe ik bianc thanxxx

15. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    liefde succes met die cerclage!

@hier: lag gisteren om 7u knock out..zoow moe! heb klokje rond geslapen! en ben wakker geworden als een kreeft, armen, borst, hoofd...Pfff naja ben iks traks lekker bijgekleurd! haha..
    Zometeen met de boot naar Newcastle! dus ben er pas weer over een paar dagen! enne vrijdag termijn echo! hoi hoi!

16. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    @liefde88, veel succes! Kwist nooit dat het zo heette! Maar door de omschrijving weet k wel dat mijn moeder vroeger ook zoiets gehad heeft bij mij. Uiteindelijk ben ik 5 weekjes te vroeg gekomen, wat prima kan natuurlijk. Ik was wat klein, maar ook dat heb k ingehaald ;) Heel veel succes in ieder geval!!

@sumshine, wow zo verbrand ja! Hoop dat je er geen last van hebt, maar alleen rood bent! Ik wou dat ik een vlo was en mee kon naar New Castle!! :) geniet ervan!!

Hier vandaag een vrije dag, woon en werk in Duitsland, vandaar gisteren aan het werk en nu wel lekker vrij, ook niet verkeerd :)

17. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    @all, iemand nog tips tegen obstipatie? Liefst geen Nederlandse middeltjes want daar kom ik hier niet aan in Duitsland...

18. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    @ Amona: sinaasappelsap, lauw wter op lege maag, veel vitamine C, veel groene groenten, vezels etc .. veel kauwgom kauwen ;) sterkte en succes!

19. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Thanks sumshine, zal alles maar uitproberen... als we maar pijnvrij verder kunnen haha :)

20. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier ben ik ook weer es hihi!

@ Sumshine -> veel plezier in new castle! En hopelijk weinig last van je verbrand zijn.

@ Liefde88 -> heel veel succes vandaag. Hopelijk krijg je de cerclage zonder al te veel moeite!

Hier een druk weekend achter de rug. Dat merkte ik gisteren wel hoor pff. Zaterdag eerst zwemles van zoonlief, daarna verjaardag. Zondag naar de voetbalwedstrijd van Roda en 's avonds met mijn beste vriendinnetje naar de bios geweest. En gisteren naar de braderie geweest. Waren net op de helft toen mijn liezen echt pijn begonnen te doen. Was geen pretje. Dus ik was heel blij toen ik thuis was en met mijn pootjes omhoog kon. Vandaag dus lekker rustig aan :)

Deel Deze Pagina