@lydia Fijn dat je testen zoo mooi zijn!!! Ja als je zelf weet dat je ei later was dan is het wel verstandig om dat aan te houden. Maar bij de echo kunnen ze ookzien hoe groot t is, met ongeveer 12 weken echo zullen ze t termijn wel vaststellen. En wanneer heb je de echo dan?
Mooie testen! Die vrouw van Moeders voor Moeders is net geweest en ik werd weer helemaal blij van de test! Weet je dat ze maar 1 pregnyl injectie halen uit 10 weken lang iedere dag die flessen vol plassen? Veel plassen dus
aaah wat een mooie testen allemaal! ik had gistermiddag ook een knaller1 lekker gevoel. @bloedverlies: lijkt me vervelend joh, afscheiding e.d. maar goed het kan natuurlijk en het hoeft niet altijd mis te zijn maar prettig is anders. @Lydia: lastig als je niet weet wanneer hoe of wat, wist je wel wanneer je ei was? @wie weet hier precies wanneer de uitgekrende datum is? Bij mij ist ook maar een gok? Weet alleen dat ik de 14e knalpositief heb getest en bij de vorige 2 zwangerschappen had ik iniministreepjes int begin...Dus ik heb wel genoeg hcg zou je denken! Misschien koop ik toch zon test waarop staat hoe lang je zwanger bent...(nieuwsgierig!) hahahaha... Alleen ze zijn zo duur....
@Fleur Mooie test!!! @Sumshine Mijn uitgerekende datum is 20 November, ik heb altijd een cyclus van 29 dagen en weet wanneer mijn eisprong is geweest, dus ik ben wel zeker.
Jeetje Fleur, maar één Pregnyl spuit. Dan kan ik me voorstellen dat ze op een gegeven moment te kort hebben. Wanneer ga je beginnen? Ik heb geen test meer gedaan na zaterdagochtend. Morgen MvM. Maar mijn borsten doen pijn genoeg om te weten dat er nog HCG in mijn lichaam zit
@ Lydia fijn dat je testen goed zijn! Foto ; ) @ Fleur, wauw wat een mooie mvm test! @ allen, het blijft echt raar hoor.... 14 febr. eerste dag laatste ongi. Dat geeft uitgerekende datum 20 november. Maar de dames die dat hebben die hebben nog geen 5 weken staan, toch? zal misschien aan de tijdzone van die site liggen? heb op zondag 26 febr. pregnyl gehad, dus eisprong zal maandagnacht geweest zijn...hihi! Nou ik wacht wel even de echo af van 30 maart.... Ben wel benieuwd of jullie ook zo moe zijn! Ik doe als het even kan tussen de middag een dutje!
@sas ik denk wel de tijdzone want vanmorgen gaf ie echt 4.6 weken aan, dus dan is ie waarschijnlijk om 12 uur veranderd. @moe Ik ben 's avond helemaal kapot! Lig nu al een week ok 21.00 uur op bed ongeveer.
Wauw wat een mooie MvM test!! Ik had ook een hele mooie MvM test, was er ook helemaal blij mee!! Jeetje, we piesen dus voor maar 1 pregnyl spuit?!?!?! Lydia, ook een super mooie test, dus dat zit wel goed!! @ Moe, ja hier ook. Moest ook veel dagen werken EN verkouden, dus ben kapot!!
@Ploon, ik begin al per vandaag! Ik kon kiezen uit een armbandje of ketting als cadeau. Het is mijn smaak niet, dus geef het wel door aan mijn moeder. Ook een soort moeders voor moeders idee @ Moe, ja ben ik ook. Maar volgens mij vooral omdat ik 's nachts zo idioot vroeg wakker ben en dan niet meer slaap..
hier ook moe ja!.. wel weer rozeslijm.. en ongi buikpijn.. mn vriend zei al.. je bent 6 mnd geleden bevallen nog ni zo goed geheeld misschien..
@ Lydia, ik hoop dat het gewoon goed blijft gaan! Weet niet of het nog van een innesteling kan zijn? Wat de banner betreft, straks eens even die tijdsinstelling veranderen.
@lydia, hoop voor je dat het goed blijft gaan hoor, je hebt in ieder geval knaltesten! Heb je echt rood verlies of alleen rose?? @tennis, ik vind het ook spannend maar wil wel gewoon door blijven gaan. Ik zit nu zelfs met mijn trainingspak op de bank om dadelijk te gaan trainen. Moet alleen zeggen dat die stiek echt irriterend is in mijn buik. Maar denk als het enigzins gaat nog wel een aantal weken wil door tennisen tot een week of 20 dan vind ik het wel prima. doen jullie ook iets aan sport?? @vandaag, moe en verschrikkelijk chaggy zelfs mijn collega zei ben je soms zwanger ofzo?? heb maar niet gereageerd. Hoop wel dat het zo blijft gaan, want bij ons zoontje werd ik met de 7 weken ontzettend ziek tot de 17 weken!! dus hoop dat het eten me zo blijft smaken als nu. Verder slaap ik ook zo raar en slecht, ik heb zon rare dromen de hele tijd. Nou kom na het tennisen nog effe terug want moet onze kleine man gaan klaar maken voor zijn bedje.. tot straks...
]Rensje geniet lekker van t tennis meid! Lydia nog steeds bloedverlies? gaat t gepaard met kramp of koorts? Kun je niet eerder dan over 2 week op echo? spannend man....sterkte meis!
hier mijn m v m test, ik schrok even want vond hem zo licht, vergeleken bij de kv testen. Maar die mevrouw zei dat deze testen veel minder gevoelig zijn (omdat je écht voldoende hcg moet hebben) en mag dus morgen gaan beginnen...
@ Rensje, lekker tennissen! Ik ga morgenochtend weer naar Zumba, vind ik zo leuk om te doen maar is nu wel pittiger. Was ook wel even bezorgd of dat nu wel mag/kan en zo, maar het kan. (moet wel soms ff zin maken nu!) Groetjes!
Wat een hoop reacties!! Hier gelukkig nog steeds zwanger. Kijk wel iedere keer goed bij afvegen op de wc en ben nog steeds bang om bloed te zien... @namen; wij hebben alleen nog maar jongensnamen, voor meisjes weet ik nog echt niks leuks. misschien ook wel omdat we bij adoptie uit china 90% kans op jongen hebben. dus een meisje krijgen zit nog niet in mijn systeem; willem sjeng tuur @MvM; ik mag nog niet meedoen aangezien ik nog niet te lang geleden een bloedtransfusie gehad heb, anders zou ik zo gaan plassen!! heb zeker wel 10x pregnyl gespoten.
@kwaaltjes; borsten zijn gevoelig en 's avonds een opgeblazen buik!! Zaterdag ook even misselijk; ik was zoooo blij!!! Ik hoop echt dat ik het nog mee mag maken om boven de pot te staan. Morgen is wrs. de uitslag van HCG bekend. Heb ik afgelopen donderdag laten testen. Ben wel benieuwd moet ik zeggen. @sporten; ik sport momenteel even niet. Op mijn werk ben ik al de hele dag bezig. En 's avonds probeer ik dan toch even te rusten. Toevallig ook nog een blessure aan mijn teen; dus dat is wel een goed excuus!