Uitgerekend vanaf 15 november 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sumshine, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleenmama

marleenmama Actief lid

18 dec 2011
    193
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hoi,

Mag ik meebabbelen met jullie?
    Ik ben uitgerekend op 30 november.
    3e zwangerschap. in feb 2010 ben ik bevallen van een mooie zoon. 2e zwangerschap was in dec 2011 een mk bij 5 weken.
    Nu 9w5d zwanger, heb in tegenstellen tot de 1e zwangerschap geen last van de bekende kwaaltjes op een beetje vermoeidheid na. Heb alleen wel veel bloedingen.... Maar afgelopen maandag nog echo gehad en beeb doet het goed.

Zou het leuk vinden om mee te mogen babbelen. alleen heb ik geen idee hoe ik mezelf op de lijst zet.
    Ik heb 9 mei weer een afspraak bij de gyn. (iedere 2 weken).

Groetjes

2. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    Uitrekendatum:
    14 november
    Zonnestraal77 (35) 1e kindje
    16 november
    Daydreamy (31) 2e kindje

Sarah (29) 1e kindje
    Appeltje81 (30) 2e kindje
    Lolalo (33) 2de kindje
    18 november
    Ria81 (30), 1e kindje
    Fleur84 (28), 1e kindje
    19 november
    Ploon (37) 1e kindje
    Juliaaa (28) 1e kindje
    ferienke (34) 4e kindje
    Liefies (29) 1e kindje
    Kiyeko (31) 1e kindje
    Isis857 (26) 1e kindje
    20 november
    Sumshine (28)2e kindje
    Patje20 (25) 2e kindje
    Joyce86 (25) 2e Kindje
    Sas 26 (30) 2e kindje
    Rensje (33) 2e kindje
    22 november
    xnicolle (27) 1e kindje
    Siesi, 1e kindje
    23 november
    Samantha89 (22) 1e kindje
    Vrouwtje72 (39) 2e kindje
    Biancah 1e kindje
    LadyT (29) 1e kindje
    24 november
    Minimuisje (29) 2e kindje
    Liefde88 (23) 2e kindje, 1e kindje overleden
    25 november
    Spijkervrouwtje(35) 3e kindje
    26 november
    Wannabemum (30) 1e kindje
    Vlinder1983 (28) 2e kindje
    Amona (27) 1e kindje
    28 November
    Wiedeltje (21) 1e kindje
    30 November
    Coortje (26) 3e kindje
    Marleenmama 2e kindje

Vlindertjes:
    Lydia1986 (5+4wk)
    Sopann (8w3d)
    Christen (...)

Afspraken:
    2 mei LadyT, 2e echo, termijnbepaling
    4 mei Joyce86, termijnecho
    4 mei Sumshine, termijnecho.
    4 mei Isis857, 3e echo
    4 mei Amona, 2e echo, termijnecho
    8 mei Ploon, nekplooimeting
    8 mei Liefde88 echo+ intake gesprek radbout ziekenhuis plaatsing cerclage
    9 mei Wiedeltje termijnecho
    9 mei marleenmama afspraak gyn

11 mei Minimuisje termijnecho (tevens controle cyste - 3e echo)
    15 mei Liefde 88 echo+uitleg plaatsing cerclage
    18 mei Vlinder1983 12 weken echo
    30 mei Lolalo controle vk+luisteren hartje
    8 juni Lolalo pretecho-geslachtsbepaling

3. liefde88

liefde88 Bekend lid

21 jun 2011
    984
    14
    18
    Nederland
    hoi marleen heb je er tussen gezet! succes met je zwangerschap! tuurlijk mag je mee kletsen!

wat naar die bloedingen? hebben ze ook een oorzaak gevonden?

4. marleenmama

marleenmama Actief lid

18 dec 2011
    193
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Ehm ja ze weten het niet zeker maar zien stolsels op de echo wat kan duiden op dat er iets met de moederkoek is, kan een mk worden vroeg of zelfs een late maar er kan ook een heel gezond kindje geboren gaan worden, ze kunnen hier pas achterkomen als ik ben bevallen, we waren afgelopen maandag naar de verloskamers geweest na 3 dagen bloedingen te hebben en is dat snel gezegd, later besefte we pas wat er gezegd is en nu komen uiteraard de vragen, gelukkig volg. week afspraak. Wel gaf de gyn het advies om rust te houden, je kunt een mk niet voorkomen maar hij vond het beter...... maar verder gaat het goed hoor haha. ik kan weer lachen, ma en di zat ik er emotioneel wat doorheen....

leuk dat ik mee mag kletsen, thanks voor het toevoegen in de lijst.

5. Biancah

Biancah Niet meer actief

Hoi meiden.
    Mn echo was echt super! Hij is lekker bewegelijk en zwaaide nog even. Alles is mooi te zien zoals armen en hoofdje enzo.
    Wat ben ik verliefd! Foto staat in mn album. Zit mobiel dus kan hier beeb foto plaatsen.

6. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @biancah Wat fijn dat de echo weer goed was! Voel je je inmiddels al wat minder misselijk??

7. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ja ging beter, maar vandaag beetje minder helaas ondanks de vreugde. Zal wel met slecht slapen en zenuwen te maken hebben.haha.

8. Sopann

Sopann Niet meer actief

Een tijdje geleden babbelde ik hier nog vrolijk mee. Dat was voordat het mis ging.

Ik was even benieuwd hoe het met de andere dames is hier en ik ben blij om te lezen dat het met de meesten allemaal goed gaat :) Toch fijn om zwart op wit te zien dat het overgrootte deel gewoon heerlijk zwanger blijft! :)

Heel veel sterkte voor de meiden die nu in onzekerheid zitten.

9. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @biancah wat fijn dat het iets beter ging, maar jammer dat het gisteren weer een mindere dag was.... Hopelijk heb je vannacht beter geslapen en heb je vanaf nu alleen maar weer betere dagen!

10. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    @marleenmama, welkom hier... en wat een onzekerheid zeg... kan me voorstellen dat je er emotioneel doorheen zat :( hoe gaat het nu met je? Hopelijk gaat de tijd snel tot 9 mei en dan hopelijk weer een mooie echo! En hopelijk kan het genieten dan ook ergens beginnen....

@sopann, oh meid wat een narigheid, wat knap dat je hier nog wat schrijft, het lijkt me vreselijk confronterend... Ik hoop dat je cyclus snel weer op orde is en je niet te lang op een goede zwangerschap hoeft te wachten! Sterkte.

@liefde88, ben je er al over uit waar je hem wilt laten zetten? Ik zou kiezen voor ervaring denk ik... Succes!

@hier morgenochtend tweede echo, hoop zo dat alles goed gaat. Nog maar een dagje geduld.

11. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Hoi,

Hoe gaat met jullie dames??
    Hier gaat het allemaal zijn gangetje! Nog altijd moe, misselijk en last van mijn borsten, dus ik heb nog steeds een goed gevoel! Volgende week vrijdag kan ik voor de eerste keer naar de bekken fysio, maar eerst a.s. dinsdag nog een echo :) en de combinatietest... Kan bijna niet meer wachten, hopelijk vliegen de komende dagen snel voorbij!

Gisteren een goed gesprek gehad met onze advocate en iemand die namens de verzekering van het ziekenhuis kwam.... mijn vorige bevalling is, zoals een aantal van jullie weten, niet goed gegaan (zie mijn weblog). Gisteren dus een goed gesprek gehad, het ziekenhuis erkent alle aansprakelijkheid! Een pak van mijn hart! Het is nu nog even afwachten op wat de medisch adviseur van de tegenpartij van mijn medisch dossier vindt en dan gaat er gesproken worden over de hoogte van het smartengeld, dat hangt ook weer samen met het percentage invaliditeit die ik nu nog heb.... Kan allemaal wel een poosje duren maar de eerste stappen zijn nu genomen! Het ziekenhuis erkent alle aansprakelijkheid; EINDELIJK! :D

12. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    @stitch, wow wat heftig zeg, wist ik niet. Maar wat een supernieuws een fantastische wending dat het ziekenhuis alle aansprakelijkeheid erkent! Gefelciteerd!! :)

13. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @amona Ja het is echt een super wending in, zit vandaag al de hele dag te huilen van blijdschap!!! (zou ik last hebben van hormonen??) Ik hoop dat ik het allemaal snel kan afsluiten zodat ik wel écht van ons tweede kindje kan genieten....

14. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Hoop het ook voor je!! Huilen van blijdschap is goed :) haha hormonen dragen vast ook een steentje bij, maar het is ook niet niks wat er door de eerste bevalling lichamelijk allemaal met je gebeurd is!! Het is denk ik een stukje afsluiting, verwerking en daar horen tranen bij :) :D
    Nog een beetje vroeg om eraan te denken, maar ben je extra 'bang' voor weer een bevalling? Of ja het was niet de bevalling maar meer wat erna gebeurde/gedaan is...

Geniet van dit moment meis!! :) heerlijk!

15. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Stitch -> wat een goed nieuws! Je kan nu idd verder vooruit gaan kijken nu ze ervoor uitkomen. Wat een ellende heb je meegemaakt (en nog!). Ik was ook benieuwd of je nu bang bent voor de komende bevalling?

@ Amona -> nog een nachtje slapen en jullie mogen weer naar jullie wondertje kijken. Hier nog een week (maar ik mag niet klagen, dat word dan mijn 4e echo hihi)

@ Sopann -> knuf!

@ Biancah -> wat fijn dat je een goede echo achter de rug hebt!

Hier ook nog elke dag een stom gevoel in mijn maag, bah. Mag wel eens langzaam gaan verdwijnen. Lijkt wel alsof ik er steeds beter mee kan omgaan, maar zodra ik maar iets gedaan heb, protesteert mijn maag in alle hevigheid. Er is nog hoop, die magische 12 weken :) Nog even geduld...

16. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    haai meiden!

Ik heb alles ff bijgelezen, maar ik onthoud t zo slecht,,,forgive me! Ben net terug uit newcastle, ben kapot! en heb dochterlief en manlief zo gemist...ook extra hoor door die hormonen, zat eaf en toe gewoon te grienen..Hoezo graag het hok compleet willen hebben= (iets met nest bouwen?! haha)
    Wel lekker geshopt! alleen hadden ze er helemaal geen leuke zwngerschapsbroeken! balen!
    Morgen mijn termijnecho, vind het hartstikke spannend!
    Ik las allemaal goeie echo's hier! SUPER!
    Zie je al veel met bijna 12 week? is het dan al een compleet kindje? ik weet t niet meer...haha...
    Spannend allemaal weer!

Groetjes

17. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    @sumshine, ja je ziet echt al alles met de 12 weken hoor!!!
    Wij hadden vorige week vrijdag de termijnecho en onze kleine frummel sprong al aardig op en neer. Onze zoon vond het helemaal geweldig... dus geniet ervan.
    Fijn dat je genoten hebt van je tripje... ach en hier hebben ze zat leuke broeken toch!!
    Ik heb maar 1 echte zwangerschapsbroek van Queen mum, een strakke spijkerbroek. Verder ben ik meer van de jurkjes nu dat vind ik 10x beter zitten.

@minimuisje, hier ook nog dat gevoel in mijn maag hoor! Ik weet dat het bij mij weg was rond de 16 weken de vorige x dus ga ik nu ook maar van uit. Maar kan er ook beter mee omgaan als eerst. Dus denk ook wel dat het went.

@Stitch, tjee meis wat onzettend heftig.. ik wist dit helemaal niet!! pfff ik heb er effe geen woorden voor. Hoop dat je echt snel van je kleine ukkie kunt gaan genieten en een hele dikke knuffel.
    Natuurlijk wel fijn dat ze aansprakelijkheid erkenen tja en smartengeld je had natuurlijk liever iets anders gehad!! maar goed wel goed dat ze de fouten erkennen!!! respect voor je meis...

@sopann, wat lief dat je even komt kijken hoe het is!!! Hoop dat je snel weer aan kunt sluiten. En dat je snel zwanger mag worden en dat het goed gaat. knuffel meis...

@hier, gaat het steeds beter! Voel me goed en voel me happy!!! Ben wel emotioneel. Kan snel huilen. Net was op de radio3 vanuit auswitch en dan kan ik echt huilen als ik die mensen hoor die dat mee gemaakt hebben. Kan er nu echt niet tegen want ik begrijp niet dat er mensen kunnen bestaan die zich als beesten gedragen en zon onmenselijke dingen doen.
    Vind de wereld nu soms zo ontzettend hard!! tja ook hormonen natuurlijk.

@morgen gaan we lekker met de familie naar julianatoren! heb er onwijs veel zin in met die kleine man overal in te gaan!!! die kan er zo van genieten.

18. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    @minimuisje, vierde echo al volgende week, wow ben jaloers ;) hoewel gezien die cyste niet echt een reden tot jaloezie natuurlijk :D maar beebje kijken willen we natuurlijk allemaal graag :)

@sumshine, ging het goed op de boot?? Blij dat je genoten hebt, maar kan me voorstellen dat je je gezinnetje gemist hebt!
    Morgen ook echo, duim voor ons allebei voor een goede echo!
    En de andere meiden die een echo hebben natuurlijk.
    Kben er erg nerveus voor in ieder geval.

@rensje, heerlijk hè die hormonen. Khad gister ook een ruzie- en daarna jankaanval als een klein kind... arme manlief... Het zal er wel bij horen haha ;) Maar fijn dat je je ook zó happy voelt, geniet ervan!

@hier niet zo veel last, maakt me onzeker! Wel ontzettend moe nog steeds. Erg nerveus voor morgen... Fingers crossed!

19. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    hey meiden kwam even spieken hoe het met de andere november mama's ging :D:D
    fijn dat alles goed gaat aan deze kant !

Veel liefs mij

20. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    @amona, @minimuisje Voor een volgende bevalling ben ik niet bang, het kan en mag gewoon niet meer! Alles is al met de gynaecoloog besproken, en rond week 38-39 zal er een geplande keizersnede plaatsvinden, tenzij de kleine zich eerder aanmeld, dan wordt het een spoedkeizersnede. Ik blijf nu onder controle staan bij de gyn, maar niet in het ziekenhuis waar ik van Jari bevallen ben, daar heb ik geen vertrouwen meer in! Ik heb van Jari niet kunnen genieten toen hij baby was, en ik hoop dat ik dat van deze wel kan... Ik kan pas sinds afgelopen november zeggen dat ik van Jari kan genieten; onlangs heb ik mijn ontslag gekregen, dus ik ben nu full time mama. Voor mijn gevoel kan ik nu pas de "tijd" inhalen die ik in het begin gemist heb... dat doet nog wel het meeste pijn. Er is me iets kostbaars afgepakt, en dat zal ik nooit meer terug kunnen krijgen....

@rensje thnx voor je respect! Vind het altijd maar van "zelfsprekend" om door te zetten, hoe onmenselijk sommige dingen ook waren die ik heb moeten ondergaan. Ik hoop ook écht dat ik van ons tweede wondertje kan genieten! Daar ga ik voor!!!

Deel Deze Pagina