Uitgerekend vanaf 15 november 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sumshine, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Ladyt fijn dat alles goed is! Hier ook in spanning gezeten, maar na vandaag ook helemaal op de roze wolk!

Isis ook gefeliciteed!! Heerlijk he!

Rensje lekker zon dagje uit he, hier vandaag naar de dierentuin geweest en nu zelf ook helemaal op!!

Vandaag dus echo gehad, 1 dagje terug gezet, maar dat klopt ook eigenlijk wel met de eisprong enzo, dus eigenlijk nix. Heerlijk babytje zien springen!!
    Zouden met 16 weken eigenlijk geslachtsbepalingsecho doen, maar moet met 18 weken al 20 weken echo omdat we daarna op vakantie zijn, dus denk dat ik twee weken extra ga wachten:-/

En heb besloten om een maand ouderschapsverlof te nemen na t zwangerschapsverlof, heerlijk idee om een maandje langer te hebben. Dus ff uitgerekend :) 10 okt verlof en 1 maart weer beginnen! Als t allemaal loopt zoals t moet:):)

Owja ff de foto:

2. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Mooie echo foto's dames!

Ik werd eergisteren gebeld door een echoscopiste in opleiding of ik misschien wilde komen voor nog een echo! Dit keer de filmcamera meegenomen en een stukje gefilmd, was weer erg leuk om de kleine te zien.

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wat een mooie echo's dames!! Gefeliciteerd!!

4. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    feli allen! we hebben de belangrijke mijlpalen overleefd! Goede echo's na 10 week! Daar komen vast wolken van beebs uit in November! whoehoe! Heb er nu al zin in ! laat die zomer maar komen! hahaha...

5. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    hee meiden,
    effe snel een vraagje want maak me toch wel wat ongerust.
    Hebben jullie ook flinke bandenpijn?? ik kan het me zo niet herrinneren bij onze 1e zoon.
    Vanmorgen werd ik wakker en had zon rotgevoel in mijn buik. Zon zeurend gevoel voor en achter in mijn rug en kon bijna niet meer recht op gaan staan. Moest er echt bijna een traantje om weg pinken (natuurlijk ook de angst). daarna ben ik met mijn mannen en hondje gaan lopen in het bos en is het langzaam weggetrokken. Is dit wel echt bandenpijn?? verlies geen bloed ofzo en moet wel zeggen dat ik een ontzettend buik krijg nu!!
    misschien komt het jullie bekend voor??

xx rensje

6. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    @rensje ik kan je niet helpen, ik voel nog stees eigenlijk helemaal niets.... Maar hetmkunnen best je banden zijn of iets zoals dat je lichaam helemaal weker word zeg maar en dat alles een beetje moet wennen. Ik weet t eigenlijk niet, maar als jij je erge zorgen maakt dan moet je morgen zeker ff de verloskundige bellen.

7. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ik ken die pijn wel hoor. In de ochtend en avond heb ik t ergst er last van.

8. lolalo

lolalo Actief lid

13 feb 2012
    404
    0
    0
    Wat een mooie echo's!!

Rensje kan best bandenpijn zijn, bij voelt t al een zeurend, trekkend gevoel. Op een of andere manier heb ik t vaak ook wat als ik op sta.
    Maar meestal als te veel gebukt/getilt of gelopen heb

9. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    nou een bad doet wonderen!!! denk toch ook echt bandenpijn. heb denk ik gewoon iets te veel gedaan!!!!

10. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Fijn dat een bad wonderen heeft verricht.

Ik heb er nog geen last van, dus had je ook niet kunnen helpen.

11. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    rensje: bandenpijn of al bekkenpijn....Beiden kunnen het zijn! Doe maar lekker rustig aan!

12. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    nou zat ook aan bekkenpijn te denken maar denk is het daar niet te vroeg voor. Heb al vanaf 7 weken last van mijn rug en dat gaf de verlos aan dat het bandenpijn was. Maar inderdaad in de ochtend is het het ergst. En na wat beweging zakte het wel. Zei al tegen mijn moeder zijn toch geen weeen ofzo! Nee zegt mijn moeder want het is een continue zeurend gevoel. En zoals lolalo ook zegt als ik in 1x opsta dan is het net alsof er een mes ingezet word.
    Nu zijn mijn man al, je bent de laatste 2 weken in omvang ook echt enorm gegroeid. Heb net zon buik als dat ik bij onze zoon 20 weken was!!! Dus een behoorlijk verschil........
    Maar goed nu gaat het wel weer goed, maar bel morgen toch even de verloskundige en ik ga morgen mijn urine inleveren want moet ook erg vaak plassen namelijk.
    Wel 3x per uur.

meiden bedankt voor jullie reacties, stelt me erg gerust.....
    dikke knuffel...

13. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    resnje± zou ook idd een blaasontsteking kunnen zijn...hoor je ook wel eens!
    En bekkenpijn kun je al vanaf t moment van de zwangerschap hebben, heeft met de hormonen te maken. Hopelijk minder last vandaag!

14. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    goedemorgen allemaal!

sumshine, jij bent ook al weer vroeg online!

rensje, ik herken die last wel..alleen niet zo in de ochtend. Hier meer last midden op de dag en in de avond. Als het na een bad weer weg is, denk ik wel dat het toch echt bandenpijn is en geen blaasonsteking.. dat zou dan niet weg moeten zijn. Maar aan de andere kant, nooit verkeerd om even op te testen toch?

hier, vroeg op, omdat ze ramen komen vervangen van de woningbouw.. en jeetje wat maken die kerels een rotzooi en een lawaai! Ben blij al we straks verhuisd zijn naar een eigen koophuis!

15. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Hee dames

Hoe is het met jullie?? :)
    Zijn er nog echo's vandaag?

Hebben jullie nog eettips? Kvind het meeste echt niks aan en begin het beu te worden dat ik niet van eten kan genieten.
    Het enige wat er makkelijk ingaat is fruit en yoghurt en crackers. Het wordt een beetje vervelend :p

@bandenpijn, volgens mij heb ik dat nog niet.. soms wel lage rugpijn, lees net dat iemand zegt dat dat ook van de banden kan komen, nahja, ik laat het maar over me heen komen allemaal :)

@moe, zijn jullie ook nog altijd zo moe?? Wanneer gaat dit over?? :)

Fijne dag!

16. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Goedemiddag!

Na een heerlijk weekendje bij mijn ouders in Brabant te zijn geweest, lig ik vandaag al bijna de hele dag op de bank bij te komen.... Zoonlief is op maandag altijd bij Oma, dus kan ik ff lekker bijtanken! Zo moe... hoop dat het snel voorbij is....
    Zaterdag lekker een ochtendje geshopt, ik kreeg mijn broeken niet meer dicht, en mijn rokjes en jurkjes zaten ook strak :$ Dus ik ben geslaagd voor dikke buiken mode! Twee jurkjes, 2 vestjes, een rok, een shirt en 2 leggings rijker! :D Dus mijn buikje kan weer ff doorgroeien!
    Zondag werd het jongste dochtertje van mijn broer gedoopt, tegelijk met 4! anderen kindjes. We kregen een doopboekje in de kerk en... :$ Daar stond zomaar een kindje op met de naam die wij in gedachten hadden voor een meisje! Deze naam komt zo zelden voor, dat we allebei ff moesten slikken en maar hoopten dat we niet rood zouden worden! Hihi mijn man twijfelde nog een beetje aan de naam, maar gisteren in de kerk zei hij " Ja, die naam gaan we toch maar doen voor een meisje!" :D
    Morgenochtend om 10.00 uur hebben we de 12 weken echo en de combinatietest, begin er nu toch al flink zenuwachtig voor te worden, maar kijk er wel naar uit om ons frummeltje weer te zien! Ben toch nog stiekem een beetje bang dat het niet goed is met frummeltje, maar eigenlijk zo raar, want ik heb nog steeds alle verschijnselen van een zwangerschap, buik, misselijk, moe, bekkenpijn... zal wel mijn eigen onzekerheid zijn :)

17. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Spannend Stitch morgen! 12 weken echo én combinatietest. Das met nekplooimeting toch? (ff in de war met de termen daar ik in Dld woon en andere dingen hoor ;)).
    Hoeveel kost dat in Nederland? Hier kost het 120 euro en ben echt aan het denken het niet te doen.
    Leuk hoor positiemode! K moet er binnenkort ook aan geloven, broeken zitten niet zo lekker meer!
    Bijzonder dat jullie naam voorbij kwam in de kerk, denk dat niemand het gezien zou hebben als jullie rood geworden waren hoor ;) hihi wel leuk dat het jullie bevestiging gaf :)
    Veel succes en plezier morgen!

18. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Tips met eten?

Ik kan gelukkig wel alles eten, maar elke keer beetjes en net waar ik ook echt zin in heb. Krijg niet alles af hihi!

Vandaag ook voor het eerst aangedurfd om met de angelsound te zoeken naar het hartje en gevonden ook :D Zo heerlijk!

Positiemode? Hier gaat het nog. Broeken zitten wel al wat strakker en geen riem meer nodig, maar het is gelukkig hier nog niet zo erg.

19. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Hallo dames,

Amona, hier ook MOE MOE MOE. Nog steeds!! Vandaar dat ik weinig meeschrijf hier :). Maar wel meelees hoor!!

Stitch, morgen 12 weken echo!!! Leuk hoor!! En altijd spannend ja, dat herken ik wel hoor!!

Positiekleding, ja daar moet ik toch echt 's aan geloven. Dus moet snel 's gaan shoppen. Alhoewel ik wel 2 kilo ben afgevallen door misselijkheid en maagzuur.....maar buikje groeit nu echt aardig!!

Bandenpijn, ook aanwezig. Had ik al voordat ik een + zwangerschapstest had, was namelijk voor mij een teken dat ik zwanger zou zijn.

Vandaag naar de verloskundige. En hartje gehoord!!! Ben zo blij!!! Beebje liet zich meteen horen en zit al hoger dan zou moeten. Dus groeit goed zei de verloskundige :D.
    Woensdag de 12-weken echo die ik dan met 13 weken krijg.....zo benieuwd!!

20. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Oh minimuisje wat goed!
    Kheb niet zo'n angelsound, bang dat k mezelf gek maak, maar hoe vaker ik erover lees, hoe nieuwsgieriger ik word :)

Zonnestraal, balen dat je ook zo moe bent :( khoop nog steeds dat het van voorbijgaande aard is, net als het eetprobleem. Ook al 2kg afgevallen, k ruim 4 geloof ik inmiddels. Maarja het is toch net een dieet: yoghurt (met of zonder muesli), fruit, crackers... dus vind het bij mezelf geen wonder ;)
    Wat leuk dat je het hartje ook hebt gehoord, ik wil ook :D Jullie zijn allemaal al zo ver!! Wow :) af en toe legt manlief hoopvol zijn oor op mijn onderbuik, maar dan hoort ie wel vanalles, maar vrees dat het onrustige darmen zijn :p grappig (& lief) is het wel.

Ik mag maandag weer voor een echo, hoop dat beebje dan weer meer compleet is, ben dan 11 + 3. Wil armpjes en beentjes ipv bolletjes en hoop dat het een druktemakertje zal zijn (is op 1 of andere manier extra geruststellend?).
    Kijk er nu alweer naar uit :D

Deel Deze Pagina