Uitgerekend vanaf 15 november 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sumshine, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    45 + 5 verzend, is 50 vind ik zo duur? Miss moet k nog even aan die prijzen wennen haha. 30 klinkt veel leuker :p
    Voor 45 heb ik 'm dan ook uit Nederland haha...

2. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Of k moet m naar mn zus laten sturen en hopen dat het voor haar minder dan 15 kost om naar me te sturen :) ach ja of er op vertrouwen dat alles goed gaat :D

3. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    ze zijn ook marktplaats te koop? dan zal het versturen mss ook geen 15 euro zijn?

4. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Heb er daar idd ook een aantal gezien, 20 euro bijvoorbeeld.. miss eens contact opnemen met iemand daar :)
    Lijkt me dat het versturen niet zo duur hoeft te zijn.. en als het toch 15 euro is, dan is dat bij 20 euro niet zo erg :D

5. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hi meiden!

@dopler: heb ik niet, geen verstand van ;)
    @vertellen: hier gewoon open en bloot verteld, is me verzekerd door de gyn dat het voor nu goed zat dus ga er lekker van genieten en t geloven, zowizo ben je huiverig tot het november is end e spruit gezond en wel is geboren! maar we hebben de grote mijlpalen overleefd dus iedereen mag het weten! hahaha.

ik heb t de hele tijd zo warm, herkennen jullie dat? beetje opvliegers ofzo

6. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    @Sumshine, Opvliegers kan goed door de hormonen! Ik heb het af en toe, maar meer heb ik het juist koud nog redelijk vaak :)

7. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    @ Spijkervrouwtje: Ah wat fijn een mooi kloppend hartje! Leuk dat de jongste met je mee was.

@ Isis: Jij zit een beetje in dezelfde situatie als ik wat betreft werk. Kan me goed voorstellen dat je het liever nog even voor je houdt. Ga je het wel vertellen voordat je het contract gaat tekenen? Of toch daarna? (tenminste, als het door mag gaan natuurlijk :)) Ik vind het best eng hoe ze gaan reageren volgende week vrijdag. Kom ik daar net 2 weken kijken, horen ze al dat ik zwanger ben.

@ Sumshine: Hier overdag nog steeds een koukleum, maar ’s nachts drijf ik soms wel mijn bed uit. Had dat eerder nooit.

@ Vertellen: Hier weet nog niet iedereen het. Na de 12 weken echo mag iedereen het weten. Maar het vertellen op mijn werk vind ik toch wel spannend hoor. Ik werk er pas sinds deze week :)

@ Angelsound: Ga ik niet aanschaffen. Ben bang dat ik dan continu wil gaan luisteren en dat schijnt ook niet goed te zijn. En als ik het dan een keer niet hoor schiet ik in de stress. Hoewel het wel kriebelt hoor om er 1 aan te schaffen! Nog een paar weken, dan kunnen we het voelen. De vorige keer voelde ik al wat ‘geplop’ aan het einde van de 15 weken!

@ Turkse namen: Weet er niet veel, maar Esra vind ik wel een leuke naam voor een meisje

8. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Hey vlinder, ook al een koukleum hier ook hihi.
    Wanneer mag jij weer voor een echo? Hoe ben jij eronder nu? Kun je al genieten?

Als ik als newbe het al eng vind enzo, moet het voor meiden zoals jij nog veel enger zijn.

Ben zo benieuwd naar onze babyboom in november :D

9. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    Ik mag volgende week vrijdag weer. En jij? Ja het blijft heel spannend, maar heb er deze keer wel meer vertrouwen in. Merk dat het vertrouwen heel langzaam begint te groeien. En van de eerste zwangerschap weet ik ook nog dat ik het elke keer heel spannend vond! Dus heel begrijpelijk hoor! Lukt het jou al wel om er van te genieten?

10. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Oh wat fijn, ik maandag gelukkig weer een :)
    Als ik net een echo heb gehad, lukt het wel om te genieten, maar de dagen erna vloeit het weg en word ik onzeker... vooral als ik me 'alleen' maar moe en wat weeïg voel, ga ik stiekem twijfelen. Probeer mezelf dan op te peppen.. dat k zo ook dacht voor de andere echo's en de kleine deed het prima, maar het blijft toch een onzekere tijd. Ik blijf het geheel gewoon zo onwerkelijk vinden.
    Erg veel genieten doe ik dus nog niet haha, denk (en hoop) dat dit komt als ik nog wat verder ben en ook dingetjes moet regelen en durf te kopen enzo :)
    Had jij voor Valentijn* alles al in huis of kun je ook nog redelijk shoppen straks?

11. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Dames, ik ben verliefd!!! Was ik al, maar wordt steeds erger!!!

Bijgevoegde bestanden:

• 13w0d.jpg
      13w0d.jpg
      Bestandsgrootte:
      29,1 KB
      Weergaven:
      2
  12. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    @ Sumshine, ik heb het vaak ook zo bloedverziekend heet!!!! Terwijl ik eigenlijk een kou-kleum ben!!

@ vertellen, iedereen weet het!!!! Komt ook door de MMM.

13. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Oh wow Zonnestraaaaaaaaaaal! :)
    Zulke foto's hebben we gewoon dagelijks nodig :)
    Niet eens allemaal van onszelf, jouwe helpt mij ook haha.
    Geniet ervan meis!

14. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    Wauw zonnestraal, hele mooie echo! Idd om verliefd op te worden!

@ Amona: Voor Valentijn* hadden we (op een paar kleine dingen na) alles in huis. Dus hoef niet meer zoveel te shoppen. Ik moet alleen jongens of meisjeskleding aanschaffen, want we willen deze keer graag weten wat het wordt. De kleertjes die we nu in huis hebben zijn heel neutraal van kleur.

15. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Oh leuk kun je nog kleertjes shoppen :)
    Je bent niet lang na de geboortedag van Valentijn* uitgerekend, als het te vroeg komt. Stel dat het dezeflde dag zou zijn, vind je dat dan speciaal of hoop je dat de beeb tot 40+ blijft zitten?
    Alles kan natuurlijk (zelf 5 weken te vroeg ;)).

16. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wat een mooie echoooo!!

17. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    zonnestraal: prachtige echo meis!

@werk: ik werk ooks inds 1 mei op de nieuwe afdeling, is wel van hetzelfde werk maar in een andere stad etc. Ik had het de baas al met 9 weken verteld, vond het wel zo fair en het werd erg gewaardeerd, dat is per setting natuurlijk verschillend.
    De vorige keer had ik nog geen vastcontract, heb het ook op tijd verteld toen om te vragen ook of het gevolgen had, had het gelukkig niet.
    @mionimuisje: hoest met de kieste?

Wie wachten er nog op de twaalf weken echo? Volgens mij is bijna iedereen erdoor toch? alleen Amona en wie nog meer?...

18. Vlinder1983

Vlinder1983 Bekend lid

15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    Ik moet ook nog voor de 12 weken echo. Volgende week vrijdag pas.

@ Amona: Hoop niet dat de baby op dezelfde dag als Valentijn* geboren wordt. Maar 40 weken blijven zitten vind ik ook te lang. Misschien dat we gaan vragen om het bij 38 weken op te wekken. Zitten we iets minder lang in de stress en in onze situatie zullen ze daar vast begrip voor hebben.

19. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Hoi meiden, vandaag de 12 weken echo gehad en alles ziet er goed uit!!
    ben heel blij en opgelucht. Lukt alleen niet hier een foto te plaatsen via mobiel... hoe doe je dat...?

20. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Sumshine, de cyste? Vrijdag hebben wij de 12 weken echo en ook controle van de cyste. Hopelijk is die dan zo goed als weg :)

@ Sas26, geen idee hoe je een foto plaatst via mobiel. Maar wel fijn dat je een goede echo hebt gehad vandaag!

@ Vlinder1983, blijft hoe dan ook erg spannend voor jullie. Kan me de angst goed voorstellen en ook begrijpelijk dat jullie niet tot de 40 weken wilt wachten.

Deel Deze Pagina