Uitgerekend vanaf 15 november 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sumshine, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Dank dames voor alle lieve reacties!! :D

Sas, wat super meis!!! Met mobiel is het lastig, weet ook niet hoe het moet. Maar ben wel heeeeeeeeeeeeeel benieuwd!!!!

Minimuisje, vrijdag de echo dus.....spannend!!!!! En ook hier plaatsen hè!! *zwijmelzwijmel*

Vlinder, nog 1.5 week wachten, wat duurt wachten dan lang hè!! Maar met een mooie echo als kado!! ;)

2. Coortje

Coortje Niet meer actief

hhihih ik heb volgende week pas 12 weken echo! Eerst vrijdag met 11 weken nog een echo! Tot 12 weken elke week een echo en daarna iets meer tijd er tussen ( ga vragen eerst niet meer dan 2)

Hier moe moe moe! Verder geen kwaaltjes! Ben even wat minder online geweest ook omdat mijn oma vorige week is overleden en afgelopen vrijdag begraven! Zeer verdrietige tijd aangezien het mijn enige en zeer geliefde oma was ook bij mijn 2 meiden!! Helaas zal ze onze 3e nooit mogen leren kennen!! Maar als dit een meisje is dan gaan we haar een 2e naam geven ( de meiden hebben er maar 1) en dan krijgt ze als 2e naam mijn oma haar naam! Zodat ze er toch een beetje bij is!

3. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    @zonnestraal, wat een plaatje! prachtig!!

4. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.502
    1.853
    113
    @zonnestraal: Echt super die echo!

Wij hebben hier ook wel een super echo! Onze uk sprong alle kanten op. Dan zagen we weer een armpje voorbij zwaaien en dan weer een beentje trappelen. Gewoon bijzonder dat dat allemaal in je buik gebeurt terwijl je er niets van voelt he! We zijn wel iets achteruit gezet, naar 2 december. Maar ik blijf hier meekletsen hoor! Het kan natuurlijk dat we weer vooruit gezet worden...

@Coortje: Wat erg dat je oma is gestorven. Mijn ene oma is al 15 jaar geleden overleden en nog mis ik haar. Zeker bij bijzondere dingen, zoals nu, vertellen dat we een kindje krijgen... Het is wel een mooi om dan te vernoemen he!

Ik kan trouwens de lijst niet meer vinden. Een nieuwe afspraak is pas over 5 weken.

5. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @ Coortje sterkte!

@ zonnestraal, mooie echo!

bij deze van vandaag:
    alles ziet er goed uit, vond het echt zo geweldig om te zien!!!! :D:D

Bijgevoegde bestanden:

6. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    en ik ben geen nub expert, maar ik denk een meisje....

7. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Coortje, gecondoleerd met je oma. Wat een rottijd voor je :(. Sterkte met dit verlies.

Wiedeltje, blijf maar lekker hier :D. Kijkuh jouw echo???

Sas, prachtig!!!! Ik denk ook een meisje :D.
    Wij krijgen een jongetje!!! De Echoscopist zoemde gister even in tussen de beentjes, ze mocht zelf niks zeggen. Ik zeg: 'een piemeltje!!' :$
    En toen moest ze lachen. Ik weet genoeg!!
    Ik voel ook dat we een jongetje krijgen.

8. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    @ zonnestraal, maar het lijkt nu toch allemaal nog op een piemeltje? Het gaat om de stand van het NUB ten opzichte van de ruggengraat. Bij onze echo zie je ook iets uitsteken maar dat loopt zeg maar gelijk met het ruggetje.

9. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Coortje gecondoleerd en sterkte.

Vlinder, khoop het ook niet voor je!

Zonnestraal, is dat al helemaal zeker? Dan gefeliciteerd :D Denk dat je de eerste bent die het weet haha.

Sas, prachtige echo!! Geen verstand van NUB, zie gewoon een mooie beeb! :)

10. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    ik denk ook een meisje sas!

11. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    ben zo benieuwd of we het bij de volgende echo als ik 13+2 ben het ook kan zien!

12. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Nou aan de reactie van de Echoscopiste weet ik genoeg ;):D.
    Ze heeft tussen de beentjes ingezoomd. Bij een meisje zie je dan toch een soort hamburgertje??? Je ziet dan 3 streepjes.
    Zag nu een duidelijk uitsteeksel van 2 streepjes.
    Anyway, ik heb de echo bij de nub-experts voorgelegd en ze zeggen bijna allemaal een jochie.
    Maar zeker weten uiteraard niet ;).
    Met 17 wk doen we geslachtsbepaling.

Isis, ben benieuwd naar jouw echo!!!!!

13. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Oh en meisje of jongetje maakt ons echt geen ene mallemoer uit. Zou het toch een meisje zijn dan is dat prima!!!!

14. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Het kan best een ventje zij zonnestraal! Maar dan zie je dat aan de nub en nog niet aan het 'hamburgertje' of en piemeltje. dat bedoelde ik te zeggen.

15. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Sas, ook niet als ze tussen de beentjes inzoomd???

16. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    leuk hoor meiden! het maakt mij ook helemaal niets uit wat het wordt! al ben ik wel erg nieuwsgierig!

Gaan jullie het ook delen met de omgeving??

@zonnestraal, mijn echo is pas volgende week woe..dus nog even geduld! hihi

17. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Mijn man wil het graag weten, ik eigenlijk niet, hoewel ik het qua namen en inkopen wel 'makkelijk' vind.
    Denk dat manlief gaat winnen :) en denk dat we het dan voor onszelf (eventueel met naaste fam.) houden...

En jij Isis?

18. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Wij willen het ook weten. Ik denk namelijk een jongen en vriendlief een meisje.. ben benieuwd wie het goed heeft! Lijkt me zo leuk om kleertjes te kunnen gaat shoppen :)
    Denk dat wij het proberen voor onszelf te houden..

19. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Lijkt me ook super om gericht kleertjes te shoppen! :)
    En wil miss nog iets op de muur schilderen...

Zou leuk zijn als wij het ook voor onszelf kunnen houden haha, maar als m'n zus zou zeggen 'je weet het echt wel' ga ik natuurlijk wel lachen en geen idee hoe het dan afloopt :p

20. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    haha precies..mijn schoonmoeder wil het ook heel graag weten.. we zien het wel.. :D als het maar gezond is!

Deel Deze Pagina