Ja kheb verder ook geen voorkeur inderdaad Manlief hoopt op een jongetje, maar als ik dan zeg 50% kans dat het een meisje is, dan zie ik dezelfde twinkeling in z'n ogen
Kheb vanmorgen op wat sites zitten lezen over de nub, maar kan de nub hier uberhaupt niet zo goed vinden (beginner dat k ben)... Wel een mooie echo Isis.
haha ik weet het ook niet hoor amona.. wachten maar gewoon rustig af.. kan alleen niet wachten tot ik de kleine echt meer ga voelen..heb tot nu toe 2 plopjes gevoeld
Ach ja het houdt het nog even spannend, Isis!! M'n schoonzus gaat me binnenkort haar oude angelsound opsturen! Hoop dat ie het nog doet.. ben nu wel erg nieuwsgierig inmiddels.
hi meiden, wat betekend nub??? @geslacht: geen voorkeur, ik denk een meisje manlief een jongen. Vind het allemaal prima! We willen t wel graag weten en dit keer zal ik took gewoon vertellen denk ik. @echo: ik heb ze ook op de telefoon en die kan ik hier niet posten, sorry! maar een prachtig mini mensje it is! hahaha @hier: Lekker weekeind! HOERAAA! De vermoeidheid word alleen nog neit ect minder, de misselijkheid en weeigheid wel! YES! Anderen ook nog kwaaltjes?
hier denk ik een meid!! HAd ik bij allebei de meiden ook gelijk maar ja het kan natuurlijk ook een jochie zijn! Maakt ons niks uit als het maar lekker blijft zitten en zo gezond mogelijk is!
Sumshine ik denk dat je beter even kunt googlen op nub, dan krijg je een betere uitleg dan van mij Het is iig een 'uitsteekseltje' en aan de richting waarheen ie wijst (omhoog of met de richting van het ruggenmerg mee) kun je bij een bep. aantal weken zien of het een jongen of meisje wordt...
Goedemorgen dames! Gisteren even een dagje off.... op woensdagavond loop ik elke week een hondencursus behendigheid, dat ik de hele donderdag eigenlijk nergens geen zin en puf meer voor heb... Straks moet ik voor de eerste keer naar de bekkenfysio. Ben benieuwd hoe het zal gaan, ga nu bij een andere bekkenfysio dan tijdens mijn vorige zwangerschap. Toen was ik er niet zo tevreden mee, had er ook niet zoveel aan.... Hopelijk gaat het nu beter, en krijg ik betere oefeningen! Zie dat er aantal al bezig zijn met het raden van de NUB, ik had mijn echo in het NUB topic gezet, maar helaas... nub was niet te zien op de foto. Manlief heeft het gevoel dat het weer een jongetje gaat worden. Mijn vriendin zegt dat ook, zelf heb ik nog niet echt een gevoel, het maakt mij ook niet uit... Bij de vorige zwangerschap hadden mijn man en ik sterk het gevoel dat het een meisje ging worden, het geboortebord voor in de tuin stond al klaar in de schuur met de meisjesnaam; ik had nog net geen rose pakje gekocht! We hadden alleen het gevoel, want bij de 20 weken echo wilden we het niet weten.... toen ik bevallen was, bleek het een jongetje te zijn! Dus op het gevoel van manlief en mezelf vertrouw ik niet meer.... alhoewel ik bij al mijn vriendinnen wel het geslacht goed had geraden
Wow Stitch dan hadden jullie wel lef de vorige keer!! Konden jullie er nog ff snel overheen schilderen? Hier zelf geen voorgevoel nog. Wacht het rustig af. Wel 11 weken vandaag, yay!
@amona de meisjesnaam stond op een plankje dat erop geschroefd zat, de jongensnaam had ik ook op zo'n plankje geschilderd, dus het hoefde alleen maar even vervangen te worden.... Nu hoef ik alleen maar de jongensnaam overnieuw te schilderen, de meisjesnaam is hetzelfde als toen... Wow 11 weken alweer! Bijna de magische grens van de 12 weken bereikt!! Maandag heb je weer een echo toch??
Oh gelukkig je was dus wel voorbereid. Wel mooi dat jullie die naam nog steeds mooi vinden Wij wisten al lang een meisjesnaam, maar (door de hormonen?) twijfel ik lichtjes haha. Ja bjina de magische grens, hoop dat 'k 'm ook zo mag ervaren. Maandag echo en al om half9 's morgens dus het wachten is bjina voorbij! Mijn buik voelt zo anders, moet er steeds aan zitten als ik thuis ben of me omdraai in bed. Waar eerst alleen een zwembandje zat, zit nu hetzelfde zwembandje maar deze voelt niet zacht meer maar harder... hebben anderen dit ook? Of allemaal slanke dennen hier hihihi. En wanneer gaat de baarmoeder omhoog? Of is dit misschien al deels gebeurd? Kan het zelf niet zo goed ontcijferen allemaal
@amona Ja, we waren wel goed voorbereid hoor! Je blijft wel twijfelen hoor over een naam, en als je straks je kindje eindelijk in je armen kan sluiten, dan weet je zeker dat de naam wel of niet bij het kindje past. Ons zoontje was een echte Jari! Het kindje maakt de naam mooi. Vrienden hebben hun dochtertje een naam gegeven waarvan je denkt hmm, wat een naam! Maar als je het kindje dan ziet, dan denk je Ja, dat is een echte ... Mijn zwemband word ook steeds harder (en groter..) Als ik 's avonds lekker op bank zit, dan wrijf ik continue over mijn buik heen... zo fijn om dat te kunnen doen. Je baarmoeder is nu al aan het groeien, maar komt waarschijnlijk niet hoger dan je schaambot nu. Over een poosje kan je het zelf voelen, een soort harde ballon die naar je navel toegroeit. Gelukkig vliegt een weekend altijd veel te snel voorbij..des te sneller is het maandag! Gelukkig kan je al vroeg voor de echo en niet pas aan het einde van de dag....
Oh bijna komt ie dus omhoog. Waarom is het dan zo ontzettend hard geworden? Of zijn dat de darmen die nog 'harder' worden? Ahja soms wil ik er teveel van begrijpen Wrijf ook steeds over m'n buik, het is apart en mooi dat het zwembandje er nu 'mag' zijn en ik niet kan wachten tot ie meer vorm krijgt Is jouw bm al boven je schaambot? Gezien je al verder bent en het je tweede is?
Hier zit de bm al een paar vingers onder mn navel, kan t voelen. Dat komt wellicht door eerdere zwangerschappen, dan groeit het sneller? Al had ik bij mn dochter ook dat de bm snel groeide! Je ziet ook al een echt buikie ook al zit er maar een mini mensje van een paar cm in! hahaha
volgens mij niet nee... het geslacht is nu bij beiden nog een soort uitsteekseltje dat zich of tot piemel of tot clitoris vormt.
Uitrekendatum: 14 november Zonnestraal77 (35) 1e kindje 16 november Daydreamy (31) 2e kindje Sarah (29) 1e kindje Appeltje81 (30) 2e kindje Lolalo (33) 2de kindje 18 november Ria81 (30), 1e kindje Fleur84 (28), 1e kindje 19 november Ploon (37) 1e kindje Juliaaa (28) 1e kindje ferienke (34) 4e kindje Liefies (29) 1e kindje Kiyeko (31) 1e kindje Isis857 (26) 1e kindje 20 november Sumshine (28)2e kindje Patje20 (25) 2e kindje Joyce86 (25) 2e Kindje Sas 26 (30) 2e kindje Rensje (33) 2e kindje 22 november xnicolle (27) 1e kindje Siesi, 1e kindje 23 november Samantha89 (22) 1e kindje Vrouwtje72 (39) 2e kindje Biancah 1e kindje 24 november LadyT (29) 1e kindje Minimuisje (29) 2e kindje Liefde88 (23) 2e kindje, 1e kindje overleden 25 november Spijkervrouwtje(35) 3e kindje 26 november Wannabemum (30) 1e kindje Vlinder1983 (28) 2e kindje 28 November Wiedeltje (21) 1e kindje 30 November Coortje (26) 3e kindje Marleenmama 2e kindje Amona (27) 1e kindje Vlindertjes: Lydia1986 (5+4wk) Sopann (8w3d) Christen (...) Afspraken: 4 mei Joyce86, termijnecho 4 mei Sumshine, termijnecho. 4 mei Isis857, 3e echo 8 mei Ploon, nekplooimeting 8 mei Liefde88 echo+ intake gesprek radbout ziekenhuis plaatsing cerclage 9 mei Wiedeltje termijnecho 9 mei marleenmama afspraak gyn 11 mei Minimuisje termijnecho (tevens controle cyste - 3e echo) 14 mei Amona, 3e echo 15 mei Liefde 88 echo+uitleg plaatsing cerclage 18 mei Vlinder1983 12 weken echo 23 mei LadyT intakegesprek VK 30 mei Lolalo controle vk+luisteren hartje 04 Juni Zonnestraal vk + luisteren hartje 08 Juni Zonnestraal echo + geslachtsbepaling 8 juni Lolalo pretecho-geslachtsbepaling 8 juni Sumshine eerste controle vk / gyn 26 Juni Zonnestraal 20-weken echo (AUG=uitgebreide echo) Dames, ik weet niet of dit de juiste lijst is? Maar misschien weer ff bijhouden?? (ik hield em niet meer bij ). Ga ik nu wel weer doen .