@onverwachtgeluk Weet niet of t een brutale vraag is ofzo, maar gaan jullie ook door met de adoptie, of zijn jullie nog niet zo ver? @sas Ja, dat had ik vorige keer ook, veel lichter dan andere testen. Maar maakte idd niet uit. Sportse morgen
Sport deed ik 3 keer per week maar durf nu ff niet meer.. MIsschien na de echo als die goed is.. Ik heb geen bloedverlies gehad alleen roze/bruinig crème slijm.. Wel ongi krampjes..
OVer de adoptie; Je mag niet allebei "doen". Dus als je zwanger bent moet je de procedure uitstellen. Wij gaan pas rond de 12 weken echo de bemiddelaar inlichten. Als het voor die tijd fout gaat gaan we gewoon door met de procedure. Onze procedure duurde tot nu toe 2,5 jaar en we moesten nog 0.5-1,5 jaar voordat we een kindje voorgesteld kregen. Dus wat dat betreft komt deze zwangerschap precies "op tijd".
@ onverwachtgeluk, jeetje wat bijzonder! en groot gelijk dat je even wacht met het melden.... En kan de aanvraag zeg maar tijdelijk worden stilgezet en daarna (als jullie dat willen) weer doorgaan, of moeten jullie dan weer helemaal bij het begin beginnen?
Ja dan zou ik ook even wachten met melden! Dat zo'n procedure toch zo lang moet duren zeg. Ik weet er helemaal niets van hoor, maar in totaal 3á4 jaar wachten ppfffff ik vind 9 maanden al lang.....
@Rensje: lekker getennist? Ben jaloers Ben dus niet geweest vanavond.... @Onverwachtgeluk: zou je niet beide willen? En een adoptiekindje en een eigen? Wat duurt dat lang voordat je uitslag krijgt van je HCG. Ik kreeg 's middags al direct uitslag of op z'n laatst de ochtend erna. Ben benieuwd wat je uitslag is. @Lydia: onzeker gevoel zeg. Bah... Balen! @Sas: kan me voorstellen dat je schrok, maar de één maakt natuurlijk meer HCG aan dan de ander. @zonnestraal: hoe is het? Hopen op een tweeling? Hier wel een beetje.....
heey meiden heb heerlijk getennist maar vooral gelachen want leek wel een beginner hahah!!! maar goed was lekker aan het klunzen op de baan. Maar plaste haast in mijn broek van het lachen dus het is toch ergens goed voor. @lydia zolang je geen rood bloed hebt hoef je je volgens mij geen zorgen te maken. Dacht altijd dat de regel was als je rood bloed met stolsel gaat verliezen dat je dan aan de bel moet trekken. Ongi buikpijn heb ik vorige week ook duidelijk gehad nu is het meer de zijkant in de liezen dus ik denk dat dit bandenpijn is. @onverwachtgeluk, wat speciaal adoptie. Maar je wist dus al dat het kindje dan uit china kwam?? We denken er ook ooit overna om na deze kleine nog een kindje te adopteren. Denk dat ons gezin best een andere kindje een gelukkig toekomst kunnen bieden. Wij hebben in ieder geval genoeg liefde in ons. Hebben er toen een klein beetje in verdiept voordat onze zoon werd geboren. Maar toen ik zwanger werd van de 1e is het op een lager pitje komen staan. Maar de wens is hier ook nog steeds!! @sas, positief is positief toch, zou denk ik ook wel schrikken omdat je in eerste instantie denkt van dat ze steeds duidelijker moeten worden. Maar blijkbaar reageren die van mvm heel laat op de hormonen. Die vrouw van mvm zal het heus wel vaker gezien hebben. misschien effe een hele vieze en ombeleefde vraag maar hebben jullie ook afscheiding (witvloed)? Geen rood of rose maar gewoon wit?? ik kan me dat niet herrinneren van mijn vorige zwangerschap?
Lydia: is het misschien niet iets om te vragen bij je ha of gyn om bloed te prikken op je HCG-waarde? Dan heb je iig zekerheid dat dit goed is. @afscheiding: ik heel veel, maar dit komt door de utrogestan Dus ik ben geen maatstaf.
Pfff hier nu rood.. Wel donkerrood maar ben echt bang dat het niet goed zit.. Voelt echt alsof ik ongesteld moet worden..
@lydia, oh meis wat ontzettend klote. Tja je kunt alleen maar afwachten ben ik bang hoe dat het verder verloopt. Misschien toch nog even de gyn of verloskundige bellen.. he bah, ik ga echt ontzettend voor je duimen meis dat het goed blijft gaan.
@ploon, maar afscheiding is wel "normaal"toch??? Heb niet heel veel maar merk wel dat er wat is. Maar het is ook wit dus zal wel goed zijn. Raar dat je veel dingen vergeet van de eerste zwangerschap.
oh haha maar snap best als je het wel rot vind hoor!!!! We stellen allemaal vragen en jij zit maar met 1 vraag en dat is of het goed blijft gaan!! ik heb net even wat gezocht op internet en er zijn toch best wel wat meer vrouwen die rood bloedverlies hebben en toch een goede zwangerschap hebben. Alles is gewoon zo ontzettend goed doorbloed dat er een vatje kan knappen. Maar je kunt helaas niet injezelf kijken hoe het gaat. Dus is helaas afwachten en effe rustig aan doen meis...!!
@lydia sterkte meid, hopelijk komt het nog goed! @afscheiding, hier ook veel witte afscheiding..af en toe denk ik oh jee..maar dan is het alleen maar wit gelukkig