Uitgerekend vanaf 15 november 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sumshine, 17 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik heb een stukje van de echo online gezet, maar wil het hier niet plaatsen (open forum). Dus als iemand interesse heeft, pb me even, stuur ik de link :)

2. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Waar ik was? Deze week was erg druk op het werk, vorige week zijn we aan de klus gegaan in huis en daardoor is het erg ongezellig in huis, waardoor ik maar steeds op tijd naar bed ga. Heb niet echt een plek waar ik even met de laptop kan zitten.
    Op de telefoon kijk ik soms wel, maar als ik dan zoveel moet bijlezen en moet onthouden op wie ik allemaal moet reageren..dan sla ik het even over.

Maar goed, ik ben er en alles gaat goed. Ik ga vandaag op zoek naar nieuwe bh's en naar positiebroeken. Ben benieuwd of ik wat tegen ga komen ik maat 34..

3. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    leuk dat je er weer bent fleur!

wie is er nog misselijk? bij mij nog niet echt over... soms in de ochtend ietsje minder.
    verder wat last van schaambeen, een eind gewandeld... had dat bij dochter pas later in de zw schap..

Morgen moederdag meiden!

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier ook nog altijd wat misselijk. Lijkt soms beter te gaan en dan ineens een terugval... Maar weg is het nog niet geweest hier!

5. Biancah

Biancah Niet meer actief

Hier soms dag nergens last van, maar vandaag behoorlijke terug val met spugen en allles. T mag nu toch wel gaan ophouden hoor.
    Ik had vandaag al mn moederdag kado gehad omdat ik aanstaande mama ben hihi. Hij kon t niet bewaren tot morgen, de schat. Was een slabber met leuke tekst en v&d bon.

6. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Met 12 wk 2 dagen niet misselijk geweest en geen moeheid. Ik helemaal blij. Maar daarna de rest van de week weer hondsberoerd :(.

Met 13 weken, nu dus sinds een paar dagen voel ik me EINDELIJK stukken beter!! Moeheid echt een stuk minder en misselijkheid weg.
    Alleen nog wel maagzuur, maar dat zal de hele zwangerschap wel blijven ben ik bang.....
    Dus er is nog hoop meiden!! :D:p

Gisteren m'n eerste Moederdag ontbijt van m'n man gehad. Was een leuke verrassing. (vandaag moet hij werken, dus vandaar gister).

7. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Stomme misselijkheid ook!
    Hopelijk gaat het snel over en kan iedereen een beetje genieten.

Ik heb een kaartje gekregen voor moederdag, door de kleine gemaakt vanuit de buik. Dat hij/zij heel erg blij is met mij en dat ik er zo goed voor zorg en dat hij/zij nu nog even lekker ligt, maar dat ik nu al super speciaal ben voor hem/haar.

8. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Fijne moederdag allenaal :)

voor de meiden die niet meer misselijk zijn, was het opeens weg of geleidelijk?

hier samen met de poes zwanger... zij gaat eerst bevallen ;)

9. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Aah wat leuk!!

10. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Fijne meoderdagmeiden!
    Hier flink verwend, kon het elke ochtend maar moederdag zijn! Kreeg zoveel kusjes en knuffels van onze peuter! heerlijk! en geen strijd! Yes! gewoon een ochtend zonder strijd, maar alleen gezelligheid! Jippie! Nu al een topdag! haha.

@hier: weinig klachtjes nog, minder moe (nog wel minder fit als daarvoor) niet meer misselijk! maar nog wel vrselijke jeuk en lekkende tepels! maar verder, ik teken dr voor als t zo blijft!

Hebben jullie ook dat je soms echt buiten adem bent??

Nou meiden feli met moederdag!

11. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Jaaaaaaaaaa vreselijk hè dat buiten adem zijn!!
    En jeukende tepels heb ik ook.

Misselijkheid in 1x weg, maarrrrr komt bij vlagen soms wel even terug.

12. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Jeukende tepels, hier ook last van haha. En mijn buik jeukt sinds gisteren...

En fijne mamadag dames :)

Hier kreeg ik een ontbijtje op bed, een mooi versje en een knutselkip met daarin een mooi plantje!

@ Sumshine -> zonder strijd? Altijd problemen in de ochtend met je peuter?

13. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Hier ook snel buiten adem en jeukende tepels!

14. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Aaah blij te lezen dat ik niet de enige ben! Pffff hahaha

@peuterstrijd: dagelijks ;) Niet aankleden, niet slapen niet, niet eten niet, niet in bad, niet uit bad...ach hoort bij de leeftijd! maar vanmorgen was het super gezellig, samen in bad, samen gekneuterd, lachen, kletsen, zonder strijd aankleden: ik mocht kiezen en het gewoon bij haar aan doen. Reactie: "mooi!"Kijk ik houd er van! hahaha.

@ ik ben zo benieuwd naar t geslacht! nu al heeeel n ieuwsgierig!

15. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Oh ik voelde me al zo'n oude muts met het buiten adem zijn, dacht al was m'n conditie dan zo slecht op het moment van zwanger worden?! Maar het hoort er dus bij. Wel lastig hoor!

Ik lijk wat minder moe, even afkloppen nog :)
    Heb ook weer wat meer interesse in het mannelijk schoon dat naast me slaapt, haha. Het zal er allemaal wel bij horen.

Geen moederdagcadeautje, volgend jaar was ik pas mama zei ie ;)

Morgenochtend weer echo, stiekem weer spannend! Laat het maar gauw zo ver zijn!

16. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Oh en de eerste positiebroek zijn gekocht!
    Kan ze nog niet aan naar het werk, want zie er dan erg zwanger uit. Mijn eigen broeken gaan nog dicht dus dat is mooi. Die zijn ook hoog tot/over navel, dus buik goed te verbergen (normaal ook een buik dus dan wil je m juist verbergen) vandaar dat ik er in positiebroek al wel erg zwanger uit zie :) Nog even geduld met het buitenshuis dragen dus, maar dat zit wel heerlijk hoor!

17. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    @moederdag! Fijne Moederdag allemaal! Hier heel lief cadeautje van m'n moeder gekregen, de dikke van Daphne (boek). Erg leuk! Zo lief ook..

18. Biancah

Biancah Niet meer actief

Hopelijk hebben jullie fijne moederdag gehad.
    Ik had een bijna moederdag kado gehad omdat de baby al wel in mn buik zit en t zelf nog niet kan. Had een slabber met mijn mama is de liefste gehad en een kadokaart voor v&d.

19. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Klinkt herkenbaar die strijd met peuter.. hier dagen dat ze om alles huilt en boos is... alles strijd, niet luisteren, stoute dingen doen... Slapen doet ze helaas niet meet tijdens de middag dus de dagen zijn lang als ik me zo beroerd voel...

Vandaag lekker in de zon bij de speeltuin, wel goed ingesmeerd!

20. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Ok dames, ik ben officieel jaloers op jullie mooie echo fotos :p
    Weet niet of het komt doordat ik in Duitsland woon ofzo?! (miss lopen die een beetje achter qua apparatuur :p), desalniettemin erg blij dat ik ons kleine wondertje weer heb kunnen bewonderen.
    Ben 3 dagen vooruit gezet (vorige keer 4 achteruit) dus daar ben ik ook erg blij mee, morgen dan 12 weken. Stel de banner nog een keer bij en dan vind ik het goed ;)
    Maar geen NUB foto voor mij dus :(
    Over 4 weken weer een echo dat scheelt. En later een 3D (ze boden een pakket aan om bij elke controle een echo te krijgen, met beide handen aangegrepen natuurlijk :D).

Even spammen ook al niet supermooi (terwijl inwendig!) 4,5cm yay!:

Deel Deze Pagina